Badania ankietowe - Opis

Przeprowadzenie ankiety może przyczynić się do lepszych wyników sprzedażowych. Jednak tylko jeśli zostanie stworzona prawidłowo. W poradniku znajdziesz wskazówki, jak to zrobić.

W poznaniu oczekiwań i potrzeb klientów wobec Twojej firmy pomoże ankieta, z której dowiesz się, co warto zmienić, aby sprzedawać więcej i osiągać lepszy zysk.
Z niniejszego opracowania dowiesz się, jak skonstruować ankietę we właściwy sposób. Przeczytasz w nim m.in. o pięciu koniecznych etapach przygotowania ankiety, formułowaniu problemu badawczego ankiety w taki sposób, aby uzyskać istotne dane sprzedażowe, oraz wadach i zaletach różnych form ankiet.

Badania ankietowe - Informacje szczegółowe

Miejsce i rok wydania:
Warszawa 2013
Rodzaj publikacji:
Język publikacji:
ISBN:
978-837-677-315-5
Zabezpieczenie:
znak wodny
Liczba plików do pobrania:
1 (pdf)
Rozmiar plików do pobrania:
pdf 2,62 MB

Badania ankietowe - Opinie i Komentarze

Podobne publikacje

Ebook

Wygraj klientaWygraj klienta

Marcin Paweł Panek

Chcesz wiedzieć, co myślą twoi klienci i dzięki tej wiedzy sprzedawać im więcej i więcej? Niniejsza publikacja z pewnością ci to ułatwi.

Chcesz wiedzieć, co myślą twoi klienci i dzięki tej wiedzy sprzedawać im więcej i więcej? Niniejsza publikacja z pewnością ci to ułatwi.

Ebook

Zarządzanie sprzedażąZarządzanie sprzedażą

Brian Tracy

Poradnik, w którym znakomity amerykański fachowiec w dziedzinie rozwoju biznesu zdradza przepis na sukces w zarządzaniu sprzedażą.

Poradnik, w którym znakomity amerykański fachowiec w dziedzinie rozwoju biznesu zdradza przepis na sukces w zarządzaniu sprzedażą.

Ebook

Sztuka marketinguSztuka marketingu

Jacek Kotarbiński

To nie marketing oszukuje ludzi. To ludzie oszukują, używając narzędzi marketingu. Ale czy tak jest zawsze? Nie! Ten poradnik uczy, jak pozyskiwać klientów profesjonalnie i bez manipulacji.

To nie marketing oszukuje ludzi. To ludzie oszukują, używając narzędzi marketingu. Ale czy tak jest zawsze? Nie! Ten poradnik uczy, jak pozyskiwać klientów profesjonalnie i bez manipulacji.

Ebook

Marketing 3.0Marketing 3.0

Hermawan Kartajaya

Marketing 1.0 i Marketing 2.0 odchodzą do lamusa. Tylko Marketing 3.0 pozwala spojrzeć na nowo na własną firmę, budowaną markę i świadomego własnych potrzeb klienta.

Marketing 3.0

Dobry produkt? Zadowolony klient? Spełniony człowiek!

Hermawan Kartajaya Wydawca: MT Biznes MOBI + EPUB + PDF (w wersji papierowej 192 strony)

Marketing 1.0 i Marketing 2.0 odchodzą do lamusa. Tylko Marketing 3.0 pozwala spojrzeć na nowo na własną firmę, budowaną markę i świadomego własnych potrzeb klienta.

Ebook

Techniki sprzedażyTechniki sprzedaży

Lennart Rosell

Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? Odpowiedź na to niezwykle istotne pytanie znajdziesz w poradniku Lennarta Rosella.

Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? Odpowiedź na to niezwykle istotne pytanie znajdziesz w poradniku Lennarta Rosella.

Ebook

Spotkanie z klientemSpotkanie z klientem

Artur Wojciechowski

Jak skutecznie przeprowadzić rozmowę z klientem? Jak sprawić, by każde spotkanie kończyło się sukcesem? Jak osiągać najwyższe wyniki w sprzedaży? O tym w poradniku Artura Wojciechowskiego.

Jak skutecznie przeprowadzić rozmowę z klientem? Jak sprawić, by każde spotkanie kończyło się sukcesem? Jak osiągać najwyższe wyniki w sprzedaży? O tym w poradniku Artura Wojciechowskiego.

Ebook

Klucz do umysłu klientaKlucz do umysłu klienta

Jan Batorski

Jeżeli zajmujesz się sprzedażą lub Twój sukces zależy od umiejętności w tym zakresie, koniecznie zapoznaj się z poradami Jana Batorskiego.

Jeżeli zajmujesz się sprzedażą lub Twój sukces zależy od umiejętności w tym zakresie, koniecznie zapoznaj się z poradami Jana Batorskiego.

Ebook

Content MarketingContent Marketing

Tomasz Stopka

Tradycyjne formy marketingu stają się coraz mniej skuteczne, ponieważ odbiorcy mają dość nachalnych reklam i ciągłego nakłaniania do zakupów. Odpowiedzią jest content marketing. Z tej książki dowiesz się, jak zbudować pozytywne relacje ze swoimi klientami.

Tradycyjne formy marketingu stają się coraz mniej skuteczne, ponieważ odbiorcy mają dość nachalnych reklam i ciągłego nakłaniania do zakupów. Odpowiedzią jest content marketing. Z tej książki dowiesz się, jak zbudować pozytywne relacje ze swoimi klientami.

Ebook

Dzwonisz, sprzedajesz!Dzwonisz, sprzedajesz!

Artur Affek

Poradnik zawiera cenne wskazówki dotyczące sprzedaży przez telefon. Zachęca do opracowania własnych technik sprzedaży. Pozycja obowiązkowa dla każdego, kto używa telefonu jako narzędzia pracy.

Poradnik zawiera cenne wskazówki dotyczące sprzedaży przez telefon. Zachęca do opracowania własnych technik sprzedaży. Pozycja obowiązkowa dla każdego, kto używa telefonu jako narzędzia pracy.

Ebook

Oferta handlowaOferta handlowa

Magdalena Jarzewska

Praktyczny miniporadnik dla handlowców - ułatwia dostosowanie prezentacji produktów do wymagań odbiorcy.

Praktyczny miniporadnik dla handlowców - ułatwia dostosowanie prezentacji produktów do wymagań odbiorcy.

Ebook

Budżet działów sprzedażyBudżet działów sprzedaży

Bartosz Augustyn

Poradnik, który pomaga zaplanować budżet dopasowany do celów i zadań prowadzonej przez Ciebie firmy. Prezentuje kilka metod ustalania budżetu.

Poradnik, który pomaga zaplanować budżet dopasowany do celów i zadań prowadzonej przez Ciebie firmy. Prezentuje kilka metod ustalania budżetu.

Ebook

Błędy w sprzedażyBłędy w sprzedaży

Wiesław Grzesik

Poradnik, który podpowiada, jak wyeliminować błędy i stosować skuteczne techniki sprzedaży.

Poradnik, który podpowiada, jak wyeliminować błędy i stosować skuteczne techniki sprzedaży.

Ebook

BiznesplanBiznesplan

Julita Zdończyk

Poradnik, który wyjaśnia, jak krok po kroku stworzyć biznesplan, który pozwoli Ci pozyskać kredyt czy kapitał od inwestorów.

Poradnik, który wyjaśnia, jak krok po kroku stworzyć biznesplan, który pozwoli Ci pozyskać kredyt czy kapitał od inwestorów.

Ebook

Analiza wyników sprzedażyAnaliza wyników sprzedaży

Julita Zdończyk

Trzy metody analizy wyników sprzedaży wraz z przykładami – pozwalają podjąć działania, które przynoszą zysk, a ograniczają straty.

Trzy metody analizy wyników sprzedaży wraz z przykładami – pozwalają podjąć działania, które przynoszą zysk, a ograniczają straty.

Ebook

Ceny – metody ustalaniaCeny – metody ustalania

Waldemar Kos

Ustalenie poziomu cen sprzedawanych produktów tak, aby firma osiągnęła zysk, wymaga odpowiedniej kalkulacji. Poradnik Waldemara Kosa podpowiada, jak optymalnie skalkulować poziom cen.

Ustalenie poziomu cen sprzedawanych produktów tak, aby firma osiągnęła zysk, wymaga odpowiedniej kalkulacji. Poradnik Waldemara Kosa podpowiada, jak optymalnie skalkulować poziom cen.

Ebook

Ocena pracy handlowcaOcena pracy handlowca

Faustyna Kowalska

Sprawdź, jakich błędów unikać podczas rocznej oceny pracownika i jak dobrze się do niej przygotować.

Sprawdź, jakich błędów unikać podczas rocznej oceny pracownika i jak dobrze się do niej przygotować.

Ebook

CoachingCoaching

Katarzyna Kordiuk

Twoi handlowcy mogą pracować lepiej – sposobem, by wyeliminować popełniane przez nich błędy i zwiększyć ich efektywność, jest coaching.

Twoi handlowcy mogą pracować lepiej – sposobem, by wyeliminować popełniane przez nich błędy i zwiększyć ich efektywność, jest coaching.

Ebook

Nieuczciwa konkurencjaNieuczciwa konkurencja

Michał Kuryłek

Miniporadnik, który wprowadza w trudny temat nieuczciwej konkurencji. Podpowie, jak samemu nie naruszać zasad i prawidłowo rozpoznać działania innych firm.

Miniporadnik, który wprowadza w trudny temat nieuczciwej konkurencji. Podpowie, jak samemu nie naruszać zasad i prawidłowo rozpoznać działania innych firm.

Ebook

Odejście KAM-aOdejście KAM-a

Luiza Woźniak

Poradnik, który omawia strategie związane z odejściem pracownika obsługującego kluczowych klientów – key account menedżera (KAM-a), na przykładzie dwóch firm stosujących różne rozwiązania.

Poradnik, który omawia strategie związane z odejściem pracownika obsługującego kluczowych klientów – key account menedżera (KAM-a), na przykładzie dwóch firm stosujących różne rozwiązania.

Ebook

Prezentacja wynikówPrezentacja wyników

Aneta Jakubiak-Mirończuk

Tajniki udanej prezentacji wyników sprzedaży. Aby korzystnie wypaść przed słuchaczami, wcale nie musisz ogłaszać sukcesu firmy.

Tajniki udanej prezentacji wyników sprzedaży. Aby korzystnie wypaść przed słuchaczami, wcale nie musisz ogłaszać sukcesu firmy.

Ebook

Oferta handlowaOferta handlowa

Magdalena Jarzewska

Praktyczny miniporadnik dla handlowców - ułatwia dostosowanie prezentacji produktów do wymagań odbiorcy.

Praktyczny miniporadnik dla handlowców - ułatwia dostosowanie prezentacji produktów do wymagań odbiorcy.

Ebook

Relacje z klientemRelacje z klientem

Izabela Kluzek

Poradnik dla handlowców. Zbiór informacji o rozwijaniu relacji z klientami. Omawia typy klientów, zasady skutecznej rozmowy sprzedażowej, błędy popełnia przy współpracy z klientami.

Poradnik dla handlowców. Zbiór informacji o rozwijaniu relacji z klientami. Omawia typy klientów, zasady skutecznej rozmowy sprzedażowej, błędy popełnia przy współpracy z klientami.

Ebook

Roszczeniowy klientRoszczeniowy klient

Mirosław Smoczyński

Poradnik, który uczy, jak postępować z klientami w sytuacji, gdy ich oczekiwania są bezzasadne lub gdy złożone przez nich reklamacje należy uznać.

Poradnik, który uczy, jak postępować z klientami w sytuacji, gdy ich oczekiwania są bezzasadne lub gdy złożone przez nich reklamacje należy uznać.

Ebook

Samodzielność decyzyjna handlowcówSamodzielność decyzyjna handlowców

Piotr Sokołowski

Poradnik, który pomaga w wyznaczeniu granic samodzielności dla handlowców bez straty dla sprzedaży.

Poradnik, który pomaga w wyznaczeniu granic samodzielności dla handlowców bez straty dla sprzedaży.

Ebook

Obiekcje klientaObiekcje klienta

Anna Syrek-Kosowska

Poradnik dla handlowców. Przybliża techniki i strategie, które służą do wykorzystywania obiekcji klienta do pozytywnego zamknięcia sprzedaży.

Poradnik dla handlowców. Przybliża techniki i strategie, które służą do wykorzystywania obiekcji klienta do pozytywnego zamknięcia sprzedaży.

Ebook

Negocjacje handloweNegocjacje handlowe

Michał Kuryłek

Poradnik, z którego dowiesz się, jak prowadzić negocjacje handlowe, by nie ujawnić poufnych informacji, oraz na jakie kwestie zwracać uwagę przed podpisaniem ostatecznej umowy.

Poradnik, z którego dowiesz się, jak prowadzić negocjacje handlowe, by nie ujawnić poufnych informacji, oraz na jakie kwestie zwracać uwagę przed podpisaniem ostatecznej umowy.

Ebook

Strategie sprzedaży hurtowejStrategie sprzedaży hurtowej

Rafał Mysiorek

Pomocne w planowaniu działań przedsiębiorstwa, szczegółowe opisy kilku strategii sprzedaży hurtowej.

Pomocne w planowaniu działań przedsiębiorstwa, szczegółowe opisy kilku strategii sprzedaży hurtowej.

Ebook

Rozmowy handloweRozmowy handlowe

Mirosław Smoczyński

Poradnik dla handlowców. Omawia rodzaje rozmów prowadzonych z kontrahentami i podaje wskazówki, który z nich wybrać tak, aby osiągnąć rezultaty najkorzystniejsze dla firmy.

Poradnik dla handlowców. Omawia rodzaje rozmów prowadzonych z kontrahentami i podaje wskazówki, który z nich wybrać tak, aby osiągnąć rezultaty najkorzystniejsze dla firmy.

Ebook

Współpraca działu sprzedaży i ma...Współpraca działu sprzedaży i marketingu

Piotr Leśniewski

Poradnik, którego celem jest wskazanie sposobów na usprawnienie komunikacji i współpracy między działami sprzedaży i marketingu.

Poradnik, którego celem jest wskazanie sposobów na usprawnienie komunikacji i współpracy między działami sprzedaży i marketingu.

Ebook

Wynagradzanie handlowcówWynagradzanie handlowców

Julita Zdończyk

Dowiedz się, jak wyliczać premie, żeby motywowała ona handlowców do zwiększonej sprzedaży, i jak uniknąć błędów przy ustalaniu systemu wynagrodzeń dla pracowników.

Dowiedz się, jak wyliczać premie, żeby motywowała ona handlowców do zwiększonej sprzedaży, i jak uniknąć błędów przy ustalaniu systemu wynagrodzeń dla pracowników.

Informacje o formacie
PDF zabezpieczony znakiem wodnym (bez DRM)

Format używany do prezentacji książek lub czasopism, które wymagają formatu stronicowanego, ponieważ ich treść nie może dopasować się dowolnie (swobodnie) do szerokości ekranu. Pliki PDF zawierają interaktywne spisy treści, linkujące przypisy i inne rozwiązania stosowane w tekstach elektronicznych. Proporcjonalne rozmieszczenie elementów na stronie sprawdza się w urządzeniach wyposażonych w duże ekrany.

Możesz go przeczytać na dowolnym urządzeniu z zainstalowanym odpowiednim oprogramowaniem (np. Adobe Reader)