Typ publikacji

Polecamy

Wydawca

Cena

Format

Słowa kluczowe

  • marketing

Wyniki wyszukiwania: (151)

Widok:
Na stronie:
Słowa kluczowe:
Typ publikacji:
Ebook

Ekonomia umiaru – realna perspek...Ekonomia umiaru – realna perspektywa?

Ekonomia umiaru – jako nowy paradygmat – jest promowana przez prof. Grzegorza W. Kołodkę w jego licznych publikacjach. Książka ma stanowić próbę wyjaśnienia tego zjawiska i dać odpowiedź na pytanie, czy ta koncepcja jest realna w realizacji.

Ekonomia umiaru – jako nowy paradygmat – jest promowana przez prof. Grzegorza W. Kołodkę w jego licznych publikacjach. Książka ma stanowić próbę wyjaśnienia tego zjawiska i dać odpowiedź na pytanie, czy ta koncepcja jest realna w realizacji.

Ebook

System ERPSystem ERP

Magdalena Chomuszko

Wsparcie komputerowych systemów wspomagających zarządzanie to obecnie „być albo nie być” dla niejednej firmy. Dokładne omówienie implementacji rozwiązań IT dla biznesu pomoże profesjonalnie uczestniczyć we wdrażaniu tego typu projektów w przedsiębiorstwie.

Wsparcie komputerowych systemów wspomagających zarządzanie to obecnie „być albo nie być” dla niejednej firmy. Dokładne omówienie implementacji rozwiązań IT dla biznesu pomoże profesjonalnie uczestniczyć we wdrażaniu tego typu projektów w przedsiębiorstwie.

Ebook

Manipulacja w polityce Manipulacja w polityce

Mirosław Karwat

Książka, która może stać się drogowskazem w podejmowaniu politycznych wyborów. Uczy, jak nie ulegać demagogii i nie dać się manipulować. Uwrażliwia na populistyczne hasła, zazwyczaj nieznajdujące pokrycia w rzeczywistości.

Książka, która może stać się drogowskazem w podejmowaniu politycznych wyborów. Uczy, jak nie ulegać demagogii i nie dać się manipulować. Uwrażliwia na populistyczne hasła, zazwyczaj nieznajdujące pokrycia w rzeczywistości.

Ebook

Badania marketingoweBadania marketingowe

Książka przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiono cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problemów decyzyjnych przedsiębiorstw.

Książka przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiono cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problemów decyzyjnych przedsiębiorstw.