Typ publikacji

Polecamy

Wydawca

Cena

Format

  • EPUB

Słowa kluczowe

  • marketing

Wyniki wyszukiwania: (113)

Widok:
Na stronie:
Słowa kluczowe:
Typ publikacji:
Formaty:
Ebook

Siła nawykuSiła nawyku

Charles Duhigg

Jedna z najlepszych książek roku według „The Wall Street Journal” i „Financial Times”! Lekko i z pomysłem o psychologicznych tajnikach nawyków, sile przyzwyczajeń i perspektywach życiowych zmian!

Jedna z najlepszych książek roku według „The Wall Street Journal” i „Financial Times”! Lekko i z pomysłem o psychologicznych tajnikach nawyków, sile przyzwyczajeń i perspektywach życiowych zmian!

Ebook

Kod kapitalizmuKod kapitalizmu

Marcin Napiórkowski

Zbiór szkiców, których przedmiotem jest wszechobecna, niewidzialna mitologia. Poprzez korporacje, marki i franczyzy kapitalizm wychowuje nasze dzieci i podsuwa nam współczesne figury bohaterów, zmienia pracę z towaru w dar, za który należy się wdzięczność, kolonizuje nasze ciała i kanony piękna, wywiera wpływ na formy manifestowania tożsamości narodowej. Kształtuje nawet sposób picia porannej kawy. Czy chcesz być niewolnikiem tego systemu?

Zbiór szkiców, których przedmiotem jest wszechobecna, niewidzialna mitologia. Poprzez korporacje, marki i franczyzy kapitalizm wychowuje nasze dzieci i podsuwa nam współczesne figury bohaterów, zmienia pracę z towaru w dar, za który należy się wdzięczność, kolonizuje nasze ciała i kanony piękna, wywiera wpływ na formy manifestowania tożsamości narodowej. Kształtuje nawet sposób picia porannej kawy. Czy chcesz być niewolnikiem tego systemu?

Ebook

Wielka czwórkaWielka czwórka

Scott Galloway

Bestseller „New York Timesa” i „USA Today”. Amazon, Apple, Facebook i Google – tytani biznesu czy niszczycielskie korporacje? Scott Galloway ujawnia skrzętnie skrywane strategie wielkiej czwórki i to, jak sprawnie manipuluje ona naszymi podstawowymi potrzebami emocjonalnymi. Pokazuje też, jak wykorzystać tę wiedzę we własnej drodze na szczyt.

Bestseller „New York Timesa” i „USA Today”. Amazon, Apple, Facebook i Google – tytani biznesu czy niszczycielskie korporacje? Scott Galloway ujawnia skrzętnie skrywane strategie wielkiej czwórki i to, jak sprawnie manipuluje ona naszymi podstawowymi potrzebami emocjonalnymi. Pokazuje też, jak wykorzystać tę wiedzę we własnej drodze na szczyt.

Ebook

Prasowe gatunki dziennikarskiePrasowe gatunki dziennikarskie

Wojciech Furman

Nowe wydanie bestsellerowego podręcznika „Gatunki dziennikarskie. Teoria, praktyka, język”. Przystępny język, nowoczesne ujęcie zagadnień, wielość przykładów z praktyki dziennikarskiej.

Nowe wydanie bestsellerowego podręcznika „Gatunki dziennikarskie. Teoria, praktyka, język”. Przystępny język, nowoczesne ujęcie zagadnień, wielość przykładów z praktyki dziennikarskiej.

Ebook

SCRUM i nie tylkoSCRUM i nie tylko

Krystian Kaczor

Drugie, poszerzone wydanie książki omawiającej zarządzanie projektami za pomocą metod zwinnych, czyli Agile. Opisuje, jak prowadzić wydajne, zmotywowane zespoły, jak minimalizować straty, jak szacować, planować i zawierać kontrakty.

Drugie, poszerzone wydanie książki omawiającej zarządzanie projektami za pomocą metod zwinnych, czyli Agile. Opisuje, jak prowadzić wydajne, zmotywowane zespoły, jak minimalizować straty, jak szacować, planować i zawierać kontrakty.

Ebook

E-marketing w praktyce E-marketing w praktyce

Artur Maciorowski

Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję. Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu!

Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję. Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu!

Ebook

Zarządzanie nieruchomościami han...Zarządzanie nieruchomościami handlowymi

Zbiór porad i informacji dotyczących efektywnego zarządzania obiektami handlowymi oraz kreowania nowych przestrzeni publicznych. Poradnik opracowany przez praktyków i znawców tematu.

Zbiór porad i informacji dotyczących efektywnego zarządzania obiektami handlowymi oraz kreowania nowych przestrzeni publicznych. Poradnik opracowany przez praktyków i znawców tematu.

Ebook

Lider własnego życiaLider własnego życia

Aleksandra Jagodzińska

Poradnik, dzięki któremu odkryjesz różne oblicza motywacji i jej stałego partnera – motywatora. Zmierzysz się też z własną intuicją i myślami, które towarzyszą Ci każdego dnia.

Poradnik, dzięki któremu odkryjesz różne oblicza motywacji i jej stałego partnera – motywatora. Zmierzysz się też z własną intuicją i myślami, które towarzyszą Ci każdego dnia.

Ebook

Zmysły dla zyskuZmysły dla zysku

Iwona Skowronek

Poradnik, który przedstawia wykorzystanie marketingu sensorycznego w kilkunastu branżach w Polsce i na świecie. Nominacja w konkursie na najlepszą książkę ekonomiczno-biznesową Economicus 2014.

Poradnik, który przedstawia wykorzystanie marketingu sensorycznego w kilkunastu branżach w Polsce i na świecie. Nominacja w konkursie na najlepszą książkę ekonomiczno-biznesową Economicus 2014.

Ebook

Prawdziwa historia sukcesu Dietr...Prawdziwa historia sukcesu Dietricha Mateschitza twó...

Wolfgang Fürweger

Odkryj świat Red Bulla! Fascynująca historia firmy słynącej z produkcji napojów energetycznych oraz jej założyciela, autora jednego z największych sukcesów finansowych na świecie!

Odkryj świat Red Bulla! Fascynująca historia firmy słynącej z produkcji napojów energetycznych oraz jej założyciela, autora jednego z największych sukcesów finansowych na świecie!

Ebook

Moja markaMoja marka

Hermann H. Wala

Co sprawia, że marka staje silna i wyróżnia się na rynku? Na czym polega jej wyjątkowość – w arkana biznesowego sukcesu wprowadzi nas poradnik Hermanna H. Wala.

Co sprawia, że marka staje silna i wyróżnia się na rynku? Na czym polega jej wyjątkowość – w arkana biznesowego sukcesu wprowadzi nas poradnik Hermanna H. Wala.

Ebook

Jak założyć i rozwinąć własną fi...Jak założyć i rozwinąć własną firmę?

Katarzyna Zachariasz

Poradnik, który przeprowadzi Cię przez proces zakładania i rozwijania własnego biznesu. Źródło wiedzy i przykładów z obszarów takich jak finanse, prawo i marketing.

Poradnik, który przeprowadzi Cię przez proces zakładania i rozwijania własnego biznesu. Źródło wiedzy i przykładów z obszarów takich jak finanse, prawo i marketing.

Ebook

Komunikacja w mediach społecznoś...Komunikacja w mediach społecznościowych

Wojciech Gustowski

Publikacja, która omawia fenomen social mediów oraz nowych form komunikowania, jakie wytworzyły się w procesie ich dynamicznego rozwoju.

Publikacja, która omawia fenomen social mediów oraz nowych form komunikowania, jakie wytworzyły się w procesie ich dynamicznego rozwoju.

Ebook

Potencjał biznesowy mediów społe...Potencjał biznesowy mediów społecznościowych

Katarzyna Bachnik

Wnikliwa charakterystyka mediów społecznościowych pod kątem ich potencjału i znaczenia dla przedsiębiorstw. Udowadnia, że globalna, interaktywna sieć to potężne narzędzie komunikacji.

Wnikliwa charakterystyka mediów społecznościowych pod kątem ich potencjału i znaczenia dla przedsiębiorstw. Udowadnia, że globalna, interaktywna sieć to potężne narzędzie komunikacji.

Ebook

E-gatunkiE-gatunki

dr Zbigniew Bauer

Omówienie gatunków dziennikarskich w kontekście nowych mediów przekazu. Książka przeznaczona dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej, a także dla praktykujących dziennikarzy.

Omówienie gatunków dziennikarskich w kontekście nowych mediów przekazu. Książka przeznaczona dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej, a także dla praktykujących dziennikarzy.

Ebook

Marketing w turystyce i rekreacjiMarketing w turystyce i rekreacji

Książka omawia rynek usług turystycznych i rekreacyjnych, zachowania klientów na tym rynku, nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej i strategie marketingowe w przedsiębiorstwach.

Książka omawia rynek usług turystycznych i rekreacyjnych, zachowania klientów na tym rynku, nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej i strategie marketingowe w przedsiębiorstwach.

Ebook

Marketing usług turystycznychMarketing usług turystycznych

Kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych. Przykłady z polskiej praktyki gospodarczej. Bogata bibliografia. Ceniony zespół polskich naukowców.

Kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych. Przykłady z polskiej praktyki gospodarczej. Bogata bibliografia. Ceniony zespół polskich naukowców.

Ebook

SalesbookSalesbook

Hal Becker

Książka omawia, jak skutecznie sprzedawać. Autor przekazuje swoje wieloletnie doświadczenie, prezentując własną filozofię sprzedaży i podejścia do klienta oraz wskazując kluczowe czynniki sukcesu.

Książka omawia, jak skutecznie sprzedawać. Autor przekazuje swoje wieloletnie doświadczenie, prezentując własną filozofię sprzedaży i podejścia do klienta oraz wskazując kluczowe czynniki sukcesu.

Ebook

SCRUM i nie tylkoSCRUM i nie tylko

Krystian Kaczor

Książka omawia zarządzanie projektami za pomocą metod zwinnych, czyli Agile. Opisuje, jak prowadzić wydajne, zmotywowane zespoły, jak minimalizować straty, jak szacować, planować i zawierać kontrakty.

Książka omawia zarządzanie projektami za pomocą metod zwinnych, czyli Agile. Opisuje, jak prowadzić wydajne, zmotywowane zespoły, jak minimalizować straty, jak szacować, planować i zawierać kontrakty.