Typ publikacji

Kategorie

  • Biznes, firma, inwestycje
  • Przedsiębiorstwo, własna firma

Wydawca

Cena

Rodzaje publikacji

Format

Oferta Publio.pl w kategorii Biznes, firma, inwestycje - Przedsiębiorstwo, własna firma obejmuje 8 audiobooków.
Najnowsze tytuły w kategorii Biznes, firma, inwestycje - Przedsiębiorstwo, własna firma to: Blitzscaling (Chris Yeh), Przeskok (Grzegorz Kubera), Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku (Marek Wzorek), Firma jako CAŁOŚĆ (Dagmara Mielczarek), Marketing (Brian Tracy).
Dla części audiobooków przygotowaliśmy darmowy fragment lub plik do pobrania w wygodnym formacie (mp3).

Audiobooki - Przedsiębiorstwo, własna firma

Widok:
Na stronie:
Audiobook

Mit przedsiębiorczościMit przedsiębiorczości

Michael E. Gerber

Poradnik znawcy tematu, którego warsztaty z przedsiębiorczości przyciągają tysiące właścicieli i menedżerów firm na całym świecie. Doradzi, jak rozwijać własny biznes w sposób produktywny i pewny.

Poradnik znawcy tematu, którego warsztaty z przedsiębiorczości przyciągają tysiące właścicieli i menedżerów firm na całym świecie. Doradzi, jak rozwijać własny biznes w sposób produktywny i pewny.

Audiobook

Dobry szef, zły szef. Jak być na...Dobry szef, zły szef. Jak być najlepszym… i uczyć si...

Robert I. Sutton

Poradnik, który zawiera plan działania dla każdego, kto otrzymał awans na stanowisko kierownicze, i jest drogą wybawienia dla tych wszystkich, których szefowie... nie rozumieją problemu.

Poradnik, który zawiera plan działania dla każdego, kto otrzymał awans na stanowisko kierownicze, i jest drogą wybawienia dla tych wszystkich, których szefowie... nie rozumieją problemu.

Audiobook

MarketingMarketing

Brian Tracy

Jak skutecznie docierać do klientów i przekonać ich do zakupu twoich produktów lub usług? W poradniku słynnego Briana Tracy znajdziesz 21 praktycznych wskazówek marketingowych, które będziesz mógł od razu wdrożyć w swojej firmie.

Jak skutecznie docierać do klientów i przekonać ich do zakupu twoich produktów lub usług? W poradniku słynnego Briana Tracy znajdziesz 21 praktycznych wskazówek marketingowych, które będziesz mógł od razu wdrożyć w swojej firmie.