Typ publikacji

Polecamy

Kategorie

  • Fachowe i branżowe
  • Marketing i sprzedaż

Wydawca

Cena

Rodzaje publikacji

  • poradnik

Format

Wyniki wyszukiwania: (48)

Widok:
Na stronie:
Typ publikacji:
Rodzaj publikacji:
Ebook

E-marketing w praktyce E-marketing w praktyce

Artur Maciorowski

Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję. Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu!

Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję. Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu!

Ebook

Techniki sprzedażyTechniki sprzedaży

Lennart Rosell

Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? Odpowiedź na to niezwykle istotne pytanie znajdziesz w poradniku Lennarta Rosella.

Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? Odpowiedź na to niezwykle istotne pytanie znajdziesz w poradniku Lennarta Rosella.

Ebook

Zmysły dla zyskuZmysły dla zysku

Iwona Skowronek

Poradnik, który przedstawia wykorzystanie marketingu sensorycznego w kilkunastu branżach w Polsce i na świecie. Nominacja w konkursie na najlepszą książkę ekonomiczno-biznesową Economicus 2014.

Poradnik, który przedstawia wykorzystanie marketingu sensorycznego w kilkunastu branżach w Polsce i na świecie. Nominacja w konkursie na najlepszą książkę ekonomiczno-biznesową Economicus 2014.

Ebook

Tajniki warsztatu legendarnego c...Tajniki warsztatu legendarnego copywritera

Claude Hopkins

Legendarny copywriter Claude Hopkins podpowiada, jak osiągnąć sukces w biznesie opartym na sprzedaży. Poznaj tajniki tworzenia skutecznych tekstów reklamowych!

Legendarny copywriter Claude Hopkins podpowiada, jak osiągnąć sukces w biznesie opartym na sprzedaży. Poznaj tajniki tworzenia skutecznych tekstów reklamowych!

Ebook

Scientific AdvertisingScientific Advertising

Claude Hopkins

Biblia reklamy i marketingu Claude'a Hopkinsa nazywanego „Arystotelesem reklamy”. Pozycja obowiązkowa dla tych, których interesują konkretne rezultaty działań marketingowych.

Biblia reklamy i marketingu Claude'a Hopkinsa nazywanego „Arystotelesem reklamy”. Pozycja obowiązkowa dla tych, których interesują konkretne rezultaty działań marketingowych.

Ebook

Wygraj klientaWygraj klienta

Marcin Paweł Panek

Chcesz wiedzieć, co myślą twoi klienci i dzięki tej wiedzy sprzedawać im więcej i więcej? Niniejsza publikacja z pewnością ci to ułatwi.

Chcesz wiedzieć, co myślą twoi klienci i dzięki tej wiedzy sprzedawać im więcej i więcej? Niniejsza publikacja z pewnością ci to ułatwi.

Ebook

Dzwonisz, sprzedajesz!Dzwonisz, sprzedajesz!

Artur Affek

Poradnik zawiera cenne wskazówki dotyczące sprzedaży przez telefon. Zachęca do opracowania własnych technik sprzedaży. Pozycja obowiązkowa dla każdego, kto używa telefonu jako narzędzia pracy.

Poradnik zawiera cenne wskazówki dotyczące sprzedaży przez telefon. Zachęca do opracowania własnych technik sprzedaży. Pozycja obowiązkowa dla każdego, kto używa telefonu jako narzędzia pracy.

Ebook

Spotkanie z klientemSpotkanie z klientem

Artur Wojciechowski

Jak skutecznie przeprowadzić rozmowę z klientem? Jak sprawić, by każde spotkanie kończyło się sukcesem? Jak osiągać najwyższe wyniki w sprzedaży? O tym w poradniku Artura Wojciechowskiego.

Jak skutecznie przeprowadzić rozmowę z klientem? Jak sprawić, by każde spotkanie kończyło się sukcesem? Jak osiągać najwyższe wyniki w sprzedaży? O tym w poradniku Artura Wojciechowskiego.

Ebook

Klucz do umysłu klientaKlucz do umysłu klienta

Jan Batorski

Jeżeli zajmujesz się sprzedażą lub Twój sukces zależy od umiejętności w tym zakresie, koniecznie zapoznaj się z poradami Jana Batorskiego.

Jeżeli zajmujesz się sprzedażą lub Twój sukces zależy od umiejętności w tym zakresie, koniecznie zapoznaj się z poradami Jana Batorskiego.

Ebook

Zarządzanie sprzedażąZarządzanie sprzedażą

Brian Tracy

Poradnik, w którym znakomity amerykański fachowiec w dziedzinie rozwoju biznesu zdradza przepis na sukces w zarządzaniu sprzedażą.

Poradnik, w którym znakomity amerykański fachowiec w dziedzinie rozwoju biznesu zdradza przepis na sukces w zarządzaniu sprzedażą.

Ebook

Blogi firmoweBlogi firmowe

Dominik Kaznowski

Efektowność nie zawsze bywa efektywna. Jak więc prowadzić firmowy blog, by osiągnąć zamierzony cel? Poznaj najnowsze trendy i zobacz najskuteczniejsze wpisy przyciągające klientów oraz kontrahentów.

Efektowność nie zawsze bywa efektywna. Jak więc prowadzić firmowy blog, by osiągnąć zamierzony cel? Poznaj najnowsze trendy i zobacz najskuteczniejsze wpisy przyciągające klientów oraz kontrahentów.

Ebook

NarratologiaNarratologia

Paweł Tkaczyk

Fascynująca podróż po świecie opowieści. Z książki Pawła Tkaczyka dowiesz się, dlaczego historie mają tak wielki wpływ na Ciebie i innych ludzi. Skąd się wzięły? Czemu służą? Kiedy działają lepiej, a kiedy gorzej? A przede wszystkim – jak konstruować takie, które trafiają w samo sedno. Kapitalna pomoc dla osób, dla których słowa w sferze zawodowej mają niezastąpioną moc.

Fascynująca podróż po świecie opowieści. Z książki Pawła Tkaczyka dowiesz się, dlaczego historie mają tak wielki wpływ na Ciebie i innych ludzi. Skąd się wzięły? Czemu służą? Kiedy działają lepiej, a kiedy gorzej? A przede wszystkim – jak konstruować takie, które trafiają w samo sedno. Kapitalna pomoc dla osób, dla których słowa w sferze zawodowej mają niezastąpioną moc.

Ebook

Content MarketingContent Marketing

Tomasz Stopka

Tradycyjne formy marketingu stają się coraz mniej skuteczne, ponieważ odbiorcy mają dość nachalnych reklam i ciągłego nakłaniania do zakupów. Odpowiedzią jest content marketing. Z tej książki dowiesz się, jak zbudować pozytywne relacje ze swoimi klientami.

Tradycyjne formy marketingu stają się coraz mniej skuteczne, ponieważ odbiorcy mają dość nachalnych reklam i ciągłego nakłaniania do zakupów. Odpowiedzią jest content marketing. Z tej książki dowiesz się, jak zbudować pozytywne relacje ze swoimi klientami.

Ebook

Psychologia sprzedażyPsychologia sprzedaży

Brian Tracy

Naucz się sprzedawać od najlepszych ludzi w branży! „Psychologia sprzedaży” to rozwinięcie klasycznego programu treningowego Briana Tracy. Poznaj ludzkie myślenie, motywy kupowania oraz najskuteczniejsze techniki sprzedaży i perswazji. Lektura obowiązkowa każdego handlowca, który na poważnie myśli o karierze.

Naucz się sprzedawać od najlepszych ludzi w branży! „Psychologia sprzedaży” to rozwinięcie klasycznego programu treningowego Briana Tracy. Poznaj ludzkie myślenie, motywy kupowania oraz najskuteczniejsze techniki sprzedaży i perswazji. Lektura obowiązkowa każdego handlowca, który na poważnie myśli o karierze.

Ebook

Marketing 4.0Marketing 4.0

Hermawan Kartajaya

Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje.

Marketing 4.0

Era cyfrowa

Hermawan Kartajaya Wydawca: MT Biznes MOBI + EPUB (w wersji papierowej 184 strony)

Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje.

Ebook

Druga sztuka marketinguDruga sztuka marketingu

Jacek Kotarbiński

Kontynuacja bestsellerowej „Sztuki marketingu”. Lektura obowiązkowa dla każdego przedsiębiorcy, marketera, lidera sprzedaży czy start-upu. Kopalnia inspiracji i praktycznych wskazówek dla profesjonalistów marketingu, sprzedaży, rozwoju czy innowacji.

Kontynuacja bestsellerowej „Sztuki marketingu”. Lektura obowiązkowa dla każdego przedsiębiorcy, marketera, lidera sprzedaży czy start-upu. Kopalnia inspiracji i praktycznych wskazówek dla profesjonalistów marketingu, sprzedaży, rozwoju czy innowacji.