Typ publikacji

Polecamy

Wydawca

Cena

Rodzaje publikacji

Format

Słowa kluczowe

  • analiza danych

Wyniki wyszukiwania: (9)

Widok:
Na stronie:
Słowa kluczowe:
Ebook

Poznajemy SparkaPoznajemy Sparka

Holden Karau

Jak efektywnie korzystać z danych znajdujących się w domenach? Jakiego narzędzia używać do tego celu? Podręcznik omawia Apache Spark, system open source do przetwarzania klastrów, dzięki któremu można szybko analizować dane za pośrednictwem interfejsów w językach Python, Java i Scala.

Jak efektywnie korzystać z danych znajdujących się w domenach? Jakiego narzędzia używać do tego celu? Podręcznik omawia Apache Spark, system open source do przetwarzania klastrów, dzięki któremu można szybko analizować dane za pośrednictwem interfejsów w językach Python, Java i Scala.

Ebook

Badania rynkuBadania rynku

Dietmar Pfaff

Poradnik dla wszystkich, którzy chcą wzbogacać kompetencje zawodowe oraz zadbać o komfort pracy i sukces swojego przedsiębiorstwa.

Poradnik dla wszystkich, którzy chcą wzbogacać kompetencje zawodowe oraz zadbać o komfort pracy i sukces swojego przedsiębiorstwa.

Ebook

Nowoczesne zarządzanie produkcjąNowoczesne zarządzanie produkcją

Kompendium wiedzy potrzebnej do praktycznego projektowania i organizowania systemów produkcyjnych oraz zarządzania produkcją i przedsiębiorstwami produkcyjnymi i usługowymi.

Kompendium wiedzy potrzebnej do praktycznego projektowania i organizowania systemów produkcyjnych oraz zarządzania produkcją i przedsiębiorstwami produkcyjnymi i usługowymi.

Ebook

Blogi w procesie komunikacji mar...Blogi w procesie komunikacji marketingowej

Bogdan Gregor

Publikacja dotyczy aktualnego nurtu rozważań nad problematyką komunikacji w przestrzeni hipermedialnej. Łączy w sobie wszechstronne studia teoretyczne i wyniki badań naukowych, stanowiące zasadniczą część książki. To rzetelne i merytoryczne opracowanie, w którym ciekawie i syntetycznie zaprezentowano blog jako atrakcyjny instrument interakcji z odbiorcą w wymiarze społecznym i komercyjnym.

Publikacja dotyczy aktualnego nurtu rozważań nad problematyką komunikacji w przestrzeni hipermedialnej. Łączy w sobie wszechstronne studia teoretyczne i wyniki badań naukowych, stanowiące zasadniczą część książki. To rzetelne i merytoryczne opracowanie, w którym ciekawie i syntetycznie zaprezentowano blog jako atrakcyjny instrument interakcji z odbiorcą w wymiarze społecznym i komercyjnym.

Ebook

Marketing AnalyticsMarketing Analytics

Mike Grigsby

Nowoczesny podręcznik, który przybliża temat skutecznego wykorzystywania statystyk, modeli i big data w analityce marketingowej. Przedstawia techniki i narzędzia wykorzystywane do mierzenia, a także poprawy wyników marketingowych. Pokazuje, jak stosować modele analityczne w rożnych sytuacjach – tworzenia list, segmentacji danych, testowania skuteczności kampanii, struktur cenowych, prognozowania popytu.

Nowoczesny podręcznik, który przybliża temat skutecznego wykorzystywania statystyk, modeli i big data w analityce marketingowej. Przedstawia techniki i narzędzia wykorzystywane do mierzenia, a także poprawy wyników marketingowych. Pokazuje, jak stosować modele analityczne w rożnych sytuacjach – tworzenia list, segmentacji danych, testowania skuteczności kampanii, struktur cenowych, prognozowania popytu.