Ebook

Aplikacje mobilne oraz interaktywne komponenty www

Adobe Animate

26,90 zł
Skonfiguruj szybki zakup Do schowka

Aplikacje mobilne oraz interaktywne komponenty www - Opis

Niniejsza książka jest poświęcona aplikacji Adobe Animate, która umożliwia tworzenie zarówno aplikacji mobilnych na systemy Android oraz iOS, aplikacji na komputery stacjonarne PC, MAC, Linux oraz interaktywnych komponentów na nowoczesne strony WWW napisane w HTML 5. Czytelnik pozna podstawy programowania obiektowego oraz samego projektowania nowoczesnych aplikacji. Wszystko na podstawie przyjaznych przykładów opatrzonych w serie ćwiczeń do wykonania dla czytelnika. Przydatna będzie wiedza związana z graficznymi aplikacjami Adobe, aczkolwiek nie jest to wymóg konieczny. Zachęcam również zapoznać się z HTML 5, o którym piszę w innej książce.

SPIS TREŚCI:
WSTĘP
1. WPROWADZENIE DO ADOBE ANIMATE
2. TWORZENIE PRZYKŁADOWEGO PLIKU FLA
3. ZAZNACZANIE OBIEKTÓW

4. RYSOWANIE PROSTEGO KSZTAŁTU
4.1. SKŁADANIE KSZTAŁTÓW
4.2. RYSOWANIE NARZĘDZIEM OŁÓWEK
4.3. MALOWANIE NARZĘDZIEM PĘDZEL
4.4. WYPEŁNIENIE KOLOREM

5. PRACA Z TEKSTEM
5.1. ZADANIE

6. MODYFIKACJA KSZTAŁTÓW
6.1. KONWERSJA KSZTAŁTÓW
6.2. ZADANIE

7. PANEL TIMELINE
7.1. WARSTWY POMOCNICZE:
7.2. MASKI
7.3. ZADANIE
7.4. KLATKI KLUCZOWE

8. ANIMACJA POKLATKOWA (FRAME BY FRAME)
8.1. ZADANIE

9. SYMBOL
9.1. INSTANCJA
9.2. WYKORZYSTANIE SYMBOLI
9.3. TWORZENIE SYMBOLI
9.4. ZADANIE
9.5. TWORZENIE PRZYCISKÓW
9.6. ZADANIE
9.7. ZADANIE
9.8. BIBLIOTEKA I ZAGNIEŻDŻANIE SYMBOLI

10. ANIMACJA – TWEENING

11. TWORZENIE ANIMACJI KLASYCZNEJ OPARTEJ NA KLATKACH KLUCZOWYCH
11.1. ZADANIE

12. MOTION TWEEN
12.1. ZADANIE
12.2. ZADANIE
12.3. ZADANIE

13. WSTĘP DO ACTIONSCRIPT 3.0
13.1. ZADANIE
13.2. ZADANIE

14. ZDARZENIA
14.1. ZADANIE
14.2. ZADANIE

15. ZMIENNE
15.1. TYPY ZMIENNYCH
15.2. ZADANIE
15.3. TWORZENIE NAZW ZMIENNYCH
15.4. ZADANIE
15.5. ZADANIE
15.6. ZADANIE

16. POWTÓRKA

17. INSTRUKCJA WARUNKOWA IF
17.1. ZADANIE

18. OPERATOR WYŁUSKANIA
18.1. INSTANCE NAME
18.2. ZADANIE
18.3. ZADANIE
18.4. ZADANIE
18.5. ZADANIE
18.6. *ZADANIE

19. GOTOANDSTOP I GOTOANDPLAY
19.1. ZADANIE
19.2. ZADANIE
19.3. ZADANIE
19.4. ZADANIE
19.5. ZADANIE
19.6. ZADANIE

20. POLECENIE HITTESTOBJECT
20.1. ZADANIE

21. PRZESUWANIE OBIEKTÓW W OBRĘBIE SCENY ZA POMOCĄ KURSORA MYSZKI – DRAG
21.1. ZADANIE
21.2. ZADANIE
21.3. ZADANIE
21.4. ZADANIE

22. ADOBE AIR – PODSTAWY APLIKACJI MOBILNYCH
22.1. PIERWSZA APLIKACJA
22.2. GEST SWIPE
22.3. ZADANIE
22.4. GEST ROTATE
22.5. GEST PAN
22.6. GEST ZOOM

23. OBSŁUGA GPS – TURYSTA W WARSZAWIE
23.1. OBSŁUGA GPS
23.2. WYGODNE PRZEŁĄCZANIE MIĘDZY PLANSZAMI.

24. PROSTA GRA RPG

Aplikacje mobilne oraz interaktywne komponenty www - Informacje szczegółowe

Miejsce i rok wydania:
Konin 2018
Rodzaj publikacji:
Język publikacji:
ISBN:
978-83-811-9438-9
Zabezpieczenie:
znak wodny
Liczba plików do pobrania:
3 (epub, mobi, pdf)
Rozmiar plików do pobrania:
epub 8,48 MB / mobi 16,4 MB / pdf 10,91 MB

Aplikacje mobilne oraz interaktywne komponenty www - Opinie i Komentarze

Podobne publikacje

Ebook

HTML5 i CSS3HTML5 i CSS3

Dawid Mazur

Dość męki z przeglądaniem statycznych stron na smartfonach i tabletach! Bądź elastyczny i twórz strony responsywne, które będą czytelne w każdej rozdzielczości.

Dość męki z przeglądaniem statycznych stron na smartfonach i tabletach! Bądź elastyczny i twórz strony responsywne, które będą czytelne w każdej rozdzielczości.

Ebook

Niezawodne strategie wygrywania...Niezawodne strategie wygrywania w sieci

Roman Comi

Jak zwiększyć użyteczność serwisu internetowego? Jak osiągać wysokie pozycje w wyszukiwarkach? Jak nakłonić użytkowników do korzystania z naszej strony i polecania jej innym? O tym w niniejszym poradniku.

Jak zwiększyć użyteczność serwisu internetowego? Jak osiągać wysokie pozycje w wyszukiwarkach? Jak nakłonić użytkowników do korzystania z naszej strony i polecania jej innym? O tym w niniejszym poradniku.

Ebook

Windows 10Windows 10

Dawid Borycki

Podręcznik dla programistów. Omawia na wielu przykładach techniki tworzenia aplikacji UWP.

Podręcznik dla programistów. Omawia na wielu przykładach techniki tworzenia aplikacji UWP.

Ebook

Grafika 3D czasu rzeczywistegoGrafika 3D czasu rzeczywistego

Jacek Matulewski

Omówienie wersji OpenGL od 3.3 wzwyż zarówno dla początkujących programistów grafiki 3D, w szczególności studentów informatyki, jak i tych, którzy ze starego OpenGL chcą „się przesiąść” na nowego.

Omówienie wersji OpenGL od 3.3 wzwyż zarówno dla początkujących programistów grafiki 3D, w szczególności studentów informatyki, jak i tych, którzy ze starego OpenGL chcą „się przesiąść” na nowego.

Ebook

Pierwsze miejsce w wyszukiwarkachPierwsze miejsce w wyszukiwarkach

Arkadiusz Podlaski

Jak przyciągnąć więcej odwiedzających i klientów na swoją stronę internetową? Poznaj sekrety wyszukiwarek, dzięki którym Twoja strona pojawi się na pierwszym miejscu w wynikach wyszukiwania.

Jak przyciągnąć więcej odwiedzających i klientów na swoją stronę internetową? Poznaj sekrety wyszukiwarek, dzięki którym Twoja strona pojawi się na pierwszym miejscu w wynikach wyszukiwania.

Ebook

JavaJava

Krzysztof Barteczko

Książka omawia konstrukcje oraz wybrane narzędzia języka Java przydatne we wszystkich rodzajach praktycznego programowania.

Książka omawia konstrukcje oraz wybrane narzędzia języka Java przydatne we wszystkich rodzajach praktycznego programowania.

Ebook

Nie tylko WiedźminNie tylko Wiedźmin

Marcin Kosman

Opowieść o niezrażonych niczym wizjonerach i ich wirtualnych dziełach. Prowadzi przez mroki PRL-u, próby konfrontacji z Zachodem, po triumfalne dziś, gdy świat już wie, że „nie tylko Wiedźmin”.

Opowieść o niezrażonych niczym wizjonerach i ich wirtualnych dziełach. Prowadzi przez mroki PRL-u, próby konfrontacji z Zachodem, po triumfalne dziś, gdy świat już wie, że „nie tylko Wiedźmin”.

Ebook

Automaty licząAutomaty liczą

Bartłomiej Kluska

Historia pojawienia się i prób budowy w Polsce cyfrowych maszyn liczących – od ogromnych „mózgów elektronowych” po miniaturowe urządzenia o gabarytach jednotomowej „Encyklopedii Popularnej PWN”.

Historia pojawienia się i prób budowy w Polsce cyfrowych maszyn liczących – od ogromnych „mózgów elektronowych” po miniaturowe urządzenia o gabarytach jednotomowej „Encyklopedii Popularnej PWN”.

Ebook

Windows Server 2012Windows Server 2012

Krzysztof Wołk

Kompendium wiedzy na temat Windows Server 2012. Idealna pozycja dla czytelników mających już dość encyklopedycznych poradników i pragnących lektury ukierunkowanej na praktykę i ćwiczenia.

Kompendium wiedzy na temat Windows Server 2012. Idealna pozycja dla czytelników mających już dość encyklopedycznych poradników i pragnących lektury ukierunkowanej na praktykę i ćwiczenia.

Ebook

Mac OS X Server 10.8Mac OS X Server 10.8

Krzysztof Wołk

Podręcznik administratora Mac OS X Server 10.8 (Mountain Lion). Omawia zagadnienia w sposób szczegółowy i przystępny dla czytelnika, kładąc duży nacisk na praktyczne rozwiązania.

Mac OS X Server 10.8 Krzysztof Wołk Wydawca: Wydawnictwo Psychoskok MOBI + EPUB + PDF (w wersji papierowej 463 strony)

Podręcznik administratora Mac OS X Server 10.8 (Mountain Lion). Omawia zagadnienia w sposób szczegółowy i przystępny dla czytelnika, kładąc duży nacisk na praktyczne rozwiązania.

Ebook

Praktyczny przewodnik po MAC OS...Praktyczny przewodnik po MAC OS X Server 10.6 oraz 10.7

Krzysztof Wołk

Praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy chcieliby poznać najważniejsze funkcje i możliwości systemu MAC OS X Server 10.6 oraz 10.7.

Praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy chcieliby poznać najważniejsze funkcje i możliwości systemu MAC OS X Server 10.6 oraz 10.7.

Ebook

Jak złożyć statyczną oraz intera...Jak złożyć statyczną oraz interaktywną książkę

Krzysztof Wołk

Podręcznik poświęcony podstawowym zasadom składu tekstu ciągłego w programie InDesign oraz iBooks Author. Nauczymy się z niego, jak poprawnie składać książkę w języku polskim. Dowiemy się także, jak tworzyć interaktywne cyfrowe publikacje i interaktywne komponenty w programach takich jak Adobe Animate oraz iBooks Author. Czytelnik nauczy się przy tym przygotowywać książki do publikacji cyfrowej, jak i do druku klasycznego.

Podręcznik poświęcony podstawowym zasadom składu tekstu ciągłego w programie InDesign oraz iBooks Author. Nauczymy się z niego, jak poprawnie składać książkę w języku polskim. Dowiemy się także, jak tworzyć interaktywne cyfrowe publikacje i interaktywne komponenty w programach takich jak Adobe Animate oraz iBooks Author. Czytelnik nauczy się przy tym przygotowywać książki do publikacji cyfrowej, jak i do druku klasycznego.

Informacje o formacie
ePUB zabezpieczony znakiem wodnym (bez DRM)

Książki tworzone w tym formacie nie mają podziału na strony. Główną zaletą publikacji ePUB jest automatyczne dopasowanie się do szerokości ekranu urządzenia, na którym są wyświetlane. Dzięki temu przewijamy tekst tylko w górę lub w dół. Format ten sprawdza się w urządzeniach mobilnych, wyposażonych zazwyczaj w niewielki ekran.

Można go przeczytać na:
- e-czytniku,
- tablecie *,
- smartphonie *,
- komputerze **.

* z zainstalowaną aplikacją obsługującą pliki typu ePUB
- dla systemu Android (Publio, Aldiko, Bluefire Reader)
- dla systemu iOS (Publio, iBooks, Stanza, Bluefire Reader)

** z zainstalowanym programem obsługującym pliki typu ePUB (np. Adobe Digital Editions, Calibre)


UWAGA!
Jeżeli książka występuje w formacie Kindle (MOBI) i ePUB, w jednym zakupie otrzymasz obydwa formaty. Wybór formatu następuje na karcie pobierania książki.
Informacje o formacie
PDF zabezpieczony znakiem wodnym (bez DRM)

Format używany do prezentacji książek lub czasopism, które wymagają formatu stronicowanego, ponieważ ich treść nie może dopasować się dowolnie (swobodnie) do szerokości ekranu. Pliki PDF zawierają interaktywne spisy treści, linkujące przypisy i inne rozwiązania stosowane w tekstach elektronicznych. Proporcjonalne rozmieszczenie elementów na stronie sprawdza się w urządzeniach wyposażonych w duże ekrany.

Możesz go przeczytać na dowolnym urządzeniu z zainstalowanym odpowiednim oprogramowaniem (np. Adobe Reader)
Informacje o formacie
MOBI zabezpieczony znakiem wodnym (bez DRM)

Najlepszy format na Kindle!

E-book w formacie MOBIPOCKET można pobrać przede wszystkim na czytnik Kindle.
Czytanie książek w formacie MOBI na innych urządzeniach elektronicznych (np. e-czytnik, tablet, smartphone, komputer) jest możliwe, pod warunkiem że zostaną one wyposażone w odpowiednie oprogramowanie, np. Kindle for PC, MobiPocket Reader.

UWAGA!
Jeżeli książka występuje w formacie Kindle (MOBI) i ePUB, w jednym zakupie otrzymasz obydwa formaty. Wybór formatu następuje na karcie pobierania książki.