Typ publikacji

Polecamy

Kategorie

  • Fachowe i branżowe
  • Marketing i sprzedaż

Wydawca

Cena

Serie

Rodzaje publikacji

  • opracowanie

Format

Wyniki wyszukiwania: (9)

Widok:
Na stronie:
Typ publikacji:
Rodzaj publikacji:
Ebook

Marketing inwestorski jako proce...Marketing inwestorski jako proces zaspokajania potrz...

Robert Bęben

Książka omawia koncepcję marketingu inwestorskiego, którego wykorzystanie w działaniach podejmowanych na rynku kapitałowym ma zwiększać szanse na skuteczne pozyskiwanie kapitału.

Książka omawia koncepcję marketingu inwestorskiego, którego wykorzystanie w działaniach podejmowanych na rynku kapitałowym ma zwiększać szanse na skuteczne pozyskiwanie kapitału.

Ebook

Rynek książki w Polsce 2015: Dys...Rynek książki w Polsce 2015: Dystrybucja

Łukasz Gołębiewski

Tom przekrojowego wydawnictwa poświęconego zagadnieniom dotyczącym funkcjonowania polskiej branży wydawniczo-księgarskiej. Omawia kwestie związane z rynkiem dystrybucyjnym.

Tom przekrojowego wydawnictwa poświęconego zagadnieniom dotyczącym funkcjonowania polskiej branży wydawniczo-księgarskiej. Omawia kwestie związane z rynkiem dystrybucyjnym.

Ebook

Rynek i marketing w pigułceRynek i marketing w pigułce

Tadeusz Wojciechowski

Syntetyczne ujęcie zagadnień z dziedziny marketingu. Zawiera „bloki tematyczne” odpowiadające podstawom wiedzy marketingowej. Struktura publikacji ułatwia znalezienie oraz zrozumienie konkretnego tematu.

Syntetyczne ujęcie zagadnień z dziedziny marketingu. Zawiera „bloki tematyczne” odpowiadające podstawom wiedzy marketingowej. Struktura publikacji ułatwia znalezienie oraz zrozumienie konkretnego tematu.

Ebook

Rynek książki w Polsce 2016: Dys...Rynek książki w Polsce 2016: Dystrybucja

Łukasz Gołębiewski

Tom przekrojowego wydawnictwa poświęconego zagadnieniom dotyczącym funkcjonowania polskiej branży wydawniczo-księgarskiej. Omawia kwestie związane z rynkiem dystrybucyjnym.

Tom przekrojowego wydawnictwa poświęconego zagadnieniom dotyczącym funkcjonowania polskiej branży wydawniczo-księgarskiej. Omawia kwestie związane z rynkiem dystrybucyjnym.

Ebook

Rynek książki w Polsce 2017: Dys...Rynek książki w Polsce 2017: Dystrybucja

Paweł Waszczyk

Tom przekrojowego wydawnictwa poświęconego zagadnieniom dotyczącym funkcjonowania polskiej branży wydawniczo-księgarskiej. Omawia kwestie związane z rynkiem dystrybucyjnym.

Tom przekrojowego wydawnictwa poświęconego zagadnieniom dotyczącym funkcjonowania polskiej branży wydawniczo-księgarskiej. Omawia kwestie związane z rynkiem dystrybucyjnym.

Ebook

Relacje podmiotów rynkowych w wa...Relacje podmiotów rynkowych w warunkach zmian

Opracowanie skupione na relacjach zachodzących pomiędzy podmiotami na wybranych rynkach w Polsce, ukazujące je w kontekście zmieniających się warunków ekonomicznych.

Opracowanie skupione na relacjach zachodzących pomiędzy podmiotami na wybranych rynkach w Polsce, ukazujące je w kontekście zmieniających się warunków ekonomicznych.

Ebook

Zachowania rynkowe kobietZachowania rynkowe kobiet

Analiza współczesnych zachowań konsumenckich kobiet ze szczegółowym omówieniem rynków usług finansowych, żywności, artykułów wyposażenia wnętrz, usług turystycznych oraz dóbr luksusowych.

Analiza współczesnych zachowań konsumenckich kobiet ze szczegółowym omówieniem rynków usług finansowych, żywności, artykułów wyposażenia wnętrz, usług turystycznych oraz dóbr luksusowych.

Ebook

SponsoringSponsoring

Marek Datko

Marketing sponsorski daje przedsiębiorstwu szansę na dotarcie do jak największej liczby potencjalnych klientów. Ale jak umiejętnie korzystać z tej formy promocji? O tym w fachowym opracowaniu.

Marketing sponsorski daje przedsiębiorstwu szansę na dotarcie do jak największej liczby potencjalnych klientów. Ale jak umiejętnie korzystać z tej formy promocji? O tym w fachowym opracowaniu.

Ebook

Rynek książki w Polsce 2013: Dys...Rynek książki w Polsce 2013: Dystrybucja

Łukasz Gołębiewski

Kolejny tom przekrojowego wydawnictwa poświęconego zagadnieniom dotyczącym funkcjonowania polskiej branży wydawniczo-księgarskiej. Omawia kwestie związane z rynkiem dystrybucyjnym.

Kolejny tom przekrojowego wydawnictwa poświęconego zagadnieniom dotyczącym funkcjonowania polskiej branży wydawniczo-księgarskiej. Omawia kwestie związane z rynkiem dystrybucyjnym.