Typ publikacji

Polecamy

Wydawca

Cena

Format

Częstotliwość

Słowa kluczowe

  • marketing

Wyniki wyszukiwania: (131)

Widok:
Na stronie:
Słowa kluczowe:
Ebook

Marketing 3.0Marketing 3.0

Hermawan Kartajaya

Marketing 1.0 i Marketing 2.0 odchodzą do lamusa. Tylko Marketing 3.0 pozwala spojrzeć na nowo na własną firmę, budowaną markę i świadomego własnych potrzeb klienta.

Marketing 3.0

Dobry produkt? Zadowolony klient? Spełniony człowiek!

Hermawan Kartajaya Wydawca: MT Biznes MOBI + EPUB + PDF (w wersji papierowej 192 strony)

Marketing 1.0 i Marketing 2.0 odchodzą do lamusa. Tylko Marketing 3.0 pozwala spojrzeć na nowo na własną firmę, budowaną markę i świadomego własnych potrzeb klienta.

Ebook

Wystąpienia perswazyjneWystąpienia perswazyjne

Elżbieta Żurek

Nieoceniona pomoc dla wszystkich, którzy są zainteresowani poprawą swoich umiejętności w zakresie wygłaszania publicznych przemówień, prezentowania własnych idei oraz przekonywania do swoich racji.

Nieoceniona pomoc dla wszystkich, którzy są zainteresowani poprawą swoich umiejętności w zakresie wygłaszania publicznych przemówień, prezentowania własnych idei oraz przekonywania do swoich racji.

Audiobook

Wystąpienia perswazyjneWystąpienia perswazyjne

Elżbieta Żurek

Kapitalna pomoc dla wszystkich, którzy są zainteresowani poprawą swoich umiejętności w zakresie wygłaszania publicznych przemówień, prezentowania własnych idei oraz przekonywania do swoich racji.

Kapitalna pomoc dla wszystkich, którzy są zainteresowani poprawą swoich umiejętności w zakresie wygłaszania publicznych przemówień, prezentowania własnych idei oraz przekonywania do swoich racji.

Ebook

Mała firma w sieciMała firma w sieci

Mariusz Gąsiewski

Poradnik dla przedsiębiorców i właścicieli firm – o tym, jak dzięki darmowym narzędziom internetowym zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku.

Poradnik dla przedsiębiorców i właścicieli firm – o tym, jak dzięki darmowym narzędziom internetowym zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku.

Ebook

Reklama w Google dla małych i śr...Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw

Mariusz Gąsiewski

Poradnik dla przedsiębiorców, menedżerów i właścicieli firm – w praktyczny i przystępny sposób pokazuje, jak zdobywać dzięki Google AdWords szerokie rzesze klientów.

Poradnik dla przedsiębiorców, menedżerów i właścicieli firm – w praktyczny i przystępny sposób pokazuje, jak zdobywać dzięki Google AdWords szerokie rzesze klientów.

Ebook

Techniki skutecznej sprzedaży pr...Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet

Josiane Chriqui Feigon

Poradnik dla telesprzedawców. Szczegółowe omówienie programu obejmującego dziesięć niezbędnych umiejętnościach dopasowanych do cyklu sprzedaży.

Poradnik dla telesprzedawców. Szczegółowe omówienie programu obejmującego dziesięć niezbędnych umiejętnościach dopasowanych do cyklu sprzedaży.

Audiobook

Techniki skutecznej sprzedaży pr...Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet

Josiane Chriqui Feigon

Poradnik dla telesprzedawców. Szczegółowe omówienie programu obejmującego dziesięć niezbędnych umiejętnościach dopasowanych do cyklu sprzedaży.

Poradnik dla telesprzedawców. Szczegółowe omówienie programu obejmującego dziesięć niezbędnych umiejętnościach dopasowanych do cyklu sprzedaży.

Ebook

Usługi profesjonalne w globalnej...Usługi profesjonalne w globalnej gospodarce

Omówienie specyfiki i zróżnicowania usług profesjonalnych oraz związanych z nimi trendów wynikających z rozwoju nowych technologii.

Omówienie specyfiki i zróżnicowania usług profesjonalnych oraz związanych z nimi trendów wynikających z rozwoju nowych technologii.

Eprasa

Spółka z o.o.Spółka z o.o.

zobacz pasujące (19)

Comiesięczne źródło fachowych informacji i praktycznych wskazówek z dziedzin: prawo handlowe, cywilne i podatkowe, zabezpieczanie i zawieranie umów, zarządzanie spółką, marketing i PR w spółce.

Comiesięczne źródło fachowych informacji i praktycznych wskazówek z dziedzin: prawo handlowe, cywilne i podatkowe, zabezpieczanie i zawieranie umów, zarządzanie spółką, marketing i PR w spółce.

Eprasa

Social Media w BiznesieSocial Media w Biznesie

zobacz pasujące (1)

Sukces Serca i Rozumu możesz przenieść także do własnej firmy. W raporcie wyjaśniamy, jak stworzyć maskotkę marki i w jaki sposób wykorzystać jej zalety, by firma zarabiała więcej.

Sukces Serca i Rozumu możesz przenieść także do własnej firmy. W raporcie wyjaśniamy, jak stworzyć maskotkę marki i w jaki sposób wykorzystać jej zalety, by firma zarabiała więcej.

Eprasa

PC World Mega Biznes w SieciPC World Mega Biznes w Sieci

zobacz pasujące (1)

Zastanawiasz się nad wkroczeniem na ścieżkę kariery w biznesie internetowym, masz pomysł na działalność w sieci, ale nie wiesz, jak postawić pierwszy krok, zajrzyj do magazynu „Biznes w Sieci”.

Zastanawiasz się nad wkroczeniem na ścieżkę kariery w biznesie internetowym, masz pomysł na działalność w sieci, ale nie wiesz, jak postawić pierwszy krok, zajrzyj do magazynu „Biznes w Sieci”.