Typ publikacji

Kategorie

Wydawca

Cena

Serie

  • „Nowe Ścieżki Edukacji”

Rodzaje publikacji

Format

Wyniki wyszukiwania: (3)

Widok:
Na stronie:
Typ publikacji:
Kategorie:
Ebook

Co z tą szkołą?Co z tą szkołą?

Joachim Bauer

Studium, które pokazuje siedem nowych perspektyw, dzięki którym szkoła może stać się miejscem przyjaznym dla wszystkich uczestników procesu edukacyjnego – uczniów, nauczycieli i rodziców.

Studium, które pokazuje siedem nowych perspektyw, dzięki którym szkoła może stać się miejscem przyjaznym dla wszystkich uczestników procesu edukacyjnego – uczniów, nauczycieli i rodziców.

Ebook

Uczyć (się) z pasjąUczyć (się) z pasją

Pernille Ripp

Czy chcielibyście być uczniami we własnych klasach? Czy Was samych wciągnąłby sposób, w jaki przekazujecie wiedzę? A może tak samo z utęsknieniem czekacie na koniec lekcji jak Wasi słuchacze znudzeni tematem? Pasjonująca książka o tym, jak jej autorka przestała być nauczycielką realizującą program, a stała się nauczycielką wspierającą rozwój swoich uczniów.

Czy chcielibyście być uczniami we własnych klasach? Czy Was samych wciągnąłby sposób, w jaki przekazujecie wiedzę? A może tak samo z utęsknieniem czekacie na koniec lekcji jak Wasi słuchacze znudzeni tematem? Pasjonująca książka o tym, jak jej autorka przestała być nauczycielką realizującą program, a stała się nauczycielką wspierającą rozwój swoich uczniów.

Ebook

Kompetencje bez tajemnicKompetencje bez tajemnic

Daniel Hunziker

Daniel Hunziker wyjaśnia społeczne, psychorozwojowe i neurobiologiczne aspekty uczenia się zorientowanego na kompetencje. Przedstawia schemat zawierający 64 podstawowe umiejętności, które powinni opanować uczniowie w ciągu wszystkich lat obowiązkowego nauczania. Książka jego autorstwa ma dodać szkołom odwagi w realizowaniu swojej misji i dostosowywaniu jej do współczesnych potrzeb edukacyjnych.

Daniel Hunziker wyjaśnia społeczne, psychorozwojowe i neurobiologiczne aspekty uczenia się zorientowanego na kompetencje. Przedstawia schemat zawierający 64 podstawowe umiejętności, które powinni opanować uczniowie w ciągu wszystkich lat obowiązkowego nauczania. Książka jego autorstwa ma dodać szkołom odwagi w realizowaniu swojej misji i dostosowywaniu jej do współczesnych potrzeb edukacyjnych.