Typ publikacji

Kategorie

  • Naukowe i akademickie
  • Informatyka i technologie komputerowe

Wydawca

Cena

Format

Oferta Publio.pl w kategorii Naukowe i akademickie - Informatyka i technologie komputerowe obejmuje 50 ebooków. Nasze bestsellery, najchętniej kupowane ebooki to: Java (Krzysztof Barteczko), Java (Krzysztof Barteczko), Symulacje komputerowe w fizyce i chemii. (Stanisław Romanowski), Inteligentne algorytmy (Artur Bieliński), Windows 10 (Dawid Borycki).
Najnowsze tytuły w kategorii Naukowe i akademickie - Informatyka i technologie komputerowe to: Microsoft Office 2019 oraz 365 od podstaw (Krzysztof Wołk), Biblia Windows Server 2016 (Krzysztof Wołk), Dawno temu był sobie algorytm (Martin Erwig), Blockchain: Rewolucja (Don Tapscott), Algorytmy i struktury danych (Lech Banachowski).
Dla części ebooków przygotowaliśmy darmowy fragment lub plik do pobrania w wygodnym formacie (epub, mobi, pdf).

Ebooki - Informatyka i technologie komputerowe

Widok:
Na stronie:
Ebook

JavaJava

Krzysztof Barteczko

Podręcznik omawiający sposoby i techniki programowania użyteczne w zastosowaniach języka Java. W publikacji akcentowany jest kontekst praktyczny – jak i do czego używać narzędzi tego języka.

Podręcznik omawiający sposoby i techniki programowania użyteczne w zastosowaniach języka Java. W publikacji akcentowany jest kontekst praktyczny – jak i do czego używać narzędzi tego języka.

Ebook

JavaJava

Krzysztof Barteczko

Książka omawia konstrukcje oraz wybrane narzędzia języka Java przydatne we wszystkich rodzajach praktycznego programowania.

Książka omawia konstrukcje oraz wybrane narzędzia języka Java przydatne we wszystkich rodzajach praktycznego programowania.

Ebook

Windows 10Windows 10

Dawid Borycki

Podręcznik dla programistów. Omawia na wielu przykładach techniki tworzenia aplikacji UWP.

Podręcznik dla programistów. Omawia na wielu przykładach techniki tworzenia aplikacji UWP.

Ebook

ShaderyShadery

Karol Sobiesiak

Książka zawiera wyczerpujący opis języka programowania shaderów GLSL w wersji 4.50. Stanowi niezbędnik dla każdego, kto zamierza szybko odnaleźć się w nowoczesnej grafice trójwymiarowej.

Książka zawiera wyczerpujący opis języka programowania shaderów GLSL w wersji 4.50. Stanowi niezbędnik dla każdego, kto zamierza szybko odnaleźć się w nowoczesnej grafice trójwymiarowej.

Ebook

Systemy teleonkologiczneSystemy teleonkologiczne

Edward Kącki

Opracowanie poświęcone szansom podniesienia skuteczności walki z chorobami nowotworowymi poprzez stworzenie i wykorzystanie w Polsce regionalnych sieci teleonkologicznych.

Opracowanie poświęcone szansom podniesienia skuteczności walki z chorobami nowotworowymi poprzez stworzenie i wykorzystanie w Polsce regionalnych sieci teleonkologicznych.

Ebook

Grafika 3D czasu rzeczywistegoGrafika 3D czasu rzeczywistego

Jacek Matulewski

Omówienie wersji OpenGL od 3.3 wzwyż zarówno dla początkujących programistów grafiki 3D, w szczególności studentów informatyki, jak i tych, którzy ze starego OpenGL chcą „się przesiąść” na nowego.

Omówienie wersji OpenGL od 3.3 wzwyż zarówno dla początkujących programistów grafiki 3D, w szczególności studentów informatyki, jak i tych, którzy ze starego OpenGL chcą „się przesiąść” na nowego.

Ebook

OpenCLOpenCL

Marek Sawerwain

Podręcznik dla programistów, którzy chcą zapoznać się z technologią OpenCL. Obok przedstawienia, czym jest OpenCL, podaje sposoby wykorzystania tej technologii.

Podręcznik dla programistów, którzy chcą zapoznać się z technologią OpenCL. Obok przedstawienia, czym jest OpenCL, podaje sposoby wykorzystania tej technologii.

Ebook

Świat poza jQueryŚwiat poza jQuery

Karol Rogowski

Podręcznik omawiający biblioteki skryptowe używane w nowoczesnych projektach, których znajomość jest coraz częściej poszukiwana na rynku pracy. Publikacja dla wszystkich osób, które chcą się rozwijać i wiedzieć coraz więcej o rozwiązaniach webowych.

Podręcznik omawiający biblioteki skryptowe używane w nowoczesnych projektach, których znajomość jest coraz częściej poszukiwana na rynku pracy. Publikacja dla wszystkich osób, które chcą się rozwijać i wiedzieć coraz więcej o rozwiązaniach webowych.

Ebook

HTML5HTML5

Sebastian Rosik

Podręcznik dla programistów, którzy chcą być na bieżąco z dynamicznymi zmianami w środowisku technologicznym przeglądarek internetowych i poszerzyć swoją wiedzę z zakresu technologii HTML5.

Podręcznik dla programistów, którzy chcą być na bieżąco z dynamicznymi zmianami w środowisku technologicznym przeglądarek internetowych i poszerzyć swoją wiedzę z zakresu technologii HTML5.