Typ publikacji

Kategorie

  • Naukowe i akademickie
  • Naukoznawstwo i metodologia nauk

Wydawca

Cena

Rodzaje publikacji

Format

Oferta Publio.pl w kategorii Naukowe i akademickie - Naukoznawstwo i metodologia nauk obejmuje 3 ebooki. Nasze bestsellery, najchętniej kupowane ebooki to: Metody i techniki badań pedagogicznych (Mieczysław Łobocki), Wykłady z metodologii badań empirycznych (Henryk Grabowski).
Najnowsze tytuły w kategorii Naukowe i akademickie - Naukoznawstwo i metodologia nauk to: Wykłady z metodologii badań empirycznych (Henryk Grabowski), Metody i techniki badań pedagogicznych (Mieczysław Łobocki), ABC metodyki nauczania języka polskiego jako obcego (Anna Seretny).
Dla części ebooków przygotowaliśmy darmowy fragment lub plik do pobrania w wygodnym formacie (epub, mobi, pdf).

Ebooki - Naukoznawstwo i metodologia nauk

Widok:
Na stronie:
Ebook

Wykłady z metodologii badań empi...Wykłady z metodologii badań empirycznych

Henryk Grabowski

Zbiór podstawowych informacji z metodologii badań różnych dziedzin nauk empirycznych skierowany głównie do studentów kierunków turystycznych i rekreacyjnych.

Zbiór podstawowych informacji z metodologii badań różnych dziedzin nauk empirycznych skierowany głównie do studentów kierunków turystycznych i rekreacyjnych.

Ebook

Metody i techniki badań pedagogi...Metody i techniki badań pedagogicznych

Mieczysław Łobocki

Opracowanie przybliżające najpopularniejsze metody i techniki badawcze stosowane w dziedzinie pedagogiki. Zawiera nie tylko ich opis, lecz także rzetelną ocenę wartości poznawczych.

Opracowanie przybliżające najpopularniejsze metody i techniki badawcze stosowane w dziedzinie pedagogiki. Zawiera nie tylko ich opis, lecz także rzetelną ocenę wartości poznawczych.

Ebook

ABC metodyki nauczania języka po...ABC metodyki nauczania języka polskiego jako obcego

Ewa Lipińska

Poradnik o wysokich walorach dydaktycznych, w którym autorki położyły nacisk na praktykę językową, nie zaniedbując jednocześnie teoretycznej wiedzy o języku.

Poradnik o wysokich walorach dydaktycznych, w którym autorki położyły nacisk na praktykę językową, nie zaniedbując jednocześnie teoretycznej wiedzy o języku.