Typ publikacji

Kategorie

  • Fachowe i branżowe
  • Pedagogika, nauczyciel, szkoła

Wydawca

Cena

Serie

  • „Edukacja Nauczycielska Polonisty”

Format

Wyniki wyszukiwania: (9)

Widok:
Na stronie:
Ebook

Doskonalenie warsztatu nauczycie...Doskonalenie warsztatu nauczyciela polonisty

Trzeci tom z serii „Edukacja Nauczycielska Polonisty”, który stanowi zachętę dla pedagogów do doskonalenia warsztatu metodycznego. Nieocenione źródło wiedzy na ten temat!

Trzeci tom z serii „Edukacja Nauczycielska Polonisty”, który stanowi zachętę dla pedagogów do doskonalenia warsztatu metodycznego. Nieocenione źródło wiedzy na ten temat!

Ebook

Wartościowanie a edukacja poloni...Wartościowanie a edukacja polonistyczna

Przekazywanie wartości, kształcenie umiejętności wartościowania, wartościowanie uczniowskich tekstów. Różne aspekty tego samego problemu w zbiorze tekstów metodyków, psychologów i znawców literatury.

Przekazywanie wartości, kształcenie umiejętności wartościowania, wartościowanie uczniowskich tekstów. Różne aspekty tego samego problemu w zbiorze tekstów metodyków, psychologów i znawców literatury.

Ebook

W trosce o dobrą edukacjęW trosce o dobrą edukację

Dziesiąty tom z serii „Edukacja Nauczycielska Polonisty”. Zbiór tekstów poświęconych kształceniu językowemu i literacko-kulturowemu – pomoc dla nauczycieli chcących świadomie wykonywać swoją pracę.

Dziesiąty tom z serii „Edukacja Nauczycielska Polonisty”. Zbiór tekstów poświęconych kształceniu językowemu i literacko-kulturowemu – pomoc dla nauczycieli chcących świadomie wykonywać swoją pracę.

Ebook

Przyjemność i odpowiedzialność...Przyjemność i odpowiedzialność w lekturze

Anna Janus-Sitarz

Jak uczyć czytania? Jak sprawić, by czytanie znów sprawiało przyjemność i uczyło odpowiedzialności? Na te ważne pytania szuka odpowiedzi Anna Janus-Sitarz.

Jak uczyć czytania? Jak sprawić, by czytanie znów sprawiało przyjemność i uczyło odpowiedzialności? Na te ważne pytania szuka odpowiedzi Anna Janus-Sitarz.

Ebook

Szkolna lektura bliżej teraźniej...Szkolna lektura bliżej teraźniejszości

Dwunasty tom z serii „Edukacja Nauczycielska Polonisty” stanowi zachętę do włączenia literatury współczesnej w nauczanie języka polskiego.

Dwunasty tom z serii „Edukacja Nauczycielska Polonisty” stanowi zachętę do włączenia literatury współczesnej w nauczanie języka polskiego.

Ebook

Szkolne spotkania z literaturąSzkolne spotkania z literaturą

Kolejny tom z serii „Edukacja Nauczycielska Polonisty” poświęcony jest sposobom pracy z lekturą szkolną, które pomagają rozbudzić w uczniach zamiłowanie do świadomego czytania.

Kolejny tom z serii „Edukacja Nauczycielska Polonisty” poświęcony jest sposobom pracy z lekturą szkolną, które pomagają rozbudzić w uczniach zamiłowanie do świadomego czytania.

Ebook

Styl terapeutyczny w pracy naucz...Styl terapeutyczny w pracy nauczyciela polonisty

Anna Włodarczyk

Czym jest „terapia” w edukacji? Jak nauczyciel może wykorzystać ją do budowania autentycznej relacji z uczniem i tworzenia własnego stylu nauczania? Na te pytania odpowiada autorka niniejszej książki.

Czym jest „terapia” w edukacji? Jak nauczyciel może wykorzystać ją do budowania autentycznej relacji z uczniem i tworzenia własnego stylu nauczania? Na te pytania odpowiada autorka niniejszej książki.

Ebook

Twórczość i tworzenie w edukacji...Twórczość i tworzenie w edukacji polonistycznej

Jak odejść od tradycyjnych metod nauczania i zastąpić je atrakcyjnymi dla młodych twórczymi projektami? Jak wspierać kreatywność uczniów? O tym – w tekstach zamieszczonych w niniejszej publikacji.

Jak odejść od tradycyjnych metod nauczania i zastąpić je atrakcyjnymi dla młodych twórczymi projektami? Jak wspierać kreatywność uczniów? O tym – w tekstach zamieszczonych w niniejszej publikacji.

Ebook

Teksty w lustrze ekranuTeksty w lustrze ekranu

Witold Bobiński

Kolejny tom z serii „Edukacja Nauczycielska Polonisty”. Pokazuje, jak film na różne sposoby zestawiany z literaturą może ją ożywić i dzięki temu wydobyć ze sfery uczniowskiej obojętności.

Kolejny tom z serii „Edukacja Nauczycielska Polonisty”. Pokazuje, jak film na różne sposoby zestawiany z literaturą może ją ożywić i dzięki temu wydobyć ze sfery uczniowskiej obojętności.