Typ publikacji

Kategorie

Wydawca

Cena

Rodzaje publikacji

Format

Słowa kluczowe

  • kultura

Wyniki wyszukiwania: (4)

Widok:
Na stronie:
Słowa kluczowe:
Ebook

Zmysły dla zyskuZmysły dla zysku

Iwona Skowronek

Poradnik, który przedstawia wykorzystanie marketingu sensorycznego w kilkunastu branżach w Polsce i na świecie. Nominacja w konkursie na najlepszą książkę ekonomiczno-biznesową Economicus 2014.

Poradnik, który przedstawia wykorzystanie marketingu sensorycznego w kilkunastu branżach w Polsce i na świecie. Nominacja w konkursie na najlepszą książkę ekonomiczno-biznesową Economicus 2014.

Ebook

Ekonomika kulturyEkonomika kultury

Dorota Ilczuk

Omówienie zjawisk i prawidłowości ekonomicznych występujących w kulturze i jej przemysłach Ksiązka prezentuje także efektywne w sferze kultury instrumenty polityki gospodarczej.

Omówienie zjawisk i prawidłowości ekonomicznych występujących w kulturze i jej przemysłach Ksiązka prezentuje także efektywne w sferze kultury instrumenty polityki gospodarczej.

Ebook

Wędrujący światWędrujący świat

Grzegorz W. Kołodko

Kto powiedział, że ekonomia musi być nudna? Z pewnością nie profesor Grzegorz W. Kołodko, jeden z największych światowych autorytetów w tej dziedzinie. W tej publikacji udowadnia to po raz kolejny.

Kto powiedział, że ekonomia musi być nudna? Z pewnością nie profesor Grzegorz W. Kołodko, jeden z największych światowych autorytetów w tej dziedzinie. W tej publikacji udowadnia to po raz kolejny.

Ebook

Ograniczone przywództwoOgraniczone przywództwo

Andrzej K. Koźmiński

Próba naukowej analizy przywództwa na podstawie wywiadów przeprowadzonych przez autora z 29 znanymi z życia publicznego liderami politycznymi, gospodarczymi, społecznymi, naukowymi i religijnymi.

Próba naukowej analizy przywództwa na podstawie wywiadów przeprowadzonych przez autora z 29 znanymi z życia publicznego liderami politycznymi, gospodarczymi, społecznymi, naukowymi i religijnymi.