Typ publikacji

Kategorie

  • Biznes, firma, inwestycje
  • Handel i gospodarka

Wydawca

Cena

Format

Oferta Publio.pl w kategorii Biznes, firma, inwestycje - Handel i gospodarka obejmuje 27 ebooków. Nasze bestsellery, najchętniej kupowane ebooki to: Antykruchość (Nassim Nicholas Taleb), Świat na rozdrożu (Marcin Popkiewicz), Wędrujący świat (Grzegorz W. Kołodko).
Najnowsze tytuły w kategorii Biznes, firma, inwestycje - Handel i gospodarka to: Logistyczna obsługa klienta (Sabina Kauf), Nowe technologie a sektor finansowy (Włodzimierz Szpringer), Marketing alternatywny (Jakub Wicher), Marketing impulsowy (Joe Vitale), Problemy wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw.
Dla części ebooków przygotowaliśmy darmowy fragment lub plik do pobrania w wygodnym formacie (epub, mobi, pdf).

Ebooki - Handel i gospodarka

Widok:
Na stronie:
Ebook

AntykruchośćAntykruchość

Nassim Nicholas Taleb

Prowokacyjna, intrygująca i inspirująca książka amerykańskiego ekonomisty. Esej o najważniejszych dylematach gospodarki, biznesu i życia społecznego w XXI wieku.

Prowokacyjna, intrygująca i inspirująca książka amerykańskiego ekonomisty. Esej o najważniejszych dylematach gospodarki, biznesu i życia społecznego w XXI wieku.

Ebook

Świat na rozdrożuŚwiat na rozdrożu

Marcin Popkiewicz

Świat stanął na rozdrożu. Jak wybrać właściwą dalszą drogę? Pierwsza książka polecana równocześnie przez Greenpeace i „Private Banking”!

Świat stanął na rozdrożu. Jak wybrać właściwą dalszą drogę? Pierwsza książka polecana równocześnie przez Greenpeace i „Private Banking”!

Ebook

Wędrujący światWędrujący świat

Grzegorz W. Kołodko

Kto powiedział, że ekonomia musi być nudna? Z pewnością nie profesor Grzegorz W. Kołodko, jeden z największych światowych autorytetów w tej dziedzinie. W tej publikacji udowadnia to po raz kolejny.

Kto powiedział, że ekonomia musi być nudna? Z pewnością nie profesor Grzegorz W. Kołodko, jeden z największych światowych autorytetów w tej dziedzinie. W tej publikacji udowadnia to po raz kolejny.

Ebook

Techniki zakupuTechniki zakupu

Lennart Rosell

Niezależnie od tego, czy pracujesz w małej firmie, czy w dużym przedsiębiorstwie, ta książka pomoże Ci rozwinąć kompetencje zawodowe oraz udoskonalić procedury zakupu. To poradnik, który warto mieć!

Niezależnie od tego, czy pracujesz w małej firmie, czy w dużym przedsiębiorstwie, ta książka pomoże Ci rozwinąć kompetencje zawodowe oraz udoskonalić procedury zakupu. To poradnik, który warto mieć!

Ebook

Rewolucja rozwiązańRewolucja rozwiązań

William D. Eggers

Efekt prac ekspertów z firmy doradczej Deloitte nad sposobami rozwiązywania głównych problemów ekonomicznych i społecznych wspólnych dla wielu krajów. Ciekawe przykłady zastosowanych rozwiązań.

Efekt prac ekspertów z firmy doradczej Deloitte nad sposobami rozwiązywania głównych problemów ekonomicznych i społecznych wspólnych dla wielu krajów. Ciekawe przykłady zastosowanych rozwiązań.

Ebook

Ropa naftowa a wzrost gospodarczyRopa naftowa a wzrost gospodarczy

Wojciech Potocki

Profesjonalny opis wiedzy o czynnikach wpływających na ceny ropy naftowej. Publikacja dla analityków rynków oraz szeroko rozumianych ekonomistów, praktyków i studentów.

Profesjonalny opis wiedzy o czynnikach wpływających na ceny ropy naftowej. Publikacja dla analityków rynków oraz szeroko rozumianych ekonomistów, praktyków i studentów.

Ebook

Nieograniczony sukces w sprzedażyNieograniczony sukces w sprzedaży

Brian Tracy

Opanuj najlepsze techniki sprzedaży i dołącz do grona najlepszych sprzedawców na całym świecie. Pomoże ci w tym poradnik uznanego eksperta w tej dziedzinie biznesu – Briana Tracy.

Opanuj najlepsze techniki sprzedaży i dołącz do grona najlepszych sprzedawców na całym świecie. Pomoże ci w tym poradnik uznanego eksperta w tej dziedzinie biznesu – Briana Tracy.

Targi w gospodarce rynkowej Wydawca: Edu-Libri MOBI + EPUB + PDF
Ebook

NeuromarketingNeuromarketing

Roger Dooley

Praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta.

Praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta.

Ebook

Nie przeszkadzaj klientowi w zak...Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach

David Meerman Scott

David Meerman Scott krok po kroku – na z życia wziętych przykładach – pokazuje, jak nie przeszkadzać klientowi w zakupach i osiągać sprzedażowe sukcesy.

David Meerman Scott krok po kroku – na z życia wziętych przykładach – pokazuje, jak nie przeszkadzać klientowi w zakupach i osiągać sprzedażowe sukcesy.

Ebook

Problemy wzrostu konkurencyjnośc...Problemy wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw

Publikacja poruszająca szeroki zakres zagadnień – od uwarunkowań międzynarodowych konkurencyjności przez konkurencyjność różnych modeli biznesu po wpływ czynników finansowych.

Publikacja poruszająca szeroki zakres zagadnień – od uwarunkowań międzynarodowych konkurencyjności przez konkurencyjność różnych modeli biznesu po wpływ czynników finansowych.

Ebook

Nowe technologie a sektor finansowyNowe technologie a sektor finansowy

Włodzimierz Szpringer

Pionierska na polskim rynku książka, która ukazuje procesy rządzące współczesnymi zjawiskami gospodarczymi, zwłaszcza ich ogromne skomplikowanie i powiązanie z systemem finansowym. Odpowiada także na pytanie: Czy udzielanie i zaciąganie kredytów może odbywać się bez udziału banków?

Pionierska na polskim rynku książka, która ukazuje procesy rządzące współczesnymi zjawiskami gospodarczymi, zwłaszcza ich ogromne skomplikowanie i powiązanie z systemem finansowym. Odpowiada także na pytanie: Czy udzielanie i zaciąganie kredytów może odbywać się bez udziału banków?

Ebook

Logistyczna obsługa klientaLogistyczna obsługa klienta

Sabina Kauf

Pierwszy podręcznik, który koncentrując się na metodach gromadzenia i analizowania danych z pomiaru ilościowego oraz jakościowego, w sposób kompleksowy przedstawia teoretyczne zagadnienia obsługi klienta. Jego zakres został dobrany pod kątem problemów występujących w praktyce zawodowej.

Pierwszy podręcznik, który koncentrując się na metodach gromadzenia i analizowania danych z pomiaru ilościowego oraz jakościowego, w sposób kompleksowy przedstawia teoretyczne zagadnienia obsługi klienta. Jego zakres został dobrany pod kątem problemów występujących w praktyce zawodowej.

Ebook

Zielona wyspa czy ruchome piaskiZielona wyspa czy ruchome piaski

Janusz Szewczak

Janusz Szewczak, główny ekonomista SKOK-ów, ostrzega przed tym, że rzekoma zielona wyspa, na której żyjemy, może z dnia na dzień podzielić los Irlandii.

Janusz Szewczak, główny ekonomista SKOK-ów, ostrzega przed tym, że rzekoma zielona wyspa, na której żyjemy, może z dnia na dzień podzielić los Irlandii.

Ebook

Czy Keynes się pomylił?Czy Keynes się pomylił?

Andrzej Rzońca

Książka dr. Andrzeja Rzońcy, zasiadającego w Radzie Polityki Pieniężnej, w której autor rozważa skutki keynesowskich i nie-keynesowskich sposobów modelowania gospodarki.

Książka dr. Andrzeja Rzońcy, zasiadającego w Radzie Polityki Pieniężnej, w której autor rozważa skutki keynesowskich i nie-keynesowskich sposobów modelowania gospodarki.

Ebook

Consumer behavior on internation...Consumer behavior on international market

Sławomir Smyczek

Consumer behavior, especially analyzed from an international and a global perspective, appears to be a very complex and varied category. Why? The answer is in this book.

Consumer behavior, especially analyzed from an international and a global perspective, appears to be a very complex and varied category. Why? The answer is in this book.