Witajcie w Rosji: Oni czasem wra...Witajcie w Rosji: Oni czasem wracają
Opowiadanie z zaskakująco prowokacyjnego zbioru Dmitrija Glukhovskiego. Ironiczny, dosadny i nad wyraz trafny portret współczesnych Rosjan, na który nie każdy pisarz by się odważył.
Opowiadanie z zaskakująco prowokacyjnego zbioru Dmitrija Glukhovskiego. Ironiczny, dosadny i nad wyraz trafny portret współczesnych Rosjan, na który nie każdy pisarz by się odważył.
Biologia: Biotechnologia. Bioróż...Biologia: Biotechnologia. Bioróżnorodność
Pierwszy z serii 25 e-booków do nauki biologii na poziomie szkoły ponadgimnazjalnej. Podręcznik przygotowany przez doświadczonych autorów (pod red. W. Lewińskiego) zgodnie ze standardami wymagań MEN.
Szkoły ponadgimnazjalne. Zakres podstawowy
Seria: „Teraz Biologia LO. Biotechnologia i Bioróżnorodność” Wydawca: Oficyna Wydawnicza Teraz Wiedza MOBI + EPUBPierwszy z serii 25 e-booków do nauki biologii na poziomie szkoły ponadgimnazjalnej. Podręcznik przygotowany przez doświadczonych autorów (pod red. W. Lewińskiego) zgodnie ze standardami wymagań MEN.
Szepty zgładzonychSzepty zgładzonych
Zbiór opowiadań polskich fanów „Uniwersum Metro 2033”, inspirowanych postapokaliptycznym światem wykreowanym przez Dmitrija Glukhovsky’ego.
Opowiadania polskich fanów Uniwersum Metro 2033
Seria: „Uniwersum Metro 2033” Wydawca: Insignis Media MOBI + EPUBZbiór opowiadań polskich fanów „Uniwersum Metro 2033”, inspirowanych postapokaliptycznym światem wykreowanym przez Dmitrija Glukhovsky’ego.
Kultura a rozwójKultura a rozwój
Podręcznik do ekonomii kultury. Prezentuje oryginalne ujęcie tej problematyki wykraczające poza szlaki utarte przez zachodni dyskurs ekonomiczny.
Podręcznik do ekonomii kultury. Prezentuje oryginalne ujęcie tej problematyki wykraczające poza szlaki utarte przez zachodni dyskurs ekonomiczny.
Sztuka + Animacja. Tom 3Sztuka + Animacja. Tom 3
Trzecia publikacji z serii „Edukacja + Animacja”. Skupia się na relacjach łączących animację i sztukę. Stanowi podsumowanie III Ogólnopolskiej Giełdy Projektów, która odbyła się w grudniu 2013 roku.
Trzecia publikacji z serii „Edukacja + Animacja”. Skupia się na relacjach łączących animację i sztukę. Stanowi podsumowanie III Ogólnopolskiej Giełdy Projektów, która odbyła się w grudniu 2013 roku.
NieKongres animatorów kulturyNieKongres animatorów kultury
Publikacja, która jest owocem NieKongresu Animatorów Kultury, który odbył się w dniach 26-28 marca 2014 roku w warszawskim Forcie Sokolnickiego.
Publikacja, która jest owocem NieKongresu Animatorów Kultury, który odbył się w dniach 26-28 marca 2014 roku w warszawskim Forcie Sokolnickiego.
Nowe media + animacja kulturyNowe media + animacja kultury
Publikacja, która jest owocem Ogólnopolskiej Giełdy Projektów, która odbyła się w 2012 roku z inicjatywy NCK przy współpracy Fundacji Orange oraz Fundacji Rozwoju Demokracji Lokalnej.
Publikacja, która jest owocem Ogólnopolskiej Giełdy Projektów, która odbyła się w 2012 roku z inicjatywy NCK przy współpracy Fundacji Orange oraz Fundacji Rozwoju Demokracji Lokalnej.
Historia Muzyki Polskiej. Tom...Historia Muzyki Polskiej. Tom I, część 1: Średniowie...
Najobszerniejsze syntetyczne przedstawienie dziejów kultury muzycznej w Polsce od czasów prehistorycznych do restytuowania królestwa w dobie Władysława Łokietka.
Najobszerniejsze syntetyczne przedstawienie dziejów kultury muzycznej w Polsce od czasów prehistorycznych do restytuowania królestwa w dobie Władysława Łokietka.
Historia Muzyki Polskiej. Tom...Historia Muzyki Polskiej. Tom I, część 2: Średniowie...
Druga część tomu „Średniowiecze” z cyklu „Historia Muzyki Polskiej”. Przedstawia rozwój muzyki polskiej w latach 1320–1500.
Druga część tomu „Średniowiecze” z cyklu „Historia Muzyki Polskiej”. Przedstawia rozwój muzyki polskiej w latach 1320–1500.
Historia Muzyki Polskiej. Tom II...Historia Muzyki Polskiej. Tom II: Renesans 1500–1600
Drugi tom „Historii muzyki polskiej”. Katarzyna Morawska, znawczyni muzyki dawnej, przedstawia kulturę muzyczną w Polsce XVI wieku oraz twórczość wokalną i wokalno-instrumentalną tego okresu.
Drugi tom „Historii muzyki polskiej”. Katarzyna Morawska, znawczyni muzyki dawnej, przedstawia kulturę muzyczną w Polsce XVI wieku oraz twórczość wokalną i wokalno-instrumentalną tego okresu.
Historia Muzyki Polskiej. Tom II...Historia Muzyki Polskiej. Tom III, część 1: Barok 15...
Publikacja prezentująca kulturę muzyczną w Rzeczypospolitej XVII wieku, a także twórczość muzyczną – również teoretyczną – tego okresu.
Publikacja prezentująca kulturę muzyczną w Rzeczypospolitej XVII wieku, a także twórczość muzyczną – również teoretyczną – tego okresu.
Historia Muzyki Polskiej. Tom II...Historia Muzyki Polskiej. Tom III, część 2: Barok 16...
Publikacja Aliny Mądry opisuje życie muzyczne w Polsce od 1697 roku do upadku Rzeczypospolitej, skupiając się na katolickich ośrodkach kultu religijnego.
Muzyka religijna i jej barokowy modus operandi
Wydawca: Narodowe Centrum Kultury MOBI + EPUBPublikacja Aliny Mądry opisuje życie muzyczne w Polsce od 1697 roku do upadku Rzeczypospolitej, skupiając się na katolickich ośrodkach kultu religijnego.
Historia Muzyki Polskiej. Tom IV...Historia Muzyki Polskiej. Tom IV: Klasycyzm 1750–1830
Czwarty tom „Historii Muzyki Polskiej” pióra jednego z najznakomitszych znawców muzyki polskiej okresu klasycyzmu i wczesnego romantyzmu. Stanowi ukoronowanie badań naukowych Aliny Nowak-Romanowicz.
Czwarty tom „Historii Muzyki Polskiej” pióra jednego z najznakomitszych znawców muzyki polskiej okresu klasycyzmu i wczesnego romantyzmu. Stanowi ukoronowanie badań naukowych Aliny Nowak-Romanowicz.
Historia Muzyki Polskiej. Tom V...Historia Muzyki Polskiej. Tom V, część 1: Romantyzm...
Omówienie zagadnień życia muzycznego oraz twórczości kompozytorów polskich i obcych działających stale lub przez długi czas na ziemiach polskich w dobie romantyzmu.
Omówienie zagadnień życia muzycznego oraz twórczości kompozytorów polskich i obcych działających stale lub przez długi czas na ziemiach polskich w dobie romantyzmu.
Historia Muzyki Polskiej. Tom VI...Historia Muzyki Polskiej. Tom VI: Między romantyzmem...
Monografia, która konfrontuje polskie tradycje klasyczno-romantyczne z modernizmem oraz prezentuje zjawisko neoklasycyzmu w rodzimej twórczości muzycznej XX wieku.
Monografia, która konfrontuje polskie tradycje klasyczno-romantyczne z modernizmem oraz prezentuje zjawisko neoklasycyzmu w rodzimej twórczości muzycznej XX wieku.
Historia Muzyki Polskiej. Tom V...Historia Muzyki Polskiej. Tom V, część 2a: Romantyzm...
Druga cześć tomu „Romantyzm” cyklu „Historia Muzyki Polskiej”. Pokazuje, z jakich tradycji czerpali polscy kompozytorzy i omawia ich dokonania na polu opery, pieśni i kantaty.
Druga cześć tomu „Romantyzm” cyklu „Historia Muzyki Polskiej”. Pokazuje, z jakich tradycji czerpali polscy kompozytorzy i omawia ich dokonania na polu opery, pieśni i kantaty.
Historia muzyki polskiej. Tom V...Historia muzyki polskiej. Tom V, część 2b: Romantyzm...
Monografia omawiająca życie muzyczne Warszawy w dobie romantyzmu. Autorka w oparciu o szereg dokumentów epoki przedstawia stolicę, która mimo napiętej sytuacji politycznej tętni muzyką.
Monografia omawiająca życie muzyczne Warszawy w dobie romantyzmu. Autorka w oparciu o szereg dokumentów epoki przedstawia stolicę, która mimo napiętej sytuacji politycznej tętni muzyką.
Historia Muzyki Polskiej. Tom VI...Historia Muzyki Polskiej. Tom VII, część 1: Współcze...
Część 1. tomu VII „Historii Muzyki Polskiej”. Omawia sytuację kultury muzycznej od okupacji do roku 1975 i charakteryzuje najważniejsze zjawiska tego czasu: neoklasycyzm, dodekafonię i sonorystykę.
Część 1. tomu VII „Historii Muzyki Polskiej”. Omawia sytuację kultury muzycznej od okupacji do roku 1975 i charakteryzuje najważniejsze zjawiska tego czasu: neoklasycyzm, dodekafonię i sonorystykę.
Historia Muzyki Polskiej. Tom VI...Historia Muzyki Polskiej. Tom VII, część 2: Współcze...
Część druga tomu VII „Historii Muzyki Polskiej”. Opisuje sytuację kultury muzycznej od czasów PRL do schyłku XX w. Autor szeroko omawia późny modernizm i postmodernizm w polskiej muzyce współczesnej.
Część druga tomu VII „Historii Muzyki Polskiej”. Opisuje sytuację kultury muzycznej od czasów PRL do schyłku XX w. Autor szeroko omawia późny modernizm i postmodernizm w polskiej muzyce współczesnej.