Typ publikacji

Polecamy

  • Darmowe

Wydawca

Cena

Rodzaje publikacji

  • poradnik

Format

  • MOBI

Wyniki wyszukiwania: (4)

Widok:
Na stronie:
Polecamy:
Rodzaj publikacji:
Formaty:
Ebook

Druga sztuka marketinguDruga sztuka marketingu

Jacek Kotarbiński

Kontynuacja bestsellerowej „Sztuki marketingu”. Lektura obowiązkowa dla każdego przedsiębiorcy, marketera, lidera sprzedaży czy start-upu. Kopalnia inspiracji i praktycznych wskazówek dla profesjonalistów marketingu, sprzedaży, rozwoju czy innowacji.

Kontynuacja bestsellerowej „Sztuki marketingu”. Lektura obowiązkowa dla każdego przedsiębiorcy, marketera, lidera sprzedaży czy start-upu. Kopalnia inspiracji i praktycznych wskazówek dla profesjonalistów marketingu, sprzedaży, rozwoju czy innowacji.

Ebook

Trzecia sztuka marketinguTrzecia sztuka marketingu

Jacek Kotarbiński

Ostatnia część cyklu „Trzy Sztuki Marketingu”. Zawiera 41 inspirujących tekstów o innowacjach, mediach, skutecznej sprzedaży i rewolucji w marketingu.

Ostatnia część cyklu „Trzy Sztuki Marketingu”. Zawiera 41 inspirujących tekstów o innowacjach, mediach, skutecznej sprzedaży i rewolucji w marketingu.

Ebook

Jak odpowiadać na wątpliwości ro...Jak odpowiadać na wątpliwości rodziców na temat szcz...

Praktyczny przewodnik przygotowany przez zespół ekspertów portalu Szczepienia.info w odpowiedzi na zainteresowanie praktykujących lekarzy, którzy coraz częściej muszą sprostać coraz bardziej dociekliwym pytaniom rodziców. Lista zagadnień w znacznej mierze pokrywa się z pytaniami nadsyłanymi do portalu Szczepienia.info w ciągu ostatnich 10 lat.

Praktyczny przewodnik przygotowany przez zespół ekspertów portalu Szczepienia.info w odpowiedzi na zainteresowanie praktykujących lekarzy, którzy coraz częściej muszą sprostać coraz bardziej dociekliwym pytaniom rodziców. Lista zagadnień w znacznej mierze pokrywa się z pytaniami nadsyłanymi do portalu Szczepienia.info w ciągu ostatnich 10 lat.

Ebook

Sztuka marketinguSztuka marketingu

Jacek Kotarbiński

To nie marketing oszukuje ludzi. To ludzie oszukują, używając narzędzi marketingu. Ale czy tak jest zawsze? Nie! Ten poradnik uczy, jak pozyskiwać klientów profesjonalnie i bez manipulacji.

To nie marketing oszukuje ludzi. To ludzie oszukują, używając narzędzi marketingu. Ale czy tak jest zawsze? Nie! Ten poradnik uczy, jak pozyskiwać klientów profesjonalnie i bez manipulacji.