Typ publikacji

Wydawca

Cena

Format

Oferta Publio.pl w kategorii Komputery, internet, gry obejmuje 148 ebooków. Nasze bestsellery, najchętniej kupowane ebooki to: Nie tylko Wiedźmin (Marcin Kosman), Krew, pot i piksele (Jason Schreier), Szybkie analizy i raporty okresowe w Excelu, Inteligentne algorytmy (Artur Bieliński), Zrozumieć programowanie (Gynvael Coldwind).
Najnowsze tytuły w kategorii Komputery, internet, gry to: Misja Python (Sean McManus), 20 prostych projektów Raspberry Pi (Sara Santos), Człowiek vs Komputer (Gojko Adzic), ECDL S5. Zarządzanie projektami (Dawid Mazur), ECDL S4. Edycja obrazów (Dawid Mazur).
W tej kategorii najbardziej popularne ebooki w promocyjnych cenach to: Nie tylko Wiedźmin (Marcin Kosman), Wojny konsolowe (Blake J. Harris).
Dla części ebooków przygotowaliśmy darmowy fragment lub plik do pobrania w wygodnym formacie (epub, mobi, pdf).

Ebooki - Komputery, internet, gry - (148)

Widok:
Na stronie:
Typ publikacji:
Ebook

Nie tylko WiedźminNie tylko Wiedźmin

Marcin Kosman

Opowieść o niezrażonych niczym wizjonerach i ich wirtualnych dziełach. Prowadzi przez mroki PRL-u, próby konfrontacji z Zachodem, po triumfalne dziś, gdy świat już wie, że „nie tylko Wiedźmin”.

Opowieść o niezrażonych niczym wizjonerach i ich wirtualnych dziełach. Prowadzi przez mroki PRL-u, próby konfrontacji z Zachodem, po triumfalne dziś, gdy świat już wie, że „nie tylko Wiedźmin”.

Ebook

Krew, pot i pikseleKrew, pot i piksele

Jason Schreier

Międzynarodowy bestseller! Jak powstają znane gry – Wiedźmin, Dragon Age, Stardew Valley, Destiny, Diablo? „Opowieści zawarte w tej książce składają się na fascynujący, kompletny przegląd blasków i cieni związanych z tworzeniem gier” – Rami Ismail, współzałożyciel Vlambeer i twórca Nuclear Throne

Międzynarodowy bestseller! Jak powstają znane gry – Wiedźmin, Dragon Age, Stardew Valley, Destiny, Diablo? „Opowieści zawarte w tej książce składają się na fascynujący, kompletny przegląd blasków i cieni związanych z tworzeniem gier” – Rami Ismail, współzałożyciel Vlambeer i twórca Nuclear Throne

Ebook

Zrozumieć programowanieZrozumieć programowanie

Gynvael Coldwind

Podręcznikowa publikacja o programowaniu i tematach pokrewnych, napisana z myślą o początkujących oraz średnio zaawansowanych programistach.

Podręcznikowa publikacja o programowaniu i tematach pokrewnych, napisana z myślą o początkujących oraz średnio zaawansowanych programistach.

Ebook

Grafika 3D czasu rzeczywistegoGrafika 3D czasu rzeczywistego

Jacek Matulewski

Omówienie wersji OpenGL od 3.3 wzwyż zarówno dla początkujących programistów grafiki 3D, w szczególności studentów informatyki, jak i tych, którzy ze starego OpenGL chcą „się przesiąść” na nowego.

Omówienie wersji OpenGL od 3.3 wzwyż zarówno dla początkujących programistów grafiki 3D, w szczególności studentów informatyki, jak i tych, którzy ze starego OpenGL chcą „się przesiąść” na nowego.

Ebook

Inżynieria wymagań w praktyceInżynieria wymagań w praktyce

Bartosz Chrabski

Publikacja, która jako jedna z niewielu, opisuje całościowo proces inżynierii wymagań, jego kontekst w wytwarzaniu produktu, czynności i ich zastosowanie, możliwe ryzyka oraz sposoby ich uniknięcia.

Publikacja, która jako jedna z niewielu, opisuje całościowo proces inżynierii wymagań, jego kontekst w wytwarzaniu produktu, czynności i ich zastosowanie, możliwe ryzyka oraz sposoby ich uniknięcia.

Ebook

Wojny konsoloweWojny konsolowe

Blake J. Harris

Oparta na ponad dwóch setkach wywiadów wstrząsająca opowieść o przełomie na rynku gier. Fascynujący thriller o człowieku z ponadprzeciętną wyobraźnią, który zainspirował zespół straceńców do stworzenia interesu wartego 60 miliardów dolarów.

Oparta na ponad dwóch setkach wywiadów wstrząsająca opowieść o przełomie na rynku gier. Fascynujący thriller o człowieku z ponadprzeciętną wyobraźnią, który zainspirował zespół straceńców do stworzenia interesu wartego 60 miliardów dolarów.

Ebook

Tworzenie i obróbka filmów dla d...Tworzenie i obróbka filmów dla dzieci

Dawid Mazur

Wideo to dla nas zwykle krótkie, zarejestrowane telefonem filmy albo superprodukcje z ogromną ilością efektów specjalnych. Jeśli nigdy wcześniej nie próbowałeś stworzyć filmu, ta książka jest dla Ciebie!

Wideo to dla nas zwykle krótkie, zarejestrowane telefonem filmy albo superprodukcje z ogromną ilością efektów specjalnych. Jeśli nigdy wcześniej nie próbowałeś stworzyć filmu, ta książka jest dla Ciebie!

Ebook

20 prostych projektów Raspberry Pi20 prostych projektów Raspberry Pi

Rui Santos

Zbiór projektów elektronicznych przeznaczonych dla osób początkujących, idealnie dobrany dla dzieci, rodziców, nauczycieli czy hobbystów, którzy chcą podnieść swoje umiejętności techniczne. Książka krok po kroku uczy, jak realizować interaktywne projekty z wykorzystaniem Raspberry Pi – małego i niedrogiego komputera – takie jak np. cyfrowy zestaw perkusyjny, robot kontrolowany przez WiFi, gra Pong, domowa kamera do monitoringu czy stacja pogodowa.

Zbiór projektów elektronicznych przeznaczonych dla osób początkujących, idealnie dobrany dla dzieci, rodziców, nauczycieli czy hobbystów, którzy chcą podnieść swoje umiejętności techniczne. Książka krok po kroku uczy, jak realizować interaktywne projekty z wykorzystaniem Raspberry Pi – małego i niedrogiego komputera – takie jak np. cyfrowy zestaw perkusyjny, robot kontrolowany przez WiFi, gra Pong, domowa kamera do monitoringu czy stacja pogodowa.

Ebook

Formanty formularzaFormanty formularza

Aneta Izdebska

Przystępnie objaśnione, przykładowe zastosowania formantów w arkuszu Excel.

Przystępnie objaśnione, przykładowe zastosowania formantów w arkuszu Excel.

Ebook

Funkcje ExcelaFunkcje Excela

Aneta Izdebska

Praktyczne porady dla osób, które często korzystają w pracy z programu Excel. Opracowanie podpowiada, jak sprawnie przeprowadzać w arkuszu operacje na datach.

Praktyczne porady dla osób, które często korzystają w pracy z programu Excel. Opracowanie podpowiada, jak sprawnie przeprowadzać w arkuszu operacje na datach.

Ebook

Zarządzanie i informatykaZarządzanie i informatyka

Jerzy Kisielnicki

Książka, która pokazuje współcześnie zachodzący proces integracji poszczególnych elementów zarządzania i informatyki.

Książka, która pokazuje współcześnie zachodzący proces integracji poszczególnych elementów zarządzania i informatyki.