Typ publikacji

Kategorie

  • Naukowe i akademickie
  • Dziennikarstwo i komunikacja społeczna

Wydawca

Cena

Rodzaje publikacji

  • studium

Format

Wyniki wyszukiwania: (2)

Widok:
Na stronie:
Typ publikacji:
Rodzaj publikacji:
Ebook

Potencjał biznesowy mediów społe...Potencjał biznesowy mediów społecznościowych

Katarzyna Bachnik

Wnikliwa charakterystyka mediów społecznościowych pod kątem ich potencjału i znaczenia dla przedsiębiorstw. Udowadnia, że globalna, interaktywna sieć to potężne narzędzie komunikacji.

Wnikliwa charakterystyka mediów społecznościowych pod kątem ich potencjału i znaczenia dla przedsiębiorstw. Udowadnia, że globalna, interaktywna sieć to potężne narzędzie komunikacji.

Ebook

Dyskurs polskich wiadomości pras...Dyskurs polskich wiadomości prasowych

Tomasz Piekot

Książka Tomasza Piekota, który specjalizuje się w lingwistyce tekstualnej i analizie dyskursu, każe zastanowić się nad rolą mediów w kształtowaniu naszej wizji świata.

Książka Tomasza Piekota, który specjalizuje się w lingwistyce tekstualnej i analizie dyskursu, każe zastanowić się nad rolą mediów w kształtowaniu naszej wizji świata.