Korzystasz z usługi Send to Kindle, a nie widzisz na czytniku zakupionych u nas e-booków? Sprawdź, czy nie otrzymałeś/aś e-maila z prośbą o potwierdzenie wysyłki na Kindle.

W październiku 2019 r. Amazon wprowadził zmianę, która dotyczy wielu naszych klientów. Być może w ich gronie znalazłeś/aś się i Ty. Jeśli korzystasz z automatycznej wysyłki na Kindle zakupionych u nas produktów, a Twoje pliki nie pojawiają się na czytniku, sprawdź prywatną pocztę. Prawdopodobnie znajdziesz w skrzynce wiadomość od Amazon Kindle Support z prośbą o potwierdzenie wysyłki na Kindle. Będzie ona wyglądała tak:

Wysyłka na Kindle - weryfikacja adresu e-mail

Po kliknięciu na „Verify Request” (trzeba to zrobić w ciągu 48 godzin) przejdziesz na stronę z potwierdzeniem wysyłki pliku na Kindle.

Zmiana związana jest z polityką bezpieczeństwa Amazonu i polskie księgarnie z książkami elektronicznymi nie mają na nią żadnego wpływu.

Czy zawsze muszę potwierdzać wysyłkę na Kindle?

Co zrobić, by nie potwierdzać wysyłki na Kindle przy każdym kolejnym zakupie? Amazon prosi o zmianę adresu e-mail naszego czytnika (czyli xyz@kindle.com). Przy czym zaleca, by:

  1. Adres nie był taki sam jak inne używane przez nas adresy podane w Amazonie.
  2. Adres składał się z kombinacji małych i dużych liter oraz liczb.
  3. Nie znajdowały się w nim nasze dane osobowe.

Jak zmienić adres e-mail do wysyłki na Kindle?

Aby zmienić adres e-mail czytnika Kindle, należy zalogować się na swoje konto w Amazonie i:

  1. Wejść w zakładkę Manage Your Content and Devices, a następnie wybrać Personal Document Settings.
  2. Przewijając stronę w dół, znajdziemy Send-to-Kindle Email Settings. Tutaj właśnie jest widoczny adres e-mail naszego czytnika (lub czytników, jeśli mamy ich więcej).
  3. Klikamy Edit, by zmienić adres e-mail, a zmiany zapisujemy za pomocą Save.

Jeśli mimo potwierdzenia wysyłki na Kindle i zmiany adresu czytnika, zakupione przez Ciebie e-booki wciąż nie pojawiły się na Twoim urządzeniu, chętnie pomożemy 🙂 Prosimy w takim przypadku o wiadomość na adres: kontakt@publio.pl.

Tagi: , , ,