Typ publikacji

Polecamy

Wydawca

Cena

Format

Słowa kluczowe

  • marketing

Wyniki wyszukiwania: (151)

Widok:
Na stronie:
Słowa kluczowe:
Typ publikacji:
Ebook

Badania ankietoweBadania ankietowe

Magdalena Jarzewska

Przeprowadzenie ankiety może przyczynić się do lepszych wyników sprzedażowych. Jednak tylko jeśli zostanie stworzona prawidłowo. W poradniku znajdziesz wskazówki, jak to zrobić.

Przeprowadzenie ankiety może przyczynić się do lepszych wyników sprzedażowych. Jednak tylko jeśli zostanie stworzona prawidłowo. W poradniku znajdziesz wskazówki, jak to zrobić.

Ebook

Nieuczciwa konkurencjaNieuczciwa konkurencja

Michał Kuryłek

Miniporadnik, który wprowadza w trudny temat nieuczciwej konkurencji. Podpowie, jak samemu nie naruszać zasad i prawidłowo rozpoznać działania innych firm.

Miniporadnik, który wprowadza w trudny temat nieuczciwej konkurencji. Podpowie, jak samemu nie naruszać zasad i prawidłowo rozpoznać działania innych firm.

Ebook

Współpraca działu sprzedaży i ma...Współpraca działu sprzedaży i marketingu

Piotr Leśniewski

Poradnik, którego celem jest wskazanie sposobów na usprawnienie komunikacji i współpracy między działami sprzedaży i marketingu.

Poradnik, którego celem jest wskazanie sposobów na usprawnienie komunikacji i współpracy między działami sprzedaży i marketingu.

Ebook

Prawda o World of TanksPrawda o World of Tanks

flysold

Pierwsza na świecie niezależna książka o niezwykle popularnej czołgowej grze online „World od Tanks”.

Pierwsza na świecie niezależna książka o niezwykle popularnej czołgowej grze online „World od Tanks”.

Ebook

Marketing 3.0Marketing 3.0

Hermawan Kartajaya

Marketing 1.0 i Marketing 2.0 odchodzą do lamusa. Tylko Marketing 3.0 pozwala spojrzeć na nowo na własną firmę, budowaną markę i świadomego własnych potrzeb klienta.

Marketing 3.0

Dobry produkt? Zadowolony klient? Spełniony człowiek!

Hermawan Kartajaya Wydawca: MT Biznes MOBI + EPUB + PDF (w wersji papierowej 192 strony)

Marketing 1.0 i Marketing 2.0 odchodzą do lamusa. Tylko Marketing 3.0 pozwala spojrzeć na nowo na własną firmę, budowaną markę i świadomego własnych potrzeb klienta.

Ebook

Wystąpienia perswazyjneWystąpienia perswazyjne

Elżbieta Żurek

Nieoceniona pomoc dla wszystkich, którzy są zainteresowani poprawą swoich umiejętności w zakresie wygłaszania publicznych przemówień, prezentowania własnych idei oraz przekonywania do swoich racji.

Nieoceniona pomoc dla wszystkich, którzy są zainteresowani poprawą swoich umiejętności w zakresie wygłaszania publicznych przemówień, prezentowania własnych idei oraz przekonywania do swoich racji.

Ebook

Mała firma w sieciMała firma w sieci

Mariusz Gąsiewski

Poradnik dla przedsiębiorców i właścicieli firm – o tym, jak dzięki darmowym narzędziom internetowym zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku.

Poradnik dla przedsiębiorców i właścicieli firm – o tym, jak dzięki darmowym narzędziom internetowym zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku.

Ebook

Reklama w Google dla małych i śr...Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw

Mariusz Gąsiewski

Poradnik dla przedsiębiorców, menedżerów i właścicieli firm – w praktyczny i przystępny sposób pokazuje, jak zdobywać dzięki Google AdWords szerokie rzesze klientów.

Poradnik dla przedsiębiorców, menedżerów i właścicieli firm – w praktyczny i przystępny sposób pokazuje, jak zdobywać dzięki Google AdWords szerokie rzesze klientów.

Ebook

Techniki skutecznej sprzedaży pr...Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet

Josiane Chriqui Feigon

Poradnik dla telesprzedawców. Szczegółowe omówienie programu obejmującego dziesięć niezbędnych umiejętnościach dopasowanych do cyklu sprzedaży.

Poradnik dla telesprzedawców. Szczegółowe omówienie programu obejmującego dziesięć niezbędnych umiejętnościach dopasowanych do cyklu sprzedaży.

Ebook

Polski model organizacji typu th...Polski model organizacji typu think tank

Piotr Zbieranek

Interdyscyplinarna, aktualna w kontekście współczesnych procesów społecznych, pierwsza w Polsce tak obszerna praca poświęcona rodzimym organizacjom typu think tank.

Interdyscyplinarna, aktualna w kontekście współczesnych procesów społecznych, pierwsza w Polsce tak obszerna praca poświęcona rodzimym organizacjom typu think tank.

Ebook

Usługi profesjonalne w globalnej...Usługi profesjonalne w globalnej gospodarce

Omówienie specyfiki i zróżnicowania usług profesjonalnych oraz związanych z nimi trendów wynikających z rozwoju nowych technologii.

Omówienie specyfiki i zróżnicowania usług profesjonalnych oraz związanych z nimi trendów wynikających z rozwoju nowych technologii.