Typ publikacji

Kategorie

  • Poradniki
  • Komunikacja międzyludzka

Wydawca

Cena

Serie

  • „Jak Mówić…”

Rodzaje publikacji

Format

Wyniki wyszukiwania: (3)

Widok:
Na stronie:
Ebook

Jak mówić, żeby dzieci nas słuch...Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały. Jak słuchać, że...

Adele Faber

Wychowanie dzieci to praca na cały etat – przy tym nie zawsze wdzięczna. Jak ją sobie ułatwić? Skłonić swoje pociechy do słuchania i... mówienia o problemach, stosując się do kilku prostych zasad.

Wychowanie dzieci to praca na cały etat – przy tym nie zawsze wdzięczna. Jak ją sobie ułatwić? Skłonić swoje pociechy do słuchania i... mówienia o problemach, stosując się do kilku prostych zasad.

Ebook

Jak mówić, żeby maluchy nas słuc...Jak mówić, żeby maluchy nas słuchały

Joanna Faber

Jak poradzić sobie z maluchem, który nie chce myć zębów, odmawia jedzenia warzyw albo rozrzuca książki po całym pokoju? Oto podręcznik niezbędny dla każdego, kto w domu czy w pracy ma do czynienia z małymi dziećmi. Część poradnikową poprzedza przedmowa Adele Faber, jednej z autorek kultowej książki „Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały. Jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły”, nazwanej przez „The Boston Globe” „biblią wychowania”.

Jak poradzić sobie z maluchem, który nie chce myć zębów, odmawia jedzenia warzyw albo rozrzuca książki po całym pokoju? Oto podręcznik niezbędny dla każdego, kto w domu czy w pracy ma do czynienia z małymi dziećmi. Część poradnikową poprzedza przedmowa Adele Faber, jednej z autorek kultowej książki „Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały. Jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły”, nazwanej przez „The Boston Globe” „biblią wychowania”.

Ebook

Jak mówić, żeby dzieci się uczył...Jak mówić, żeby dzieci się uczyły w domu i w szkole

Adele Faber

Kolejny tytuł w znakomitej poradnikowej serii dla rodziców, wychowawców i nauczycieli. Tym razem autorki przedstawiają konkretne przykłady zachowań i język, który jest tak ważny w procesie nauczania.

Kolejny tytuł w znakomitej poradnikowej serii dla rodziców, wychowawców i nauczycieli. Tym razem autorki przedstawiają konkretne przykłady zachowań i język, który jest tak ważny w procesie nauczania.