Typ publikacji

Polecamy

Wydawca

Cena

Format

Częstotliwość

Słowa kluczowe

  • marketing

Wyniki wyszukiwania: (131)

Widok:
Na stronie:
Słowa kluczowe:
Ebook

Zarządzanie sprzedażąZarządzanie sprzedażą

Brian Tracy

Poradnik, w którym znakomity amerykański fachowiec w dziedzinie rozwoju biznesu zdradza przepis na sukces w zarządzaniu sprzedażą.

Poradnik, w którym znakomity amerykański fachowiec w dziedzinie rozwoju biznesu zdradza przepis na sukces w zarządzaniu sprzedażą.

Audiobook

Wygraj klientaWygraj klienta

Marcin Paweł Panek

Chcesz wiedzieć, co myślą twoi klienci i dzięki tej wiedzy sprzedawać im więcej i więcej? Niniejsza publikacja z pewnością ci to ułatwi.

Chcesz wiedzieć, co myślą twoi klienci i dzięki tej wiedzy sprzedawać im więcej i więcej? Niniejsza publikacja z pewnością ci to ułatwi.

Ebook

NarratologiaNarratologia

Paweł Tkaczyk

Fascynująca podróż po świecie opowieści. Z książki Pawła Tkaczyka dowiesz się, dlaczego historie mają tak wielki wpływ na Ciebie i innych ludzi. Skąd się wzięły? Czemu służą? Kiedy działają lepiej, a kiedy gorzej? A przede wszystkim – jak konstruować takie, które trafiają w samo sedno. Kapitalna pomoc dla osób, dla których słowa w sferze zawodowej mają niezastąpioną moc.

Fascynująca podróż po świecie opowieści. Z książki Pawła Tkaczyka dowiesz się, dlaczego historie mają tak wielki wpływ na Ciebie i innych ludzi. Skąd się wzięły? Czemu służą? Kiedy działają lepiej, a kiedy gorzej? A przede wszystkim – jak konstruować takie, które trafiają w samo sedno. Kapitalna pomoc dla osób, dla których słowa w sferze zawodowej mają niezastąpioną moc.

Ebook

Komunikacja marketingowaKomunikacja marketingowa

Jan W. Wiktor

Pogłębiona refleksja nad komunikacją marketingową w wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Prezentuje jej narzędzia ujęte w cztery podstawowe formy przekazu – promocję osobistą, reklamę, promocję dodatkową i public relations. Omawia ich cechy i właściwości, akcentując wymiary integracji, konfigurację i zależność między nimi w dwóch środowiskach komunikacji: tradycyjnym i hipermedialnym.

Pogłębiona refleksja nad komunikacją marketingową w wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Prezentuje jej narzędzia ujęte w cztery podstawowe formy przekazu – promocję osobistą, reklamę, promocję dodatkową i public relations. Omawia ich cechy i właściwości, akcentując wymiary integracji, konfigurację i zależność między nimi w dwóch środowiskach komunikacji: tradycyjnym i hipermedialnym.

Ebook

Content MarketingContent Marketing

Tomasz Stopka

Tradycyjne formy marketingu stają się coraz mniej skuteczne, ponieważ odbiorcy mają dość nachalnych reklam i ciągłego nakłaniania do zakupów. Odpowiedzią jest content marketing. Z tej książki dowiesz się, jak zbudować pozytywne relacje ze swoimi klientami.

Tradycyjne formy marketingu stają się coraz mniej skuteczne, ponieważ odbiorcy mają dość nachalnych reklam i ciągłego nakłaniania do zakupów. Odpowiedzią jest content marketing. Z tej książki dowiesz się, jak zbudować pozytywne relacje ze swoimi klientami.

Ebook

Świeże podejście do e-mail marke...Świeże podejście do e-mail marketingu

Paweł Sala

Jak korzystać z możliwości, które dają nowoczesne systemy do e-mail marketingu? Jak umiejętnie wykorzystać raporty z kampanii, aby zwiększyć jej efektywność? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań zawiera wzbogacony o nowe treści poradnik Pawła Sali.

Jak korzystać z możliwości, które dają nowoczesne systemy do e-mail marketingu? Jak umiejętnie wykorzystać raporty z kampanii, aby zwiększyć jej efektywność? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań zawiera wzbogacony o nowe treści poradnik Pawła Sali.

Ebook

E-commerceE-commerce

Justyna Skorupska

Pierwsza na naszym rynku wydawniczym publikacja z zakresu e-commerce uwzględniająca polską specyfikę. Obejmuje aspekty strategiczne i finansowe handlu w internecie oraz pełen proces: od strategii e-biznesu aż po budowanie business case i zarządzanie kanałem e-commerce. Zawiera studia przypadków z polskiego rynku oraz praktyczne narzędzia zarządcze. Została napisana z myślą o praktykach związanych z branżą handlu internetowego. Jest także źródłem wiedzy dla studentów kierunków ekonomii, zarządzania, marketingu i handlu elektronicznego.

Pierwsza na naszym rynku wydawniczym publikacja z zakresu e-commerce uwzględniająca polską specyfikę. Obejmuje aspekty strategiczne i finansowe handlu w internecie oraz pełen proces: od strategii e-biznesu aż po budowanie business case i zarządzanie kanałem e-commerce. Zawiera studia przypadków z polskiego rynku oraz praktyczne narzędzia zarządcze. Została napisana z myślą o praktykach związanych z branżą handlu internetowego. Jest także źródłem wiedzy dla studentów kierunków ekonomii, zarządzania, marketingu i handlu elektronicznego.

Ebook

Marketing 4.0Marketing 4.0

Hermawan Kartajaya

Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje.

Marketing 4.0

Era cyfrowa

Hermawan Kartajaya Wydawca: MT Biznes MOBI + EPUB (w wersji papierowej 184 strony)

Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje.

Ebook

Druga sztuka marketinguDruga sztuka marketingu

Jacek Kotarbiński

Kontynuacja bestsellerowej „Sztuki marketingu”. Lektura obowiązkowa dla każdego przedsiębiorcy, marketera, lidera sprzedaży czy start-upu. Kopalnia inspiracji i praktycznych wskazówek dla profesjonalistów marketingu, sprzedaży, rozwoju czy innowacji.

Kontynuacja bestsellerowej „Sztuki marketingu”. Lektura obowiązkowa dla każdego przedsiębiorcy, marketera, lidera sprzedaży czy start-upu. Kopalnia inspiracji i praktycznych wskazówek dla profesjonalistów marketingu, sprzedaży, rozwoju czy innowacji.

Ebook

Trzecia sztuka marketinguTrzecia sztuka marketingu

Jacek Kotarbiński

Ostatnia część cyklu „Trzy Sztuki Marketingu”. Zawiera 41 inspirujących tekstów o innowacjach, mediach, skutecznej sprzedaży i rewolucji w marketingu.

Ostatnia część cyklu „Trzy Sztuki Marketingu”. Zawiera 41 inspirujących tekstów o innowacjach, mediach, skutecznej sprzedaży i rewolucji w marketingu.

Ebook

Content Marketing i Social MediaContent Marketing i Social Media

Barbara Stawarz-García

Drugie, poszerzone wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku.

Drugie, poszerzone wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku.

Ebook

Logistyczna obsługa klientaLogistyczna obsługa klienta

Sabina Kauf

Pierwszy podręcznik, który koncentrując się na metodach gromadzenia i analizowania danych z pomiaru ilościowego oraz jakościowego, w sposób kompleksowy przedstawia teoretyczne zagadnienia obsługi klienta. Jego zakres został dobrany pod kątem problemów występujących w praktyce zawodowej.

Pierwszy podręcznik, który koncentrując się na metodach gromadzenia i analizowania danych z pomiaru ilościowego oraz jakościowego, w sposób kompleksowy przedstawia teoretyczne zagadnienia obsługi klienta. Jego zakres został dobrany pod kątem problemów występujących w praktyce zawodowej.

Ebook

Sprzedaż bez sprzedawaniaSprzedaż bez sprzedawania

Paweł Fortuna

Paweł Fortuna, doświadczony psycholog biznesu i trener, pokazuje, że skuteczna komunikacja z klientem wcale nie musi polegać na manipulacji. Zamiast wyświechtanych trików i sztuczek proponuje sprzedawcom grę w „białe szachy” – sprzedaż etyczną i świadomą.

Paweł Fortuna, doświadczony psycholog biznesu i trener, pokazuje, że skuteczna komunikacja z klientem wcale nie musi polegać na manipulacji. Zamiast wyświechtanych trików i sztuczek proponuje sprzedawcom grę w „białe szachy” – sprzedaż etyczną i świadomą.