Typ publikacji

Wydawca

Cena

Rodzaje publikacji

Format

Oferta Publio.pl w kategorii Fachowe i branżowe obejmuje 13 audiobooków. Nasze bestsellery, najchętniej kupowane audiobooki to: Bajki terapeutyczne. Część 1 (Maria Molicka), Bajki terapeutyczne. Część 2 (Maria Molicka), Bajki terapeutyczne. Część 3 (Maria Molicka), 4-godzinny tydzień pracy (Timothy Ferriss), Efekt wirusowy w biznesie (Jonah Berger).
Najnowsze tytuły w kategorii Fachowe i branżowe to: Psychologia sprzedaży (Brian Tracy), Wygraj klienta (Marcin Paweł Panek), Go-Giver. Rozdawca (Bob Burg), Efekt wirusowy w biznesie (Jonah Berger), Gimnastyka dla języka (Małgorzata Strzałkowska).
Dla części audiobooków przygotowaliśmy darmowy fragment lub plik do pobrania w wygodnym formacie (mp3).

Audiobooki - Fachowe i branżowe - (13)

Widok:
Na stronie:
Typ publikacji:
Kategorie:
Audiobook

Bajki terapeutyczne. Część 1Bajki terapeutyczne. Część 1

Maria Molicka

Kłopoty i stres to nie tylko domena dorosłych. Jeśli chcesz, by Twoje dziecko umiało radzić sobie w nowych sytuacjach, było pogodne i ciekawe świata, posłuchaj z nim bajek Marii Molnickiej.

Kłopoty i stres to nie tylko domena dorosłych. Jeśli chcesz, by Twoje dziecko umiało radzić sobie w nowych sytuacjach, było pogodne i ciekawe świata, posłuchaj z nim bajek Marii Molnickiej.

Audiobook

Bajki terapeutyczne. Część 2Bajki terapeutyczne. Część 2

Maria Molicka

Kłopoty i stres to nie tylko domena dorosłych. Jeśli chcesz, by Twoje dziecko umiało radzić sobie w nowych sytuacjach, było pogodne i ciekawe świata, posłuchaj z nim bajek Marii Molnickiej.

Kłopoty i stres to nie tylko domena dorosłych. Jeśli chcesz, by Twoje dziecko umiało radzić sobie w nowych sytuacjach, było pogodne i ciekawe świata, posłuchaj z nim bajek Marii Molnickiej.

Audiobook

Bajki terapeutyczne. Część 3Bajki terapeutyczne. Część 3

Maria Molicka

Kłopoty i stres to nie tylko domena dorosłych. Jeśli chcesz, by Twoje dziecko umiało radzić sobie w nowych sytuacjach, było pogodne i ciekawe świata, posłuchaj z nim bajek Marii Molnickiej.

Kłopoty i stres to nie tylko domena dorosłych. Jeśli chcesz, by Twoje dziecko umiało radzić sobie w nowych sytuacjach, było pogodne i ciekawe świata, posłuchaj z nim bajek Marii Molnickiej.

Audiobook

Efekt wirusowy w biznesieEfekt wirusowy w biznesie

Jonah Berger

Poradnik, który odsłania sekrety marketingu szeptanego. Odkryj moc przekazu społecznego i dowiedz się, w jaki sposób można nadać rozgłos różnym produktom, inicjatywom czy... biurowym plotkom.

Poradnik, który odsłania sekrety marketingu szeptanego. Odkryj moc przekazu społecznego i dowiedz się, w jaki sposób można nadać rozgłos różnym produktom, inicjatywom czy... biurowym plotkom.

Audiobook

4-godzinny tydzień pracy4-godzinny tydzień pracy

Timothy Ferriss

Książka kompas dla każdego z nas – pracownika, przedsiębiorcy, właściciela firmy. Wskazuje drogę do nowego rewolucyjnego świata i wygodnego, luksusowego życia.

Książka kompas dla każdego z nas – pracownika, przedsiębiorcy, właściciela firmy. Wskazuje drogę do nowego rewolucyjnego świata i wygodnego, luksusowego życia.

Audiobook

Gimnastyka dla językaGimnastyka dla języka

Małgorzata Strzałkowska

Audiobook logopedyczny. Zbiór 52 utworów Małgorzaty Strzałkowskiej czytanych przez znakomitych polskich aktorów: Annę Seniuk, Jerzego Stuhra oraz Piotra Fronczewskiego.

Audiobook logopedyczny. Zbiór 52 utworów Małgorzaty Strzałkowskiej czytanych przez znakomitych polskich aktorów: Annę Seniuk, Jerzego Stuhra oraz Piotra Fronczewskiego.

Audiobook

Go-Giver. RozdawcaGo-Giver. Rozdawca

Bob Burg

Poradnik, w którym znajdziemy Pięć Praw Niebotycznego Sukcesu. „Go-Giver” to inspirująca opowieść – udowadnia, że maksyma: „Dawajcie, a będzie wam dane” sprawdza się także w biznesie.

Poradnik, w którym znajdziemy Pięć Praw Niebotycznego Sukcesu. „Go-Giver” to inspirująca opowieść – udowadnia, że maksyma: „Dawajcie, a będzie wam dane” sprawdza się także w biznesie.

Audiobook

Marketing 3.0Marketing 3.0

Hermawan Kartajaya

Marketing 1.0 i Marketing 2.0 odchodzą do lamusa. Tylko Marketing 3.0 pozwala spojrzeć na nowo na własną firmę, budowaną markę i świadomego własnych potrzeb klienta.

Marketing 1.0 i Marketing 2.0 odchodzą do lamusa. Tylko Marketing 3.0 pozwala spojrzeć na nowo na własną firmę, budowaną markę i świadomego własnych potrzeb klienta.

Audiobook

Psychologia sprzedażyPsychologia sprzedaży

Brian Tracy

Naucz się sprzedawać od najlepszych ludzi w branży! „Psychologia sprzedaży” to rozwinięcie klasycznego programu treningowego Briana Tracy. Poznaj ludzkie myślenie, motywy kupowania oraz najskuteczniejsze techniki sprzedaży i perswazji. Lektura obowiązkowa każdego handlowca, który na poważnie myśli o karierze.

Naucz się sprzedawać od najlepszych ludzi w branży! „Psychologia sprzedaży” to rozwinięcie klasycznego programu treningowego Briana Tracy. Poznaj ludzkie myślenie, motywy kupowania oraz najskuteczniejsze techniki sprzedaży i perswazji. Lektura obowiązkowa każdego handlowca, który na poważnie myśli o karierze.

Audiobook

Techniki skutecznej sprzedaży pr...Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet

Josiane Chriqui Feigon

Poradnik dla telesprzedawców. Szczegółowe omówienie programu obejmującego dziesięć niezbędnych umiejętnościach dopasowanych do cyklu sprzedaży.

Poradnik dla telesprzedawców. Szczegółowe omówienie programu obejmującego dziesięć niezbędnych umiejętnościach dopasowanych do cyklu sprzedaży.

Audiobook

Techniki sprzedażyTechniki sprzedaży

Lennart Rosell

Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? Odpowiedź na to niezwykle istotne pytanie znajdziesz w poradniku Lennarta Rosella.

Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? Odpowiedź na to niezwykle istotne pytanie znajdziesz w poradniku Lennarta Rosella.

Audiobook

Psychologia sprzedaży nieruchomościPsychologia sprzedaży nieruchomości

Grażyna Białopiotrowicz

Budując swój rynek klientów czy negocjując umowy, pośrednik musi wykazać się wysoko rozwiniętymi umiejętnościami interpersonalnymi. Poradnik Grażyny Białopiotrowicz uczy, jak je zdobyć.

Budując swój rynek klientów czy negocjując umowy, pośrednik musi wykazać się wysoko rozwiniętymi umiejętnościami interpersonalnymi. Poradnik Grażyny Białopiotrowicz uczy, jak je zdobyć.

Audiobook

Wygraj klientaWygraj klienta

Marcin Paweł Panek

Chcesz wiedzieć, co myślą twoi klienci i dzięki tej wiedzy sprzedawać im więcej i więcej? Niniejsza publikacja z pewnością ci to ułatwi.

Chcesz wiedzieć, co myślą twoi klienci i dzięki tej wiedzy sprzedawać im więcej i więcej? Niniejsza publikacja z pewnością ci to ułatwi.