Typ publikacji

Polecamy

Wydawca

Cena

Format

Słowa kluczowe

  • epub

Wyniki wyszukiwania: (189)

Widok:
Na stronie:
Słowa kluczowe:
Ebook

Mit motywacjiMit motywacji

Jeff Haden

Co byście zrobili, gdybyście mogli się lepiej zmotywować? Zrzuciłybyście 5 kilo w miesiąc? Zdobyli dwa miliony fanów? Założyli świetnie prosperującą firmę? Sięgnij po poradnik zwykłego faceta, któremu udaje się osiągać założone cele, i odkryj nowy sposób myślenia o wysiłku i sukcesie. Oto rewolucyjna książka dla tych, którzy szukają motywacji, by zrealizować swoje cele!

Mit motywacji Jeff Haden Wydawca: Marginesy MOBI + EPUB (w wersji papierowej 272 strony)

Co byście zrobili, gdybyście mogli się lepiej zmotywować? Zrzuciłybyście 5 kilo w miesiąc? Zdobyli dwa miliony fanów? Założyli świetnie prosperującą firmę? Sięgnij po poradnik zwykłego faceta, któremu udaje się osiągać założone cele, i odkryj nowy sposób myślenia o wysiłku i sukcesie. Oto rewolucyjna książka dla tych, którzy szukają motywacji, by zrealizować swoje cele!

Ebook

Otoczeni przez idiotówOtoczeni przez idiotów

Thomas Erikson

Najpopularniejszy skandynawski poradnik ostatnich lat! Czy masz dość relacji międzyludzkich z powodu bełkotu komunikacyjnego. A może utwierdzasz się w przekonaniu, że otaczają cię sami osobnicy niespełna rozumu. Nie szarp się ani nie popadaj w zwątpienie. Oto klucz do współdziałania, które przyniesie satysfakcję nie tylko tobie!

Najpopularniejszy skandynawski poradnik ostatnich lat! Czy masz dość relacji międzyludzkich z powodu bełkotu komunikacyjnego. A może utwierdzasz się w przekonaniu, że otaczają cię sami osobnicy niespełna rozumu. Nie szarp się ani nie popadaj w zwątpienie. Oto klucz do współdziałania, które przyniesie satysfakcję nie tylko tobie!

Ebook

Ciche przywództwoCiche przywództwo

David Rock

Zamiast mówić ludziom, co mają robić, pomóż im przewartościować podejście do pracy. Z poradnika Davida Rocka dowiesz się, jak wprowadzić zmiany w sposobie myślenia, które zwiększą wydajność, morale i zadowolenie z pracy. „«Ciche przywództwo» pomoże ci udoskonalić myślenie innych ludzi, a usprawnienie myślenia to pierwszy i najważniejszy krok do poprawy efektywności” – Marshall Goldsmith

Zamiast mówić ludziom, co mają robić, pomóż im przewartościować podejście do pracy. Z poradnika Davida Rocka dowiesz się, jak wprowadzić zmiany w sposobie myślenia, które zwiększą wydajność, morale i zadowolenie z pracy. „«Ciche przywództwo» pomoże ci udoskonalić myślenie innych ludzi, a usprawnienie myślenia to pierwszy i najważniejszy krok do poprawy efektywności” – Marshall Goldsmith

Ebook

Otoczeni przez psychopatówOtoczeni przez psychopatów

Thomas Erikson

Thomas Erikson, naukowiec i światowej sławy coach, nie spoczywa na laurach! Dzięki niemu wiemy już, jak radzić sobie z idiotami. Teraz przyszła pora, aby zrobić porządek z psychopatami. Oto profesjonalny skandynawski poradnik, który jest źródłem niezawodnej wiedzy na ten temat. Hit wielu list bestsellerów!

Thomas Erikson, naukowiec i światowej sławy coach, nie spoczywa na laurach! Dzięki niemu wiemy już, jak radzić sobie z idiotami. Teraz przyszła pora, aby zrobić porządek z psychopatami. Oto profesjonalny skandynawski poradnik, który jest źródłem niezawodnej wiedzy na ten temat. Hit wielu list bestsellerów!

Ebook

Zarządzanie milenialsamiZarządzanie milenialsami

Chip Espinoza

Roszczeniowi, leniwi, nielojalni – milenialsi, ku niechęci pracodawców, przejmują rynek pracy… Oto drugie wydanie klasycznej już pozycji Espinozy i Ukleji. Korzystając z literatury, kontaktów z firmami oraz własnych, poszerzonych badań autorzy pokazują, że coraz bardziej palący problem może nie tkwić w milenialsach, lecz w menedżerach i w ich podejściu do pracowników.

Zarządzanie milenialsami Chip Espinoza Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN MOBI + EPUB (w wersji papierowej 256 stron)

Roszczeniowi, leniwi, nielojalni – milenialsi, ku niechęci pracodawców, przejmują rynek pracy… Oto drugie wydanie klasycznej już pozycji Espinozy i Ukleji. Korzystając z literatury, kontaktów z firmami oraz własnych, poszerzonych badań autorzy pokazują, że coraz bardziej palący problem może nie tkwić w milenialsach, lecz w menedżerach i w ich podejściu do pracowników.

Ebook

Mój szef jest idiotąMój szef jest idiotą

Thomas Erikson

Czy wiecie, że ludzie najczęściej zwalniają się z powodu szefa, a nie z powodu pracy? Znany szwedzki trener i ekspert w dziedzinie komunikacji rozprawia się ze złymi przełożonymi. I przekonuje, że nawet z najcięższymi przypadkami można sobie poradzić.

Mój szef jest idiotą Thomas Erikson Wydawca: Wielka Litera MOBI + EPUB (w wersji papierowej 344 strony)

Czy wiecie, że ludzie najczęściej zwalniają się z powodu szefa, a nie z powodu pracy? Znany szwedzki trener i ekspert w dziedzinie komunikacji rozprawia się ze złymi przełożonymi. I przekonuje, że nawet z najcięższymi przypadkami można sobie poradzić.

Ebook

Jednominutowy Menedżer i przywód...Jednominutowy Menedżer i przywództwo

dr Ken Blanchard

Poradnik, który w jasny i prosty sposób uczy menedżerów sztuki przywództwa sytuacyjnego. Podpowiada, jak dostosowywać style kierownictwa do poszczególnych pracowników.

Poradnik, który w jasny i prosty sposób uczy menedżerów sztuki przywództwa sytuacyjnego. Podpowiada, jak dostosowywać style kierownictwa do poszczególnych pracowników.

Ebook

48 praw władzy48 praw władzy

Robert Greene

Trzy tysiące lat historii władzy skondensowanych w surowej esencji czterdziestu ośmiu praw. Synteza filozofii Machiavellego, Sun-Tsu, Carla von Clausewitza i innych wielkich myślicieli. „Nie pokazuj, że jesteś lepszy od szefa”, „Ukrywaj swoje zamiary”, „Całkowicie zgnieć swojego wroga”.

Trzy tysiące lat historii władzy skondensowanych w surowej esencji czterdziestu ośmiu praw. Synteza filozofii Machiavellego, Sun-Tsu, Carla von Clausewitza i innych wielkich myślicieli. „Nie pokazuj, że jesteś lepszy od szefa”, „Ukrywaj swoje zamiary”, „Całkowicie zgnieć swojego wroga”.

Ebook

Zwiedzeni przez losowośćZwiedzeni przez losowość

Nassim Nicholas Taleb

Światowy bestseller, tak jak „Czarny Łabędź” przełożony na ponad 30 języków. Pierwsza – i według miłośników eseistyki Taleba – najważniejsza książka, w której słynny filozof ryzyka przekonuje, że życiowe sukcesy odnoszą nie tylko ludzie starannie się na nie przygotowujący, a powodzeniem w sprawach finansowych cieszą się nie tylko rynkowi praktycy.

Światowy bestseller, tak jak „Czarny Łabędź” przełożony na ponad 30 języków. Pierwsza – i według miłośników eseistyki Taleba – najważniejsza książka, w której słynny filozof ryzyka przekonuje, że życiowe sukcesy odnoszą nie tylko ludzie starannie się na nie przygotowujący, a powodzeniem w sprawach finansowych cieszą się nie tylko rynkowi praktycy.

Ebook

Psychologia sprzedażyPsychologia sprzedaży

Brian Tracy

Naucz się sprzedawać od najlepszych ludzi w branży! „Psychologia sprzedaży” to rozwinięcie klasycznego programu treningowego Briana Tracy. Poznaj ludzkie myślenie, motywy kupowania oraz najskuteczniejsze techniki sprzedaży i perswazji. Lektura obowiązkowa każdego handlowca, który na poważnie myśli o karierze.

Naucz się sprzedawać od najlepszych ludzi w branży! „Psychologia sprzedaży” to rozwinięcie klasycznego programu treningowego Briana Tracy. Poznaj ludzkie myślenie, motywy kupowania oraz najskuteczniejsze techniki sprzedaży i perswazji. Lektura obowiązkowa każdego handlowca, który na poważnie myśli o karierze.

Ebook

Ekstremalne przywództwoEkstremalne przywództwo

Leif Babin

Ekstremalne przywództwo pokazuje, w jaki sposób wykorzystać w dowolnym zespole, rodzinie czy organizacji sposób myślenia i reguły umożliwiające oddziałom SEALs realizację najtrudniejszych misji. Rewolucjonizuje zarządzanie w biznesie i wzywa liderów do osiągania najwyższego celu: przewodzenia i wygrywania. „Ta książka to doskonała lektura dla każdego menedżera i lidera” – Józef Kącki, Leaders Island

Ekstremalne przywództwo

Elitarne taktyki Navy SEALs w zarządzaniu

Leif Babin Wydawca: Sine Qua Non MOBI + EPUB (w wersji papierowej 304 strony)

Ekstremalne przywództwo pokazuje, w jaki sposób wykorzystać w dowolnym zespole, rodzinie czy organizacji sposób myślenia i reguły umożliwiające oddziałom SEALs realizację najtrudniejszych misji. Rewolucjonizuje zarządzanie w biznesie i wzywa liderów do osiągania najwyższego celu: przewodzenia i wygrywania. „Ta książka to doskonała lektura dla każdego menedżera i lidera” – Józef Kącki, Leaders Island

Ebook

Przyjaciel i wrógPrzyjaciel i wróg

Adam Galinsky

Skarbnica wiedzy i wnikliwych spostrzeżeń. Wszyscy musimy współpracować i rywalizować, aby odnosić sukcesy. „Książka «Przyjaciel i wróg» to najlepszy znany mi przewodnik, który może nam w tym pomóc – bez dwóch zdań” – Robert B. Cialdini, autor bestsellera „Wywieranie wpływu na ludzi”

Skarbnica wiedzy i wnikliwych spostrzeżeń. Wszyscy musimy współpracować i rywalizować, aby odnosić sukcesy. „Książka «Przyjaciel i wróg» to najlepszy znany mi przewodnik, który może nam w tym pomóc – bez dwóch zdań” – Robert B. Cialdini, autor bestsellera „Wywieranie wpływu na ludzi”

Ebook

Możesz to zrobić!Możesz to zrobić!

Paul Hanna

Zmień swoje nastawienie do życia i osiągnij cele, o których nawet nie śmiałeś do tej pory marzyć. Dasz radę! Paul Hanna, czołowy ekspert w dziedzinie motywacji, pomógł już niejednej osobie.

Zmień swoje nastawienie do życia i osiągnij cele, o których nawet nie śmiałeś do tej pory marzyć. Dasz radę! Paul Hanna, czołowy ekspert w dziedzinie motywacji, pomógł już niejednej osobie.

Ebook

Jak działa GoogleJak działa Google

Alan Eagle

Napisana z humorem i swadą książka, w której Eric Schmidt, prezes wykonawczy Google’a, i Jonathan Rosenberg, doradca Larry’ego Page’a, dzielą się wiedzą i doświadczeniem nabytym podczas przekształcania firmy Google z akademickiego start-upu w globalną korporację.

Napisana z humorem i swadą książka, w której Eric Schmidt, prezes wykonawczy Google’a, i Jonathan Rosenberg, doradca Larry’ego Page’a, dzielą się wiedzą i doświadczeniem nabytym podczas przekształcania firmy Google z akademickiego start-upu w globalną korporację.

Ebook

Badania marketingoweBadania marketingowe

Książka przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiono cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problemów decyzyjnych przedsiębiorstw.

Książka przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiono cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problemów decyzyjnych przedsiębiorstw.

Ebook

Negocjuj, jakby od tego zależało...Negocjuj, jakby od tego zależało twoje życie!

Tahl Raz

Były negocjator FBI zdradza techniki negocjacji, które sprawdzają się w najtrudniejszych sytuacjach! Poradnik znakomicie łączy narrację w stylu thrillera z elementami technik negocjacyjnych. Poprowadzi cię do świata gry o bardzo wysoką stawkę.

Były negocjator FBI zdradza techniki negocjacji, które sprawdzają się w najtrudniejszych sytuacjach! Poradnik znakomicie łączy narrację w stylu thrillera z elementami technik negocjacyjnych. Poprowadzi cię do świata gry o bardzo wysoką stawkę.

Ebook

E-commerceE-commerce

Justyna Skorupska

Pierwsza na naszym rynku wydawniczym publikacja z zakresu e-commerce uwzględniająca polską specyfikę. Obejmuje aspekty strategiczne i finansowe handlu w internecie oraz pełen proces: od strategii e-biznesu aż po budowanie business case i zarządzanie kanałem e-commerce. Zawiera studia przypadków z polskiego rynku oraz praktyczne narzędzia zarządcze. Została napisana z myślą o praktykach związanych z branżą handlu internetowego. Jest także źródłem wiedzy dla studentów kierunków ekonomii, zarządzania, marketingu i handlu elektronicznego.

Pierwsza na naszym rynku wydawniczym publikacja z zakresu e-commerce uwzględniająca polską specyfikę. Obejmuje aspekty strategiczne i finansowe handlu w internecie oraz pełen proces: od strategii e-biznesu aż po budowanie business case i zarządzanie kanałem e-commerce. Zawiera studia przypadków z polskiego rynku oraz praktyczne narzędzia zarządcze. Została napisana z myślą o praktykach związanych z branżą handlu internetowego. Jest także źródłem wiedzy dla studentów kierunków ekonomii, zarządzania, marketingu i handlu elektronicznego.

Ebook

Praktyka strategii firmyPraktyka strategii firmy

Krzysztof Obłój

Trzy niezbędne elementy strategii: pasja, kontrola kosztów i dyscyplina nie zawsze występują w firmie jednocześnie, co stanowi warunek udanej realizacji strategii. Co zrobić, aby tak właśnie było? Na to pytanie odpowiada poradnik autorstwa znawcy tematu – prof. dr. hab. Krzysztofa Obłója.

Trzy niezbędne elementy strategii: pasja, kontrola kosztów i dyscyplina nie zawsze występują w firmie jednocześnie, co stanowi warunek udanej realizacji strategii. Co zrobić, aby tak właśnie było? Na to pytanie odpowiada poradnik autorstwa znawcy tematu – prof. dr. hab. Krzysztofa Obłója.

Ebook

Nie narzekaj!Nie narzekaj!

Jon Gordon

Bestsellerowy poradnik o tym, jak dzięki pozytywnemu nastawieniu obrócić niezadowolenie w skuteczne działanie, innowacje i sukces. Czerpiąc z doświadczeń prawdziwej firmy, która opracowała i wdrożyła program zakazujący narzekania, Jon Gordon snuje pasjonującą opowieść z mnóstwem nowatorskich pomysłów i praktycznych strategii, które kształtują pozytywnie nastawienie u liderów i efektywne działanie zespołów i organizacji.

Bestsellerowy poradnik o tym, jak dzięki pozytywnemu nastawieniu obrócić niezadowolenie w skuteczne działanie, innowacje i sukces. Czerpiąc z doświadczeń prawdziwej firmy, która opracowała i wdrożyła program zakazujący narzekania, Jon Gordon snuje pasjonującą opowieść z mnóstwem nowatorskich pomysłów i praktycznych strategii, które kształtują pozytywnie nastawienie u liderów i efektywne działanie zespołów i organizacji.

Ebook

Logistyczna obsługa klientaLogistyczna obsługa klienta

Sabina Kauf

Pierwszy podręcznik, który koncentrując się na metodach gromadzenia i analizowania danych z pomiaru ilościowego oraz jakościowego, w sposób kompleksowy przedstawia teoretyczne zagadnienia obsługi klienta. Jego zakres został dobrany pod kątem problemów występujących w praktyce zawodowej.

Pierwszy podręcznik, który koncentrując się na metodach gromadzenia i analizowania danych z pomiaru ilościowego oraz jakościowego, w sposób kompleksowy przedstawia teoretyczne zagadnienia obsługi klienta. Jego zakres został dobrany pod kątem problemów występujących w praktyce zawodowej.