Typ publikacji

Polecamy

Wydawca

Cena

Format

Częstotliwość

Słowa kluczowe

  • marketing

Wyniki wyszukiwania: (131)

Widok:
Na stronie:
Słowa kluczowe:
Sztuka rynkologii Jacek Kotarbiński Wydawca: Onepress MOBI + EPUB + PDF (w wersji papierowej 256 stron)
Rewolucja social media Michał Franciszek Sadowski Wydawca: Onepress MOBI + EPUB + PDF (w wersji papierowej 216 stron)
Ebook

Blogi w procesie komunikacji mar...Blogi w procesie komunikacji marketingowej

Bogdan Gregor

Publikacja dotyczy aktualnego nurtu rozważań nad problematyką komunikacji w przestrzeni hipermedialnej. Łączy w sobie wszechstronne studia teoretyczne i wyniki badań naukowych, stanowiące zasadniczą część książki. To rzetelne i merytoryczne opracowanie, w którym ciekawie i syntetycznie zaprezentowano blog jako atrakcyjny instrument interakcji z odbiorcą w wymiarze społecznym i komercyjnym.

Publikacja dotyczy aktualnego nurtu rozważań nad problematyką komunikacji w przestrzeni hipermedialnej. Łączy w sobie wszechstronne studia teoretyczne i wyniki badań naukowych, stanowiące zasadniczą część książki. To rzetelne i merytoryczne opracowanie, w którym ciekawie i syntetycznie zaprezentowano blog jako atrakcyjny instrument interakcji z odbiorcą w wymiarze społecznym i komercyjnym.

Ebook

Marketing mixMarketing mix

Hans-Dieter Zollondz

Poradnik Hansa-Dietera Zollondza w przystępny sposób opisuje reguły i koncepcje marketingowe, których znajomość umożliwia zaspokajanie potrzeb klientów.

Poradnik Hansa-Dietera Zollondza w przystępny sposób opisuje reguły i koncepcje marketingowe, których znajomość umożliwia zaspokajanie potrzeb klientów.

Ebook

Skuteczna promocja przy niskim b...Skuteczna promocja przy niskim budżecie

Michael Böhm

Poradnik dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. Jego autor Michael Böhm, znawca marketingu niskobudżetowego, udziela porad, jak przy niewielkim kapitale osiągnąć sukces.

Poradnik dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. Jego autor Michael Böhm, znawca marketingu niskobudżetowego, udziela porad, jak przy niewielkim kapitale osiągnąć sukces.

Ebook

Mali mogą więcej! Marketing małe...Mali mogą więcej! Marketing małej firmy

Gabriela Antczak

Poradnik napisany z pasją przeznaczony dla właścicieli małych przedsiębiorstw, które walczą na rynku z doświadczoną konkurencją. Podaje szereg sprawdzonych metod pomocnych w pracy każdego menedżera.

Poradnik napisany z pasją przeznaczony dla właścicieli małych przedsiębiorstw, które walczą na rynku z doświadczoną konkurencją. Podaje szereg sprawdzonych metod pomocnych w pracy każdego menedżera.

Audiobook

Techniki sprzedażyTechniki sprzedaży

Lennart Rosell

Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? Odpowiedź na to niezwykle istotne pytanie znajdziesz w poradniku Lennarta Rosella.

Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? Odpowiedź na to niezwykle istotne pytanie znajdziesz w poradniku Lennarta Rosella.

Ebook

Kształtowanie cenKształtowanie cen

Björn Lundén

Jak należy kształtować ceny swoich produktów? Lepiej robić to w oparciu o koszty czy ceny konkurencji? Warto to wiedzieć – dobrze ustalona cena to pierwszy krok do zwiększenia zysku ze sprzedaży.

Jak należy kształtować ceny swoich produktów? Lepiej robić to w oparciu o koszty czy ceny konkurencji? Warto to wiedzieć – dobrze ustalona cena to pierwszy krok do zwiększenia zysku ze sprzedaży.

Ebook

MarketingMarketing

Magdalena Daszkiewicz

Prawdziwa biblia dla studentów marketingu i zarządzania! Książka, która stanie się źródłem inspiracji i pozwoli na trafną ocenę zjawisk i procesów zachodzących w przedsiębiorstwie!

Prawdziwa biblia dla studentów marketingu i zarządzania! Książka, która stanie się źródłem inspiracji i pozwoli na trafną ocenę zjawisk i procesów zachodzących w przedsiębiorstwie!

Ebook

Sztuka marketinguSztuka marketingu

Jacek Kotarbiński

To nie marketing oszukuje ludzi. To ludzie oszukują, używając narzędzi marketingu. Ale czy tak jest zawsze? Nie! Ten poradnik uczy, jak pozyskiwać klientów profesjonalnie i bez manipulacji.

To nie marketing oszukuje ludzi. To ludzie oszukują, używając narzędzi marketingu. Ale czy tak jest zawsze? Nie! Ten poradnik uczy, jak pozyskiwać klientów profesjonalnie i bez manipulacji.

Ebook

Relacje podmiotów rynkowych w wa...Relacje podmiotów rynkowych w warunkach zmian

Opracowanie skupione na relacjach zachodzących pomiędzy podmiotami na wybranych rynkach w Polsce, ukazujące je w kontekście zmieniających się warunków ekonomicznych.

Opracowanie skupione na relacjach zachodzących pomiędzy podmiotami na wybranych rynkach w Polsce, ukazujące je w kontekście zmieniających się warunków ekonomicznych.

Ebook

Zarządzanie działalnością innowa...Zarządzanie działalnością innowacyjną

Opracowanie przybliżające wiedzę na temat zarządzania działalnością innowacyjną na poziomie globalnym, międzynarodowym, narodowym, regionalnym oraz poszczególnych organizacji.

Opracowanie przybliżające wiedzę na temat zarządzania działalnością innowacyjną na poziomie globalnym, międzynarodowym, narodowym, regionalnym oraz poszczególnych organizacji.

Ebook

SponsoringSponsoring

Marek Datko

Marketing sponsorski daje przedsiębiorstwu szansę na dotarcie do jak największej liczby potencjalnych klientów. Ale jak umiejętnie korzystać z tej formy promocji? O tym w fachowym opracowaniu.

Marketing sponsorski daje przedsiębiorstwu szansę na dotarcie do jak największej liczby potencjalnych klientów. Ale jak umiejętnie korzystać z tej formy promocji? O tym w fachowym opracowaniu.

Ebook

CopywritingCopywriting

Dorota Jędrzejewska

Poznaj tajniki skutecznego copywritingu i poczuj moc słowa! Z poradnika Doroty Jędrzejewskiej i Rafała Niemczyka dowiesz się, jak magia reklamy wygląda od kulis.

Poznaj tajniki skutecznego copywritingu i poczuj moc słowa! Z poradnika Doroty Jędrzejewskiej i Rafała Niemczyka dowiesz się, jak magia reklamy wygląda od kulis.

Ebook

Błędy w sprzedażyBłędy w sprzedaży

Wiesław Grzesik

Poradnik, który podpowiada, jak wyeliminować błędy i stosować skuteczne techniki sprzedaży.

Poradnik, który podpowiada, jak wyeliminować błędy i stosować skuteczne techniki sprzedaży.

Ebook

Analiza wyników sprzedażyAnaliza wyników sprzedaży

Julita Zdończyk

Trzy metody analizy wyników sprzedaży wraz z przykładami – pozwalają podjąć działania, które przynoszą zysk, a ograniczają straty.

Trzy metody analizy wyników sprzedaży wraz z przykładami – pozwalają podjąć działania, które przynoszą zysk, a ograniczają straty.

Ebook

Badania ankietoweBadania ankietowe

Magdalena Jarzewska

Przeprowadzenie ankiety może przyczynić się do lepszych wyników sprzedażowych. Jednak tylko jeśli zostanie stworzona prawidłowo. W poradniku znajdziesz wskazówki, jak to zrobić.

Przeprowadzenie ankiety może przyczynić się do lepszych wyników sprzedażowych. Jednak tylko jeśli zostanie stworzona prawidłowo. W poradniku znajdziesz wskazówki, jak to zrobić.

Ebook

Nieuczciwa konkurencjaNieuczciwa konkurencja

Michał Kuryłek

Miniporadnik, który wprowadza w trudny temat nieuczciwej konkurencji. Podpowie, jak samemu nie naruszać zasad i prawidłowo rozpoznać działania innych firm.

Miniporadnik, który wprowadza w trudny temat nieuczciwej konkurencji. Podpowie, jak samemu nie naruszać zasad i prawidłowo rozpoznać działania innych firm.

Ebook

Współpraca działu sprzedaży i ma...Współpraca działu sprzedaży i marketingu

Piotr Leśniewski

Poradnik, którego celem jest wskazanie sposobów na usprawnienie komunikacji i współpracy między działami sprzedaży i marketingu.

Poradnik, którego celem jest wskazanie sposobów na usprawnienie komunikacji i współpracy między działami sprzedaży i marketingu.

Ebook

Marketing 3.0Marketing 3.0

Hermawan Kartajaya

Marketing 1.0 i Marketing 2.0 odchodzą do lamusa. Tylko Marketing 3.0 pozwala spojrzeć na nowo na własną firmę, budowaną markę i świadomego własnych potrzeb klienta.

Marketing 3.0

Dobry produkt? Zadowolony klient? Spełniony człowiek!

Hermawan Kartajaya Wydawca: MT Biznes MOBI + EPUB + PDF (w wersji papierowej 192 strony)

Marketing 1.0 i Marketing 2.0 odchodzą do lamusa. Tylko Marketing 3.0 pozwala spojrzeć na nowo na własną firmę, budowaną markę i świadomego własnych potrzeb klienta.