Wyniki wyszukiwania: (3)
Jak mówić, żeby dzieci nas słuch...Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały. Jak słuchać, że...
Wychowanie dzieci to praca na cały etat – przy tym nie zawsze wdzięczna. Jak ją sobie ułatwić? Skłonić swoje pociechy do słuchania i... mówienia o problemach, stosując się do kilku prostych zasad.
Wychowanie dzieci to praca na cały etat – przy tym nie zawsze wdzięczna. Jak ją sobie ułatwić? Skłonić swoje pociechy do słuchania i... mówienia o problemach, stosując się do kilku prostych zasad.
Jak mówić, żeby maluchy nas słuc...Jak mówić, żeby maluchy nas słuchały
Jak poradzić sobie z maluchem, który nie chce myć zębów, odmawia jedzenia warzyw albo rozrzuca książki po całym pokoju? Oto podręcznik niezbędny dla każdego, kto w domu czy w pracy ma do czynienia z małymi dziećmi. Część poradnikową poprzedza przedmowa Adele Faber, jednej z autorek kultowej książki „Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały. Jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły”, nazwanej przez „The Boston Globe” „biblią wychowania”.
Poradnik przetrwania dla rodziców dzieci w wieku 2–7 lat
Seria: „Jak Mówić…” Wydawca: Media Rodzina MOBI + EPUB (w wersji papierowej 384 strony)Jak poradzić sobie z maluchem, który nie chce myć zębów, odmawia jedzenia warzyw albo rozrzuca książki po całym pokoju? Oto podręcznik niezbędny dla każdego, kto w domu czy w pracy ma do czynienia z małymi dziećmi. Część poradnikową poprzedza przedmowa Adele Faber, jednej z autorek kultowej książki „Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały. Jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły”, nazwanej przez „The Boston Globe” „biblią wychowania”.
Jak mówić, żeby dzieci się uczył...Jak mówić, żeby dzieci się uczyły w domu i w szkole
Kolejny tytuł w znakomitej poradnikowej serii dla rodziców, wychowawców i nauczycieli. Tym razem autorki przedstawiają konkretne przykłady zachowań i język, który jest tak ważny w procesie nauczania.
Kolejny tytuł w znakomitej poradnikowej serii dla rodziców, wychowawców i nauczycieli. Tym razem autorki przedstawiają konkretne przykłady zachowań i język, który jest tak ważny w procesie nauczania.