Typ publikacji

Polecamy

Wydawca

Cena

Format

  • MOBI

Wyniki wyszukiwania: (89)

Widok:
Na stronie:
Typ publikacji:
Formaty:
Ebook

AdWords i AnalyticsAdWords i Analytics

Krzysztof Marzec

Książka omawia najważniejsze branżowe egzaminy z Google AdWords oraz Google Analitycs. Przykłady, ćwiczenia praktyczne oraz opisy funkcji i strategii pozwalają ugruntować wiedzę i rozszerzyć ją, aby z łatwością zdać egzaminy przygotowane przez firmę Google.

Książka omawia najważniejsze branżowe egzaminy z Google AdWords oraz Google Analitycs. Przykłady, ćwiczenia praktyczne oraz opisy funkcji i strategii pozwalają ugruntować wiedzę i rozszerzyć ją, aby z łatwością zdać egzaminy przygotowane przez firmę Google.

Ebook

E-mail marketingE-mail marketing

Ewelina Koch

Trzecia książka w serii „Twoja Firma Widoczna w Internecie” na temat najnowszych trendów oraz metod działania firm w Sieci. Poradnik dla przedsiębiorców, którzy chcą być na bieżąco z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi.

Trzecia książka w serii „Twoja Firma Widoczna w Internecie” na temat najnowszych trendów oraz metod działania firm w Sieci. Poradnik dla przedsiębiorców, którzy chcą być na bieżąco z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi.

Ebook

Internet złych rzeczyInternet złych rzeczy

Julia Chmielecka

#cyberbullying #pornografiadziecieca #haking #cyberterroryzm #trollowanie #handelnarkotykami #phishing #stalking – to tylko niektóre z zagrożeń czyhających w sieci. I wcale nie trzeba ich szukać w Darknecie. Poradnik o tym, jak ustrzec siebie i swoich najbliższych przed najciemniejszą stroną naszej współczesności.

#cyberbullying #pornografiadziecieca #haking #cyberterroryzm #trollowanie #handelnarkotykami #phishing #stalking – to tylko niektóre z zagrożeń czyhających w sieci. I wcale nie trzeba ich szukać w Darknecie. Poradnik o tym, jak ustrzec siebie i swoich najbliższych przed najciemniejszą stroną naszej współczesności.

Ebook

Indie gamesIndie games

Richard Hill-Whittall

Marzysz o stworzeniu własnej gry? Chcesz rozpocząć karierę w branży gier wideo? Zacznij od pierwszego w Polsce podręcznika skierowanego do osób, które chcą poznać tajniki pracy niezależnego studia developerskiego.

Marzysz o stworzeniu własnej gry? Chcesz rozpocząć karierę w branży gier wideo? Zacznij od pierwszego w Polsce podręcznika skierowanego do osób, które chcą poznać tajniki pracy niezależnego studia developerskiego.

Twórz własne gry komputerowe w Pythonie Al Sweigart Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN MOBI + EPUB (w wersji papierowej 400 stron)
Ebook

Wojny konsoloweWojny konsolowe

Blake J. Harris

Oparta na ponad dwóch setkach wywiadów wstrząsająca opowieść o przełomie na rynku gier. Fascynujący thriller o człowieku z ponadprzeciętną wyobraźnią, który zainspirował zespół straceńców do stworzenia interesu wartego 60 miliardów dolarów.

Oparta na ponad dwóch setkach wywiadów wstrząsająca opowieść o przełomie na rynku gier. Fascynujący thriller o człowieku z ponadprzeciętną wyobraźnią, który zainspirował zespół straceńców do stworzenia interesu wartego 60 miliardów dolarów.

Ebook

CypherpunksCypherpunks

Jacob Appelbaum

Internet, najlepsze narzędzie służące wyzwoleniu, stał się najniebezpieczniejszym pomocnikiem totalitaryzmu. Czy możemy się przed tym bronić? Julian Assange, wizjoner i redaktor naczelny WikiLeaks, zebrał grupę rewolucyjnych myślicieli i aktywistów z pierwszej linii frontu walki o cyberprzestrzeń, by wspólnie dyskutować o tym, czy internet ostatecznie nas wyzwoli, czy zniewoli.

Cypherpunks

Wolność i przyszłość internetu

Jacob Appelbaum Wydawca: Editio MOBI + EPUB + PDF (w wersji papierowej 168 stron)

Internet, najlepsze narzędzie służące wyzwoleniu, stał się najniebezpieczniejszym pomocnikiem totalitaryzmu. Czy możemy się przed tym bronić? Julian Assange, wizjoner i redaktor naczelny WikiLeaks, zebrał grupę rewolucyjnych myślicieli i aktywistów z pierwszej linii frontu walki o cyberprzestrzeń, by wspólnie dyskutować o tym, czy internet ostatecznie nas wyzwoli, czy zniewoli.

Ebook

Modelowanie i symulacja 3D obiek...Modelowanie i symulacja 3D obiektów magazynowych

Andrzej Bobiński

Książka prezentująca nowatorskie ujęcie problemu modelowania i symulacji oraz wizualizacji w 3D obiektów magazynowych, m.in. w zakresie pokazywania stanów magazynowych czy dostępnych alokacji.

Książka prezentująca nowatorskie ujęcie problemu modelowania i symulacji oraz wizualizacji w 3D obiektów magazynowych, m.in. w zakresie pokazywania stanów magazynowych czy dostępnych alokacji.

Ebook

Testowanie oprogramowania w prak...Testowanie oprogramowania w praktyce

Drugi tom serii TESTOWANIE OPROGRAMOWANIA W PRAKTYCE to kontynuacja idei opisywania przez praktyków dla praktyków – rzeczywistych wyzwań zawodowych w dziedzinie inżynierii jakości oprogramowania. Podobnie jak w przypadku części pierwszej, do opisania swoich doświadczeń z testowaniem zaproszeni zostali doświadczeni eksperci zajmujący się różnorodnymi obszarami testowania.

Drugi tom serii TESTOWANIE OPROGRAMOWANIA W PRAKTYCE to kontynuacja idei opisywania przez praktyków dla praktyków – rzeczywistych wyzwań zawodowych w dziedzinie inżynierii jakości oprogramowania. Podobnie jak w przypadku części pierwszej, do opisania swoich doświadczeń z testowaniem zaproszeni zostali doświadczeni eksperci zajmujący się różnorodnymi obszarami testowania.

Ebook

Bawimy się, programując w ScratchuBawimy się, programując w Scratchu

Al Sweigart

Scratch, kolorowy język programowania, działający na zasadzie „przeciągania i upuszczania”, jest używany przez miliony zupełnych nowicjuszy. Dzięki książce „Bawimy się, programując w Scratchu” nauczysz się go poprzez tworzenie niezwykłych gier! Przygotuj się do niszczenia asteroidów, rzucenia obręczami oraz krojenia i siekania owoców. Miłej zabawy!

Scratch, kolorowy język programowania, działający na zasadzie „przeciągania i upuszczania”, jest używany przez miliony zupełnych nowicjuszy. Dzięki książce „Bawimy się, programując w Scratchu” nauczysz się go poprzez tworzenie niezwykłych gier! Przygotuj się do niszczenia asteroidów, rzucenia obręczami oraz krojenia i siekania owoców. Miłej zabawy!

Ebook

Język C# 6.0 i platforma .NET 4.6Język C# 6.0 i platforma .NET 4.6

Philip Japikse

Materiał do niniejszego – siódmego – wydania książki, został całkowicie poprawiony i napisany tak, aby uwzględnić ostatnie zmiany w specyfikacji języka C#, a także nowości na platformie .NET. W książce znajdziesz omówienie wszystkich nowych funkcji, które sprawiają, że .NET 4.6 jest obecnie wersją najbardziej kompletną.

Materiał do niniejszego – siódmego – wydania książki, został całkowicie poprawiony i napisany tak, aby uwzględnić ostatnie zmiany w specyfikacji języka C#, a także nowości na platformie .NET. W książce znajdziesz omówienie wszystkich nowych funkcji, które sprawiają, że .NET 4.6 jest obecnie wersją najbardziej kompletną.

Ebook

Uczymy dzieci programowaniaUczymy dzieci programowania

Bryson Payne

Przewodnik dla rodziców i nauczycieli, przeznaczony do uczenia dzieci podstaw programowania i rozwiązywania problemów za pomocą Pythona, potężnego języka wykorzystywanego na zajęciach uniwersyteckich i przez firmy technologiczne, takie jak Google i IBM.

Przewodnik dla rodziców i nauczycieli, przeznaczony do uczenia dzieci podstaw programowania i rozwiązywania problemów za pomocą Pythona, potężnego języka wykorzystywanego na zajęciach uniwersyteckich i przez firmy technologiczne, takie jak Google i IBM.

Ebook

Krew, pot i pikseleKrew, pot i piksele

Jason Schreier

Międzynarodowy bestseller! Jak powstają znane gry – Wiedźmin, Dragon Age, Stardew Valley, Destiny, Diablo? „Opowieści zawarte w tej książce składają się na fascynujący, kompletny przegląd blasków i cieni związanych z tworzeniem gier” – Rami Ismail, współzałożyciel Vlambeer i twórca Nuclear Throne

Międzynarodowy bestseller! Jak powstają znane gry – Wiedźmin, Dragon Age, Stardew Valley, Destiny, Diablo? „Opowieści zawarte w tej książce składają się na fascynujący, kompletny przegląd blasków i cieni związanych z tworzeniem gier” – Rami Ismail, współzałożyciel Vlambeer i twórca Nuclear Throne

Ebook

Tworzenie i obróbka filmów dla d...Tworzenie i obróbka filmów dla dzieci

Dawid Mazur

Wideo to dla nas zwykle krótkie, zarejestrowane telefonem filmy albo superprodukcje z ogromną ilością efektów specjalnych. Jeśli nigdy wcześniej nie próbowałeś stworzyć filmu, ta książka jest dla Ciebie!

Wideo to dla nas zwykle krótkie, zarejestrowane telefonem filmy albo superprodukcje z ogromną ilością efektów specjalnych. Jeśli nigdy wcześniej nie próbowałeś stworzyć filmu, ta książka jest dla Ciebie!

Ebook

Zastosowania technologii BlockchainZastosowania technologii Blockchain

Vikram Dhillon

Książka obejmuje wyjątkowy zestaw tematów, którego nie znajdziesz nigdzie indziej, i odpowiada na pytanie, jak przezwyciężyć przeszkody wyłaniające się wraz z rozwojem rynku i rozpowszechnianiem w świadomości konsumentów start-upów opartych na blockchainie.

Zastosowania technologii Blockchain Vikram Dhillon Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN MOBI + EPUB (w wersji papierowej 275 stron)

Książka obejmuje wyjątkowy zestaw tematów, którego nie znajdziesz nigdzie indziej, i odpowiada na pytanie, jak przezwyciężyć przeszkody wyłaniające się wraz z rozwojem rynku i rozpowszechnianiem w świadomości konsumentów start-upów opartych na blockchainie.