Typ publikacji

Kategorie

  • Fachowe i branżowe
  • Marketing i sprzedaż

Wydawca

Cena

Rodzaje publikacji

Format

Oferta Publio.pl w kategorii Fachowe i branżowe - Marketing i sprzedaż obejmuje 62 ebooki. Nasze bestsellery, najchętniej kupowane ebooki to: Narratologia (Paweł Tkaczyk), Content Marketing (Tomasz Stopka), Psychologia sprzedaży (Brian Tracy), Marketing 4.0 (Philip Kotler), E-marketing w praktyce (Artur Maciorowski).
Najnowsze tytuły w kategorii Fachowe i branżowe - Marketing i sprzedaż to: Rynek książki w Polsce 2017: Dystrybucja (Paweł Waszczyk), Content Marketing i Social Media (Barbara Stawarz-García), Trzecia sztuka marketingu (Jacek Kotarbiński), Druga sztuka marketingu (Jacek Kotarbiński), Marketing Automation Revolution (Grzegorz Błażewicz).
Dla części ebooków przygotowaliśmy darmowy fragment lub plik do pobrania w wygodnym formacie (epub, mobi, pdf).

Ebooki - Marketing i sprzedaż

Widok:
Na stronie:
Typ publikacji:
Ebook

NarratologiaNarratologia

Paweł Tkaczyk

Fascynująca podróż po świecie opowieści. Z książki Pawła Tkaczyka dowiesz się, dlaczego historie mają tak wielki wpływ na Ciebie i innych ludzi. Skąd się wzięły? Czemu służą? Kiedy działają lepiej, a kiedy gorzej? A przede wszystkim – jak konstruować takie, które trafiają w samo sedno. Kapitalna pomoc dla osób, dla których słowa w sferze zawodowej mają niezastąpioną moc.

Fascynująca podróż po świecie opowieści. Z książki Pawła Tkaczyka dowiesz się, dlaczego historie mają tak wielki wpływ na Ciebie i innych ludzi. Skąd się wzięły? Czemu służą? Kiedy działają lepiej, a kiedy gorzej? A przede wszystkim – jak konstruować takie, które trafiają w samo sedno. Kapitalna pomoc dla osób, dla których słowa w sferze zawodowej mają niezastąpioną moc.

Ebook

Content MarketingContent Marketing

Tomasz Stopka

Tradycyjne formy marketingu stają się coraz mniej skuteczne, ponieważ odbiorcy mają dość nachalnych reklam i ciągłego nakłaniania do zakupów. Odpowiedzią jest content marketing. Z tej książki dowiesz się, jak zbudować pozytywne relacje ze swoimi klientami.

Tradycyjne formy marketingu stają się coraz mniej skuteczne, ponieważ odbiorcy mają dość nachalnych reklam i ciągłego nakłaniania do zakupów. Odpowiedzią jest content marketing. Z tej książki dowiesz się, jak zbudować pozytywne relacje ze swoimi klientami.

Ebook

Psychologia sprzedażyPsychologia sprzedaży

Brian Tracy

Naucz się sprzedawać od najlepszych ludzi w branży! „Psychologia sprzedaży” to rozwinięcie klasycznego programu treningowego Briana Tracy. Poznaj ludzkie myślenie, motywy kupowania oraz najskuteczniejsze techniki sprzedaży i perswazji. Lektura obowiązkowa każdego handlowca, który na poważnie myśli o karierze.

Naucz się sprzedawać od najlepszych ludzi w branży! „Psychologia sprzedaży” to rozwinięcie klasycznego programu treningowego Briana Tracy. Poznaj ludzkie myślenie, motywy kupowania oraz najskuteczniejsze techniki sprzedaży i perswazji. Lektura obowiązkowa każdego handlowca, który na poważnie myśli o karierze.

Ebook

Marketing 4.0Marketing 4.0

Hermawan Kartajaya

Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje.

Marketing 4.0

Era cyfrowa

Hermawan Kartajaya Wydawca: MT Biznes MOBI + EPUB (w wersji papierowej 184 strony)

Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje.

Ebook

E-marketing w praktyce E-marketing w praktyce

Artur Maciorowski

Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję. Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu!

Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję. Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu!

Ebook

Scientific AdvertisingScientific Advertising

Claude Hopkins

Biblia reklamy i marketingu Claude'a Hopkinsa nazywanego „Arystotelesem reklamy”. Pozycja obowiązkowa dla tych, których interesują konkretne rezultaty działań marketingowych.

Biblia reklamy i marketingu Claude'a Hopkinsa nazywanego „Arystotelesem reklamy”. Pozycja obowiązkowa dla tych, których interesują konkretne rezultaty działań marketingowych.

Ebook

Content Marketing i Social MediaContent Marketing i Social Media

Barbara Stawarz-García

Drugie, poszerzone wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku.

Drugie, poszerzone wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku.

Ebook

Skuteczna promocja przy niskim b...Skuteczna promocja przy niskim budżecie

Michael Böhm

Poradnik dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. Jego autor Michael Böhm, znawca marketingu niskobudżetowego, udziela porad, jak przy niewielkim kapitale osiągnąć sukces.

Poradnik dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. Jego autor Michael Böhm, znawca marketingu niskobudżetowego, udziela porad, jak przy niewielkim kapitale osiągnąć sukces.

Ebook

Pozyskiwanie klientówPozyskiwanie klientów

Gitte Härter

Z nowoczesnego poradnika Gitte Härter dowiemy się, jak tworzyć wizerunek firmy, aby klienci chcieli korzystać z jej usług.

Z nowoczesnego poradnika Gitte Härter dowiemy się, jak tworzyć wizerunek firmy, aby klienci chcieli korzystać z jej usług.

Ebook

Nareszcie więcej zysku!Nareszcie więcej zysku!

Gerhard Gieschen

Poradnik „Nareszcie więcej zysku!” podpowie menedżerom, jak inteligentnie oszczędzać, sprawować rozsądny nadzór nad działaniami przedsiębiorstwa i efektywnie gospodarować pieniędzmi.

Poradnik „Nareszcie więcej zysku!” podpowie menedżerom, jak inteligentnie oszczędzać, sprawować rozsądny nadzór nad działaniami przedsiębiorstwa i efektywnie gospodarować pieniędzmi.

Ebook

Techniki skutecznej sprzedaży pr...Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet

Josiane Chriqui Feigon

Poradnik dla telesprzedawców. Szczegółowe omówienie programu obejmującego dziesięć niezbędnych umiejętnościach dopasowanych do cyklu sprzedaży.

Poradnik dla telesprzedawców. Szczegółowe omówienie programu obejmującego dziesięć niezbędnych umiejętnościach dopasowanych do cyklu sprzedaży.

Ebook

Techniki sprzedażyTechniki sprzedaży

Lennart Rosell

Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? Odpowiedź na to niezwykle istotne pytanie znajdziesz w poradniku Lennarta Rosella.

Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? Odpowiedź na to niezwykle istotne pytanie znajdziesz w poradniku Lennarta Rosella.

Ebook

Zmysły dla zyskuZmysły dla zysku

Iwona Skowronek

Poradnik, który przedstawia wykorzystanie marketingu sensorycznego w kilkunastu branżach w Polsce i na świecie. Nominacja w konkursie na najlepszą książkę ekonomiczno-biznesową Economicus 2014.

Poradnik, który przedstawia wykorzystanie marketingu sensorycznego w kilkunastu branżach w Polsce i na świecie. Nominacja w konkursie na najlepszą książkę ekonomiczno-biznesową Economicus 2014.

Ebook

Potencjał biznesowy mediów społe...Potencjał biznesowy mediów społecznościowych

Katarzyna Bachnik

Wnikliwa charakterystyka mediów społecznościowych pod kątem ich potencjału i znaczenia dla przedsiębiorstw. Udowadnia, że globalna, interaktywna sieć to potężne narzędzie komunikacji.

Wnikliwa charakterystyka mediów społecznościowych pod kątem ich potencjału i znaczenia dla przedsiębiorstw. Udowadnia, że globalna, interaktywna sieć to potężne narzędzie komunikacji.

Ebook

E-gatunkiE-gatunki

dr Zbigniew Bauer

Omówienie gatunków dziennikarskich w kontekście nowych mediów przekazu. Książka przeznaczona dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej, a także dla praktykujących dziennikarzy.

Omówienie gatunków dziennikarskich w kontekście nowych mediów przekazu. Książka przeznaczona dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej, a także dla praktykujących dziennikarzy.

Ebook

Marketing inwestorski jako proce...Marketing inwestorski jako proces zaspokajania potrz...

Robert Bęben

Książka omawia koncepcję marketingu inwestorskiego, którego wykorzystanie w działaniach podejmowanych na rynku kapitałowym ma zwiększać szanse na skuteczne pozyskiwanie kapitału.

Książka omawia koncepcję marketingu inwestorskiego, którego wykorzystanie w działaniach podejmowanych na rynku kapitałowym ma zwiększać szanse na skuteczne pozyskiwanie kapitału.

Ebook

Rynek książki w Polsce 2015: Dys...Rynek książki w Polsce 2015: Dystrybucja

Łukasz Gołębiewski

Tom przekrojowego wydawnictwa poświęconego zagadnieniom dotyczącym funkcjonowania polskiej branży wydawniczo-księgarskiej. Omawia kwestie związane z rynkiem dystrybucyjnym.

Tom przekrojowego wydawnictwa poświęconego zagadnieniom dotyczącym funkcjonowania polskiej branży wydawniczo-księgarskiej. Omawia kwestie związane z rynkiem dystrybucyjnym.

Ebook

Tajniki warsztatu legendarnego c...Tajniki warsztatu legendarnego copywritera

Claude Hopkins

Legendarny copywriter Claude Hopkins podpowiada, jak osiągnąć sukces w biznesie opartym na sprzedaży. Poznaj tajniki tworzenia skutecznych tekstów reklamowych!

Legendarny copywriter Claude Hopkins podpowiada, jak osiągnąć sukces w biznesie opartym na sprzedaży. Poznaj tajniki tworzenia skutecznych tekstów reklamowych!

Ebook

Wygraj klientaWygraj klienta

Marcin Paweł Panek

Chcesz wiedzieć, co myślą twoi klienci i dzięki tej wiedzy sprzedawać im więcej i więcej? Niniejsza publikacja z pewnością ci to ułatwi.

Chcesz wiedzieć, co myślą twoi klienci i dzięki tej wiedzy sprzedawać im więcej i więcej? Niniejsza publikacja z pewnością ci to ułatwi.

Ebook

Dzwonisz, sprzedajesz!Dzwonisz, sprzedajesz!

Artur Affek

Poradnik zawiera cenne wskazówki dotyczące sprzedaży przez telefon. Zachęca do opracowania własnych technik sprzedaży. Pozycja obowiązkowa dla każdego, kto używa telefonu jako narzędzia pracy.

Poradnik zawiera cenne wskazówki dotyczące sprzedaży przez telefon. Zachęca do opracowania własnych technik sprzedaży. Pozycja obowiązkowa dla każdego, kto używa telefonu jako narzędzia pracy.