Typ publikacji

Polecamy

Wydawca

Cena

Format

Słowa kluczowe

  • marketing

Wyniki wyszukiwania: (152)

Widok:
Na stronie:
Słowa kluczowe:
Typ publikacji:
Ebook

Sprzedaż, marketing, biznesSprzedaż, marketing, biznes

Zbigniew Berent

Pozycja obowiązkowa dla osób związanych z szeroko pojętym handlem. Tekst książki urozmaicono licznymi przykładami z życia i relacjami z osobistych doświadczeń.

Pozycja obowiązkowa dla osób związanych z szeroko pojętym handlem. Tekst książki urozmaicono licznymi przykładami z życia i relacjami z osobistych doświadczeń.

Ebook

Rynek i marketing w pigułceRynek i marketing w pigułce

Tadeusz Wojciechowski

Syntetyczne ujęcie zagadnień z dziedziny marketingu. Zawiera „bloki tematyczne” odpowiadające podstawom wiedzy marketingowej. Struktura publikacji ułatwia znalezienie oraz zrozumienie konkretnego tematu.

Syntetyczne ujęcie zagadnień z dziedziny marketingu. Zawiera „bloki tematyczne” odpowiadające podstawom wiedzy marketingowej. Struktura publikacji ułatwia znalezienie oraz zrozumienie konkretnego tematu.

Ebook

Twoja firma w GoogleTwoja firma w Google

Damian Sałkowski

Poradnik dla początkujących i zaawansowanych biznesmenów. Omawia podstawowe zasady jak najlepszego wykorzystania Google AdWords – reklamowej kopalni złota nie tylko dla firmy Google, ale także dla tysięcy małych, średnich i dużych firm.

Poradnik dla początkujących i zaawansowanych biznesmenów. Omawia podstawowe zasady jak najlepszego wykorzystania Google AdWords – reklamowej kopalni złota nie tylko dla firmy Google, ale także dla tysięcy małych, średnich i dużych firm.

Ebook

Komunikowanie śmierciąKomunikowanie śmiercią

Wojciech Jabłoński

Nowatorskie w skali literatury światowej studium, którego przedmiotem jest medialny proces towarzyszący zgonom ludzi władzy.

Nowatorskie w skali literatury światowej studium, którego przedmiotem jest medialny proces towarzyszący zgonom ludzi władzy.

Ebook

Medialne lwy dla rekinów biznesuMedialne lwy dla rekinów biznesu

Aleksandra Ślifirska

Biblia biznesmena. Najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają w niej, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie.

Biblia biznesmena. Najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają w niej, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie.

Ebook

Wizualizacja informacji w biznesieWizualizacja informacji w biznesie

Wojciech Korsak

Poradnik, który w przystępny sposób omawia metody stosowania wizualizacji w obszarze biznesowym. Autor zamieścił w publikacji sporo ciekawych przykładów narzędzi i technik, które krok po kroku pokazują, jak zmienić opracowania tekstowe i tabelaryczne na dokumentację, którą cechuje wysoki stopień komunikatywności.

Poradnik, który w przystępny sposób omawia metody stosowania wizualizacji w obszarze biznesowym. Autor zamieścił w publikacji sporo ciekawych przykładów narzędzi i technik, które krok po kroku pokazują, jak zmienić opracowania tekstowe i tabelaryczne na dokumentację, którą cechuje wysoki stopień komunikatywności.

Ebook

Prankvertising i immersive brandingPrankvertising i immersive branding

Ewelina Masiarz

Poradnik, który na przykładach różnych metod pokazuje, jak wykorzystać emocje w celach handlowych. Nieocenione źródło informacji dla wszystkich przedsiębiorców zajmujących się szeroko pojętą sprzedażą towarów i usług.

Poradnik, który na przykładach różnych metod pokazuje, jak wykorzystać emocje w celach handlowych. Nieocenione źródło informacji dla wszystkich przedsiębiorców zajmujących się szeroko pojętą sprzedażą towarów i usług.

Ebook

Ekonomia umiaru – realna perspek...Ekonomia umiaru – realna perspektywa?

Ekonomia umiaru – jako nowy paradygmat – jest promowana przez prof. Grzegorza W. Kołodkę w jego licznych publikacjach. Książka ma stanowić próbę wyjaśnienia tego zjawiska i dać odpowiedź na pytanie, czy ta koncepcja jest realna w realizacji.

Ekonomia umiaru – jako nowy paradygmat – jest promowana przez prof. Grzegorza W. Kołodkę w jego licznych publikacjach. Książka ma stanowić próbę wyjaśnienia tego zjawiska i dać odpowiedź na pytanie, czy ta koncepcja jest realna w realizacji.

Ebook

System ERPSystem ERP

Magdalena Chomuszko

Wsparcie komputerowych systemów wspomagających zarządzanie to obecnie „być albo nie być” dla niejednej firmy. Dokładne omówienie implementacji rozwiązań IT dla biznesu pomoże profesjonalnie uczestniczyć we wdrażaniu tego typu projektów w przedsiębiorstwie.

Wsparcie komputerowych systemów wspomagających zarządzanie to obecnie „być albo nie być” dla niejednej firmy. Dokładne omówienie implementacji rozwiązań IT dla biznesu pomoże profesjonalnie uczestniczyć we wdrażaniu tego typu projektów w przedsiębiorstwie.

Ebook

Manipulacja w polityce Manipulacja w polityce

Mirosław Karwat

Książka, która może stać się drogowskazem w podejmowaniu politycznych wyborów. Uczy, jak nie ulegać demagogii i nie dać się manipulować. Uwrażliwia na populistyczne hasła, zazwyczaj nieznajdujące pokrycia w rzeczywistości.

Książka, która może stać się drogowskazem w podejmowaniu politycznych wyborów. Uczy, jak nie ulegać demagogii i nie dać się manipulować. Uwrażliwia na populistyczne hasła, zazwyczaj nieznajdujące pokrycia w rzeczywistości.

Ebook

Badania marketingoweBadania marketingowe

Książka przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiono cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problemów decyzyjnych przedsiębiorstw.

Książka przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiono cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problemów decyzyjnych przedsiębiorstw.