Typ publikacji

Kategorie

Wydawca

Cena

Format

Słowa kluczowe

  • marketing

Wyniki wyszukiwania: (5)

Widok:
Na stronie:
Słowa kluczowe:
Typ publikacji:
Ebook

Komunikacja w mediach społecznoś...Komunikacja w mediach społecznościowych

Wojciech Gustowski

Publikacja, która omawia fenomen social mediów oraz nowych form komunikowania, jakie wytworzyły się w procesie ich dynamicznego rozwoju.

Publikacja, która omawia fenomen social mediów oraz nowych form komunikowania, jakie wytworzyły się w procesie ich dynamicznego rozwoju.

Ebook

Komunikacja marketingowa w archi...Komunikacja marketingowa w architekturze

Rafał Janowicz

Publikacja skierowana do architektów. Podejmuje temat wizualnej komunikacji marketingowej. Omawia przykłady rozwiązań złych, tworzących „efekt choinki”, i dobrych, starannie przemyślanych.

Publikacja skierowana do architektów. Podejmuje temat wizualnej komunikacji marketingowej. Omawia przykłady rozwiązań złych, tworzących „efekt choinki”, i dobrych, starannie przemyślanych.

Ebook

Kultura: zarządzanie, animacja...Kultura: zarządzanie, animacja, marketing

Milena Dragićević-​Šešić

Publikacja serbskich autorów. Przedstawia w niezwykle obszerny sposób wielowymiarowość dziedziny, jaką jest zarządzanie kulturą.

Publikacja serbskich autorów. Przedstawia w niezwykle obszerny sposób wielowymiarowość dziedziny, jaką jest zarządzanie kulturą.

Ebook

ReklamacjeReklamacje

Maciej Ślużyński

Co sprawia, że mechanizmy wypracowane w świecie mediów i reklamy przed dziesiątkami lat nadal działają? Czemu, mimo upływu czasu, ludzie ciągle nabierają się na te same sztuczki marketingowców?

Co sprawia, że mechanizmy wypracowane w świecie mediów i reklamy przed dziesiątkami lat nadal działają? Czemu, mimo upływu czasu, ludzie ciągle nabierają się na te same sztuczki marketingowców?