Typ publikacji

Kategorie

  • Komputery, internet, gry
  • Gry komputerowe

Wydawca

Cena

Rodzaje publikacji

Format

Oferta Publio.pl w kategorii Komputery, internet, gry - Gry komputerowe obejmuje 7 ebooków. Nasze bestsellery, najchętniej kupowane ebooki to: Nie tylko Wiedźmin (Marcin Kosman).
Najnowsze tytuły w kategorii Komputery, internet, gry - Gry komputerowe to: Bawimy się, programując w Scratchu (Al Sweigart), Twórz własne gry komputerowe w Pythonie (Al Sweigart), Indie games (Richard Hill-Whittall), Nie tylko Wiedźmin (Marcin Kosman), Triki dla minecraftersów (Megan Miller).
Dla części ebooków przygotowaliśmy darmowy fragment lub plik do pobrania w wygodnym formacie (epub, mobi, pdf).

Ebooki - Gry komputerowe

Widok:
Na stronie:
Typ publikacji:
Ebook

Nie tylko WiedźminNie tylko Wiedźmin

Marcin Kosman

Opowieść o niezrażonych niczym wizjonerach i ich wirtualnych dziełach. Prowadzi przez mroki PRL-u, próby konfrontacji z Zachodem, po triumfalne dziś, gdy świat już wie, że „nie tylko Wiedźmin”.

Opowieść o niezrażonych niczym wizjonerach i ich wirtualnych dziełach. Prowadzi przez mroki PRL-u, próby konfrontacji z Zachodem, po triumfalne dziś, gdy świat już wie, że „nie tylko Wiedźmin”.

Ebook

Triki dla minecraftersówTriki dla minecraftersów

Megan Miller

Przed wami zbiór sztuczek i trików do stosowania w kultowej grze, która ma miliony fanów na całym świecie. Uwaga, uwaga – nie przegapcie tej okazji!

Przed wami zbiór sztuczek i trików do stosowania w kultowej grze, która ma miliony fanów na całym świecie. Uwaga, uwaga – nie przegapcie tej okazji!

Ebook

Indie gamesIndie games

Richard Hill-Whittall

Marzysz o stworzeniu własnej gry? Chcesz rozpocząć karierę w branży gier wideo? Zacznij od pierwszego w Polsce podręcznika skierowanego do osób, które chcą poznać tajniki pracy niezależnego studia developerskiego.

Marzysz o stworzeniu własnej gry? Chcesz rozpocząć karierę w branży gier wideo? Zacznij od pierwszego w Polsce podręcznika skierowanego do osób, które chcą poznać tajniki pracy niezależnego studia developerskiego.

Twórz własne gry komputerowe w Pythonie Al Sweigart Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN MOBI + EPUB (w wersji papierowej 400 stron)
Ebook

Bawimy się, programując w ScratchuBawimy się, programując w Scratchu

Al Sweigart

Scratch, kolorowy język programowania, działający na zasadzie „przeciągania i upuszczania”, jest używany przez miliony zupełnych nowicjuszy. Dzięki książce „Bawimy się, programując w Scratchu” nauczysz się go poprzez tworzenie niezwykłych gier! Przygotuj się do niszczenia asteroidów, rzucenia obręczami oraz krojenia i siekania owoców. Miłej zabawy!

Scratch, kolorowy język programowania, działający na zasadzie „przeciągania i upuszczania”, jest używany przez miliony zupełnych nowicjuszy. Dzięki książce „Bawimy się, programując w Scratchu” nauczysz się go poprzez tworzenie niezwykłych gier! Przygotuj się do niszczenia asteroidów, rzucenia obręczami oraz krojenia i siekania owoców. Miłej zabawy!

Ebook

Marketing gier wideoMarketing gier wideo

Kamil Sikora

Analiza kluczowych pojęć współczesnego marketingu w kontekście rynku gier wideo. Odsłania kulisy branży oraz konsekwencje nieprzemyślanych decyzji.

Analiza kluczowych pojęć współczesnego marketingu w kontekście rynku gier wideo. Odsłania kulisy branży oraz konsekwencje nieprzemyślanych decyzji.

Ebook

Prawda o World of TanksPrawda o World of Tanks

flysold

Pierwsza na świecie niezależna książka o niezwykle popularnej czołgowej grze online „World od Tanks”.

Pierwsza na świecie niezależna książka o niezwykle popularnej czołgowej grze online „World od Tanks”.