Typ publikacji

Kategorie

  • Fachowe i branżowe
  • Marketing i sprzedaż

Wydawca

Cena

Rodzaje publikacji

Format

Oferta Publio.pl w kategorii Fachowe i branżowe - Marketing i sprzedaż obejmuje 59 ebooków. Nasze bestsellery, najchętniej kupowane ebooki to: Narratologia (Paweł Tkaczyk), Psychologia sprzedaży (Brian Tracy), Content Marketing (Tomasz Stopka), Marketing 4.0 (Philip Kotler), Wyznaczanie celów (Aneta Jakubiak-Mirończuk).
Najnowsze tytuły w kategorii Fachowe i branżowe - Marketing i sprzedaż to: Marketing Automation Revolution (Grzegorz Błażewicz), Marketing 4.0 (Philip Kotler), Psychologia sprzedaży (Brian Tracy), Martwa sprzedaż (Tomasz Targosz), Content Marketing (Tomasz Stopka).
Dla części ebooków przygotowaliśmy darmowy fragment lub plik do pobrania w wygodnym formacie (epub, mobi, pdf).

Ebooki - Marketing i sprzedaż

Widok:
Na stronie:
Typ publikacji:
Ebook

NarratologiaNarratologia

Paweł Tkaczyk

Fascynująca podróż po świecie opowieści. Z książki Pawła Tkaczyka dowiesz się, dlaczego historie mają tak wielki wpływ na Ciebie i innych ludzi. Skąd się wzięły? Czemu służą? Kiedy działają lepiej, a kiedy gorzej? A przede wszystkim – jak konstruować takie, które trafiają w samo sedno. Kapitalna pomoc dla osób, dla których słowa w sferze zawodowej mają niezastąpioną moc.

Fascynująca podróż po świecie opowieści. Z książki Pawła Tkaczyka dowiesz się, dlaczego historie mają tak wielki wpływ na Ciebie i innych ludzi. Skąd się wzięły? Czemu służą? Kiedy działają lepiej, a kiedy gorzej? A przede wszystkim – jak konstruować takie, które trafiają w samo sedno. Kapitalna pomoc dla osób, dla których słowa w sferze zawodowej mają niezastąpioną moc.

Ebook

Wyznaczanie celówWyznaczanie celów

Aneta Jakubiak-Mirończuk

Zasady wyznaczania celów handlowcom – sposób na motywowanie pracowników do skuteczniejszej realizacji planów sprzedażowych firmy.

Zasady wyznaczania celów handlowcom – sposób na motywowanie pracowników do skuteczniejszej realizacji planów sprzedażowych firmy.

Ebook

Współpraca działu sprzedaży i ma...Współpraca działu sprzedaży i marketingu

Piotr Leśniewski

Poradnik, którego celem jest wskazanie sposobów na usprawnienie komunikacji i współpracy między działami sprzedaży i marketingu.

Poradnik, którego celem jest wskazanie sposobów na usprawnienie komunikacji i współpracy między działami sprzedaży i marketingu.

Ebook

Content MarketingContent Marketing

Tomasz Stopka

Tradycyjne formy marketingu stają się coraz mniej skuteczne, ponieważ odbiorcy mają dość nachalnych reklam i ciągłego nakłaniania do zakupów. Odpowiedzią jest content marketing. Z tej książki dowiesz się, jak zbudować pozytywne relacje ze swoimi klientami.

Tradycyjne formy marketingu stają się coraz mniej skuteczne, ponieważ odbiorcy mają dość nachalnych reklam i ciągłego nakłaniania do zakupów. Odpowiedzią jest content marketing. Z tej książki dowiesz się, jak zbudować pozytywne relacje ze swoimi klientami.

Ebook

Psychologia sprzedażyPsychologia sprzedaży

Brian Tracy

Naucz się sprzedawać od najlepszych ludzi w branży! „Psychologia sprzedaży” to rozwinięcie klasycznego programu treningowego Briana Tracy. Poznaj ludzkie myślenie, motywy kupowania oraz najskuteczniejsze techniki sprzedaży i perswazji. Lektura obowiązkowa każdego handlowca, który na poważnie myśli o karierze.

Naucz się sprzedawać od najlepszych ludzi w branży! „Psychologia sprzedaży” to rozwinięcie klasycznego programu treningowego Briana Tracy. Poznaj ludzkie myślenie, motywy kupowania oraz najskuteczniejsze techniki sprzedaży i perswazji. Lektura obowiązkowa każdego handlowca, który na poważnie myśli o karierze.

Ebook

Marketing 4.0Marketing 4.0

Hermawan Kartajaya

Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje.

Marketing 4.0

Era cyfrowa

Hermawan Kartajaya Wydawca: MT Biznes MOBI + EPUB (w wersji papierowej 184 strony)

Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje.

Ebook

E-marketing w praktyce E-marketing w praktyce

Artur Maciorowski

Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję. Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu!

Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję. Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu!

Ebook

Ceny – metody ustalaniaCeny – metody ustalania

Waldemar Kos

Ustalenie poziomu cen sprzedawanych produktów tak, aby firma osiągnęła zysk, wymaga odpowiedniej kalkulacji. Poradnik Waldemara Kosa podpowiada, jak optymalnie skalkulować poziom cen.

Ustalenie poziomu cen sprzedawanych produktów tak, aby firma osiągnęła zysk, wymaga odpowiedniej kalkulacji. Poradnik Waldemara Kosa podpowiada, jak optymalnie skalkulować poziom cen.

Ebook

Jak zdobyć klientów w internecieJak zdobyć klientów w internecie

Gitte Härter

Internet oferuje niezliczone możliwości rozwoju. Poradnik Gitte Härter ukazuje, jak wielki jest wpływ tego medium na budowanie marki przedsiębiorstwa.

Internet oferuje niezliczone możliwości rozwoju. Poradnik Gitte Härter ukazuje, jak wielki jest wpływ tego medium na budowanie marki przedsiębiorstwa.

Ebook

Marketing w praktyceMarketing w praktyce

Mirko Düssel

Podręcznik, przewodnik i kompendium wiedzy w jednym. Doskonałe źródło informacji zarówno dla osób zajmujących się praktyką marketingową, jak i studentów, którzy chcieliby poszerzyć swoje wiadomości.

Podręcznik, przewodnik i kompendium wiedzy w jednym. Doskonałe źródło informacji zarówno dla osób zajmujących się praktyką marketingową, jak i studentów, którzy chcieliby poszerzyć swoje wiadomości.

Ebook

Rynek książki w Polsce 2016: Dys...Rynek książki w Polsce 2016: Dystrybucja

Łukasz Gołębiewski

Tom przekrojowego wydawnictwa poświęconego zagadnieniom dotyczącym funkcjonowania polskiej branży wydawniczo-księgarskiej. Omawia kwestie związane z rynkiem dystrybucyjnym.

Tom przekrojowego wydawnictwa poświęconego zagadnieniom dotyczącym funkcjonowania polskiej branży wydawniczo-księgarskiej. Omawia kwestie związane z rynkiem dystrybucyjnym.

Ebook

Potencjał biznesowy mediów społe...Potencjał biznesowy mediów społecznościowych

Katarzyna Bachnik

Wnikliwa charakterystyka mediów społecznościowych pod kątem ich potencjału i znaczenia dla przedsiębiorstw. Udowadnia, że globalna, interaktywna sieć to potężne narzędzie komunikacji.

Wnikliwa charakterystyka mediów społecznościowych pod kątem ich potencjału i znaczenia dla przedsiębiorstw. Udowadnia, że globalna, interaktywna sieć to potężne narzędzie komunikacji.

Ebook

E-gatunkiE-gatunki

dr Zbigniew Bauer

Omówienie gatunków dziennikarskich w kontekście nowych mediów przekazu. Książka przeznaczona dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej, a także dla praktykujących dziennikarzy.

Omówienie gatunków dziennikarskich w kontekście nowych mediów przekazu. Książka przeznaczona dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej, a także dla praktykujących dziennikarzy.

Ebook

Zmysły dla zyskuZmysły dla zysku

Iwona Skowronek

Poradnik, który przedstawia wykorzystanie marketingu sensorycznego w kilkunastu branżach w Polsce i na świecie. Nominacja w konkursie na najlepszą książkę ekonomiczno-biznesową Economicus 2014.

Poradnik, który przedstawia wykorzystanie marketingu sensorycznego w kilkunastu branżach w Polsce i na świecie. Nominacja w konkursie na najlepszą książkę ekonomiczno-biznesową Economicus 2014.

Ebook

Relacje z klientemRelacje z klientem

Izabela Kluzek

Poradnik dla handlowców. Zbiór informacji o rozwijaniu relacji z klientami. Omawia typy klientów, zasady skutecznej rozmowy sprzedażowej, błędy popełnia przy współpracy z klientami.

Poradnik dla handlowców. Zbiór informacji o rozwijaniu relacji z klientami. Omawia typy klientów, zasady skutecznej rozmowy sprzedażowej, błędy popełnia przy współpracy z klientami.

Ebook

Nieuczciwa konkurencjaNieuczciwa konkurencja

Michał Kuryłek

Miniporadnik, który wprowadza w trudny temat nieuczciwej konkurencji. Podpowie, jak samemu nie naruszać zasad i prawidłowo rozpoznać działania innych firm.

Miniporadnik, który wprowadza w trudny temat nieuczciwej konkurencji. Podpowie, jak samemu nie naruszać zasad i prawidłowo rozpoznać działania innych firm.

Ebook

Prezentacja wynikówPrezentacja wyników

Aneta Jakubiak-Mirończuk

Tajniki udanej prezentacji wyników sprzedaży. Aby korzystnie wypaść przed słuchaczami, wcale nie musisz ogłaszać sukcesu firmy.

Tajniki udanej prezentacji wyników sprzedaży. Aby korzystnie wypaść przed słuchaczami, wcale nie musisz ogłaszać sukcesu firmy.

Ebook

Techniki skutecznej sprzedaży pr...Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet

Josiane Chriqui Feigon

Poradnik dla telesprzedawców. Szczegółowe omówienie programu obejmującego dziesięć niezbędnych umiejętnościach dopasowanych do cyklu sprzedaży.

Poradnik dla telesprzedawców. Szczegółowe omówienie programu obejmującego dziesięć niezbędnych umiejętnościach dopasowanych do cyklu sprzedaży.

Ebook

Rynek książki w Polsce 2013: Dys...Rynek książki w Polsce 2013: Dystrybucja

Łukasz Gołębiewski

Kolejny tom przekrojowego wydawnictwa poświęconego zagadnieniom dotyczącym funkcjonowania polskiej branży wydawniczo-księgarskiej. Omawia kwestie związane z rynkiem dystrybucyjnym.

Kolejny tom przekrojowego wydawnictwa poświęconego zagadnieniom dotyczącym funkcjonowania polskiej branży wydawniczo-księgarskiej. Omawia kwestie związane z rynkiem dystrybucyjnym.

Ebook

Ocena pracy handlowcaOcena pracy handlowca

Faustyna Kowalska

Sprawdź, jakich błędów unikać podczas rocznej oceny pracownika i jak dobrze się do niej przygotować.

Sprawdź, jakich błędów unikać podczas rocznej oceny pracownika i jak dobrze się do niej przygotować.