Typ publikacji

Kategorie

  • Biznes, firma, inwestycje
  • Marketing i sprzedaż

Wydawca

Cena

Rodzaje publikacji

Format

Oferta Publio.pl w kategorii Biznes, firma, inwestycje - Marketing i sprzedaż obejmuje 99 ebooków. Nasze bestsellery, najchętniej kupowane ebooki to: Zarządzanie sprzedażą (Brian Tracy), Relacje z klientem (Izabela Kluzek), Badanie potrzeb klienta (Urszula Bartkowska), Psychologia sprzedaży telefonicznej (Karol Froń), Narratologia (Paweł Tkaczyk).
Najnowsze tytuły w kategorii Biznes, firma, inwestycje - Marketing i sprzedaż to: Martwa sprzedaż (Tomasz Targosz), Magia sprzedaży (Robert Grzybek), Coaching odczarowany (Robert Grzybek), Content Marketing (Tomasz Stopka), Hipnotyczny telemarketing (Dariusz Skraskowski).
Dla części ebooków przygotowaliśmy darmowy fragment lub plik do pobrania w wygodnym formacie (epub, mobi, pdf).

Ebooki - Marketing i sprzedaż

Widok:
Na stronie:
Ebook

Relacje z klientemRelacje z klientem

Izabela Kluzek

Poradnik dla handlowców. Zbiór informacji o rozwijaniu relacji z klientami. Omawia typy klientów, zasady skutecznej rozmowy sprzedażowej, błędy popełnia przy współpracy z klientami.

Poradnik dla handlowców. Zbiór informacji o rozwijaniu relacji z klientami. Omawia typy klientów, zasady skutecznej rozmowy sprzedażowej, błędy popełnia przy współpracy z klientami.

Ebook

Badanie potrzeb klientaBadanie potrzeb klienta

Urszula Bartkowska

Aby stać się efektywnym przedstawicielem handlowym niezbędna jest znajomość potrzeb klienta. Jakie pytania zadawać, aby je poznać? O tym w poradniku Urszuli Bartkowskiej.

Aby stać się efektywnym przedstawicielem handlowym niezbędna jest znajomość potrzeb klienta. Jakie pytania zadawać, aby je poznać? O tym w poradniku Urszuli Bartkowskiej.

Ebook

Zarządzanie sprzedażąZarządzanie sprzedażą

Brian Tracy

Poradnik, w którym znakomity amerykański fachowiec w dziedzinie rozwoju biznesu zdradza przepis na sukces w zarządzaniu sprzedażą.

Poradnik, w którym znakomity amerykański fachowiec w dziedzinie rozwoju biznesu zdradza przepis na sukces w zarządzaniu sprzedażą.

Ebook

Skuteczna promocja przy niskim b...Skuteczna promocja przy niskim budżecie

Michael Böhm

Poradnik dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. Jego autor Michael Böhm, znawca marketingu niskobudżetowego, udziela porad, jak przy niewielkim kapitale osiągnąć sukces.

Poradnik dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. Jego autor Michael Böhm, znawca marketingu niskobudżetowego, udziela porad, jak przy niewielkim kapitale osiągnąć sukces.

Ebook

Wynagradzanie handlowcówWynagradzanie handlowców

Julita Zdończyk

Dowiedz się, jak wyliczać premie, żeby motywowała ona handlowców do zwiększonej sprzedaży, i jak uniknąć błędów przy ustalaniu systemu wynagrodzeń dla pracowników.

Dowiedz się, jak wyliczać premie, żeby motywowała ona handlowców do zwiększonej sprzedaży, i jak uniknąć błędów przy ustalaniu systemu wynagrodzeń dla pracowników.

Ebook

WyprzedażeWyprzedaże

Julita Zdończyk

W poradniku znajdziesz wszystko, co powinieneś wiedzieć, podejmując decyzję o organizowaniu wyprzedaży.

W poradniku znajdziesz wszystko, co powinieneś wiedzieć, podejmując decyzję o organizowaniu wyprzedaży.

Ebook

Wyznaczanie celówWyznaczanie celów

Aneta Jakubiak-Mirończuk

Zasady wyznaczania celów handlowcom – sposób na motywowanie pracowników do skuteczniejszej realizacji planów sprzedażowych firmy.

Zasady wyznaczania celów handlowcom – sposób na motywowanie pracowników do skuteczniejszej realizacji planów sprzedażowych firmy.

Ebook

Współpraca działu sprzedaży i ma...Współpraca działu sprzedaży i marketingu

Piotr Leśniewski

Poradnik, którego celem jest wskazanie sposobów na usprawnienie komunikacji i współpracy między działami sprzedaży i marketingu.

Poradnik, którego celem jest wskazanie sposobów na usprawnienie komunikacji i współpracy między działami sprzedaży i marketingu.

Ebook

Strategie sprzedaży hurtowejStrategie sprzedaży hurtowej

Rafał Mysiorek

Pomocne w planowaniu działań przedsiębiorstwa, szczegółowe opisy kilku strategii sprzedaży hurtowej.

Pomocne w planowaniu działań przedsiębiorstwa, szczegółowe opisy kilku strategii sprzedaży hurtowej.

Ebook

CoachingCoaching

Katarzyna Kordiuk

Twoi handlowcy mogą pracować lepiej – sposobem, by wyeliminować popełniane przez nich błędy i zwiększyć ich efektywność, jest coaching.

Twoi handlowcy mogą pracować lepiej – sposobem, by wyeliminować popełniane przez nich błędy i zwiększyć ich efektywność, jest coaching.

Ebook

Nieuczciwa konkurencjaNieuczciwa konkurencja

Michał Kuryłek

Miniporadnik, który wprowadza w trudny temat nieuczciwej konkurencji. Podpowie, jak samemu nie naruszać zasad i prawidłowo rozpoznać działania innych firm.

Miniporadnik, który wprowadza w trudny temat nieuczciwej konkurencji. Podpowie, jak samemu nie naruszać zasad i prawidłowo rozpoznać działania innych firm.

Ebook

Prezentacja wynikówPrezentacja wyników

Aneta Jakubiak-Mirończuk

Tajniki udanej prezentacji wyników sprzedaży. Aby korzystnie wypaść przed słuchaczami, wcale nie musisz ogłaszać sukcesu firmy.

Tajniki udanej prezentacji wyników sprzedaży. Aby korzystnie wypaść przed słuchaczami, wcale nie musisz ogłaszać sukcesu firmy.

Ebook

Oferta handlowaOferta handlowa

Magdalena Jarzewska

Praktyczny miniporadnik dla handlowców - ułatwia dostosowanie prezentacji produktów do wymagań odbiorcy.

Praktyczny miniporadnik dla handlowców - ułatwia dostosowanie prezentacji produktów do wymagań odbiorcy.

Ebook

Ocena pracy handlowcaOcena pracy handlowca

Faustyna Kowalska

Sprawdź, jakich błędów unikać podczas rocznej oceny pracownika i jak dobrze się do niej przygotować.

Sprawdź, jakich błędów unikać podczas rocznej oceny pracownika i jak dobrze się do niej przygotować.

Ebook

Budżet działów sprzedażyBudżet działów sprzedaży

Bartosz Augustyn

Poradnik, który pomaga zaplanować budżet dopasowany do celów i zadań prowadzonej przez Ciebie firmy. Prezentuje kilka metod ustalania budżetu.

Poradnik, który pomaga zaplanować budżet dopasowany do celów i zadań prowadzonej przez Ciebie firmy. Prezentuje kilka metod ustalania budżetu.

Ebook

Błędy w sprzedażyBłędy w sprzedaży

Wiesław Grzesik

Poradnik, który podpowiada, jak wyeliminować błędy i stosować skuteczne techniki sprzedaży.

Poradnik, który podpowiada, jak wyeliminować błędy i stosować skuteczne techniki sprzedaży.

Ebook

Badania ankietoweBadania ankietowe

Magdalena Jarzewska

Przeprowadzenie ankiety może przyczynić się do lepszych wyników sprzedażowych. Jednak tylko jeśli zostanie stworzona prawidłowo. W poradniku znajdziesz wskazówki, jak to zrobić.

Przeprowadzenie ankiety może przyczynić się do lepszych wyników sprzedażowych. Jednak tylko jeśli zostanie stworzona prawidłowo. W poradniku znajdziesz wskazówki, jak to zrobić.

Ebook

SalesbookSalesbook

Hal Becker

Książka omawia, jak skutecznie sprzedawać. Autor przekazuje swoje wieloletnie doświadczenie, prezentując własną filozofię sprzedaży i podejścia do klienta oraz wskazując kluczowe czynniki sukcesu.

Książka omawia, jak skutecznie sprzedawać. Autor przekazuje swoje wieloletnie doświadczenie, prezentując własną filozofię sprzedaży i podejścia do klienta oraz wskazując kluczowe czynniki sukcesu.

Ebook

E-marketing w praktyce E-marketing w praktyce

Artur Maciorowski

Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję. Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu!

Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję. Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu!

Ebook

Techniki menedżerskieTechniki menedżerskie

Jan Antoszkiewicz

Opis wybranych metod i technik stosowanych w zarządzaniu przedsiębiorstwem ze szczególnym uwzględnieniem skuteczności i efektywności oddziaływania.

Opis wybranych metod i technik stosowanych w zarządzaniu przedsiębiorstwem ze szczególnym uwzględnieniem skuteczności i efektywności oddziaływania.