Typ publikacji

Kategorie

  • Biznes, firma, inwestycje
  • Marketing i sprzedaż

Wydawca

Cena

Format

Oferta Publio.pl w kategorii Biznes, firma, inwestycje - Marketing i sprzedaż obejmuje 126 ebooków. Nasze bestsellery, najchętniej kupowane ebooki to: Content Marketing i Social Media (Barbara Stawarz-García), Narratologia (Paweł Tkaczyk), Komunikacja marketingowa (Jan W. Wiktor), Marketing 4.0 (Philip Kotler), Video marketing w mediach społecznościowych (Robert Stępowski).
Najnowsze tytuły w kategorii Biznes, firma, inwestycje - Marketing i sprzedaż to: Visual Storytelling (Monika Górska), New media in the marketing communication of enterprises in the international market (Małgorzata Bartosik-Purgat), Zarządzanie cenami (Martin Fassnacht), Uwiedź klienta (Monika Czaplicka), VIRAL (Piotr Bucki).
Dla części ebooków przygotowaliśmy darmowy fragment lub plik do pobrania w wygodnym formacie (epub, mobi, pdf).

Ebooki - Marketing i sprzedaż

Widok:
Na stronie:
Ebook

Content Marketing i Social MediaContent Marketing i Social Media

Barbara Stawarz-García

Drugie, poszerzone wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku.

Drugie, poszerzone wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku.

Ebook

NarratologiaNarratologia

Paweł Tkaczyk

Fascynująca podróż po świecie opowieści. Z książki Pawła Tkaczyka dowiesz się, dlaczego historie mają tak wielki wpływ na Ciebie i innych ludzi. Skąd się wzięły? Czemu służą? Kiedy działają lepiej, a kiedy gorzej? A przede wszystkim – jak konstruować takie, które trafiają w samo sedno. Kapitalna pomoc dla osób, dla których słowa w sferze zawodowej mają niezastąpioną moc.

Fascynująca podróż po świecie opowieści. Z książki Pawła Tkaczyka dowiesz się, dlaczego historie mają tak wielki wpływ na Ciebie i innych ludzi. Skąd się wzięły? Czemu służą? Kiedy działają lepiej, a kiedy gorzej? A przede wszystkim – jak konstruować takie, które trafiają w samo sedno. Kapitalna pomoc dla osób, dla których słowa w sferze zawodowej mają niezastąpioną moc.

Ebook

Komunikacja marketingowaKomunikacja marketingowa

Jan W. Wiktor

Pogłębiona refleksja nad komunikacją marketingową w wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Prezentuje jej narzędzia ujęte w cztery podstawowe formy przekazu – promocję osobistą, reklamę, promocję dodatkową i public relations. Omawia ich cechy i właściwości, akcentując wymiary integracji, konfigurację i zależność między nimi w dwóch środowiskach komunikacji: tradycyjnym i hipermedialnym.

Pogłębiona refleksja nad komunikacją marketingową w wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Prezentuje jej narzędzia ujęte w cztery podstawowe formy przekazu – promocję osobistą, reklamę, promocję dodatkową i public relations. Omawia ich cechy i właściwości, akcentując wymiary integracji, konfigurację i zależność między nimi w dwóch środowiskach komunikacji: tradycyjnym i hipermedialnym.

Ebook

Marketing 4.0Marketing 4.0

Hermawan Kartajaya

Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje.

Marketing 4.0

Era cyfrowa

Hermawan Kartajaya Wydawca: MT Biznes MOBI + EPUB (w wersji papierowej 184 strony)

Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje.

Ebook

To jest marketing!To jest marketing!

Seth Godin

Bestseller „Wall Street Journal”. Niezależnie od tego, czy jesteś twórcą technologii, właścicielem małej firmy czy częścią dużej korporacji, ta książka pomoże ci zmienić sposób, w jaki są one prezentowane światu, aby w znaczący sposób nawiązać kontakt z osobami, które są nim zainteresowane. To, co robisz, ma znaczenie. Zrób wokół tego szum!

To jest marketing! Seth Godin Wydawca: MT Biznes MOBI + EPUB

Bestseller „Wall Street Journal”. Niezależnie od tego, czy jesteś twórcą technologii, właścicielem małej firmy czy częścią dużej korporacji, ta książka pomoże ci zmienić sposób, w jaki są one prezentowane światu, aby w znaczący sposób nawiązać kontakt z osobami, które są nim zainteresowane. To, co robisz, ma znaczenie. Zrób wokół tego szum!

Ebook

VIRALVIRAL

Piotr Bucki

Interesujące, praktyczne i niezbędne źródło wiedzy dla marketingowców – w szczególności zajmujących się content marketingiem – specjalistów social media, pracowników kreatywnych, copywriterów, blogerów. „Piotr Bucki precyzyjnie analizuje czynniki, które motywują nas do udostępniania treści w internecie, a także podaje gotowy przepis na to, by samemu tworzyć teksty, reklamy czy posty na FB, którymi nasi odbiorcy będą chcieli spontanicznie się podzielić” – Janina Bąk

VIRAL

Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści

Piotr Bucki Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN MOBI + EPUB (w wersji papierowej 134 strony)

Interesujące, praktyczne i niezbędne źródło wiedzy dla marketingowców – w szczególności zajmujących się content marketingiem – specjalistów social media, pracowników kreatywnych, copywriterów, blogerów. „Piotr Bucki precyzyjnie analizuje czynniki, które motywują nas do udostępniania treści w internecie, a także podaje gotowy przepis na to, by samemu tworzyć teksty, reklamy czy posty na FB, którymi nasi odbiorcy będą chcieli spontanicznie się podzielić” – Janina Bąk

Ebook

Visual StorytellingVisual Storytelling

Monika Górska

Napisany barwnym, przystępnym językiem podręcznik, który pokazuje, na czym polega sztuka opowiadania językiem video. Przedstawia mnóstwo sprawdzonych patentów i metod do natychmiastowego zastosowania przy realizacji reportaży, filmów dokumentalnych, wywiadów, vlogów i we wszelkich formach marketingu video w sieci. Autorka skupia się na tym, jak opowiadając słowem, obrazem, dźwiękiem i ciszą, działać na wyobraźnię i emocje widza, by wywołać taki efekt, na jakim twórcy zależy.

Napisany barwnym, przystępnym językiem podręcznik, który pokazuje, na czym polega sztuka opowiadania językiem video. Przedstawia mnóstwo sprawdzonych patentów i metod do natychmiastowego zastosowania przy realizacji reportaży, filmów dokumentalnych, wywiadów, vlogów i we wszelkich formach marketingu video w sieci. Autorka skupia się na tym, jak opowiadając słowem, obrazem, dźwiękiem i ciszą, działać na wyobraźnię i emocje widza, by wywołać taki efekt, na jakim twórcy zależy.

Ebook

E-marketing w praktyce E-marketing w praktyce

Artur Maciorowski

Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję. Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu!

Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję. Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu!

Ebook

Techniki menedżerskieTechniki menedżerskie

Jan Antoszkiewicz

Opis wybranych metod i technik stosowanych w zarządzaniu przedsiębiorstwem ze szczególnym uwzględnieniem skuteczności i efektywności oddziaływania.

Opis wybranych metod i technik stosowanych w zarządzaniu przedsiębiorstwem ze szczególnym uwzględnieniem skuteczności i efektywności oddziaływania.

Ebook

Lider własnego życiaLider własnego życia

Aleksandra Jagodzińska

Poradnik, dzięki któremu odkryjesz różne oblicza motywacji i jej stałego partnera – motywatora. Zmierzysz się też z własną intuicją i myślami, które towarzyszą Ci każdego dnia.

Poradnik, dzięki któremu odkryjesz różne oblicza motywacji i jej stałego partnera – motywatora. Zmierzysz się też z własną intuicją i myślami, które towarzyszą Ci każdego dnia.

Ebook

Zmysły dla zyskuZmysły dla zysku

Iwona Skowronek

Poradnik, który przedstawia wykorzystanie marketingu sensorycznego w kilkunastu branżach w Polsce i na świecie. Nominacja w konkursie na najlepszą książkę ekonomiczno-biznesową Economicus 2014.

Poradnik, który przedstawia wykorzystanie marketingu sensorycznego w kilkunastu branżach w Polsce i na świecie. Nominacja w konkursie na najlepszą książkę ekonomiczno-biznesową Economicus 2014.

Ebook

Moja markaMoja marka

Hermann H. Wala

Co sprawia, że marka staje silna i wyróżnia się na rynku? Na czym polega jej wyjątkowość – w arkana biznesowego sukcesu wprowadzi nas poradnik Hermanna H. Wala.

Co sprawia, że marka staje silna i wyróżnia się na rynku? Na czym polega jej wyjątkowość – w arkana biznesowego sukcesu wprowadzi nas poradnik Hermanna H. Wala.

Ebook

Potencjał biznesowy mediów społe...Potencjał biznesowy mediów społecznościowych

Katarzyna Bachnik

Wnikliwa charakterystyka mediów społecznościowych pod kątem ich potencjału i znaczenia dla przedsiębiorstw. Udowadnia, że globalna, interaktywna sieć to potężne narzędzie komunikacji.

Wnikliwa charakterystyka mediów społecznościowych pod kątem ich potencjału i znaczenia dla przedsiębiorstw. Udowadnia, że globalna, interaktywna sieć to potężne narzędzie komunikacji.

Ebook

E-gatunkiE-gatunki

dr Zbigniew Bauer

Omówienie gatunków dziennikarskich w kontekście nowych mediów przekazu. Książka przeznaczona dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej, a także dla praktykujących dziennikarzy.

Omówienie gatunków dziennikarskich w kontekście nowych mediów przekazu. Książka przeznaczona dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej, a także dla praktykujących dziennikarzy.

Ebook

Marketing usług turystycznychMarketing usług turystycznych

Kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych. Przykłady z polskiej praktyki gospodarczej. Bogata bibliografia. Ceniony zespół polskich naukowców.

Kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych. Przykłady z polskiej praktyki gospodarczej. Bogata bibliografia. Ceniony zespół polskich naukowców.

Ebook

SalesbookSalesbook

Hal Becker

Książka omawia, jak skutecznie sprzedawać. Autor przekazuje swoje wieloletnie doświadczenie, prezentując własną filozofię sprzedaży i podejścia do klienta oraz wskazując kluczowe czynniki sukcesu.

Książka omawia, jak skutecznie sprzedawać. Autor przekazuje swoje wieloletnie doświadczenie, prezentując własną filozofię sprzedaży i podejścia do klienta oraz wskazując kluczowe czynniki sukcesu.

Ebook

MNEMObiznesMNEMObiznes

Andrzej Bubrowiecki

Poprzez techniki pamięciowe i mnemotechnikę możesz wpływać na zysk w biznesie niezależnie od tego, czy prowadzisz małą firmę, czy wielkie przedsiębiorstwo. Nie wierzysz? Sprawdź.

Poprzez techniki pamięciowe i mnemotechnikę możesz wpływać na zysk w biznesie niezależnie od tego, czy prowadzisz małą firmę, czy wielkie przedsiębiorstwo. Nie wierzysz? Sprawdź.