Typ publikacji

Wydawca

Cena

Format

Oferta Publio.pl w kategorii Komputery, internet, gry obejmuje 143 ebooki. Nasze bestsellery, najchętniej kupowane ebooki to: Krew, pot i piksele (Jason Schreier), Nie tylko Wiedźmin (Marcin Kosman), Strefy cyberwojny (Agata Kaźmierska), Zastosowania technologii Blockchain (David Metcalf), Python dla dzieci (Jason R. Briggs).
Najnowsze tytuły w kategorii Komputery, internet, gry to: Sieciocentryczne bezpieczeństwo, Strefy cyberwojny (Agata Kaźmierska), Zastosowania technologii Blockchain (David Metcalf), Zrób to sam z Arduino (Warren Andrews), Tworzenie i obróbka filmów dla dzieci (Alicja Żarowska-Mazur).
W tej kategorii najbardziej popularne ebooki w promocyjnych cenach to: Krew, pot i piksele (Jason Schreier).
Dla części ebooków przygotowaliśmy darmowy fragment lub plik do pobrania w wygodnym formacie (epub, mobi, pdf).

Ebooki - Komputery, internet, gry - (143)

Widok:
Na stronie:
Typ publikacji:
Ebook

Krew, pot i pikseleKrew, pot i piksele

Jason Schreier

Międzynarodowy bestseller! Jak powstają znane gry – Wiedźmin, Dragon Age, Stardew Valley, Destiny, Diablo? „Opowieści zawarte w tej książce składają się na fascynujący, kompletny przegląd blasków i cieni związanych z tworzeniem gier” – Rami Ismail, współzałożyciel Vlambeer i twórca Nuclear Throne

Międzynarodowy bestseller! Jak powstają znane gry – Wiedźmin, Dragon Age, Stardew Valley, Destiny, Diablo? „Opowieści zawarte w tej książce składają się na fascynujący, kompletny przegląd blasków i cieni związanych z tworzeniem gier” – Rami Ismail, współzałożyciel Vlambeer i twórca Nuclear Throne

Ebook

Nie tylko WiedźminNie tylko Wiedźmin

Marcin Kosman

Opowieść o niezrażonych niczym wizjonerach i ich wirtualnych dziełach. Prowadzi przez mroki PRL-u, próby konfrontacji z Zachodem, po triumfalne dziś, gdy świat już wie, że „nie tylko Wiedźmin”.

Opowieść o niezrażonych niczym wizjonerach i ich wirtualnych dziełach. Prowadzi przez mroki PRL-u, próby konfrontacji z Zachodem, po triumfalne dziś, gdy świat już wie, że „nie tylko Wiedźmin”.

Ebook

Zastosowania technologii BlockchainZastosowania technologii Blockchain

Vikram Dhillon

Książka obejmuje wyjątkowy zestaw tematów, którego nie znajdziesz nigdzie indziej, i odpowiada na pytanie, jak przezwyciężyć przeszkody wyłaniające się wraz z rozwojem rynku i rozpowszechnianiem w świadomości konsumentów start-upów opartych na blockchainie.

Zastosowania technologii Blockchain Vikram Dhillon Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN MOBI + EPUB (w wersji papierowej 275 stron)

Książka obejmuje wyjątkowy zestaw tematów, którego nie znajdziesz nigdzie indziej, i odpowiada na pytanie, jak przezwyciężyć przeszkody wyłaniające się wraz z rozwojem rynku i rozpowszechnianiem w świadomości konsumentów start-upów opartych na blockchainie.

Ebook

Python dla dzieciPython dla dzieci

Jason R. Briggs

Atrakcyjne wprowadzenie do świata programowania dla dzieci od lat 10 i ich rodziców. Zanurkuj w świat głodnych potworów, tajnych agentów, chciwych kruków i rozpocznij swoją informatyczną przygodę.

Atrakcyjne wprowadzenie do świata programowania dla dzieci od lat 10 i ich rodziców. Zanurkuj w świat głodnych potworów, tajnych agentów, chciwych kruków i rozpocznij swoją informatyczną przygodę.

Ebook

JavaScript dla dzieciJavaScript dla dzieci

Nick Morgan

Zabawnie zilustrowany i świetnie napisany podręcznik wprowadzający w ekscytujący świat stron www z edukacyjnej serii „Programowanie na Wesoło”. Rozpocznij swoją przygodę z programem JavaScript. Zaproś do niej swoich rodziców – czeka was moc niezapomnianych wrażeń.

Zabawnie zilustrowany i świetnie napisany podręcznik wprowadzający w ekscytujący świat stron www z edukacyjnej serii „Programowanie na Wesoło”. Rozpocznij swoją przygodę z programem JavaScript. Zaproś do niej swoich rodziców – czeka was moc niezapomnianych wrażeń.

Ebook

Nauka programowania z MinecraftemNauka programowania z Minecraftem

Craig Richardson

Pokonaliście pnącza, podróżowaliście do głębokich jaskiń, a może nawet dotarliście na sam Koniec i z powrotem, ale czy udało Wam się zmienić miecz w magiczną różdżkę albo zbudować pałac w mgnieniu oka? Teraz zrobicie to wszystko i jeszcze więcej dzięki sile Pythona i wprowadzeniu do programowania przygotowanemu przez Craiga Richardsona.

Pokonaliście pnącza, podróżowaliście do głębokich jaskiń, a może nawet dotarliście na sam Koniec i z powrotem, ale czy udało Wam się zmienić miecz w magiczną różdżkę albo zbudować pałac w mgnieniu oka? Teraz zrobicie to wszystko i jeszcze więcej dzięki sile Pythona i wprowadzeniu do programowania przygotowanemu przez Craiga Richardsona.

Ebook

Automaty licząAutomaty liczą

Bartłomiej Kluska

Historia pojawienia się i prób budowy w Polsce cyfrowych maszyn liczących – od ogromnych „mózgów elektronowych” po miniaturowe urządzenia o gabarytach jednotomowej „Encyklopedii Popularnej PWN”.

Historia pojawienia się i prób budowy w Polsce cyfrowych maszyn liczących – od ogromnych „mózgów elektronowych” po miniaturowe urządzenia o gabarytach jednotomowej „Encyklopedii Popularnej PWN”.

Ebook

Zrozumieć programowanieZrozumieć programowanie

Gynvael Coldwind

Podręcznikowa publikacja o programowaniu i tematach pokrewnych, napisana z myślą o początkujących oraz średnio zaawansowanych programistach.

Podręcznikowa publikacja o programowaniu i tematach pokrewnych, napisana z myślą o początkujących oraz średnio zaawansowanych programistach.

Ebook

Grafika 3D czasu rzeczywistegoGrafika 3D czasu rzeczywistego

Jacek Matulewski

Omówienie wersji OpenGL od 3.3 wzwyż zarówno dla początkujących programistów grafiki 3D, w szczególności studentów informatyki, jak i tych, którzy ze starego OpenGL chcą „się przesiąść” na nowego.

Omówienie wersji OpenGL od 3.3 wzwyż zarówno dla początkujących programistów grafiki 3D, w szczególności studentów informatyki, jak i tych, którzy ze starego OpenGL chcą „się przesiąść” na nowego.

Ebook

OpenCLOpenCL

Marek Sawerwain

Podręcznik dla programistów, którzy chcą zapoznać się z technologią OpenCL. Obok przedstawienia, czym jest OpenCL, podaje sposoby wykorzystania tej technologii.

Podręcznik dla programistów, którzy chcą zapoznać się z technologią OpenCL. Obok przedstawienia, czym jest OpenCL, podaje sposoby wykorzystania tej technologii.

Ebook

Magia RubyMagia Ruby

Eric Weinstein

Wesoła, ilustrowana bajka, która uczy, jak programować w Ruby. Śledząc przygody młodych bohaterów – Rubena i Scarlett – zdobędziesz prawdziwe umiejętności programistyczne.

Wesoła, ilustrowana bajka, która uczy, jak programować w Ruby. Śledząc przygody młodych bohaterów – Rubena i Scarlett – zdobędziesz prawdziwe umiejętności programistyczne.

Ebook

AdWords i AnalyticsAdWords i Analytics

Krzysztof Marzec

Książka omawia najważniejsze branżowe egzaminy z Google AdWords oraz Google Analitycs. Przykłady, ćwiczenia praktyczne oraz opisy funkcji i strategii pozwalają ugruntować wiedzę i rozszerzyć ją, aby z łatwością zdać egzaminy przygotowane przez firmę Google.

Książka omawia najważniejsze branżowe egzaminy z Google AdWords oraz Google Analitycs. Przykłady, ćwiczenia praktyczne oraz opisy funkcji i strategii pozwalają ugruntować wiedzę i rozszerzyć ją, aby z łatwością zdać egzaminy przygotowane przez firmę Google.

Ebook

Oswoić cyberświatOswoić cyberświat

Edward Lucas

Książka, która jest efektem dziesięcioletnich badań Edwarda Lucasa nad bezpieczeństwem w sieci internetowej. Ciekawa, napisana przystępnym językiem, a jednocześnie wyjaśniająca bardzo złożone zagadnienia, zdobyła entuzjastyczne recenzje.

Książka, która jest efektem dziesięcioletnich badań Edwarda Lucasa nad bezpieczeństwem w sieci internetowej. Ciekawa, napisana przystępnym językiem, a jednocześnie wyjaśniająca bardzo złożone zagadnienia, zdobyła entuzjastyczne recenzje.

Ebook

Internet złych rzeczyInternet złych rzeczy

Julia Chmielecka

#cyberbullying #pornografiadziecieca #haking #cyberterroryzm #trollowanie #handelnarkotykami #phishing #stalking – to tylko niektóre z zagrożeń czyhających w sieci. I wcale nie trzeba ich szukać w Darknecie. Poradnik o tym, jak ustrzec siebie i swoich najbliższych przed najciemniejszą stroną naszej współczesności.

#cyberbullying #pornografiadziecieca #haking #cyberterroryzm #trollowanie #handelnarkotykami #phishing #stalking – to tylko niektóre z zagrożeń czyhających w sieci. I wcale nie trzeba ich szukać w Darknecie. Poradnik o tym, jak ustrzec siebie i swoich najbliższych przed najciemniejszą stroną naszej współczesności.

Twórz własne gry komputerowe w Pythonie Al Sweigart Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN MOBI + EPUB (w wersji papierowej 400 stron)
Ebook

Niewidzialny w sieciNiewidzialny w sieci

Kevin Mitnick

Sieć to nie tylko wielkie możliwości i rozrywka. To także wiele zagrożeń – nie ze wszystkich nawet zdajemy sobie sprawę. Jak uchronić przed nimi siebie i swoją rodzinę? Najlepiej stać się niewidzialnym. Kevin Mitnick nauczy Cię tej sztuki.

Niewidzialny w sieci

Sztuka zacierania śladów

Kevin Mitnick Wydawca: Pascal MOBI + EPUB (w wersji papierowej 528 stron)

Sieć to nie tylko wielkie możliwości i rozrywka. To także wiele zagrożeń – nie ze wszystkich nawet zdajemy sobie sprawę. Jak uchronić przed nimi siebie i swoją rodzinę? Najlepiej stać się niewidzialnym. Kevin Mitnick nauczy Cię tej sztuki.

Ebook

Wojny konsoloweWojny konsolowe

Blake J. Harris

Oparta na ponad dwóch setkach wywiadów wstrząsająca opowieść o przełomie na rynku gier. Fascynujący thriller o człowieku z ponadprzeciętną wyobraźnią, który zainspirował zespół straceńców do stworzenia interesu wartego 60 miliardów dolarów.

Oparta na ponad dwóch setkach wywiadów wstrząsająca opowieść o przełomie na rynku gier. Fascynujący thriller o człowieku z ponadprzeciętną wyobraźnią, który zainspirował zespół straceńców do stworzenia interesu wartego 60 miliardów dolarów.

Ebook

Uczymy dzieci programowaniaUczymy dzieci programowania

Bryson Payne

Przewodnik dla rodziców i nauczycieli, przeznaczony do uczenia dzieci podstaw programowania i rozwiązywania problemów za pomocą Pythona, potężnego języka wykorzystywanego na zajęciach uniwersyteckich i przez firmy technologiczne, takie jak Google i IBM.

Przewodnik dla rodziców i nauczycieli, przeznaczony do uczenia dzieci podstaw programowania i rozwiązywania problemów za pomocą Pythona, potężnego języka wykorzystywanego na zajęciach uniwersyteckich i przez firmy technologiczne, takie jak Google i IBM.

Ebook

Zautomatyzowany formularz zamówi...Zautomatyzowany formularz zamówień w Excelu

Piotr Dynia

Przystępna instrukcja krok po kroku przygotowuje do samodzielnego tworzenia zautomatyzowanego formularza zamówień w Excelu.

Przystępna instrukcja krok po kroku przygotowuje do samodzielnego tworzenia zautomatyzowanego formularza zamówień w Excelu.