Typ publikacji

Polecamy

Wydawca

Cena

Format

Słowa kluczowe

  • marketing

Wyniki wyszukiwania: (137)

Widok:
Na stronie:
Słowa kluczowe:
Ebook

Relacje podmiotów rynkowych w wa...Relacje podmiotów rynkowych w warunkach zmian

Opracowanie skupione na relacjach zachodzących pomiędzy podmiotami na wybranych rynkach w Polsce, ukazujące je w kontekście zmieniających się warunków ekonomicznych.

Opracowanie skupione na relacjach zachodzących pomiędzy podmiotami na wybranych rynkach w Polsce, ukazujące je w kontekście zmieniających się warunków ekonomicznych.

Ebook

Zarządzanie działalnością innowa...Zarządzanie działalnością innowacyjną

Opracowanie przybliżające wiedzę na temat zarządzania działalnością innowacyjną na poziomie globalnym, międzynarodowym, narodowym, regionalnym oraz poszczególnych organizacji.

Opracowanie przybliżające wiedzę na temat zarządzania działalnością innowacyjną na poziomie globalnym, międzynarodowym, narodowym, regionalnym oraz poszczególnych organizacji.

Ebook

SponsoringSponsoring

Marek Datko

Marketing sponsorski daje przedsiębiorstwu szansę na dotarcie do jak największej liczby potencjalnych klientów. Ale jak umiejętnie korzystać z tej formy promocji? O tym w fachowym opracowaniu.

Marketing sponsorski daje przedsiębiorstwu szansę na dotarcie do jak największej liczby potencjalnych klientów. Ale jak umiejętnie korzystać z tej formy promocji? O tym w fachowym opracowaniu.

Ebook

CopywritingCopywriting

Dorota Jędrzejewska

Poznaj tajniki skutecznego copywritingu i poczuj moc słowa! Z poradnika Doroty Jędrzejewskiej i Rafała Niemczyka dowiesz się, jak magia reklamy wygląda od kulis.

Poznaj tajniki skutecznego copywritingu i poczuj moc słowa! Z poradnika Doroty Jędrzejewskiej i Rafała Niemczyka dowiesz się, jak magia reklamy wygląda od kulis.

Ebook

Badania ankietoweBadania ankietowe

Magdalena Jarzewska

Przeprowadzenie ankiety może przyczynić się do lepszych wyników sprzedażowych. Jednak tylko jeśli zostanie stworzona prawidłowo. W poradniku znajdziesz wskazówki, jak to zrobić.

Przeprowadzenie ankiety może przyczynić się do lepszych wyników sprzedażowych. Jednak tylko jeśli zostanie stworzona prawidłowo. W poradniku znajdziesz wskazówki, jak to zrobić.

Ebook

Nieuczciwa konkurencjaNieuczciwa konkurencja

Michał Kuryłek

Miniporadnik, który wprowadza w trudny temat nieuczciwej konkurencji. Podpowie, jak samemu nie naruszać zasad i prawidłowo rozpoznać działania innych firm.

Miniporadnik, który wprowadza w trudny temat nieuczciwej konkurencji. Podpowie, jak samemu nie naruszać zasad i prawidłowo rozpoznać działania innych firm.

Ebook

Marketing 3.0Marketing 3.0

Hermawan Kartajaya

Marketing 1.0 i Marketing 2.0 odchodzą do lamusa. Tylko Marketing 3.0 pozwala spojrzeć na nowo na własną firmę, budowaną markę i świadomego własnych potrzeb klienta.

Marketing 3.0

Dobry produkt? Zadowolony klient? Spełniony człowiek!

Hermawan Kartajaya Wydawca: MT Biznes MOBI + EPUB + PDF (w wersji papierowej 192 strony)

Marketing 1.0 i Marketing 2.0 odchodzą do lamusa. Tylko Marketing 3.0 pozwala spojrzeć na nowo na własną firmę, budowaną markę i świadomego własnych potrzeb klienta.

Audiobook

Marketing 3.0Marketing 3.0

Hermawan Kartajaya

Marketing 1.0 i Marketing 2.0 odchodzą do lamusa. Tylko Marketing 3.0 pozwala spojrzeć na nowo na własną firmę, budowaną markę i świadomego własnych potrzeb klienta.

Marketing 1.0 i Marketing 2.0 odchodzą do lamusa. Tylko Marketing 3.0 pozwala spojrzeć na nowo na własną firmę, budowaną markę i świadomego własnych potrzeb klienta.

Ebook

Wystąpienia perswazyjneWystąpienia perswazyjne

Elżbieta Żurek

Nieoceniona pomoc dla wszystkich, którzy są zainteresowani poprawą swoich umiejętności w zakresie wygłaszania publicznych przemówień, prezentowania własnych idei oraz przekonywania do swoich racji.

Nieoceniona pomoc dla wszystkich, którzy są zainteresowani poprawą swoich umiejętności w zakresie wygłaszania publicznych przemówień, prezentowania własnych idei oraz przekonywania do swoich racji.

Audiobook

Wystąpienia perswazyjneWystąpienia perswazyjne

Elżbieta Żurek

Kapitalna pomoc dla wszystkich, którzy są zainteresowani poprawą swoich umiejętności w zakresie wygłaszania publicznych przemówień, prezentowania własnych idei oraz przekonywania do swoich racji.

Kapitalna pomoc dla wszystkich, którzy są zainteresowani poprawą swoich umiejętności w zakresie wygłaszania publicznych przemówień, prezentowania własnych idei oraz przekonywania do swoich racji.

Ebook

Mała firma w sieciMała firma w sieci

Mariusz Gąsiewski

Poradnik dla przedsiębiorców i właścicieli firm – o tym, jak dzięki darmowym narzędziom internetowym zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku.

Poradnik dla przedsiębiorców i właścicieli firm – o tym, jak dzięki darmowym narzędziom internetowym zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku.

Ebook

Reklama w Google dla małych i śr...Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw

Mariusz Gąsiewski

Poradnik dla przedsiębiorców, menedżerów i właścicieli firm – w praktyczny i przystępny sposób pokazuje, jak zdobywać dzięki Google AdWords szerokie rzesze klientów.

Poradnik dla przedsiębiorców, menedżerów i właścicieli firm – w praktyczny i przystępny sposób pokazuje, jak zdobywać dzięki Google AdWords szerokie rzesze klientów.

Ebook

Usługi profesjonalne w globalnej...Usługi profesjonalne w globalnej gospodarce

Omówienie specyfiki i zróżnicowania usług profesjonalnych oraz związanych z nimi trendów wynikających z rozwoju nowych technologii.

Omówienie specyfiki i zróżnicowania usług profesjonalnych oraz związanych z nimi trendów wynikających z rozwoju nowych technologii.

Eprasa

Spółka z o.o.Spółka z o.o.

zobacz pasujące (19)

Comiesięczne źródło fachowych informacji i praktycznych wskazówek z dziedzin: prawo handlowe, cywilne i podatkowe, zabezpieczanie i zawieranie umów, zarządzanie spółką, marketing i PR w spółce.

Comiesięczne źródło fachowych informacji i praktycznych wskazówek z dziedzin: prawo handlowe, cywilne i podatkowe, zabezpieczanie i zawieranie umów, zarządzanie spółką, marketing i PR w spółce.

Eprasa

sprawny.marketingsprawny.marketing

zobacz pasujące (1)

Czasopismo skierowane do marketerów i osób zainteresowanych marketingiem internetowym. Na łamach magazynu publikowane są artykuły o charakterze poradnikowym i eksperckim, w których autorzy – uznani praktycy związani z branżą marketingową – dzielą się swoją wiedzą, opisują branżowe zmiany i trendy w komunikacji.

Czasopismo skierowane do marketerów i osób zainteresowanych marketingiem internetowym. Na łamach magazynu publikowane są artykuły o charakterze poradnikowym i eksperckim, w których autorzy – uznani praktycy związani z branżą marketingową – dzielą się swoją wiedzą, opisują branżowe zmiany i trendy w komunikacji.

Eprasa

Social Media w BiznesieSocial Media w Biznesie

zobacz pasujące (1)

Sukces Serca i Rozumu możesz przenieść także do własnej firmy. W raporcie wyjaśniamy, jak stworzyć maskotkę marki i w jaki sposób wykorzystać jej zalety, by firma zarabiała więcej.

Sukces Serca i Rozumu możesz przenieść także do własnej firmy. W raporcie wyjaśniamy, jak stworzyć maskotkę marki i w jaki sposób wykorzystać jej zalety, by firma zarabiała więcej.

Eprasa

PC World Mega Biznes w SieciPC World Mega Biznes w Sieci

zobacz pasujące (1)

Zastanawiasz się nad wkroczeniem na ścieżkę kariery w biznesie internetowym, masz pomysł na działalność w sieci, ale nie wiesz, jak postawić pierwszy krok, zajrzyj do magazynu „Biznes w Sieci”.

Zastanawiasz się nad wkroczeniem na ścieżkę kariery w biznesie internetowym, masz pomysł na działalność w sieci, ale nie wiesz, jak postawić pierwszy krok, zajrzyj do magazynu „Biznes w Sieci”.