Typ publikacji

Kategorie

  • Naukowe i akademickie
  • Informatyka i technologie komputerowe

Wydawca

Cena

Format

Oferta Publio.pl w kategorii Naukowe i akademickie - Informatyka i technologie komputerowe obejmuje 67 ebooków. Nasze bestsellery, najchętniej kupowane ebooki to: Java (Krzysztof Barteczko), Inteligentne algorytmy (Artur Bieliński), Java (Krzysztof Barteczko), SCRUM i nie tylko (Krystian Kaczor), Big Data w przemyśle (Il Sohn).
Najnowsze tytuły w kategorii Naukowe i akademickie - Informatyka i technologie komputerowe to: Python na poważnie (Julien Danjou), Big Data w przemyśle (Il Sohn), Sieci społeczne i technologiczne (Piotr Arabas), Programowanie w języku R (Marek Gągolewski), Przetwarzanie i analiza danych w języku Python (Maciej Bartoszuk).
Dla części ebooków przygotowaliśmy darmowy fragment lub plik do pobrania w wygodnym formacie (epub, mobi, pdf).

Ebooki - Informatyka i technologie komputerowe

Widok:
Na stronie:
Ebook

JavaJava

Krzysztof Barteczko

Książka omawia konstrukcje oraz wybrane narzędzia języka Java przydatne we wszystkich rodzajach praktycznego programowania.

Książka omawia konstrukcje oraz wybrane narzędzia języka Java przydatne we wszystkich rodzajach praktycznego programowania.

Ebook

JavaJava

Krzysztof Barteczko

Podręcznik omawiający sposoby i techniki programowania użyteczne w zastosowaniach języka Java. W publikacji akcentowany jest kontekst praktyczny – jak i do czego używać narzędzi tego języka.

Podręcznik omawiający sposoby i techniki programowania użyteczne w zastosowaniach języka Java. W publikacji akcentowany jest kontekst praktyczny – jak i do czego używać narzędzi tego języka.

Ebook

SCRUM i nie tylkoSCRUM i nie tylko

Krystian Kaczor

Drugie, poszerzone wydanie książki omawiającej zarządzanie projektami za pomocą metod zwinnych, czyli Agile. Opisuje, jak prowadzić wydajne, zmotywowane zespoły, jak minimalizować straty, jak szacować, planować i zawierać kontrakty.

Drugie, poszerzone wydanie książki omawiającej zarządzanie projektami za pomocą metod zwinnych, czyli Agile. Opisuje, jak prowadzić wydajne, zmotywowane zespoły, jak minimalizować straty, jak szacować, planować i zawierać kontrakty.

Ebook

ShaderyShadery

Karol Sobiesiak

Książka zawiera wyczerpujący opis języka programowania shaderów GLSL w wersji 4.50. Stanowi niezbędnik dla każdego, kto zamierza szybko odnaleźć się w nowoczesnej grafice trójwymiarowej.

Książka zawiera wyczerpujący opis języka programowania shaderów GLSL w wersji 4.50. Stanowi niezbędnik dla każdego, kto zamierza szybko odnaleźć się w nowoczesnej grafice trójwymiarowej.

Ebook

Systemy teleonkologiczneSystemy teleonkologiczne

Edward Kącki

Opracowanie poświęcone szansom podniesienia skuteczności walki z chorobami nowotworowymi poprzez stworzenie i wykorzystanie w Polsce regionalnych sieci teleonkologicznych.

Opracowanie poświęcone szansom podniesienia skuteczności walki z chorobami nowotworowymi poprzez stworzenie i wykorzystanie w Polsce regionalnych sieci teleonkologicznych.

Ebook

Windows 10Windows 10

Dawid Borycki

Podręcznik dla programistów. Omawia na wielu przykładach techniki tworzenia aplikacji UWP.

Podręcznik dla programistów. Omawia na wielu przykładach techniki tworzenia aplikacji UWP.

Ebook

Grafika 3D czasu rzeczywistegoGrafika 3D czasu rzeczywistego

Jacek Matulewski

Omówienie wersji OpenGL od 3.3 wzwyż zarówno dla początkujących programistów grafiki 3D, w szczególności studentów informatyki, jak i tych, którzy ze starego OpenGL chcą „się przesiąść” na nowego.

Omówienie wersji OpenGL od 3.3 wzwyż zarówno dla początkujących programistów grafiki 3D, w szczególności studentów informatyki, jak i tych, którzy ze starego OpenGL chcą „się przesiąść” na nowego.

Ebook

OpenCLOpenCL

Marek Sawerwain

Podręcznik dla programistów, którzy chcą zapoznać się z technologią OpenCL. Obok przedstawienia, czym jest OpenCL, podaje sposoby wykorzystania tej technologii.

Podręcznik dla programistów, którzy chcą zapoznać się z technologią OpenCL. Obok przedstawienia, czym jest OpenCL, podaje sposoby wykorzystania tej technologii.

Ebook

Świat poza jQueryŚwiat poza jQuery

Karol Rogowski

Podręcznik omawiający biblioteki skryptowe używane w nowoczesnych projektach, których znajomość jest coraz częściej poszukiwana na rynku pracy. Publikacja dla wszystkich osób, które chcą się rozwijać i wiedzieć coraz więcej o rozwiązaniach webowych.

Podręcznik omawiający biblioteki skryptowe używane w nowoczesnych projektach, których znajomość jest coraz częściej poszukiwana na rynku pracy. Publikacja dla wszystkich osób, które chcą się rozwijać i wiedzieć coraz więcej o rozwiązaniach webowych.

Ebook

HTML5HTML5

Sebastian Rosik

Podręcznik dla programistów, którzy chcą być na bieżąco z dynamicznymi zmianami w środowisku technologicznym przeglądarek internetowych i poszerzyć swoją wiedzę z zakresu technologii HTML5.

Podręcznik dla programistów, którzy chcą być na bieżąco z dynamicznymi zmianami w środowisku technologicznym przeglądarek internetowych i poszerzyć swoją wiedzę z zakresu technologii HTML5.