Typ publikacji

Kategorie

  • Biznes, firma, inwestycje
  • Marketing i sprzedaż

Wydawca

Cena

Rodzaje publikacji

Format

Oferta Publio.pl w kategorii Biznes, firma, inwestycje - Marketing i sprzedaż obejmuje 105 ebooków. Nasze bestsellery, najchętniej kupowane ebooki to: Moja marka (Hermann H. Wala), Ocena pracy handlowca (Faustyna Kowalska), Klucz do umysłu klienta (Jan Batorski), Prankvertising i immersive branding (Ewelina Masiarz), Badanie potrzeb klienta (Urszula Bartkowska).
Najnowsze tytuły w kategorii Biznes, firma, inwestycje - Marketing i sprzedaż to: Marketing 4.0 (Philip Kotler), Skuteczny trening sprzedaży (Grzegorz Radłowski), Przewodnik po metodzie QFD (Marek Ćwiklicki), Marketing (Eugeniusz Michalski), Świeże podejście do e-mail marketingu (Paweł Sala).
Dla części ebooków przygotowaliśmy darmowy fragment lub plik do pobrania w wygodnym formacie (epub, mobi, pdf).

Ebooki - Marketing i sprzedaż

Widok:
Na stronie:
Ebook

Ocena pracy handlowcaOcena pracy handlowca

Faustyna Kowalska

Sprawdź, jakich błędów unikać podczas rocznej oceny pracownika i jak dobrze się do niej przygotować.

Sprawdź, jakich błędów unikać podczas rocznej oceny pracownika i jak dobrze się do niej przygotować.

Ebook

Moja markaMoja marka

Hermann H. Wala

Co sprawia, że marka staje silna i wyróżnia się na rynku? Na czym polega jej wyjątkowość – w arkana biznesowego sukcesu wprowadzi nas poradnik Hermanna H. Wala.

Co sprawia, że marka staje silna i wyróżnia się na rynku? Na czym polega jej wyjątkowość – w arkana biznesowego sukcesu wprowadzi nas poradnik Hermanna H. Wala.

Ebook

Kształtowanie cenKształtowanie cen

Björn Lundén

Jak należy kształtować ceny swoich produktów? Lepiej robić to w oparciu o koszty czy ceny konkurencji? Warto to wiedzieć – dobrze ustalona cena to pierwszy krok do zwiększenia zysku ze sprzedaży.

Jak należy kształtować ceny swoich produktów? Lepiej robić to w oparciu o koszty czy ceny konkurencji? Warto to wiedzieć – dobrze ustalona cena to pierwszy krok do zwiększenia zysku ze sprzedaży.

Ebook

WyprzedażeWyprzedaże

Julita Zdończyk

W poradniku znajdziesz wszystko, co powinieneś wiedzieć, podejmując decyzję o organizowaniu wyprzedaży.

W poradniku znajdziesz wszystko, co powinieneś wiedzieć, podejmując decyzję o organizowaniu wyprzedaży.

Ebook

Wyznaczanie celówWyznaczanie celów

Aneta Jakubiak-Mirończuk

Zasady wyznaczania celów handlowcom – sposób na motywowanie pracowników do skuteczniejszej realizacji planów sprzedażowych firmy.

Zasady wyznaczania celów handlowcom – sposób na motywowanie pracowników do skuteczniejszej realizacji planów sprzedażowych firmy.

Ebook

Współpraca działu sprzedaży i ma...Współpraca działu sprzedaży i marketingu

Piotr Leśniewski

Poradnik, którego celem jest wskazanie sposobów na usprawnienie komunikacji i współpracy między działami sprzedaży i marketingu.

Poradnik, którego celem jest wskazanie sposobów na usprawnienie komunikacji i współpracy między działami sprzedaży i marketingu.

Ebook

Marketing 3.0Marketing 3.0

Hermawan Kartajaya

Marketing 1.0 i Marketing 2.0 odchodzą do lamusa. Tylko Marketing 3.0 pozwala spojrzeć na nowo na własną firmę, budowaną markę i świadomego własnych potrzeb klienta.

Marketing 3.0

Dobry produkt? Zadowolony klient? Spełniony człowiek!

Hermawan Kartajaya Wydawca: MT Biznes MOBI + EPUB + PDF (w wersji papierowej 192 strony)

Marketing 1.0 i Marketing 2.0 odchodzą do lamusa. Tylko Marketing 3.0 pozwala spojrzeć na nowo na własną firmę, budowaną markę i świadomego własnych potrzeb klienta.

Ebook

Ceny – metody ustalaniaCeny – metody ustalania

Waldemar Kos

Ustalenie poziomu cen sprzedawanych produktów tak, aby firma osiągnęła zysk, wymaga odpowiedniej kalkulacji. Poradnik Waldemara Kosa podpowiada, jak optymalnie skalkulować poziom cen.

Ustalenie poziomu cen sprzedawanych produktów tak, aby firma osiągnęła zysk, wymaga odpowiedniej kalkulacji. Poradnik Waldemara Kosa podpowiada, jak optymalnie skalkulować poziom cen.

Ebook

Marketing w praktyceMarketing w praktyce

Mirko Düssel

Podręcznik, przewodnik i kompendium wiedzy w jednym. Doskonałe źródło informacji zarówno dla osób zajmujących się praktyką marketingową, jak i studentów, którzy chcieliby poszerzyć swoje wiadomości.

Podręcznik, przewodnik i kompendium wiedzy w jednym. Doskonałe źródło informacji zarówno dla osób zajmujących się praktyką marketingową, jak i studentów, którzy chcieliby poszerzyć swoje wiadomości.

Ebook

Sprzedaż i dystrybucjaSprzedaż i dystrybucja

Heiko van Eckert

Poradnik Heiko van Eckerta to doskonałe źródło wiedzy o tym, jak utrzymywać dobre kontakty z klientami i zoptymalizować bieżącą działalność przedsiębiorstwa.

Poradnik Heiko van Eckerta to doskonałe źródło wiedzy o tym, jak utrzymywać dobre kontakty z klientami i zoptymalizować bieżącą działalność przedsiębiorstwa.

Ebook

Prankvertising i immersive brandingPrankvertising i immersive branding

Ewelina Masiarz

Poradnik, który na przykładach różnych metod pokazuje, jak wykorzystać emocje w celach handlowych. Nieocenione źródło informacji dla wszystkich przedsiębiorców zajmujących się szeroko pojętą sprzedażą towarów i usług.

Poradnik, który na przykładach różnych metod pokazuje, jak wykorzystać emocje w celach handlowych. Nieocenione źródło informacji dla wszystkich przedsiębiorców zajmujących się szeroko pojętą sprzedażą towarów i usług.

Ebook

Klucz do umysłu klientaKlucz do umysłu klienta

Jan Batorski

Jeżeli zajmujesz się sprzedażą lub Twój sukces zależy od umiejętności w tym zakresie, koniecznie zapoznaj się z poradami Jana Batorskiego.

Jeżeli zajmujesz się sprzedażą lub Twój sukces zależy od umiejętności w tym zakresie, koniecznie zapoznaj się z poradami Jana Batorskiego.

Ebook

Badanie potrzeb klientaBadanie potrzeb klienta

Urszula Bartkowska

Aby stać się efektywnym przedstawicielem handlowym niezbędna jest znajomość potrzeb klienta. Jakie pytania zadawać, aby je poznać? O tym w poradniku Urszuli Bartkowskiej.

Aby stać się efektywnym przedstawicielem handlowym niezbędna jest znajomość potrzeb klienta. Jakie pytania zadawać, aby je poznać? O tym w poradniku Urszuli Bartkowskiej.

Ebook

NarratologiaNarratologia

Paweł Tkaczyk

Fascynująca podróż po świecie opowieści. Z książki Pawła Tkaczyka dowiesz się, dlaczego historie mają tak wielki wpływ na Ciebie i innych ludzi. Skąd się wzięły? Czemu służą? Kiedy działają lepiej, a kiedy gorzej? A przede wszystkim – jak konstruować takie, które trafiają w samo sedno. Kapitalna pomoc dla osób, dla których słowa w sferze zawodowej mają niezastąpioną moc.

Fascynująca podróż po świecie opowieści. Z książki Pawła Tkaczyka dowiesz się, dlaczego historie mają tak wielki wpływ na Ciebie i innych ludzi. Skąd się wzięły? Czemu służą? Kiedy działają lepiej, a kiedy gorzej? A przede wszystkim – jak konstruować takie, które trafiają w samo sedno. Kapitalna pomoc dla osób, dla których słowa w sferze zawodowej mają niezastąpioną moc.

Ebook

Świeże podejście do e-mail marke...Świeże podejście do e-mail marketingu

Paweł Sala

Jak korzystać z możliwości, które dają nowoczesne systemy do e-mail marketingu? Jak umiejętnie wykorzystać raporty z kampanii, aby zwiększyć jej efektywność? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań zawiera wzbogacony o nowe treści poradnik Pawła Sali.

Jak korzystać z możliwości, które dają nowoczesne systemy do e-mail marketingu? Jak umiejętnie wykorzystać raporty z kampanii, aby zwiększyć jej efektywność? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań zawiera wzbogacony o nowe treści poradnik Pawła Sali.

Ebook

Sprzedaż usługSprzedaż usług

Ulf Rader

Sprzedaż usług rządzi się nieco innymi prawami niż sprzedaż towarów. Jakimi? Na to pytanie odpowiada w swoim poradniku Ulf Rader.

Sprzedaż usług rządzi się nieco innymi prawami niż sprzedaż towarów. Jakimi? Na to pytanie odpowiada w swoim poradniku Ulf Rader.

Ebook

E-biznes na AllegroE-biznes na Allegro

Nowoczesny poradnik e-commerce dla przedsiębiorców, którzy chcą poznać zasady skutecznego handlu na platformie aukcyjnej Allegro – od budowy własnej marki po zarządzanie magazynem i spedycją.

Nowoczesny poradnik e-commerce dla przedsiębiorców, którzy chcą poznać zasady skutecznego handlu na platformie aukcyjnej Allegro – od budowy własnej marki po zarządzanie magazynem i spedycją.

Ebook

Sztuka marketinguSztuka marketingu

Jacek Kotarbiński

To nie marketing oszukuje ludzi. To ludzie oszukują, używając narzędzi marketingu. Ale czy tak jest zawsze? Nie! Ten poradnik uczy, jak pozyskiwać klientów profesjonalnie i bez manipulacji.

To nie marketing oszukuje ludzi. To ludzie oszukują, używając narzędzi marketingu. Ale czy tak jest zawsze? Nie! Ten poradnik uczy, jak pozyskiwać klientów profesjonalnie i bez manipulacji.

Ebook

Jak zdobyć klientów w internecieJak zdobyć klientów w internecie

Gitte Härter

Internet oferuje niezliczone możliwości rozwoju. Poradnik Gitte Härter ukazuje, jak wielki jest wpływ tego medium na budowanie marki przedsiębiorstwa.

Internet oferuje niezliczone możliwości rozwoju. Poradnik Gitte Härter ukazuje, jak wielki jest wpływ tego medium na budowanie marki przedsiębiorstwa.

Ebook

Skuteczna promocja przy niskim b...Skuteczna promocja przy niskim budżecie

Michael Böhm

Poradnik dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. Jego autor Michael Böhm, znawca marketingu niskobudżetowego, udziela porad, jak przy niewielkim kapitale osiągnąć sukces.

Poradnik dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. Jego autor Michael Böhm, znawca marketingu niskobudżetowego, udziela porad, jak przy niewielkim kapitale osiągnąć sukces.