Typ publikacji

Wydawca

Cena

Rodzaje publikacji

Format

Słowa kluczowe

  • marketing

Wyniki wyszukiwania: (21)

Widok:
Na stronie:
Słowa kluczowe:
Typ publikacji:
Audiobook

Siła nawykuSiła nawyku

Charles Duhigg

Jedna z najlepszych książek roku według „The Wall Street Journal” i „Financial Times”! Lekko i z pomysłem o psychologicznych tajnikach nawyków, sile przyzwyczajeń i perspektywach życiowych zmian!

Jedna z najlepszych książek roku według „The Wall Street Journal” i „Financial Times”! Lekko i z pomysłem o psychologicznych tajnikach nawyków, sile przyzwyczajeń i perspektywach życiowych zmian!

Audiobook

Wielka czwórkaWielka czwórka

Scott Galloway

Bestseller „New York Timesa” i „USA Today”. Amazon, Apple, Facebook i Google – tytani biznesu czy niszczycielskie korporacje? Scott Galloway ujawnia skrzętnie skrywane strategie wielkiej czwórki i to, jak sprawnie manipuluje ona naszymi podstawowymi potrzebami emocjonalnymi. Pokazuje też, jak wykorzystać tę wiedzę we własnej drodze na szczyt.

Bestseller „New York Timesa” i „USA Today”. Amazon, Apple, Facebook i Google – tytani biznesu czy niszczycielskie korporacje? Scott Galloway ujawnia skrzętnie skrywane strategie wielkiej czwórki i to, jak sprawnie manipuluje ona naszymi podstawowymi potrzebami emocjonalnymi. Pokazuje też, jak wykorzystać tę wiedzę we własnej drodze na szczyt.

Audiobook

Wygraj klientaWygraj klienta

Marcin Paweł Panek

Chcesz wiedzieć, co myślą twoi klienci i dzięki tej wiedzy sprzedawać im więcej i więcej? Niniejsza publikacja z pewnością ci to ułatwi.

Chcesz wiedzieć, co myślą twoi klienci i dzięki tej wiedzy sprzedawać im więcej i więcej? Niniejsza publikacja z pewnością ci to ułatwi.

Audiobook

Moje przygody z marketingiemMoje przygody z marketingiem

Philip Kotler

Książka, którą bez wahania można zaliczyć do kanonu lektur biznesowych. Philip Kotler, geniusz uznany za ojca nowoczesnego marketingu, po raz pierwszy opowiada w niej o swoim życiu, wyjaśnia, jakie zdarzenia inspirowały go do pracy nad kolejnymi publikacjami, przedstawia bogactwo zastosowań marketingu, omawia zasady pomocne w ulepszaniu firmy.

Moje przygody z marketingiem Philip Kotler Lektor: Robert Michalak Wydawca: MT Biznes MP3 (w wersji papierowej 244 strony)

Książka, którą bez wahania można zaliczyć do kanonu lektur biznesowych. Philip Kotler, geniusz uznany za ojca nowoczesnego marketingu, po raz pierwszy opowiada w niej o swoim życiu, wyjaśnia, jakie zdarzenia inspirowały go do pracy nad kolejnymi publikacjami, przedstawia bogactwo zastosowań marketingu, omawia zasady pomocne w ulepszaniu firmy.

Audiobook

Sprzedaż bez sprzedawaniaSprzedaż bez sprzedawania

Paweł Fortuna

Paweł Fortuna, doświadczony psycholog biznesu i trener, pokazuje, że skuteczna komunikacja z klientem wcale nie musi polegać na manipulacji. Zamiast wyświechtanych trików i sztuczek proponuje sprzedawcom grę w „białe szachy” – sprzedaż etyczną i świadomą.

Paweł Fortuna, doświadczony psycholog biznesu i trener, pokazuje, że skuteczna komunikacja z klientem wcale nie musi polegać na manipulacji. Zamiast wyświechtanych trików i sztuczek proponuje sprzedawcom grę w „białe szachy” – sprzedaż etyczną i świadomą.

Audiobook

Sekrety negocjacji dla biznesmenówSekrety negocjacji dla biznesmenów

Roger Dawson

Uaktualniona i tematycznie częściowo zmieniona wersja wydanych w latach 90. XX wieku „Sekretów udanych negocjacji”. Poradnik zawiera szereg cennych rad, które mogą wydawać się oczywiste, ale których zastosowanie w praktyce nie zawsze jest łatwe, jeżeli nie zostanie uprzednio przećwiczone.

Uaktualniona i tematycznie częściowo zmieniona wersja wydanych w latach 90. XX wieku „Sekretów udanych negocjacji”. Poradnik zawiera szereg cennych rad, które mogą wydawać się oczywiste, ale których zastosowanie w praktyce nie zawsze jest łatwe, jeżeli nie zostanie uprzednio przećwiczone.

Audiobook

Model StoryBrand – zbuduj skutec...Model StoryBrand – zbuduj skuteczny przekaz dla swoj...

Donald Miller

Niezastąpiony poradnik dla osób, prowadzących własny biznes! Niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem ogromnego przedsiębiorstwa, niewielkiej firmy, czy też politykiem ubiegającym się o głosy wyborców, Donald Miller na zawsze odmieni to, jak mówisz o sobie, o swojej działalności i o wartości, którą twoja marka wnosi w życie klientów.

Niezastąpiony poradnik dla osób, prowadzących własny biznes! Niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem ogromnego przedsiębiorstwa, niewielkiej firmy, czy też politykiem ubiegającym się o głosy wyborców, Donald Miller na zawsze odmieni to, jak mówisz o sobie, o swojej działalności i o wartości, którą twoja marka wnosi w życie klientów.

Audiobook

Techniki sprzedażyTechniki sprzedaży

Lennart Rosell

Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? Odpowiedź na to niezwykle istotne pytanie znajdziesz w poradniku Lennarta Rosella.

Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? Odpowiedź na to niezwykle istotne pytanie znajdziesz w poradniku Lennarta Rosella.

Audiobook

Marketing 3.0Marketing 3.0

Hermawan Kartajaya

Marketing 1.0 i Marketing 2.0 odchodzą do lamusa. Tylko Marketing 3.0 pozwala spojrzeć na nowo na własną firmę, budowaną markę i świadomego własnych potrzeb klienta.

Marketing 1.0 i Marketing 2.0 odchodzą do lamusa. Tylko Marketing 3.0 pozwala spojrzeć na nowo na własną firmę, budowaną markę i świadomego własnych potrzeb klienta.

Audiobook

Wystąpienia perswazyjneWystąpienia perswazyjne

Elżbieta Żurek

Kapitalna pomoc dla wszystkich, którzy są zainteresowani poprawą swoich umiejętności w zakresie wygłaszania publicznych przemówień, prezentowania własnych idei oraz przekonywania do swoich racji.

Kapitalna pomoc dla wszystkich, którzy są zainteresowani poprawą swoich umiejętności w zakresie wygłaszania publicznych przemówień, prezentowania własnych idei oraz przekonywania do swoich racji.

Audiobook

Kreowanie wizerunku w biznesie...Kreowanie wizerunku w biznesie i polityce

Grażyna Białopiotrowicz

Poradnik dla osób, które chcą być jak najlepiej postrzegane w działalności zawodowej i publicznej, a także w życiu prywatnym. Buduj swój wizerunek świadomie i profesjonalnie.

Poradnik dla osób, które chcą być jak najlepiej postrzegane w działalności zawodowej i publicznej, a także w życiu prywatnym. Buduj swój wizerunek świadomie i profesjonalnie.