Typ publikacji

Kategorie

  • Fachowe i branżowe
  • Pedagogika, nauczyciel, szkoła

Wydawca

Cena

Rodzaje publikacji

  • podręcznik

Format

  • MOBI

Wyniki wyszukiwania: (21)

Widok:
Na stronie:
Typ publikacji:
Rodzaj publikacji:
Formaty:
Ebook

Diagnozowanie kompetencji społec...Diagnozowanie kompetencji społecznych dzieci w wieku...

Maria Deptuła

Książka dostarcza rzetelnej wiedzy na temat kompetencji społecznych i ich znaczenia dla funkcjonowania dziecka w otoczeniu społecznym. Omówiono w niej narzędzia ułatwiające nauczycielom diagnozę kompetencji społecznych dzieci w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym.

Książka dostarcza rzetelnej wiedzy na temat kompetencji społecznych i ich znaczenia dla funkcjonowania dziecka w otoczeniu społecznym. Omówiono w niej narzędzia ułatwiające nauczycielom diagnozę kompetencji społecznych dzieci w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym.

Ebook

Jak kształtować zachowania małyc...Jak kształtować zachowania małych dzieci

Lynn Cousins

Podręcznik napisany przez doświadczoną nauczycielkę i dyrektorkę szkoły specjalizującą się w pracy nad kształtowaniem społecznych i emocjonalnych kompetencji swoich podopiecznych. Zawiera wiele cennych wskazówek i informacji, które pomogą wspierać dzieci, by rozwijały się szczęśliwie i bezpiecznie.

Podręcznik napisany przez doświadczoną nauczycielkę i dyrektorkę szkoły specjalizującą się w pracy nad kształtowaniem społecznych i emocjonalnych kompetencji swoich podopiecznych. Zawiera wiele cennych wskazówek i informacji, które pomogą wspierać dzieci, by rozwijały się szczęśliwie i bezpiecznie.

Ebook

Kompetencje bez tajemnicKompetencje bez tajemnic

Daniel Hunziker

Daniel Hunziker wyjaśnia społeczne, psychorozwojowe i neurobiologiczne aspekty uczenia się zorientowanego na kompetencje. Przedstawia schemat zawierający 64 podstawowe umiejętności, które powinni opanować uczniowie w ciągu wszystkich lat obowiązkowego nauczania. Książka jego autorstwa ma dodać szkołom odwagi w realizowaniu swojej misji i dostosowywaniu jej do współczesnych potrzeb edukacyjnych.

Daniel Hunziker wyjaśnia społeczne, psychorozwojowe i neurobiologiczne aspekty uczenia się zorientowanego na kompetencje. Przedstawia schemat zawierający 64 podstawowe umiejętności, które powinni opanować uczniowie w ciągu wszystkich lat obowiązkowego nauczania. Książka jego autorstwa ma dodać szkołom odwagi w realizowaniu swojej misji i dostosowywaniu jej do współczesnych potrzeb edukacyjnych.

Ebook

Terapia logopedyczna dzieci z za...Terapia logopedyczna dzieci z zaburzeniami słuchu...

Grażyna Gunia

Ważny podręcznik dla osób zajmujących się problematyką kształtowania i terapii mowy dzieci niesłyszących.

Ważny podręcznik dla osób zajmujących się problematyką kształtowania i terapii mowy dzieci niesłyszących.

Ebook

Jak krok po kroku wprowadzać dzi...Jak krok po kroku wprowadzać dzieci o specjalnych po...

Elżbieta Maria Minczakiewicz

Nieocenione pomoc dla pedagogów specjalnych, nauczycieli przedszkoli, a także dla reedukatorów i logopedów pracujących z dziećmi mającymi specjalne potrzeby edukacyjne.

Nieocenione pomoc dla pedagogów specjalnych, nauczycieli przedszkoli, a także dla reedukatorów i logopedów pracujących z dziećmi mającymi specjalne potrzeby edukacyjne.

Ebook

Witaj pieskuWitaj piesku

Beata Kulisiewicz

Nieoceniona pomoc dla pedagogów i rodziców, którzy chcą wspomóc rozwój dzieci. Podręcznik prezentuje innowacyjną formę terapii, opartą na pozytywnym wpływie czworonogów.

Nieoceniona pomoc dla pedagogów i rodziców, którzy chcą wspomóc rozwój dzieci. Podręcznik prezentuje innowacyjną formę terapii, opartą na pozytywnym wpływie czworonogów.

Ebook

Wybrane zagadnienia współczesnej...Wybrane zagadnienia współczesnej metodyki wychowania...

Eligiusz Madejski

Praktyczny podręcznik dla nauczycieli i studentów wychowania fizycznego, który pomoże w znalezieniu nowych rozwiązań wzbogacających szkolne lekcje i zachęcających dzieci do aktywności ruchowej.

Praktyczny podręcznik dla nauczycieli i studentów wychowania fizycznego, który pomoże w znalezieniu nowych rozwiązań wzbogacających szkolne lekcje i zachęcających dzieci do aktywności ruchowej.

Ebook

Zrozumieć MontessoriZrozumieć Montessori

Małgorzata Miksza

Opracowanie, które przybliża nauczycielom wychowania przedszkolnego koncepcję edukowania dzieci metodą Marii Montessori.

Opracowanie, które przybliża nauczycielom wychowania przedszkolnego koncepcję edukowania dzieci metodą Marii Montessori.

Ebook

Zaburzenia artykulacjiZaburzenia artykulacji

Anna Sołtys-Chmielowicz

Starannie opracowany podręcznik stworzony z myślą o logopedach i terapeutach, którzy zajmują się leczeniem zaburzeń mowy.

Starannie opracowany podręcznik stworzony z myślą o logopedach i terapeutach, którzy zajmują się leczeniem zaburzeń mowy.

Ebook

Terapia muzyką w pracy z dziećmi...Terapia muzyką w pracy z dziećmi niepełnosprawnymi

Paul Nordoff

Publikacja oparta na zrozumieniu niepełnosprawności i szacunku dla pacjentów. Dostarcza gotowych wzorów pracy i inspiracji do zajęć.

Publikacja oparta na zrozumieniu niepełnosprawności i szacunku dla pacjentów. Dostarcza gotowych wzorów pracy i inspiracji do zajęć.

Ebook

Teoria wychowania w zarysieTeoria wychowania w zarysie

Mieczysław Łobocki

Podręcznik, który przedstawia wybrane zagadnienia współczesnej teorii wychowania. Nieocenione źródło wiedzy dla studentów pedagogiki, nauczycieli i wychowawców placówek opiekuńczo-wychowawczych.

Podręcznik, który przedstawia wybrane zagadnienia współczesnej teorii wychowania. Nieocenione źródło wiedzy dla studentów pedagogiki, nauczycieli i wychowawców placówek opiekuńczo-wychowawczych.

Ebook

ResocjalizacjaResocjalizacja

Robert Opora

Omówienie kluczowych umiejętności i technik stosowanych przez wychowawcę w pracy resocjalizacyjnej z nieletnimi.

Omówienie kluczowych umiejętności i technik stosowanych przez wychowawcę w pracy resocjalizacyjnej z nieletnimi.

Ebook

Program psychostymulacji dzieci...Program psychostymulacji dzieci w wieku przedszkolny...

Anna Franczyk

Program do realizacji w pracy terapeutycznej w przedszkolnych grupach integracyjnych. Pomoc w uczeniu dzieci zdobywania wiedzy, nowych umiejętności, samoakceptacji i w kształtowaniu postaw otwartości.

Program do realizacji w pracy terapeutycznej w przedszkolnych grupach integracyjnych. Pomoc w uczeniu dzieci zdobywania wiedzy, nowych umiejętności, samoakceptacji i w kształtowaniu postaw otwartości.