Typ publikacji

Polecamy

Wydawca

Cena

Format

Słowa kluczowe

  • marketing

Wyniki wyszukiwania: (151)

Widok:
Na stronie:
Słowa kluczowe:
Typ publikacji:
Ebook

Myśl jak człowiek biznesuMyśl jak człowiek biznesu

Piotr Surdel

Poradnik dla liderów. Prowadzi przez kolejne etapy rozwoju przedsiębiorczości. Wskazuje na kluczowe aspekty, które decydują o tym, że jedni realizują cele, a inni tylko o nich marzą.

Poradnik dla liderów. Prowadzi przez kolejne etapy rozwoju przedsiębiorczości. Wskazuje na kluczowe aspekty, które decydują o tym, że jedni realizują cele, a inni tylko o nich marzą.

Ebook

MNEMObiznesMNEMObiznes

Andrzej Bubrowiecki

Poprzez techniki pamięciowe i mnemotechnikę możesz wpływać na zysk w biznesie niezależnie od tego, czy prowadzisz małą firmę, czy wielkie przedsiębiorstwo. Nie wierzysz? Sprawdź.

Poprzez techniki pamięciowe i mnemotechnikę możesz wpływać na zysk w biznesie niezależnie od tego, czy prowadzisz małą firmę, czy wielkie przedsiębiorstwo. Nie wierzysz? Sprawdź.

Ebook

Tajniki warsztatu legendarnego c...Tajniki warsztatu legendarnego copywritera

Claude Hopkins

Legendarny copywriter Claude Hopkins podpowiada, jak osiągnąć sukces w biznesie opartym na sprzedaży. Poznaj tajniki tworzenia skutecznych tekstów reklamowych!

Legendarny copywriter Claude Hopkins podpowiada, jak osiągnąć sukces w biznesie opartym na sprzedaży. Poznaj tajniki tworzenia skutecznych tekstów reklamowych!

Ebook

Scientific AdvertisingScientific Advertising

Claude Hopkins

Biblia reklamy i marketingu Claude'a Hopkinsa nazywanego „Arystotelesem reklamy”. Pozycja obowiązkowa dla tych, których interesują konkretne rezultaty działań marketingowych.

Biblia reklamy i marketingu Claude'a Hopkinsa nazywanego „Arystotelesem reklamy”. Pozycja obowiązkowa dla tych, których interesują konkretne rezultaty działań marketingowych.

Ebook

Wygraj klientaWygraj klienta

Marcin Paweł Panek

Chcesz wiedzieć, co myślą twoi klienci i dzięki tej wiedzy sprzedawać im więcej i więcej? Niniejsza publikacja z pewnością ci to ułatwi.

Chcesz wiedzieć, co myślą twoi klienci i dzięki tej wiedzy sprzedawać im więcej i więcej? Niniejsza publikacja z pewnością ci to ułatwi.

Ebook

Dzwonisz, sprzedajesz!Dzwonisz, sprzedajesz!

Artur Affek

Poradnik zawiera cenne wskazówki dotyczące sprzedaży przez telefon. Zachęca do opracowania własnych technik sprzedaży. Pozycja obowiązkowa dla każdego, kto używa telefonu jako narzędzia pracy.

Poradnik zawiera cenne wskazówki dotyczące sprzedaży przez telefon. Zachęca do opracowania własnych technik sprzedaży. Pozycja obowiązkowa dla każdego, kto używa telefonu jako narzędzia pracy.

Ebook

Spotkanie z klientemSpotkanie z klientem

Artur Wojciechowski

Jak skutecznie przeprowadzić rozmowę z klientem? Jak sprawić, by każde spotkanie kończyło się sukcesem? Jak osiągać najwyższe wyniki w sprzedaży? O tym w poradniku Artura Wojciechowskiego.

Jak skutecznie przeprowadzić rozmowę z klientem? Jak sprawić, by każde spotkanie kończyło się sukcesem? Jak osiągać najwyższe wyniki w sprzedaży? O tym w poradniku Artura Wojciechowskiego.

Ebook

Klucz do umysłu klientaKlucz do umysłu klienta

Jan Batorski

Jeżeli zajmujesz się sprzedażą lub Twój sukces zależy od umiejętności w tym zakresie, koniecznie zapoznaj się z poradami Jana Batorskiego.

Jeżeli zajmujesz się sprzedażą lub Twój sukces zależy od umiejętności w tym zakresie, koniecznie zapoznaj się z poradami Jana Batorskiego.

Ebook

Błyskawiczny e-mail marketingBłyskawiczny e-mail marketing

Dariusz Puzyrkiewicz

Chcesz pisać błyskawicznie e-maile, które uczynią Twój biznes maszyną do zarabiania pieniędzy? Koniecznie zapoznaj się z publikacją Dariusza Puzyrkiewicza.

Chcesz pisać błyskawicznie e-maile, które uczynią Twój biznes maszyną do zarabiania pieniędzy? Koniecznie zapoznaj się z publikacją Dariusza Puzyrkiewicza.

Ebook

NeuromarketingNeuromarketing

Roger Dooley

Praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta.

Praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta.

Ebook

Sprzedaż, marketing, biznesSprzedaż, marketing, biznes

Zbigniew Berent

Pozycja obowiązkowa dla osób związanych z szeroko pojętym handlem. Tekst książki urozmaicono licznymi przykładami z życia i relacjami z osobistych doświadczeń.

Pozycja obowiązkowa dla osób związanych z szeroko pojętym handlem. Tekst książki urozmaicono licznymi przykładami z życia i relacjami z osobistych doświadczeń.

Ebook

To zmienia wszystkoTo zmienia wszystko

Naomi Klein

Kolejna po „No Logo” i „Doktrynie szoku” książka Naomi Klein. Dopełnia trylogię, w której autorka stawia diagnozę kryzysów współczesnego świata, ukazując przy tym drogi ich przezwyciężania.

Kolejna po „No Logo” i „Doktrynie szoku” książka Naomi Klein. Dopełnia trylogię, w której autorka stawia diagnozę kryzysów współczesnego świata, ukazując przy tym drogi ich przezwyciężania.

Ebook

Rynek i marketing w pigułceRynek i marketing w pigułce

Tadeusz Wojciechowski

Syntetyczne ujęcie zagadnień z dziedziny marketingu. Zawiera „bloki tematyczne” odpowiadające podstawom wiedzy marketingowej. Struktura publikacji ułatwia znalezienie oraz zrozumienie konkretnego tematu.

Syntetyczne ujęcie zagadnień z dziedziny marketingu. Zawiera „bloki tematyczne” odpowiadające podstawom wiedzy marketingowej. Struktura publikacji ułatwia znalezienie oraz zrozumienie konkretnego tematu.

Ebook

Twoja firma w GoogleTwoja firma w Google

Damian Sałkowski

Poradnik dla początkujących i zaawansowanych biznesmenów. Omawia podstawowe zasady jak najlepszego wykorzystania Google AdWords – reklamowej kopalni złota nie tylko dla firmy Google, ale także dla tysięcy małych, średnich i dużych firm.

Poradnik dla początkujących i zaawansowanych biznesmenów. Omawia podstawowe zasady jak najlepszego wykorzystania Google AdWords – reklamowej kopalni złota nie tylko dla firmy Google, ale także dla tysięcy małych, średnich i dużych firm.

Ebook

Komunikowanie śmierciąKomunikowanie śmiercią

Wojciech Jabłoński

Nowatorskie w skali literatury światowej studium, którego przedmiotem jest medialny proces towarzyszący zgonom ludzi władzy.

Nowatorskie w skali literatury światowej studium, którego przedmiotem jest medialny proces towarzyszący zgonom ludzi władzy.

Ebook

Medialne lwy dla rekinów biznesuMedialne lwy dla rekinów biznesu

Aleksandra Ślifirska

Biblia biznesmena. Najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają w niej, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie.

Biblia biznesmena. Najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają w niej, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie.

Ebook

Wizualizacja informacji w biznesieWizualizacja informacji w biznesie

Wojciech Korsak

Poradnik, który w przystępny sposób omawia metody stosowania wizualizacji w obszarze biznesowym. Autor zamieścił w publikacji sporo ciekawych przykładów narzędzi i technik, które krok po kroku pokazują, jak zmienić opracowania tekstowe i tabelaryczne na dokumentację, którą cechuje wysoki stopień komunikatywności.

Poradnik, który w przystępny sposób omawia metody stosowania wizualizacji w obszarze biznesowym. Autor zamieścił w publikacji sporo ciekawych przykładów narzędzi i technik, które krok po kroku pokazują, jak zmienić opracowania tekstowe i tabelaryczne na dokumentację, którą cechuje wysoki stopień komunikatywności.

Ebook

Prankvertising i immersive brandingPrankvertising i immersive branding

Ewelina Masiarz

Poradnik, który na przykładach różnych metod pokazuje, jak wykorzystać emocje w celach handlowych. Nieocenione źródło informacji dla wszystkich przedsiębiorców zajmujących się szeroko pojętą sprzedażą towarów i usług.

Poradnik, który na przykładach różnych metod pokazuje, jak wykorzystać emocje w celach handlowych. Nieocenione źródło informacji dla wszystkich przedsiębiorców zajmujących się szeroko pojętą sprzedażą towarów i usług.

Ebook

Ekonomia umiaru – realna perspek...Ekonomia umiaru – realna perspektywa?

Ekonomia umiaru – jako nowy paradygmat – jest promowana przez prof. Grzegorza W. Kołodkę w jego licznych publikacjach. Książka ma stanowić próbę wyjaśnienia tego zjawiska i dać odpowiedź na pytanie, czy ta koncepcja jest realna w realizacji.

Ekonomia umiaru – jako nowy paradygmat – jest promowana przez prof. Grzegorza W. Kołodkę w jego licznych publikacjach. Książka ma stanowić próbę wyjaśnienia tego zjawiska i dać odpowiedź na pytanie, czy ta koncepcja jest realna w realizacji.