Typ publikacji

Wydawca

Cena

Format

Słowa kluczowe

  • psychologia

Wyniki wyszukiwania: (18)

Widok:
Na stronie:
Słowa kluczowe:
Typ publikacji:
Ebook

Negocjuj, jakby od tego zależało...Negocjuj, jakby od tego zależało twoje życie!

Tahl Raz

Były negocjator FBI zdradza techniki negocjacji, które sprawdzają się w najtrudniejszych sytuacjach! Poradnik znakomicie łączy narrację w stylu thrillera z elementami technik negocjacyjnych. Poprowadzi cię do świata gry o bardzo wysoką stawkę.

Były negocjator FBI zdradza techniki negocjacji, które sprawdzają się w najtrudniejszych sytuacjach! Poradnik znakomicie łączy narrację w stylu thrillera z elementami technik negocjacyjnych. Poprowadzi cię do świata gry o bardzo wysoką stawkę.

Ebook

Zawód: zwycięzcaZawód: zwycięzca

Vadim Makarenko

Jeśli nie Steve Jobs, to kto? W poszukiwaniu klucza do zawodowych sukcesów, od Doliny Krzemowej po polską szkolę plakatu – rozmowy z kandydatami na liderów współczesnego świata.

Zawód: zwycięzca Vadim Makarenko Seria: „Biblioteka Gazety Wyborczej” Wydawca: Agora MOBI + EPUB + PDF (w wersji papierowej 308 stron)

Jeśli nie Steve Jobs, to kto? W poszukiwaniu klucza do zawodowych sukcesów, od Doliny Krzemowej po polską szkolę plakatu – rozmowy z kandydatami na liderów współczesnego świata.

Ebook

48 praw władzy48 praw władzy

Robert Greene

Trzy tysiące lat historii władzy skondensowanych w surowej esencji czterdziestu ośmiu praw. Synteza filozofii Machiavellego, Sun-Tsu, Carla von Clausewitza i innych wielkich myślicieli. „Nie pokazuj, że jesteś lepszy od szefa”, „Ukrywaj swoje zamiary”, „Całkowicie zgnieć swojego wroga”.

Trzy tysiące lat historii władzy skondensowanych w surowej esencji czterdziestu ośmiu praw. Synteza filozofii Machiavellego, Sun-Tsu, Carla von Clausewitza i innych wielkich myślicieli. „Nie pokazuj, że jesteś lepszy od szefa”, „Ukrywaj swoje zamiary”, „Całkowicie zgnieć swojego wroga”.

Ebook

Przywództwo, mity i prawdaPrzywództwo, mity i prawda

Jeffrey Pfeffer

Prowokująca, skłaniająca do myślenia książka, która może pomóc uchronić się przed zawodową porażką. Jej autor zrywa z mitem „służebnego przywództwa” i zachęcając do poznawania realiów firm oraz ludzkiej natury, oferuje praktyczne rady i skuteczne lekarstwa na powszechne bolączki zarówno liderów i ich firm, jak i szeregowych pracowników.

Prowokująca, skłaniająca do myślenia książka, która może pomóc uchronić się przed zawodową porażką. Jej autor zrywa z mitem „służebnego przywództwa” i zachęcając do poznawania realiów firm oraz ludzkiej natury, oferuje praktyczne rady i skuteczne lekarstwa na powszechne bolączki zarówno liderów i ich firm, jak i szeregowych pracowników.

Ebook

Jak wygrać każde negocjacjeJak wygrać każde negocjacje

Robert Mayer

Zostań mistrzem negocjacji dzięki poradom „prawnika prawników”. Książka Roberta Mayera nauczy Cię grać twardo, budując nić sympatii z przeciwnikiem.

Zostań mistrzem negocjacji dzięki poradom „prawnika prawników”. Książka Roberta Mayera nauczy Cię grać twardo, budując nić sympatii z przeciwnikiem.

Ebook

Wygraj klientaWygraj klienta

Marcin Paweł Panek

Chcesz wiedzieć, co myślą twoi klienci i dzięki tej wiedzy sprzedawać im więcej i więcej? Niniejsza publikacja z pewnością ci to ułatwi.

Chcesz wiedzieć, co myślą twoi klienci i dzięki tej wiedzy sprzedawać im więcej i więcej? Niniejsza publikacja z pewnością ci to ułatwi.

Ebook

NeuromarketingNeuromarketing

Roger Dooley

Praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta.

Praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta.

Ebook

Nie przeszkadzaj klientowi w zak...Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach

David Meerman Scott

David Meerman Scott krok po kroku – na z życia wziętych przykładach – pokazuje, jak nie przeszkadzać klientowi w zakupach i osiągać sprzedażowe sukcesy.

David Meerman Scott krok po kroku – na z życia wziętych przykładach – pokazuje, jak nie przeszkadzać klientowi w zakupach i osiągać sprzedażowe sukcesy.

Ebook

Psychologia konsumentaPsychologia konsumenta

Dominika Maison

Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają autorki książki „Psychologia konsumenta”.

Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają autorki książki „Psychologia konsumenta”.

Zaufanie w zarządzaniu Joanna Paliszkiewicz Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN MOBI + EPUB (w wersji papierowej 196 stron)
Ebook

Psychologia sprzedażyPsychologia sprzedaży

Brian Tracy

Naucz się sprzedawać od najlepszych ludzi w branży! „Psychologia sprzedaży” to rozwinięcie klasycznego programu treningowego Briana Tracy. Poznaj ludzkie myślenie, motywy kupowania oraz najskuteczniejsze techniki sprzedaży i perswazji. Lektura obowiązkowa każdego handlowca, który na poważnie myśli o karierze.

Naucz się sprzedawać od najlepszych ludzi w branży! „Psychologia sprzedaży” to rozwinięcie klasycznego programu treningowego Briana Tracy. Poznaj ludzkie myślenie, motywy kupowania oraz najskuteczniejsze techniki sprzedaży i perswazji. Lektura obowiązkowa każdego handlowca, który na poważnie myśli o karierze.

Ebook

Jak kobiety podejmują decyzjeJak kobiety podejmują decyzje

Therese Huston

Co jest prawdą, a co mitem? Jakie strategie postępowania są najlepsze? Therese Huston, odwołując się do prawdziwych historii, analizuje doświadczenia współczesnych kobiet z punktu widzenia psychologii poznawczej. Bazując na najnowszych badaniach, radzi, jak kształtować nawyki i strategie, by jak najpełniej wykorzystywać pojawiające się możliwości oraz zmieniać kulturę panującą w organizacjach.

Jak kobiety podejmują decyzje Therese Huston Wydawca: Dom Wydawniczy REBIS MOBI + EPUB (w wersji papierowej 376 stron)

Co jest prawdą, a co mitem? Jakie strategie postępowania są najlepsze? Therese Huston, odwołując się do prawdziwych historii, analizuje doświadczenia współczesnych kobiet z punktu widzenia psychologii poznawczej. Bazując na najnowszych badaniach, radzi, jak kształtować nawyki i strategie, by jak najpełniej wykorzystywać pojawiające się możliwości oraz zmieniać kulturę panującą w organizacjach.

Ebook

Złam szyfr ludzkich zachowańZłam szyfr ludzkich zachowań

Vanessa van Edwards

Czy zdarza ci się czuć nieswojo podczas spotkań networkingowych? Czy zastanawiasz się, co tak naprawdę myśli o tobie ktoś, z kim się umówiłeś na randkę? Chciałbyś umieć odczytywać ludzkie emocje? Jeśli tak, to pora zacząć zgłębiać naukę o ludziach. Opanowanie kompetencji społecznych odmieni twoje życie. Oto książka, która Ci w tym pomoże. Zawiera praktyczny trening rozwoju kompetencji społecznych oraz inteligencji interpersonalnej.

Złam szyfr ludzkich zachowań

Zyskaj społeczne supermoce

Vanessa van Edwards Wydawca: MT Biznes MOBI + EPUB (w wersji papierowej 368 stron)

Czy zdarza ci się czuć nieswojo podczas spotkań networkingowych? Czy zastanawiasz się, co tak naprawdę myśli o tobie ktoś, z kim się umówiłeś na randkę? Chciałbyś umieć odczytywać ludzkie emocje? Jeśli tak, to pora zacząć zgłębiać naukę o ludziach. Opanowanie kompetencji społecznych odmieni twoje życie. Oto książka, która Ci w tym pomoże. Zawiera praktyczny trening rozwoju kompetencji społecznych oraz inteligencji interpersonalnej.

Ebook

Znowu poniedziałek...Znowu poniedziałek...

Kirsten Khaschei

Poradnik dla wszystkich, którzy wraz z końcem weekendowej sielanki myślą z coraz większą niechęcią: „jutro znowu poniedziałek...”.

Poradnik dla wszystkich, którzy wraz z końcem weekendowej sielanki myślą z coraz większą niechęcią: „jutro znowu poniedziałek...”.

Ebook

Zachowania rynkowe kobietZachowania rynkowe kobiet

Analiza współczesnych zachowań konsumenckich kobiet ze szczegółowym omówieniem rynków usług finansowych, żywności, artykułów wyposażenia wnętrz, usług turystycznych oraz dóbr luksusowych.

Analiza współczesnych zachowań konsumenckich kobiet ze szczegółowym omówieniem rynków usług finansowych, żywności, artykułów wyposażenia wnętrz, usług turystycznych oraz dóbr luksusowych.