Wydawnictwo założone w 2007 r. Jego partnerem jest Cornelsen Verlag, jedno z wiodących niemieckich wydawnictw edukacyjnych. Efektem współpracy redakcyjnej i marketingowej międzynarodowego zespołu autorów i redaktorów są podręczniki i poradniki w wersjach tradycyjnych i multimedialnych, dostosowane do różnorodnych potrzeb czytelników.
BC Edukacja wydaje literaturę fachową z takich dziedzin, jak marketing przedsiębiorstw, organizacja sprzedaży, coaching i zarządzanie personelem. W ofercie wydawnictwa znajdziemy także publikacje oparte na najnowszych badaniach naukowych. Doradzają one, jak uporać się ze stresem i wyzwaniami życia zawodowego.
BC Edukacja specjalizuje się w jeszcze jednej dziedzinie. Wraz z doświadczonymi trenerami biznesu i psychologami organizuje warsztaty z zakresu autopromocji i samozatrudnienia, szkolenia dla nauczycieli i menedżerów. Opracowuje też materiały pomocne w pracy dydaktycznej, m.in. w nauczaniu języków obcych w szkołach oraz podczas samodzielnego podnoszenia swoich umiejętności językowych.

Widok:
Na stronie:
Wydawcy:
Ebook

Presenting in EnglishPresenting in English

Marion Grussendorf

Poradnik Marion Grussendorf to nieoceniona pomoc w doskonaleniu umiejętności wygłaszania prezentacji w języku angielskim.

Poradnik Marion Grussendorf to nieoceniona pomoc w doskonaleniu umiejętności wygłaszania prezentacji w języku angielskim.

Ebook

Asertywność i sztuka celnej ripostyAsertywność i sztuka celnej riposty

Matthias Nöllke

„Powinienem był mu na to od razu odpowiedzieć...” – jak często zdarza ci się tak pomyśleć? Poradnik Matthiasa Nöllke podpowiada, jak stać się mistrzem celnej i błyskotliwej riposty.

„Powinienem był mu na to od razu odpowiedzieć...” – jak często zdarza ci się tak pomyśleć? Poradnik Matthiasa Nöllke podpowiada, jak stać się mistrzem celnej i błyskotliwej riposty.

Ebook

Small TalkSmall Talk

Susanne Watzke-Otte

Kompetencje i pracowitość to za mało, aby osiągnąć sukces zawodowy. Szef nie doceni nas, jeśli wcześniej w ogóle nas nie zauważy. Small talk to świetna okazja, by nawiązać z nim kontakt.

Kompetencje i pracowitość to za mało, aby osiągnąć sukces zawodowy. Szef nie doceni nas, jeśli wcześniej w ogóle nas nie zauważy. Small talk to świetna okazja, by nawiązać z nim kontakt.

Ebook

Kształtowanie dobrych relacji...Kształtowanie dobrych relacji z klientami

Peter Kenzelmann

Pradnik Petera Kenzelmanna w atrakcyjny i przystępny sposób opisuje, jak w codziennej praktyce budować kontakt między firmą a klientami.

Pradnik Petera Kenzelmanna w atrakcyjny i przystępny sposób opisuje, jak w codziennej praktyce budować kontakt między firmą a klientami.

Ebook

Podejmowanie decyzjiPodejmowanie decyzji

Hartmut Laufer

Decydować rozważnie czy intuicyjnie? A może czekać, aż wszystkie problemy rozwiążą się same? Poradnik Hartmuta Laufera podpowiada, którą strategię wybrać, by osiągnąć postawiony sobie cel.

Decydować rozważnie czy intuicyjnie? A może czekać, aż wszystkie problemy rozwiążą się same? Poradnik Hartmuta Laufera podpowiada, którą strategię wybrać, by osiągnąć postawiony sobie cel.

Ebook

Marketing mixMarketing mix

Hans-Dieter Zollondz

Poradnik Hansa-Dietera Zollondza w przystępny sposób opisuje reguły i koncepcje marketingowe, których znajomość umożliwia zaspokajanie potrzeb klientów.

Poradnik Hansa-Dietera Zollondza w przystępny sposób opisuje reguły i koncepcje marketingowe, których znajomość umożliwia zaspokajanie potrzeb klientów.

Ebook

E-mailing in EnglishE-mailing in English

Kirsten Wächter

„E-mailing in English” to poradnik dla tych, którzy prowadzą – lub zamierzają prowadzić – korespondencję elektroniczną w języku angielskim.

„E-mailing in English” to poradnik dla tych, którzy prowadzą – lub zamierzają prowadzić – korespondencję elektroniczną w języku angielskim.

Ebook

English for E-mailsEnglish for E-mails

Rebecca Chapman

Podręcznik „English for E-mails” – poziom B1 i B2 – to nieoceniona pomoc dla każdego, kto chce nauczyć się prowadzenia służbowej korespondencji w języku angielskim.

Podręcznik „English for E-mails” – poziom B1 i B2 – to nieoceniona pomoc dla każdego, kto chce nauczyć się prowadzenia służbowej korespondencji w języku angielskim.

Ebook

English for Human ResourcesEnglish for Human Resources

Pat Pledger

Podręcznik „English for Human Resources” – poziom B1 i B2 – to nieoceniona pomoc dla menedżerów do spraw personalnych, którzy w swojej pracy posługują się na co dzień językiem angielskim.

Podręcznik „English for Human Resources” – poziom B1 i B2 – to nieoceniona pomoc dla menedżerów do spraw personalnych, którzy w swojej pracy posługują się na co dzień językiem angielskim.

Ebook

Prowadzenie zebrań i prezentacjiProwadzenie zebrań i prezentacji

Klaus Hoffmann

Poradnik Klausa Hoffmanna to nieoceniona pomoc dla wszystkich, którzy chcą poznać skuteczne metody nawiązywania owocnych kontaktów oraz prowadzenia rozmów i negocjacji.

Poradnik Klausa Hoffmanna to nieoceniona pomoc dla wszystkich, którzy chcą poznać skuteczne metody nawiązywania owocnych kontaktów oraz prowadzenia rozmów i negocjacji.

Ebook

Przygotowywanie i wygłaszanie pr...Przygotowywanie i wygłaszanie przemówień

Thomas Stelzer-Rothe

Przewodnik Thomasa Stelzera-Rothe’a to nieoceniona pomoc dla wszystkich, którzy stawiają na rozwój osobisty i sukces zawodowy oraz chcą profesjonalnie prezentować stanowisko swojej firmy.

Przewodnik Thomasa Stelzera-Rothe’a to nieoceniona pomoc dla wszystkich, którzy stawiają na rozwój osobisty i sukces zawodowy oraz chcą profesjonalnie prezentować stanowisko swojej firmy.

Ebook

Zarządzanie stresemZarządzanie stresem

Reiner Blank

Spokój wewnętrzny to nasza tajna broń. Poradnik „Zarządzanie stresem” zawiera wiele cennych wskazówek, jak radzić sobie z irytacją i także w ten sposób przybliżać się do osiągnięcia sukcesu w pracy.

Spokój wewnętrzny to nasza tajna broń. Poradnik „Zarządzanie stresem” zawiera wiele cennych wskazówek, jak radzić sobie z irytacją i także w ten sposób przybliżać się do osiągnięcia sukcesu w pracy.

Ebook

Badania rynkuBadania rynku

Dietmar Pfaff

Poradnik dla wszystkich, którzy chcą wzbogacać kompetencje zawodowe oraz zadbać o komfort pracy i sukces swojego przedsiębiorstwa.

Poradnik dla wszystkich, którzy chcą wzbogacać kompetencje zawodowe oraz zadbać o komfort pracy i sukces swojego przedsiębiorstwa.

Ebook

Imperium GoogleImperium Google

Lars Reppesgaard

„Imperium Google” to książka o dynamicznym przedsiębiorstwie technologicznym z Kalifornii, które szturmem podbiło cały nasz glob.

„Imperium Google” to książka o dynamicznym przedsiębiorstwie technologicznym z Kalifornii, które szturmem podbiło cały nasz glob.

Ebook

Znowu poniedziałek...Znowu poniedziałek...

Kirsten Khaschei

Poradnik dla wszystkich, którzy wraz z końcem weekendowej sielanki myślą z coraz większą niechęcią: „jutro znowu poniedziałek...”.

Poradnik dla wszystkich, którzy wraz z końcem weekendowej sielanki myślą z coraz większą niechęcią: „jutro znowu poniedziałek...”.

Ebook

FrustracjaFrustracja

Volker Kitz

Poradnik „Frustracja. Zawodowy zabójca” wyjaśnia, jak cieszyć się z pracy, którą mamy, i jak najefektywniej podnosić kwalifikacje zawodowe, nawet pod okiem najsurowszego szefa.

Poradnik „Frustracja. Zawodowy zabójca” wyjaśnia, jak cieszyć się z pracy, którą mamy, i jak najefektywniej podnosić kwalifikacje zawodowe, nawet pod okiem najsurowszego szefa.

Ebook

NetworkingNetworking

Frank Walicht

Czy wypada robić interesy z przyjaciółmi? „Networking” to nowoczesny poradnik Franka Walichta, dzięki któremu pozbędziemy się tego dylematu.

Czy wypada robić interesy z przyjaciółmi? „Networking” to nowoczesny poradnik Franka Walichta, dzięki któremu pozbędziemy się tego dylematu.

Ebook

Jak zdobyć klientów w internecieJak zdobyć klientów w internecie

Gitte Härter

Internet oferuje niezliczone możliwości rozwoju. Poradnik Gitte Härter ukazuje, jak wielki jest wpływ tego medium na budowanie marki przedsiębiorstwa.

Internet oferuje niezliczone możliwości rozwoju. Poradnik Gitte Härter ukazuje, jak wielki jest wpływ tego medium na budowanie marki przedsiębiorstwa.

Ebook

Skuteczna promocja przy niskim b...Skuteczna promocja przy niskim budżecie

Michael Böhm

Poradnik dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. Jego autor Michael Böhm, znawca marketingu niskobudżetowego, udziela porad, jak przy niewielkim kapitale osiągnąć sukces.

Poradnik dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. Jego autor Michael Böhm, znawca marketingu niskobudżetowego, udziela porad, jak przy niewielkim kapitale osiągnąć sukces.

Ebook

InterviewInterview

Holger Stein

Książka Holgera Steina to doskonały przewodnik po świecie biznesu. Podpowiada menedżerom, jak prowadzić rozmowy kwalifikacyjne i moderować dyskusję w trakcie spotkań z pracownikami.

Książka Holgera Steina to doskonały przewodnik po świecie biznesu. Podpowiada menedżerom, jak prowadzić rozmowy kwalifikacyjne i moderować dyskusję w trakcie spotkań z pracownikami.