Typ publikacji

Polecamy

Wydawca

Cena

Rodzaje publikacji

  • poradnik

Format

Wyniki wyszukiwania: (409)

Widok:
Na stronie:
Typ publikacji:
Kategorie:
Rodzaj publikacji:
Ebook

Chów alpakChów alpak

Anna Morales Villavicencio

Poradnik dla osób, które planują rozpocząć chów lub hodowlę alpak. Każdy, kto chce mieć takie zwierzęta w gospodarstwie, powinien go przeczytać.

Poradnik dla osób, które planują rozpocząć chów lub hodowlę alpak. Każdy, kto chce mieć takie zwierzęta w gospodarstwie, powinien go przeczytać.

Ebook

Mów jak TedMów jak Ted

Carmine Gallo

Omówienie 9 niezawodnych technik wykorzystywanych przez mówców na konferencjach. Dzięki ich stosowaniu każde Twoje wystąpienie publiczne będzie udane i wywrze wrażenie nawet na najbardziej wymagających słuchaczach.

Omówienie 9 niezawodnych technik wykorzystywanych przez mówców na konferencjach. Dzięki ich stosowaniu każde Twoje wystąpienie publiczne będzie udane i wywrze wrażenie nawet na najbardziej wymagających słuchaczach.

Ebook

Blogi firmoweBlogi firmowe

Dominik Kaznowski

Efektowność nie zawsze bywa efektywna. Jak więc prowadzić firmowy blog, by osiągnąć zamierzony cel? Poznaj najnowsze trendy i zobacz najskuteczniejsze wpisy przyciągające klientów oraz kontrahentów.

Efektowność nie zawsze bywa efektywna. Jak więc prowadzić firmowy blog, by osiągnąć zamierzony cel? Poznaj najnowsze trendy i zobacz najskuteczniejsze wpisy przyciągające klientów oraz kontrahentów.

Ebook

Psychologia sprzedażyPsychologia sprzedaży

Brian Tracy

Naucz się sprzedawać od najlepszych ludzi w branży! „Psychologia sprzedaży” to rozwinięcie klasycznego programu treningowego Briana Tracy. Poznaj ludzkie myślenie, motywy kupowania oraz najskuteczniejsze techniki sprzedaży i perswazji. Lektura obowiązkowa każdego handlowca, który na poważnie myśli o karierze.

Naucz się sprzedawać od najlepszych ludzi w branży! „Psychologia sprzedaży” to rozwinięcie klasycznego programu treningowego Briana Tracy. Poznaj ludzkie myślenie, motywy kupowania oraz najskuteczniejsze techniki sprzedaży i perswazji. Lektura obowiązkowa każdego handlowca, który na poważnie myśli o karierze.

Ebook

Marketing 4.0Marketing 4.0

Hermawan Kartajaya

Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje.

Marketing 4.0

Era cyfrowa

Hermawan Kartajaya Wydawca: MT Biznes MOBI + EPUB (w wersji papierowej 184 strony)

Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje.

Ebook

Content Marketing i Social MediaContent Marketing i Social Media

Barbara Stawarz-García

Drugie, poszerzone wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku.

Drugie, poszerzone wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku.

Ebook

Marketing mixMarketing mix

Hans-Dieter Zollondz

Poradnik Hansa-Dietera Zollondza w przystępny sposób opisuje reguły i koncepcje marketingowe, których znajomość umożliwia zaspokajanie potrzeb klientów.

Poradnik Hansa-Dietera Zollondza w przystępny sposób opisuje reguły i koncepcje marketingowe, których znajomość umożliwia zaspokajanie potrzeb klientów.

Ebook

Jak zdobyć klientów w internecieJak zdobyć klientów w internecie

Gitte Härter

Internet oferuje niezliczone możliwości rozwoju. Poradnik Gitte Härter ukazuje, jak wielki jest wpływ tego medium na budowanie marki przedsiębiorstwa.

Internet oferuje niezliczone możliwości rozwoju. Poradnik Gitte Härter ukazuje, jak wielki jest wpływ tego medium na budowanie marki przedsiębiorstwa.

Ebook

Pozyskiwanie klientówPozyskiwanie klientów

Gitte Härter

Z nowoczesnego poradnika Gitte Härter dowiemy się, jak tworzyć wizerunek firmy, aby klienci chcieli korzystać z jej usług.

Z nowoczesnego poradnika Gitte Härter dowiemy się, jak tworzyć wizerunek firmy, aby klienci chcieli korzystać z jej usług.

Ebook

Wspomaganie rozwoju dziecka z ni...Wspomaganie rozwoju dziecka z niepełnosprawnością in...

Marta Wiśniewska

Jak samodzielnie używać sztućców? Jak zasypiać bez lęku? Tę wiedzę trzeba przekazać dziecku z zaburzeniami rozwoju w sposób wyjątkowy. Jak dokładnie? – wyjaśnia to w swojej książce Marta Wiśniewska.

Jak samodzielnie używać sztućców? Jak zasypiać bez lęku? Tę wiedzę trzeba przekazać dziecku z zaburzeniami rozwoju w sposób wyjątkowy. Jak dokładnie? – wyjaśnia to w swojej książce Marta Wiśniewska.

Ebook

Ochrona przeciwpożarowa w instal...Ochrona przeciwpożarowa w instalacjach elektrycznych

Poradnik z praktycznymi wskazówkami dla projektantów, wykonawców, inwestorów oraz osób wykonujących pomiary odbiorcze i okresowe w instalacjach elektrycznych.

Poradnik z praktycznymi wskazówkami dla projektantów, wykonawców, inwestorów oraz osób wykonujących pomiary odbiorcze i okresowe w instalacjach elektrycznych.

Ebook

Relacje z klientemRelacje z klientem

Izabela Kluzek

Poradnik dla handlowców. Zbiór informacji o rozwijaniu relacji z klientami. Omawia typy klientów, zasady skutecznej rozmowy sprzedażowej, błędy popełnia przy współpracy z klientami.

Poradnik dla handlowców. Zbiór informacji o rozwijaniu relacji z klientami. Omawia typy klientów, zasady skutecznej rozmowy sprzedażowej, błędy popełnia przy współpracy z klientami.

Ebook

Współpraca działu sprzedaży i ma...Współpraca działu sprzedaży i marketingu

Piotr Leśniewski

Poradnik, którego celem jest wskazanie sposobów na usprawnienie komunikacji i współpracy między działami sprzedaży i marketingu.

Poradnik, którego celem jest wskazanie sposobów na usprawnienie komunikacji i współpracy między działami sprzedaży i marketingu.

Ebook

4-godzinny tydzień pracy4-godzinny tydzień pracy

Timothy Ferriss

Książka kompas dla każdego z nas – pracownika, przedsiębiorcy, właściciela firmy. Wskazuje drogę do nowego rewolucyjnego świata i wygodnego, luksusowego życia.

Książka kompas dla każdego z nas – pracownika, przedsiębiorcy, właściciela firmy. Wskazuje drogę do nowego rewolucyjnego świata i wygodnego, luksusowego życia.

Ebook

Niezbędnik o dysleksji i terapiiNiezbędnik o dysleksji i terapii

Teresa Trypuć

Kompendium wiedzy o dysleksji i terapii tej dysfunkcji. Opracowane przez nauczyciela specjalistę próbującego jak najprościej przedstawić to zagadnienie. Źródło ćwiczeń i scenariuszy zajęć.

Kompendium wiedzy o dysleksji i terapii tej dysfunkcji. Opracowane przez nauczyciela specjalistę próbującego jak najprościej przedstawić to zagadnienie. Źródło ćwiczeń i scenariuszy zajęć.

Ebook

E-marketing w praktyce E-marketing w praktyce

Artur Maciorowski

Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję. Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu!

Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję. Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu!

Ebook

Zarządzanie nieruchomościami han...Zarządzanie nieruchomościami handlowymi

Zbiór porad i informacji dotyczących efektywnego zarządzania obiektami handlowymi oraz kreowania nowych przestrzeni publicznych. Poradnik opracowany przez praktyków i znawców tematu.

Zbiór porad i informacji dotyczących efektywnego zarządzania obiektami handlowymi oraz kreowania nowych przestrzeni publicznych. Poradnik opracowany przez praktyków i znawców tematu.