Typ publikacji

Kategorie

  • Biznes, firma, inwestycje
  • Marketing i sprzedaż

Wydawca

Cena

Rodzaje publikacji

Format

Oferta Publio.pl w kategorii Biznes, firma, inwestycje - Marketing i sprzedaż obejmuje 105 ebooków. Nasze bestsellery, najchętniej kupowane ebooki to: Narratologia (Paweł Tkaczyk), Marketing 4.0 (Philip Kotler), Psychologia sprzedaży (Brian Tracy), Wyznaczanie celów (Aneta Jakubiak-Mirończuk), Współpraca działu sprzedaży i marketingu (Piotr Leśniewski).
Najnowsze tytuły w kategorii Biznes, firma, inwestycje - Marketing i sprzedaż to: Marketing Automation Revolution (Grzegorz Błażewicz), Marketing 4.0 (Philip Kotler), Skuteczny trening sprzedaży (Grzegorz Radłowski), Przewodnik po metodzie QFD (Marek Ćwiklicki), Marketing (Eugeniusz Michalski).
Dla części ebooków przygotowaliśmy darmowy fragment lub plik do pobrania w wygodnym formacie (epub, mobi, pdf).

Ebooki - Marketing i sprzedaż

Widok:
Na stronie:
Ebook

NarratologiaNarratologia

Paweł Tkaczyk

Fascynująca podróż po świecie opowieści. Z książki Pawła Tkaczyka dowiesz się, dlaczego historie mają tak wielki wpływ na Ciebie i innych ludzi. Skąd się wzięły? Czemu służą? Kiedy działają lepiej, a kiedy gorzej? A przede wszystkim – jak konstruować takie, które trafiają w samo sedno. Kapitalna pomoc dla osób, dla których słowa w sferze zawodowej mają niezastąpioną moc.

Fascynująca podróż po świecie opowieści. Z książki Pawła Tkaczyka dowiesz się, dlaczego historie mają tak wielki wpływ na Ciebie i innych ludzi. Skąd się wzięły? Czemu służą? Kiedy działają lepiej, a kiedy gorzej? A przede wszystkim – jak konstruować takie, które trafiają w samo sedno. Kapitalna pomoc dla osób, dla których słowa w sferze zawodowej mają niezastąpioną moc.

Ebook

Marketing 4.0Marketing 4.0

Hermawan Kartajaya

Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje.

Marketing 4.0

Era cyfrowa

Hermawan Kartajaya Wydawca: MT Biznes MOBI + EPUB (w wersji papierowej 184 strony)

Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje.

Ebook

Wyznaczanie celówWyznaczanie celów

Aneta Jakubiak-Mirończuk

Zasady wyznaczania celów handlowcom – sposób na motywowanie pracowników do skuteczniejszej realizacji planów sprzedażowych firmy.

Zasady wyznaczania celów handlowcom – sposób na motywowanie pracowników do skuteczniejszej realizacji planów sprzedażowych firmy.

Ebook

Współpraca działu sprzedaży i ma...Współpraca działu sprzedaży i marketingu

Piotr Leśniewski

Poradnik, którego celem jest wskazanie sposobów na usprawnienie komunikacji i współpracy między działami sprzedaży i marketingu.

Poradnik, którego celem jest wskazanie sposobów na usprawnienie komunikacji i współpracy między działami sprzedaży i marketingu.

Ebook

Psychologia sprzedażyPsychologia sprzedaży

Brian Tracy

Naucz się sprzedawać od najlepszych ludzi w branży! „Psychologia sprzedaży” to rozwinięcie klasycznego programu treningowego Briana Tracy. Poznaj ludzkie myślenie, motywy kupowania oraz najskuteczniejsze techniki sprzedaży i perswazji. Lektura obowiązkowa każdego handlowca, który na poważnie myśli o karierze.

Naucz się sprzedawać od najlepszych ludzi w branży! „Psychologia sprzedaży” to rozwinięcie klasycznego programu treningowego Briana Tracy. Poznaj ludzkie myślenie, motywy kupowania oraz najskuteczniejsze techniki sprzedaży i perswazji. Lektura obowiązkowa każdego handlowca, który na poważnie myśli o karierze.

Ebook

Marketing w praktyceMarketing w praktyce

Mirko Düssel

Podręcznik, przewodnik i kompendium wiedzy w jednym. Doskonałe źródło informacji zarówno dla osób zajmujących się praktyką marketingową, jak i studentów, którzy chcieliby poszerzyć swoje wiadomości.

Podręcznik, przewodnik i kompendium wiedzy w jednym. Doskonałe źródło informacji zarówno dla osób zajmujących się praktyką marketingową, jak i studentów, którzy chcieliby poszerzyć swoje wiadomości.

Ebook

Budżet działów sprzedażyBudżet działów sprzedaży

Bartosz Augustyn

Poradnik, który pomaga zaplanować budżet dopasowany do celów i zadań prowadzonej przez Ciebie firmy. Prezentuje kilka metod ustalania budżetu.

Poradnik, który pomaga zaplanować budżet dopasowany do celów i zadań prowadzonej przez Ciebie firmy. Prezentuje kilka metod ustalania budżetu.

Ebook

Analiza wyników sprzedażyAnaliza wyników sprzedaży

Julita Zdończyk

Trzy metody analizy wyników sprzedaży wraz z przykładami – pozwalają podjąć działania, które przynoszą zysk, a ograniczają straty.

Trzy metody analizy wyników sprzedaży wraz z przykładami – pozwalają podjąć działania, które przynoszą zysk, a ograniczają straty.

Ebook

Ceny – metody ustalaniaCeny – metody ustalania

Waldemar Kos

Ustalenie poziomu cen sprzedawanych produktów tak, aby firma osiągnęła zysk, wymaga odpowiedniej kalkulacji. Poradnik Waldemara Kosa podpowiada, jak optymalnie skalkulować poziom cen.

Ustalenie poziomu cen sprzedawanych produktów tak, aby firma osiągnęła zysk, wymaga odpowiedniej kalkulacji. Poradnik Waldemara Kosa podpowiada, jak optymalnie skalkulować poziom cen.

Ebook

Marketing dla małych i średnich...Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

Björn Lundén

Sukces firmy zależy w dużej mierze od skutecznego marketingu. Publikacja Björna Lundéna i Ulfa Svenssona podpowiada, co robić, aby działania marketingowe przynosiły jak najlepsze efekty.

Sukces firmy zależy w dużej mierze od skutecznego marketingu. Publikacja Björna Lundéna i Ulfa Svenssona podpowiada, co robić, aby działania marketingowe przynosiły jak najlepsze efekty.

Ebook

Dawaj innym szczęścieDawaj innym szczęście

Tony Hsieh

Jak przekuć swoje plany i przekonania w świetnie działający biznes? Swoim doświadczeniem dzieli się dyrektor generalny firmy, która zarabia ponad miliard dolarów rocznie.

Jak przekuć swoje plany i przekonania w świetnie działający biznes? Swoim doświadczeniem dzieli się dyrektor generalny firmy, która zarabia ponad miliard dolarów rocznie.

Ebook

Content MarketingContent Marketing

Tomasz Stopka

Tradycyjne formy marketingu stają się coraz mniej skuteczne, ponieważ odbiorcy mają dość nachalnych reklam i ciągłego nakłaniania do zakupów. Odpowiedzią jest content marketing. Z tej książki dowiesz się, jak zbudować pozytywne relacje ze swoimi klientami.

Tradycyjne formy marketingu stają się coraz mniej skuteczne, ponieważ odbiorcy mają dość nachalnych reklam i ciągłego nakłaniania do zakupów. Odpowiedzią jest content marketing. Z tej książki dowiesz się, jak zbudować pozytywne relacje ze swoimi klientami.

Ebook

Świeże podejście do e-mail marke...Świeże podejście do e-mail marketingu

Paweł Sala

Jak korzystać z możliwości, które dają nowoczesne systemy do e-mail marketingu? Jak umiejętnie wykorzystać raporty z kampanii, aby zwiększyć jej efektywność? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań zawiera wzbogacony o nowe treści poradnik Pawła Sali.

Jak korzystać z możliwości, które dają nowoczesne systemy do e-mail marketingu? Jak umiejętnie wykorzystać raporty z kampanii, aby zwiększyć jej efektywność? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań zawiera wzbogacony o nowe treści poradnik Pawła Sali.

Ebook

Sprzedaż usługSprzedaż usług

Ulf Rader

Sprzedaż usług rządzi się nieco innymi prawami niż sprzedaż towarów. Jakimi? Na to pytanie odpowiada w swoim poradniku Ulf Rader.

Sprzedaż usług rządzi się nieco innymi prawami niż sprzedaż towarów. Jakimi? Na to pytanie odpowiada w swoim poradniku Ulf Rader.

Ebook

MarketingMarketing

Magdalena Daszkiewicz

Prawdziwa biblia dla studentów marketingu i zarządzania! Książka, która stanie się źródłem inspiracji i pozwoli na trafną ocenę zjawisk i procesów zachodzących w przedsiębiorstwie!

Prawdziwa biblia dla studentów marketingu i zarządzania! Książka, która stanie się źródłem inspiracji i pozwoli na trafną ocenę zjawisk i procesów zachodzących w przedsiębiorstwie!