Typ publikacji

Wydawca

Cena

Rodzaje publikacji

  • opracowanie

Format

Słowa kluczowe

  • marketing

Wyniki wyszukiwania: (7)

Widok:
Na stronie:
Słowa kluczowe:
Typ publikacji:
Rodzaj publikacji:
Ebook

Marketing inwestorski jako proce...Marketing inwestorski jako proces zaspokajania potrz...

Robert Bęben

Książka omawia koncepcję marketingu inwestorskiego, którego wykorzystanie w działaniach podejmowanych na rynku kapitałowym ma zwiększać szanse na skuteczne pozyskiwanie kapitału.

Książka omawia koncepcję marketingu inwestorskiego, którego wykorzystanie w działaniach podejmowanych na rynku kapitałowym ma zwiększać szanse na skuteczne pozyskiwanie kapitału.

Ebook

Rynek i marketing w pigułceRynek i marketing w pigułce

Tadeusz Wojciechowski

Syntetyczne ujęcie zagadnień z dziedziny marketingu. Zawiera „bloki tematyczne” odpowiadające podstawom wiedzy marketingowej. Struktura publikacji ułatwia znalezienie oraz zrozumienie konkretnego tematu.

Syntetyczne ujęcie zagadnień z dziedziny marketingu. Zawiera „bloki tematyczne” odpowiadające podstawom wiedzy marketingowej. Struktura publikacji ułatwia znalezienie oraz zrozumienie konkretnego tematu.

Ebook

System ERPSystem ERP

Magdalena Chomuszko

Wsparcie komputerowych systemów wspomagających zarządzanie to obecnie „być albo nie być” dla niejednej firmy. Dokładne omówienie implementacji rozwiązań IT dla biznesu pomoże profesjonalnie uczestniczyć we wdrażaniu tego typu projektów w przedsiębiorstwie.

Wsparcie komputerowych systemów wspomagających zarządzanie to obecnie „być albo nie być” dla niejednej firmy. Dokładne omówienie implementacji rozwiązań IT dla biznesu pomoże profesjonalnie uczestniczyć we wdrażaniu tego typu projektów w przedsiębiorstwie.

Ebook

Relacje podmiotów rynkowych w wa...Relacje podmiotów rynkowych w warunkach zmian

Opracowanie skupione na relacjach zachodzących pomiędzy podmiotami na wybranych rynkach w Polsce, ukazujące je w kontekście zmieniających się warunków ekonomicznych.

Opracowanie skupione na relacjach zachodzących pomiędzy podmiotami na wybranych rynkach w Polsce, ukazujące je w kontekście zmieniających się warunków ekonomicznych.

Ebook

Zarządzanie działalnością innowa...Zarządzanie działalnością innowacyjną

Opracowanie przybliżające wiedzę na temat zarządzania działalnością innowacyjną na poziomie globalnym, międzynarodowym, narodowym, regionalnym oraz poszczególnych organizacji.

Opracowanie przybliżające wiedzę na temat zarządzania działalnością innowacyjną na poziomie globalnym, międzynarodowym, narodowym, regionalnym oraz poszczególnych organizacji.

Ebook

SponsoringSponsoring

Marek Datko

Marketing sponsorski daje przedsiębiorstwu szansę na dotarcie do jak największej liczby potencjalnych klientów. Ale jak umiejętnie korzystać z tej formy promocji? O tym w fachowym opracowaniu.

Marketing sponsorski daje przedsiębiorstwu szansę na dotarcie do jak największej liczby potencjalnych klientów. Ale jak umiejętnie korzystać z tej formy promocji? O tym w fachowym opracowaniu.

Ebook

Usługi profesjonalne w globalnej...Usługi profesjonalne w globalnej gospodarce

Omówienie specyfiki i zróżnicowania usług profesjonalnych oraz związanych z nimi trendów wynikających z rozwoju nowych technologii.

Omówienie specyfiki i zróżnicowania usług profesjonalnych oraz związanych z nimi trendów wynikających z rozwoju nowych technologii.