Ebook

Bawimy się, programując w Scratchu

Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier

Autor:
Format:
55,01 zł
Skonfiguruj szybki zakup Do schowka

Bawimy się, programując w Scratchu - Opis

Scratch, kolorowy język programowania, działający na zasadzie „przeciągania i upuszczania”, jest używany przez miliony zupełnych nowicjuszy. Dzięki książce „Bawimy się, programując w Scratchu” nauczysz się go poprzez tworzenie niezwykłych gier! Przygotuj się do niszczenia asteroidów, rzucenia obręczami oraz krojenia i siekania owoców. Miłej zabawy!

Każda gra opisana w książce zawiera przystępne instrukcje, pytania kontrolne oraz zadania związane z kreatywnym tworzeniem własnej wersji gry. Chcesz dodać więcej poziomów lub zmodyfikować zasady gry? Nie ma problemu, napisz tylko trochę kodu. Nauczysz się tworzyć takie gry, jak:
– Maze Runner (Więzień labiryntu): uciekamy z labiryntu!
– Snaaaaaake (Wąąąąąż): pożera jabłka i ucieka przed własnym ogonem
– Asteroid Breaker (Łamacz asteroidów): rozbija skały z kosmosu
– Fruit Slicer (Krajacz owoców): klon gry Owocowy Ninja®
– Brick Breaker (Pogromca cegiełek): nowa wersja gry Breakout®, czyli klasycznej gra w rozbijanie cegiełek
– Platformer: gra inspirowana przez gry SuperMario Bros®
Nauka programowania nie powinna być sucha i okropna. Z książką „BAWIMY SIĘ, PROGRAMUJĄC W SCRATCHU” będzie to świetna zabawa!

Bawimy się, programując w Scratchu - Informacje szczegółowe

Współtwórca:
Maciej Baranowski (tłumacz), Witold Sikorski (tłumacz)
Miejsce i rok wydania:
Warszawa 2018
Rodzaj publikacji:
Język publikacji:
Tytuł oryginalny:
Scratch Programming Playground
Rok pierwszej publikacji książkowej:
2016
ISBN:
978-83-011-9753-7
Zabezpieczenie:
znak wodny
Liczba plików do pobrania:
2 (epub, mobi)
Rozmiar plików do pobrania:
epub 17,28 MB / mobi 32,05 MB

Bawimy się, programując w Scratchu - Opinie i Komentarze

Podobne publikacje

Ebook

Windows 10Windows 10

Dawid Borycki

Podręcznik dla programistów. Omawia na wielu przykładach techniki tworzenia aplikacji UWP.

Podręcznik dla programistów. Omawia na wielu przykładach techniki tworzenia aplikacji UWP.

Ebook

Grafika 3D czasu rzeczywistegoGrafika 3D czasu rzeczywistego

Jacek Matulewski

Omówienie wersji OpenGL od 3.3 wzwyż zarówno dla początkujących programistów grafiki 3D, w szczególności studentów informatyki, jak i tych, którzy ze starego OpenGL chcą „się przesiąść” na nowego.

Omówienie wersji OpenGL od 3.3 wzwyż zarówno dla początkujących programistów grafiki 3D, w szczególności studentów informatyki, jak i tych, którzy ze starego OpenGL chcą „się przesiąść” na nowego.

Ebook

JavaJava

Krzysztof Barteczko

Podręcznik omawiający sposoby i techniki programowania użyteczne w zastosowaniach języka Java. W publikacji akcentowany jest kontekst praktyczny – jak i do czego używać narzędzi tego języka.

Podręcznik omawiający sposoby i techniki programowania użyteczne w zastosowaniach języka Java. W publikacji akcentowany jest kontekst praktyczny – jak i do czego używać narzędzi tego języka.

Ebook

HTML5HTML5

Sebastian Rosik

Podręcznik dla programistów, którzy chcą być na bieżąco z dynamicznymi zmianami w środowisku technologicznym przeglądarek internetowych i poszerzyć swoją wiedzę z zakresu technologii HTML5.

Podręcznik dla programistów, którzy chcą być na bieżąco z dynamicznymi zmianami w środowisku technologicznym przeglądarek internetowych i poszerzyć swoją wiedzę z zakresu technologii HTML5.

Ebook

Język C# 6.0 i platforma .NET 4.6Język C# 6.0 i platforma .NET 4.6

Philip Japikse

Materiał do niniejszego – siódmego – wydania książki, został całkowicie poprawiony i napisany tak, aby uwzględnić ostatnie zmiany w specyfikacji języka C#, a także nowości na platformie .NET. W książce znajdziesz omówienie wszystkich nowych funkcji, które sprawiają, że .NET 4.6 jest obecnie wersją najbardziej kompletną.

Materiał do niniejszego – siódmego – wydania książki, został całkowicie poprawiony i napisany tak, aby uwzględnić ostatnie zmiany w specyfikacji języka C#, a także nowości na platformie .NET. W książce znajdziesz omówienie wszystkich nowych funkcji, które sprawiają, że .NET 4.6 jest obecnie wersją najbardziej kompletną.

Ebook

Nie tylko WiedźminNie tylko Wiedźmin

Marcin Kosman

Opowieść o niezrażonych niczym wizjonerach i ich wirtualnych dziełach. Prowadzi przez mroki PRL-u, próby konfrontacji z Zachodem, po triumfalne dziś, gdy świat już wie, że „nie tylko Wiedźmin”.

Opowieść o niezrażonych niczym wizjonerach i ich wirtualnych dziełach. Prowadzi przez mroki PRL-u, próby konfrontacji z Zachodem, po triumfalne dziś, gdy świat już wie, że „nie tylko Wiedźmin”.

Ebook

OpenCLOpenCL

Marek Sawerwain

Podręcznik dla programistów, którzy chcą zapoznać się z technologią OpenCL. Obok przedstawienia, czym jest OpenCL, podaje sposoby wykorzystania tej technologii.

Podręcznik dla programistów, którzy chcą zapoznać się z technologią OpenCL. Obok przedstawienia, czym jest OpenCL, podaje sposoby wykorzystania tej technologii.

Ebook

Świat poza jQueryŚwiat poza jQuery

Karol Rogowski

Podręcznik omawiający biblioteki skryptowe używane w nowoczesnych projektach, których znajomość jest coraz częściej poszukiwana na rynku pracy. Publikacja dla wszystkich osób, które chcą się rozwijać i wiedzieć coraz więcej o rozwiązaniach webowych.

Podręcznik omawiający biblioteki skryptowe używane w nowoczesnych projektach, których znajomość jest coraz częściej poszukiwana na rynku pracy. Publikacja dla wszystkich osób, które chcą się rozwijać i wiedzieć coraz więcej o rozwiązaniach webowych.

Ebook

Krew, pot i pikseleKrew, pot i piksele

Jason Schreier

Międzynarodowy bestseller! Jak powstają znane gry – Wiedźmin, Dragon Age, Stardew Valley, Destiny, Diablo? „Opowieści zawarte w tej książce składają się na fascynujący, kompletny przegląd blasków i cieni związanych z tworzeniem gier” – Rami Ismail, współzałożyciel Vlambeer i twórca Nuclear Throne

Międzynarodowy bestseller! Jak powstają znane gry – Wiedźmin, Dragon Age, Stardew Valley, Destiny, Diablo? „Opowieści zawarte w tej książce składają się na fascynujący, kompletny przegląd blasków i cieni związanych z tworzeniem gier” – Rami Ismail, współzałożyciel Vlambeer i twórca Nuclear Throne

Informacje o formacie
ePUB zabezpieczony znakiem wodnym (bez DRM)

Książki tworzone w tym formacie nie mają podziału na strony. Główną zaletą publikacji ePUB jest automatyczne dopasowanie się do szerokości ekranu urządzenia, na którym są wyświetlane. Dzięki temu przewijamy tekst tylko w górę lub w dół. Format ten sprawdza się w urządzeniach mobilnych, wyposażonych zazwyczaj w niewielki ekran.

Można go przeczytać na:
- e-czytniku,
- tablecie *,
- smartphonie *,
- komputerze **.

* z zainstalowaną aplikacją obsługującą pliki typu ePUB
- dla systemu Android (Publio, Aldiko, Bluefire Reader)
- dla systemu iOS (Publio, iBooks, Stanza, Bluefire Reader)

** z zainstalowanym programem obsługującym pliki typu ePUB (np. Adobe Digital Editions, Calibre)


UWAGA!
Jeżeli książka występuje w formacie Kindle (MOBI) i ePUB, w jednym zakupie otrzymasz obydwa formaty. Wybór formatu następuje na karcie pobierania książki.
Informacje o formacie
MOBI zabezpieczony znakiem wodnym (bez DRM)

Najlepszy format na Kindle!

E-book w formacie MOBIPOCKET można pobrać przede wszystkim na czytnik Kindle.
Czytanie książek w formacie MOBI na innych urządzeniach elektronicznych (np. e-czytnik, tablet, smartphone, komputer) jest możliwe, pod warunkiem że zostaną one wyposażone w odpowiednie oprogramowanie, np. Kindle for PC, MobiPocket Reader.

UWAGA!
Jeżeli książka występuje w formacie Kindle (MOBI) i ePUB, w jednym zakupie otrzymasz obydwa formaty. Wybór formatu następuje na karcie pobierania książki.