Typ publikacji

Polecamy

Wydawca

Cena

Format

Słowa kluczowe

  • marketing

Wyniki wyszukiwania: (151)

Widok:
Na stronie:
Słowa kluczowe:
Typ publikacji:
Ebook

SCRUM i nie tylkoSCRUM i nie tylko

Krystian Kaczor

Książka omawia zarządzanie projektami za pomocą metod zwinnych, czyli Agile. Opisuje, jak prowadzić wydajne, zmotywowane zespoły, jak minimalizować straty, jak szacować, planować i zawierać kontrakty.

Książka omawia zarządzanie projektami za pomocą metod zwinnych, czyli Agile. Opisuje, jak prowadzić wydajne, zmotywowane zespoły, jak minimalizować straty, jak szacować, planować i zawierać kontrakty.

Ebook

Public relationsPublic relations

Podręcznik akademicki do przedmiotu public relations. Zawiera najnowszą wiedzę o funkcjach i roli społecznej pełnionej przez PR.

Podręcznik akademicki do przedmiotu public relations. Zawiera najnowszą wiedzę o funkcjach i roli społecznej pełnionej przez PR.

Ebook

Odkryć zarządzanieOdkryć zarządzanie

Katarzyna Czainska

Książka omawia zastosowanie koncepcji zarządzania w praktyce i podaje wskazówki dla menedżerów. Główne teorie prezentuje w powiązaniu z psychologią, pedagogiką i andragogiką.

Książka omawia zastosowanie koncepcji zarządzania w praktyce i podaje wskazówki dla menedżerów. Główne teorie prezentuje w powiązaniu z psychologią, pedagogiką i andragogiką.

Ebook

Kreowanie informacjiKreowanie informacji

Wojciech Jabłoński

Książka dla profesjonalistów, a jednocześnie podręcznik akademicki dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z public relations.

Książka dla profesjonalistów, a jednocześnie podręcznik akademicki dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z public relations.

Ebook

No LogoNo Logo

Naomi Klein

Międzynarodowy bestseller, kultowa książka Naomi Klein, nazywana często „biblią alterglobalistów”.

Międzynarodowy bestseller, kultowa książka Naomi Klein, nazywana często „biblią alterglobalistów”.

Ebook

Komunikacja marketingowa w archi...Komunikacja marketingowa w architekturze

Rafał Janowicz

Publikacja skierowana do architektów. Podejmuje temat wizualnej komunikacji marketingowej. Omawia przykłady rozwiązań złych, tworzących „efekt choinki”, i dobrych, starannie przemyślanych.

Publikacja skierowana do architektów. Podejmuje temat wizualnej komunikacji marketingowej. Omawia przykłady rozwiązań złych, tworzących „efekt choinki”, i dobrych, starannie przemyślanych.

Ebook

Kultura: zarządzanie, animacja...Kultura: zarządzanie, animacja, marketing

Milena Dragićević-​Šešić

Publikacja serbskich autorów. Przedstawia w niezwykle obszerny sposób wielowymiarowość dziedziny, jaką jest zarządzanie kulturą.

Publikacja serbskich autorów. Przedstawia w niezwykle obszerny sposób wielowymiarowość dziedziny, jaką jest zarządzanie kulturą.

Ebook

Marketing internetowyMarketing internetowy

Marcin Kordowski

Pierwszy poradnik w serii „Twoja Firma Widoczna w Internecie”. Omawia najnowsze trendy oraz metody obecności i działania firm w sieci.

Pierwszy poradnik w serii „Twoja Firma Widoczna w Internecie”. Omawia najnowsze trendy oraz metody obecności i działania firm w sieci.

Ebook

Marketing inwestorski jako proce...Marketing inwestorski jako proces zaspokajania potrz...

Robert Bęben

Książka omawia koncepcję marketingu inwestorskiego, którego wykorzystanie w działaniach podejmowanych na rynku kapitałowym ma zwiększać szanse na skuteczne pozyskiwanie kapitału.

Książka omawia koncepcję marketingu inwestorskiego, którego wykorzystanie w działaniach podejmowanych na rynku kapitałowym ma zwiększać szanse na skuteczne pozyskiwanie kapitału.

Ebook

Myśl jak człowiek biznesuMyśl jak człowiek biznesu

Piotr Surdel

Poradnik dla liderów. Prowadzi przez kolejne etapy rozwoju przedsiębiorczości. Wskazuje na kluczowe aspekty, które decydują o tym, że jedni realizują cele, a inni tylko o nich marzą.

Poradnik dla liderów. Prowadzi przez kolejne etapy rozwoju przedsiębiorczości. Wskazuje na kluczowe aspekty, które decydują o tym, że jedni realizują cele, a inni tylko o nich marzą.