Typ publikacji

Polecamy

Wydawca

Cena

Rodzaje publikacji

  • podręcznik

Format

Wyniki wyszukiwania: (143)

Widok:
Na stronie:
Typ publikacji:
Rodzaj publikacji:
Ebook

SCRUM i nie tylkoSCRUM i nie tylko

Krystian Kaczor

Książka omawia zarządzanie projektami za pomocą metod zwinnych, czyli Agile. Opisuje, jak prowadzić wydajne, zmotywowane zespoły, jak minimalizować straty, jak szacować, planować i zawierać kontrakty.

Książka omawia zarządzanie projektami za pomocą metod zwinnych, czyli Agile. Opisuje, jak prowadzić wydajne, zmotywowane zespoły, jak minimalizować straty, jak szacować, planować i zawierać kontrakty.

Ebook

Inżynieria wymagań w praktyceInżynieria wymagań w praktyce

Bartosz Chrabski

Publikacja, która jako jedna z niewielu, opisuje całościowo proces inżynierii wymagań, jego kontekst w wytwarzaniu produktu, czynności i ich zastosowanie, możliwe ryzyka oraz sposoby ich uniknięcia.

Publikacja, która jako jedna z niewielu, opisuje całościowo proces inżynierii wymagań, jego kontekst w wytwarzaniu produktu, czynności i ich zastosowanie, możliwe ryzyka oraz sposoby ich uniknięcia.

Ebook

SCRUM i nie tylkoSCRUM i nie tylko

Krystian Kaczor

Drugie, poszerzone wydanie książki omawiającej zarządzanie projektami za pomocą metod zwinnych, czyli Agile. Opisuje, jak prowadzić wydajne, zmotywowane zespoły, jak minimalizować straty, jak szacować, planować i zawierać kontrakty.

Drugie, poszerzone wydanie książki omawiającej zarządzanie projektami za pomocą metod zwinnych, czyli Agile. Opisuje, jak prowadzić wydajne, zmotywowane zespoły, jak minimalizować straty, jak szacować, planować i zawierać kontrakty.

Ebook

Komunikacja marketingowaKomunikacja marketingowa

Jan W. Wiktor

Pogłębiona refleksja nad komunikacją marketingową w wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Prezentuje jej narzędzia ujęte w cztery podstawowe formy przekazu – promocję osobistą, reklamę, promocję dodatkową i public relations. Omawia ich cechy i właściwości, akcentując wymiary integracji, konfigurację i zależność między nimi w dwóch środowiskach komunikacji: tradycyjnym i hipermedialnym.

Pogłębiona refleksja nad komunikacją marketingową w wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Prezentuje jej narzędzia ujęte w cztery podstawowe formy przekazu – promocję osobistą, reklamę, promocję dodatkową i public relations. Omawia ich cechy i właściwości, akcentując wymiary integracji, konfigurację i zależność między nimi w dwóch środowiskach komunikacji: tradycyjnym i hipermedialnym.

Ebook

Rachunkowość finansowa z uwzględ...Rachunkowość finansowa z uwzględnieniem MSSF

Trzecie, uaktualnione wydanie cieszącego się od lat dużą popularnością podręcznika z zakresu rachunkowości finansowej. Autorzy przedstawiają w nim zarówno podstawy teoretyczne, takie jak: miejsce rachunkowości finansowej w systemie informacji ekonomicznej, definicje pojęć, krajowe i międzynarodowe podstawy prawne, jak i szczegółowe zasady prowadzenia rachunkowości finansowej w przedsiębiorstwie.

Trzecie, uaktualnione wydanie cieszącego się od lat dużą popularnością podręcznika z zakresu rachunkowości finansowej. Autorzy przedstawiają w nim zarówno podstawy teoretyczne, takie jak: miejsce rachunkowości finansowej w systemie informacji ekonomicznej, definicje pojęć, krajowe i międzynarodowe podstawy prawne, jak i szczegółowe zasady prowadzenia rachunkowości finansowej w przedsiębiorstwie.

Ebook

Visual StorytellingVisual Storytelling

Monika Górska

Napisany barwnym, przystępnym językiem podręcznik, który pokazuje, na czym polega sztuka opowiadania językiem video. Przedstawia mnóstwo sprawdzonych patentów i metod do natychmiastowego zastosowania przy realizacji reportaży, filmów dokumentalnych, wywiadów, vlogów i we wszelkich formach marketingu video w sieci. Autorka skupia się na tym, jak opowiadając słowem, obrazem, dźwiękiem i ciszą, działać na wyobraźnię i emocje widza, by wywołać taki efekt, na jakim twórcy zależy.

Napisany barwnym, przystępnym językiem podręcznik, który pokazuje, na czym polega sztuka opowiadania językiem video. Przedstawia mnóstwo sprawdzonych patentów i metod do natychmiastowego zastosowania przy realizacji reportaży, filmów dokumentalnych, wywiadów, vlogów i we wszelkich formach marketingu video w sieci. Autorka skupia się na tym, jak opowiadając słowem, obrazem, dźwiękiem i ciszą, działać na wyobraźnię i emocje widza, by wywołać taki efekt, na jakim twórcy zależy.

Ebook

Wycena nieruchomości do celów k...Wycena nieruchomości do celów kredytowych

Jan Konowalczuk

Podręcznik, który jest źródłem wiedzy niezbędnej do zamawiania, wykonywania i odbioru wyceny. Omawia m.in. metody szacowania nieruchomości na potrzeby zabezpieczenia wierzytelności kredytodawców.

Podręcznik, który jest źródłem wiedzy niezbędnej do zamawiania, wykonywania i odbioru wyceny. Omawia m.in. metody szacowania nieruchomości na potrzeby zabezpieczenia wierzytelności kredytodawców.

Ebook

Zarządzanie i informatykaZarządzanie i informatyka

Jerzy Kisielnicki

Książka, która pokazuje współcześnie zachodzący proces integracji poszczególnych elementów zarządzania i informatyki.

Książka, która pokazuje współcześnie zachodzący proces integracji poszczególnych elementów zarządzania i informatyki.

Ebook

Wycena spółek z WIG 30Wycena spółek z WIG 30

Kontynuacja i uzupełnienie publikacji „Wycena przedsiębiorstwa. Od teorii do praktyki” i „Dylematy wyceny przedsiębiorstwa”. Przedmiotem analizy jest wycena kilkunastu największych spółek giełdowych.

Kontynuacja i uzupełnienie publikacji „Wycena przedsiębiorstwa. Od teorii do praktyki” i „Dylematy wyceny przedsiębiorstwa”. Przedmiotem analizy jest wycena kilkunastu największych spółek giełdowych.

Ebook

E-gatunkiE-gatunki

dr Zbigniew Bauer

Omówienie gatunków dziennikarskich w kontekście nowych mediów przekazu. Książka przeznaczona dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej, a także dla praktykujących dziennikarzy.

Omówienie gatunków dziennikarskich w kontekście nowych mediów przekazu. Książka przeznaczona dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej, a także dla praktykujących dziennikarzy.

Ebook

Relacje inwestorskieRelacje inwestorskie

Danuta Dziawgo

Kompleksowe i usystematyzowane opracowanie na temat relacji inwestorskich w Polsce.

Kompleksowe i usystematyzowane opracowanie na temat relacji inwestorskich w Polsce.

Ebook

Marketing usług turystycznychMarketing usług turystycznych

Kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych. Przykłady z polskiej praktyki gospodarczej. Bogata bibliografia. Ceniony zespół polskich naukowców.

Kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych. Przykłady z polskiej praktyki gospodarczej. Bogata bibliografia. Ceniony zespół polskich naukowców.

Ebook

SAPSAP

Jerzy Auksztol

Pierwsze na polskim rynku wydawniczym kompendium wiedzy o systemie SAP-ERP, obejmujące całościowe spojrzenie na jego rozległą funkcjonalność.

Pierwsze na polskim rynku wydawniczym kompendium wiedzy o systemie SAP-ERP, obejmujące całościowe spojrzenie na jego rozległą funkcjonalność.

Ebook

Rachunkowość finansowa i podatkowaRachunkowość finansowa i podatkowa

Uaktualnione na 2010 rok i poszerzone wydanie cieszącego się dużą popularnością podręcznika z dziedziny rachunkowości finansowej z uwzględnieniem zagadnień podatkowych.

Uaktualnione na 2010 rok i poszerzone wydanie cieszącego się dużą popularnością podręcznika z dziedziny rachunkowości finansowej z uwzględnieniem zagadnień podatkowych.

Ebook

SalesbookSalesbook

Hal Becker

Książka omawia, jak skutecznie sprzedawać. Autor przekazuje swoje wieloletnie doświadczenie, prezentując własną filozofię sprzedaży i podejścia do klienta oraz wskazując kluczowe czynniki sukcesu.

Książka omawia, jak skutecznie sprzedawać. Autor przekazuje swoje wieloletnie doświadczenie, prezentując własną filozofię sprzedaży i podejścia do klienta oraz wskazując kluczowe czynniki sukcesu.

Ebook

Public relationsPublic relations

Podręcznik akademicki do przedmiotu public relations. Zawiera najnowszą wiedzę o funkcjach i roli społecznej pełnionej przez PR.

Podręcznik akademicki do przedmiotu public relations. Zawiera najnowszą wiedzę o funkcjach i roli społecznej pełnionej przez PR.

Ebook

Odkryć zarządzanieOdkryć zarządzanie

Katarzyna Czainska

Książka omawia zastosowanie koncepcji zarządzania w praktyce i podaje wskazówki dla menedżerów. Główne teorie prezentuje w powiązaniu z psychologią, pedagogiką i andragogiką.

Książka omawia zastosowanie koncepcji zarządzania w praktyce i podaje wskazówki dla menedżerów. Główne teorie prezentuje w powiązaniu z psychologią, pedagogiką i andragogiką.

Ebook

Kreowanie informacjiKreowanie informacji

Wojciech Jabłoński

Książka dla profesjonalistów, a jednocześnie podręcznik akademicki dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z public relations.

Książka dla profesjonalistów, a jednocześnie podręcznik akademicki dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z public relations.