Typ publikacji

Kategorie

  • Fachowe i branżowe
  • Marketing i sprzedaż

Wydawca

Cena

Rodzaje publikacji

Format

Oferta Publio.pl w kategorii Fachowe i branżowe - Marketing i sprzedaż obejmuje 57 ebooków. Nasze bestsellery, najchętniej kupowane ebooki to: Zarządzanie sprzedażą (Brian Tracy), Relacje z klientem (Izabela Kluzek), Narratologia (Paweł Tkaczyk), Skuteczna promocja przy niskim budżecie (Michael Böhm ), Strategie sprzedaży hurtowej (Rafał Mysiorek).
Najnowsze tytuły w kategorii Fachowe i branżowe - Marketing i sprzedaż to: Martwa sprzedaż (Tomasz Targosz), Content Marketing (Tomasz Stopka), Hipnotyczny telemarketing (Dariusz Skraskowski), Jak oczarować klienta? (Jan Batorski), Narratologia (Paweł Tkaczyk).
Dla części ebooków przygotowaliśmy darmowy fragment lub plik do pobrania w wygodnym formacie (epub, mobi, pdf).

Ebooki - Marketing i sprzedaż

Widok:
Na stronie:
Typ publikacji:
Ebook

Relacje z klientemRelacje z klientem

Izabela Kluzek

Poradnik dla handlowców. Zbiór informacji o rozwijaniu relacji z klientami. Omawia typy klientów, zasady skutecznej rozmowy sprzedażowej, błędy popełnia przy współpracy z klientami.

Poradnik dla handlowców. Zbiór informacji o rozwijaniu relacji z klientami. Omawia typy klientów, zasady skutecznej rozmowy sprzedażowej, błędy popełnia przy współpracy z klientami.

Ebook

Zarządzanie sprzedażąZarządzanie sprzedażą

Brian Tracy

Poradnik, w którym znakomity amerykański fachowiec w dziedzinie rozwoju biznesu zdradza przepis na sukces w zarządzaniu sprzedażą.

Poradnik, w którym znakomity amerykański fachowiec w dziedzinie rozwoju biznesu zdradza przepis na sukces w zarządzaniu sprzedażą.

Ebook

Strategie sprzedaży hurtowejStrategie sprzedaży hurtowej

Rafał Mysiorek

Pomocne w planowaniu działań przedsiębiorstwa, szczegółowe opisy kilku strategii sprzedaży hurtowej.

Pomocne w planowaniu działań przedsiębiorstwa, szczegółowe opisy kilku strategii sprzedaży hurtowej.

Ebook

Nieuczciwa konkurencjaNieuczciwa konkurencja

Michał Kuryłek

Miniporadnik, który wprowadza w trudny temat nieuczciwej konkurencji. Podpowie, jak samemu nie naruszać zasad i prawidłowo rozpoznać działania innych firm.

Miniporadnik, który wprowadza w trudny temat nieuczciwej konkurencji. Podpowie, jak samemu nie naruszać zasad i prawidłowo rozpoznać działania innych firm.

Ebook

Prezentacja wynikówPrezentacja wyników

Aneta Jakubiak-Mirończuk

Tajniki udanej prezentacji wyników sprzedaży. Aby korzystnie wypaść przed słuchaczami, wcale nie musisz ogłaszać sukcesu firmy.

Tajniki udanej prezentacji wyników sprzedaży. Aby korzystnie wypaść przed słuchaczami, wcale nie musisz ogłaszać sukcesu firmy.

Ebook

Wynagradzanie handlowcówWynagradzanie handlowców

Julita Zdończyk

Dowiedz się, jak wyliczać premie, żeby motywowała ona handlowców do zwiększonej sprzedaży, i jak uniknąć błędów przy ustalaniu systemu wynagrodzeń dla pracowników.

Dowiedz się, jak wyliczać premie, żeby motywowała ona handlowców do zwiększonej sprzedaży, i jak uniknąć błędów przy ustalaniu systemu wynagrodzeń dla pracowników.

Ebook

WyprzedażeWyprzedaże

Julita Zdończyk

W poradniku znajdziesz wszystko, co powinieneś wiedzieć, podejmując decyzję o organizowaniu wyprzedaży.

W poradniku znajdziesz wszystko, co powinieneś wiedzieć, podejmując decyzję o organizowaniu wyprzedaży.

Ebook

Wyznaczanie celówWyznaczanie celów

Aneta Jakubiak-Mirończuk

Zasady wyznaczania celów handlowcom – sposób na motywowanie pracowników do skuteczniejszej realizacji planów sprzedażowych firmy.

Zasady wyznaczania celów handlowcom – sposób na motywowanie pracowników do skuteczniejszej realizacji planów sprzedażowych firmy.

Ebook

Ocena pracy handlowcaOcena pracy handlowca

Faustyna Kowalska

Sprawdź, jakich błędów unikać podczas rocznej oceny pracownika i jak dobrze się do niej przygotować.

Sprawdź, jakich błędów unikać podczas rocznej oceny pracownika i jak dobrze się do niej przygotować.

Ebook

Współpraca działu sprzedaży i ma...Współpraca działu sprzedaży i marketingu

Piotr Leśniewski

Poradnik, którego celem jest wskazanie sposobów na usprawnienie komunikacji i współpracy między działami sprzedaży i marketingu.

Poradnik, którego celem jest wskazanie sposobów na usprawnienie komunikacji i współpracy między działami sprzedaży i marketingu.

Ebook

E-marketing w praktyce E-marketing w praktyce

Artur Maciorowski

Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję. Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu!

Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję. Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu!

Ebook

Błędy w sprzedażyBłędy w sprzedaży

Wiesław Grzesik

Poradnik, który podpowiada, jak wyeliminować błędy i stosować skuteczne techniki sprzedaży.

Poradnik, który podpowiada, jak wyeliminować błędy i stosować skuteczne techniki sprzedaży.

Ebook

Badania ankietoweBadania ankietowe

Magdalena Jarzewska

Przeprowadzenie ankiety może przyczynić się do lepszych wyników sprzedażowych. Jednak tylko jeśli zostanie stworzona prawidłowo. W poradniku znajdziesz wskazówki, jak to zrobić.

Przeprowadzenie ankiety może przyczynić się do lepszych wyników sprzedażowych. Jednak tylko jeśli zostanie stworzona prawidłowo. W poradniku znajdziesz wskazówki, jak to zrobić.

Ebook

Skuteczna promocja przy niskim b...Skuteczna promocja przy niskim budżecie

Michael Böhm

Poradnik dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. Jego autor Michael Böhm, znawca marketingu niskobudżetowego, udziela porad, jak przy niewielkim kapitale osiągnąć sukces.

Poradnik dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. Jego autor Michael Böhm, znawca marketingu niskobudżetowego, udziela porad, jak przy niewielkim kapitale osiągnąć sukces.

Ebook

NarratologiaNarratologia

Paweł Tkaczyk

Fascynująca podróż po świecie opowieści. Z książki Pawła Tkaczyka dowiesz się, dlaczego historie mają tak wielki wpływ na Ciebie i innych ludzi. Skąd się wzięły? Czemu służą? Kiedy działają lepiej, a kiedy gorzej? A przede wszystkim – jak konstruować takie, które trafiają w samo sedno. Kapitalna pomoc dla osób, dla których słowa w sferze zawodowej mają niezastąpioną moc.

Fascynująca podróż po świecie opowieści. Z książki Pawła Tkaczyka dowiesz się, dlaczego historie mają tak wielki wpływ na Ciebie i innych ludzi. Skąd się wzięły? Czemu służą? Kiedy działają lepiej, a kiedy gorzej? A przede wszystkim – jak konstruować takie, które trafiają w samo sedno. Kapitalna pomoc dla osób, dla których słowa w sferze zawodowej mają niezastąpioną moc.

Ebook

Techniki skutecznej sprzedaży pr...Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet

Josiane Chriqui Feigon

Poradnik dla telesprzedawców. Szczegółowe omówienie programu obejmującego dziesięć niezbędnych umiejętnościach dopasowanych do cyklu sprzedaży.

Poradnik dla telesprzedawców. Szczegółowe omówienie programu obejmującego dziesięć niezbędnych umiejętnościach dopasowanych do cyklu sprzedaży.

Ebook

Sztuka marketinguSztuka marketingu

Jacek Kotarbiński

To nie marketing oszukuje ludzi. To ludzie oszukują, używając narzędzi marketingu. Ale czy tak jest zawsze? Nie! Ten poradnik uczy, jak pozyskiwać klientów profesjonalnie i bez manipulacji.

To nie marketing oszukuje ludzi. To ludzie oszukują, używając narzędzi marketingu. Ale czy tak jest zawsze? Nie! Ten poradnik uczy, jak pozyskiwać klientów profesjonalnie i bez manipulacji.

Ebook

Zakupy na obcasachZakupy na obcasach

Jane Cunningham

Jak kupują kobiety? To pytania spędza sen z oczu niejednemu mężowi i wielu specjalistom od marketingu. Dzięki tej przełomowej książce każdy może poznać sekrety kobiecych motywacji!

Jak kupują kobiety? To pytania spędza sen z oczu niejednemu mężowi i wielu specjalistom od marketingu. Dzięki tej przełomowej książce każdy może poznać sekrety kobiecych motywacji!

Ebook

Marketing 3.0Marketing 3.0

Hermawan Kartajaya

Marketing 1.0 i Marketing 2.0 odchodzą do lamusa. Tylko Marketing 3.0 pozwala spojrzeć na nowo na własną firmę, budowaną markę i świadomego własnych potrzeb klienta.

Marketing 3.0

Dobry produkt? Zadowolony klient? Spełniony człowiek!

Hermawan Kartajaya Wydawca: MT Biznes MOBI + EPUB + PDF (w wersji papierowej 192 strony)

Marketing 1.0 i Marketing 2.0 odchodzą do lamusa. Tylko Marketing 3.0 pozwala spojrzeć na nowo na własną firmę, budowaną markę i świadomego własnych potrzeb klienta.

Ebook

Zmysły dla zyskuZmysły dla zysku

Iwona Skowronek

Poradnik, który przedstawia wykorzystanie marketingu sensorycznego w kilkunastu branżach w Polsce i na świecie. Nominacja w konkursie na najlepszą książkę ekonomiczno-biznesową Economicus 2014.

Poradnik, który przedstawia wykorzystanie marketingu sensorycznego w kilkunastu branżach w Polsce i na świecie. Nominacja w konkursie na najlepszą książkę ekonomiczno-biznesową Economicus 2014.