Ebook

Dziennikarz i doradca public relations

Aspekty etyczne i prawne zawodu

44,00 zł
Skonfiguruj szybki zakup Do schowka

Dziennikarz i doradca public relations - Opis

Publikacja zawiera charakterystykę zawodu dziennikarza oraz doradcy public relations w kontekście ustalenia granicy między prawem powszechnie a prawem wewnętrznie obowiązującym. Odnosi się do możliwości uznania dziennikarzy i doradców public relations za zawody wolne oraz zawody zaufania publicznego, porusza również temat zawodów regulowanych. Sporo miejsca poświęca samoregulacji zawodowej.

„(...) Monografia dr Miry Poręby podejmuje bardzo istotną kwestię deontologii zawodów zajmujących się komunikowaniem – dziennikarza i specjalisty public relations. Szczególnie interesujące są rozważania dotyczące zawodu specjalisty public relations, którego przedstawiciele powinni dostosować się do przepisów prawnych odnoszących się do m.in. prawa do informacji, prawa prasowego, prawa autorskiego czy też regulacji dotyczących produktów z dziedzin szczególnych będących przedmiotem zainteresowania (...). W mojej opinii książka powinna stać się lekturą obowiązkową dla specjalistów public relations, którym etyka zawodowa wyznacza sposób realizacji codziennych obowiązków” – Monika Kaczmarek-Śliwińska, wiceprezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations

Dziennikarz i doradca public relations - Informacje szczegółowe

Miejsce i rok wydania:
Warszawa 2016
Rodzaj publikacji:
Język publikacji:
Rok pierwszej publikacji książkowej:
2012
ISBN:
978-837-930-189-8
Zabezpieczenie:
znak wodny
Liczba plików do pobrania:
1 (pdf)
Rozmiar plików do pobrania:
pdf 1,95 MB

Dziennikarz i doradca public relations - Opinie i Komentarze

Podobne publikacje

Ebook

Public relationsPublic relations

Podręcznik akademicki do przedmiotu public relations. Zawiera najnowszą wiedzę o funkcjach i roli społecznej pełnionej przez PR.

Podręcznik akademicki do przedmiotu public relations. Zawiera najnowszą wiedzę o funkcjach i roli społecznej pełnionej przez PR.

Ebook

Kreowanie informacjiKreowanie informacji

Wojciech Jabłoński

Książka dla profesjonalistów, a jednocześnie podręcznik akademicki dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z public relations.

Książka dla profesjonalistów, a jednocześnie podręcznik akademicki dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z public relations.

Ebook

Medialne lwy dla rekinów biznesuMedialne lwy dla rekinów biznesu

Aleksandra Ślifirska

Biblia biznesmena. Najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają w niej, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie.

Biblia biznesmena. Najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają w niej, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie.

Ebook

Potencjał biznesowy mediów społe...Potencjał biznesowy mediów społecznościowych

Katarzyna Bachnik

Wnikliwa charakterystyka mediów społecznościowych pod kątem ich potencjału i znaczenia dla przedsiębiorstw. Udowadnia, że globalna, interaktywna sieć to potężne narzędzie komunikacji.

Wnikliwa charakterystyka mediów społecznościowych pod kątem ich potencjału i znaczenia dla przedsiębiorstw. Udowadnia, że globalna, interaktywna sieć to potężne narzędzie komunikacji.

Ebook

E-gatunkiE-gatunki

dr Zbigniew Bauer

Omówienie gatunków dziennikarskich w kontekście nowych mediów przekazu. Książka przeznaczona dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej, a także dla praktykujących dziennikarzy.

Omówienie gatunków dziennikarskich w kontekście nowych mediów przekazu. Książka przeznaczona dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej, a także dla praktykujących dziennikarzy.

Ebook

Dziennikarstwo i świat mediówDziennikarstwo i świat mediów

Kolejne – czwarte już – uzupełnione i rozszerzone wydanie książki, która jest kompendium wiedzy o dziennikarstwie i mediach, przydatnym zarówno studentom, jak i praktykom.

Kolejne – czwarte już – uzupełnione i rozszerzone wydanie książki, która jest kompendium wiedzy o dziennikarstwie i mediach, przydatnym zarówno studentom, jak i praktykom.

Ebook

Dyskurs polskich wiadomości pras...Dyskurs polskich wiadomości prasowych

Tomasz Piekot

Książka Tomasza Piekota, który specjalizuje się w lingwistyce tekstualnej i analizie dyskursu, każe zastanowić się nad rolą mediów w kształtowaniu naszej wizji świata.

Książka Tomasza Piekota, który specjalizuje się w lingwistyce tekstualnej i analizie dyskursu, każe zastanowić się nad rolą mediów w kształtowaniu naszej wizji świata.

Ebook

CopywritingCopywriting

Dorota Jędrzejewska

Poznaj tajniki skutecznego copywritingu i poczuj moc słowa! Z poradnika Doroty Jędrzejewskiej i Rafała Niemczyka dowiesz się, jak magia reklamy wygląda od kulis.

Poznaj tajniki skutecznego copywritingu i poczuj moc słowa! Z poradnika Doroty Jędrzejewskiej i Rafała Niemczyka dowiesz się, jak magia reklamy wygląda od kulis.

Ebook

Prasowe gatunki dziennikarskiePrasowe gatunki dziennikarskie

Wojciech Furman

Nowe wydanie bestsellerowego podręcznika „Gatunki dziennikarskie. Teoria, praktyka, język”. Przystępny język, nowoczesne ujęcie zagadnień, wielość przykładów z praktyki dziennikarskiej.

Nowe wydanie bestsellerowego podręcznika „Gatunki dziennikarskie. Teoria, praktyka, język”. Przystępny język, nowoczesne ujęcie zagadnień, wielość przykładów z praktyki dziennikarskiej.

Informacje o formacie
PDF zabezpieczony znakiem wodnym (bez DRM)

Format używany do prezentacji książek lub czasopism, które wymagają formatu stronicowanego, ponieważ ich treść nie może dopasować się dowolnie (swobodnie) do szerokości ekranu. Pliki PDF zawierają interaktywne spisy treści, linkujące przypisy i inne rozwiązania stosowane w tekstach elektronicznych. Proporcjonalne rozmieszczenie elementów na stronie sprawdza się w urządzeniach wyposażonych w duże ekrany.

Możesz go przeczytać na dowolnym urządzeniu z zainstalowanym odpowiednim oprogramowaniem (np. Adobe Reader)