Typ publikacji

Polecamy

Wydawca

Cena

Format

Słowa kluczowe

  • marketing

Wyniki wyszukiwania: (138)

Widok:
Na stronie:
Słowa kluczowe:
Sztuka rynkologii Jacek Kotarbiński Wydawca: Onepress MOBI + EPUB + PDF (w wersji papierowej 256 stron)
Rewolucja social media Michał Franciszek Sadowski Wydawca: Onepress MOBI + EPUB + PDF (w wersji papierowej 216 stron)
Ebook

Blogi w procesie komunikacji mar...Blogi w procesie komunikacji marketingowej

Bogdan Gregor

Publikacja dotyczy aktualnego nurtu rozważań nad problematyką komunikacji w przestrzeni hipermedialnej. Łączy w sobie wszechstronne studia teoretyczne i wyniki badań naukowych, stanowiące zasadniczą część książki. To rzetelne i merytoryczne opracowanie, w którym ciekawie i syntetycznie zaprezentowano blog jako atrakcyjny instrument interakcji z odbiorcą w wymiarze społecznym i komercyjnym.

Publikacja dotyczy aktualnego nurtu rozważań nad problematyką komunikacji w przestrzeni hipermedialnej. Łączy w sobie wszechstronne studia teoretyczne i wyniki badań naukowych, stanowiące zasadniczą część książki. To rzetelne i merytoryczne opracowanie, w którym ciekawie i syntetycznie zaprezentowano blog jako atrakcyjny instrument interakcji z odbiorcą w wymiarze społecznym i komercyjnym.

Audiobook

Zarządzanie sprzedażąZarządzanie sprzedażą

Brian Tracy

Poradnik, w którym znakomity amerykański fachowiec w dziedzinie rozwoju biznesu zdradza przepis na sukces w zarządzaniu sprzedażą.

Poradnik, w którym znakomity amerykański fachowiec w dziedzinie rozwoju biznesu zdradza przepis na sukces w zarządzaniu sprzedażą.

Ebook

Siła narracji marketingowejSiła narracji marketingowej

Mirosław M. Bujko

To nie jest kolejny poradnik! Marketingowe doświadczenie Sebastiana Hejnowskiego wraz z kunsztem literackim Mirosława Bujki dały niezwykłą opowieść o sile słowa i metodach jego użycia, odwołującą się do praktycznych przykładów. Marketing, PR czy manipulacja, a może wszystko razem? Autorzy pokazują, że odpowiedzią na każdy problem może być słowo – niczym zaklęcie, wypowiadane, by rzeczywistość zmieniła się zgodnie z życzeniem.

Siła narracji marketingowej Mirosław M. Bujko Wydawca: MT Biznes MOBI + EPUB (w wersji papierowej 232 strony)

To nie jest kolejny poradnik! Marketingowe doświadczenie Sebastiana Hejnowskiego wraz z kunsztem literackim Mirosława Bujki dały niezwykłą opowieść o sile słowa i metodach jego użycia, odwołującą się do praktycznych przykładów. Marketing, PR czy manipulacja, a może wszystko razem? Autorzy pokazują, że odpowiedzią na każdy problem może być słowo – niczym zaklęcie, wypowiadane, by rzeczywistość zmieniła się zgodnie z życzeniem.

Audiobook

Techniki skutecznej sprzedaży pr...Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet

Josiane Chriqui Feigon

Poradnik dla telesprzedawców. Szczegółowe omówienie programu obejmującego dziesięć niezbędnych umiejętnościach dopasowanych do cyklu sprzedaży. Czy jesteś gotów stać się prawdziwym wojownikiem telesprzedaży? Przeczytaj ten poradnik i podbij świat swoje branży!

Poradnik dla telesprzedawców. Szczegółowe omówienie programu obejmującego dziesięć niezbędnych umiejętnościach dopasowanych do cyklu sprzedaży. Czy jesteś gotów stać się prawdziwym wojownikiem telesprzedaży? Przeczytaj ten poradnik i podbij świat swoje branży!

Ebook

Techniki skutecznej sprzedaży pr...Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet

Josiane Chriqui Feigon

Poradnik dla telesprzedawców. Szczegółowe omówienie programu obejmującego dziesięć niezbędnych umiejętnościach dopasowanych do cyklu sprzedaży. Czy jesteś gotów stać się prawdziwym wojownikiem telesprzedaży? Przeczytaj ten poradnik i podbij świat swoje branży!

Poradnik dla telesprzedawców. Szczegółowe omówienie programu obejmującego dziesięć niezbędnych umiejętnościach dopasowanych do cyklu sprzedaży. Czy jesteś gotów stać się prawdziwym wojownikiem telesprzedaży? Przeczytaj ten poradnik i podbij świat swoje branży!

Ebook

To jest marketing!To jest marketing!

Seth Godin

Bestseller „Wall Street Journal”. Niezależnie od tego, czy jesteś twórcą technologii, właścicielem małej firmy czy częścią dużej korporacji, ta książka pomoże ci zmienić sposób, w jaki są one prezentowane światu, aby w znaczący sposób nawiązać kontakt z osobami, które są nim zainteresowane. To, co robisz, ma znaczenie. Zrób wokół tego szum!

To jest marketing! Seth Godin Wydawca: MT Biznes MOBI + EPUB

Bestseller „Wall Street Journal”. Niezależnie od tego, czy jesteś twórcą technologii, właścicielem małej firmy czy częścią dużej korporacji, ta książka pomoże ci zmienić sposób, w jaki są one prezentowane światu, aby w znaczący sposób nawiązać kontakt z osobami, które są nim zainteresowane. To, co robisz, ma znaczenie. Zrób wokół tego szum!

Ebook

MarketingMarketing

Brian Tracy

Jak skutecznie docierać do klientów i przekonać ich do zakupu twoich produktów lub usług? W poradniku słynnego Briana Tracy znajdziesz 21 praktycznych wskazówek marketingowych, które będziesz mógł od razu wdrożyć w swojej firmie.

Marketing Brian Tracy Wydawca: MT Biznes MOBI + EPUB (w wersji papierowej 104 strony)

Jak skutecznie docierać do klientów i przekonać ich do zakupu twoich produktów lub usług? W poradniku słynnego Briana Tracy znajdziesz 21 praktycznych wskazówek marketingowych, które będziesz mógł od razu wdrożyć w swojej firmie.

Audiobook

To jest marketing!To jest marketing!

Seth Godin

Bestseller „Wall Street Journal”. Niezależnie od tego, czy jesteś twórcą technologii, właścicielem małej firmy czy częścią dużej korporacji, ta książka pomoże ci zmienić sposób, w jaki są one prezentowane światu, aby w znaczący sposób nawiązać kontakt z osobami, które są nim zainteresowane. To, co robisz, ma znaczenie. Zrób wokół tego szum!

Bestseller „Wall Street Journal”. Niezależnie od tego, czy jesteś twórcą technologii, właścicielem małej firmy czy częścią dużej korporacji, ta książka pomoże ci zmienić sposób, w jaki są one prezentowane światu, aby w znaczący sposób nawiązać kontakt z osobami, które są nim zainteresowane. To, co robisz, ma znaczenie. Zrób wokół tego szum!

Ebook

Marketing mixMarketing mix

Hans-Dieter Zollondz

Poradnik Hansa-Dietera Zollondza w przystępny sposób opisuje reguły i koncepcje marketingowe, których znajomość umożliwia zaspokajanie potrzeb klientów.

Poradnik Hansa-Dietera Zollondza w przystępny sposób opisuje reguły i koncepcje marketingowe, których znajomość umożliwia zaspokajanie potrzeb klientów.

Ebook

Skuteczna promocja przy niskim b...Skuteczna promocja przy niskim budżecie

Michael Böhm

Poradnik dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. Jego autor Michael Böhm, znawca marketingu niskobudżetowego, udziela porad, jak przy niewielkim kapitale osiągnąć sukces.

Poradnik dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. Jego autor Michael Böhm, znawca marketingu niskobudżetowego, udziela porad, jak przy niewielkim kapitale osiągnąć sukces.

Ebook

Mali mogą więcej! Marketing małe...Mali mogą więcej! Marketing małej firmy

Gabriela Antczak

Poradnik napisany z pasją przeznaczony dla właścicieli małych przedsiębiorstw, które walczą na rynku z doświadczoną konkurencją. Podaje szereg sprawdzonych metod pomocnych w pracy każdego menedżera.

Poradnik napisany z pasją przeznaczony dla właścicieli małych przedsiębiorstw, które walczą na rynku z doświadczoną konkurencją. Podaje szereg sprawdzonych metod pomocnych w pracy każdego menedżera.

Audiobook

Techniki sprzedażyTechniki sprzedaży

Lennart Rosell

Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? Odpowiedź na to niezwykle istotne pytanie znajdziesz w poradniku Lennarta Rosella.

Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? Odpowiedź na to niezwykle istotne pytanie znajdziesz w poradniku Lennarta Rosella.

Ebook

Kształtowanie cenKształtowanie cen

Björn Lundén

Jak należy kształtować ceny swoich produktów? Lepiej robić to w oparciu o koszty czy ceny konkurencji? Warto to wiedzieć – dobrze ustalona cena to pierwszy krok do zwiększenia zysku ze sprzedaży.

Jak należy kształtować ceny swoich produktów? Lepiej robić to w oparciu o koszty czy ceny konkurencji? Warto to wiedzieć – dobrze ustalona cena to pierwszy krok do zwiększenia zysku ze sprzedaży.

Ebook

MarketingMarketing

Magdalena Daszkiewicz

Prawdziwa biblia dla studentów marketingu i zarządzania! Książka, która stanie się źródłem inspiracji i pozwoli na trafną ocenę zjawisk i procesów zachodzących w przedsiębiorstwie!

Prawdziwa biblia dla studentów marketingu i zarządzania! Książka, która stanie się źródłem inspiracji i pozwoli na trafną ocenę zjawisk i procesów zachodzących w przedsiębiorstwie!