Typ publikacji

Wydawca

Cena

Rodzaje publikacji

Format

Al Sweigart - liczba pozycji (3)

Widok:
Na stronie:
Autor:
Twórz własne gry komputerowe w Pythonie Al Sweigart Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN MOBI + EPUB (w wersji papierowej 400 stron)
Ebook

Bawimy się, programując w ScratchuBawimy się, programując w Scratchu

Al Sweigart

Scratch, kolorowy język programowania, działający na zasadzie „przeciągania i upuszczania”, jest używany przez miliony zupełnych nowicjuszy. Dzięki książce „Bawimy się, programując w Scratchu” nauczysz się go poprzez tworzenie niezwykłych gier! Przygotuj się do niszczenia asteroidów, rzucenia obręczami oraz krojenia i siekania owoców. Miłej zabawy!

Scratch, kolorowy język programowania, działający na zasadzie „przeciągania i upuszczania”, jest używany przez miliony zupełnych nowicjuszy. Dzięki książce „Bawimy się, programując w Scratchu” nauczysz się go poprzez tworzenie niezwykłych gier! Przygotuj się do niszczenia asteroidów, rzucenia obręczami oraz krojenia i siekania owoców. Miłej zabawy!

Ebook

Kodowanie z MinecraftemKodowanie z Minecraftem

Al Sweigart

Wydobywasz diamenty, tworzysz dziesiątki narzędzi i budujesz wszelkiego rodzaju konstrukcje – a gdyby tak zaprogramować roboty, aby robiły to wszystko za Ciebie w krótkim czasie? Z książki „Kodowanie z Minecraftem®” dowiesz się, jak stworzyć wirtualną armię robotów za pomocą Lua – języka programowania stosowanego przez profesjonalnych twórców gier.

Wydobywasz diamenty, tworzysz dziesiątki narzędzi i budujesz wszelkiego rodzaju konstrukcje – a gdyby tak zaprogramować roboty, aby robiły to wszystko za Ciebie w krótkim czasie? Z książki „Kodowanie z Minecraftem®” dowiesz się, jak stworzyć wirtualną armię robotów za pomocą Lua – języka programowania stosowanego przez profesjonalnych twórców gier.