Typ publikacji

Kategorie

Wydawca

Cena

Serie

  • „Twoja Firma Widoczna w Internecie”

Rodzaje publikacji

Format

Wyniki wyszukiwania: (2)

Widok:
Na stronie:
Typ publikacji:
Kategorie:
Ebook

Content MarketingContent Marketing

Tomasz Stopka

Tradycyjne formy marketingu stają się coraz mniej skuteczne, ponieważ odbiorcy mają dość nachalnych reklam i ciągłego nakłaniania do zakupów. Odpowiedzią jest content marketing. Z tej książki dowiesz się, jak zbudować pozytywne relacje ze swoimi klientami.

Tradycyjne formy marketingu stają się coraz mniej skuteczne, ponieważ odbiorcy mają dość nachalnych reklam i ciągłego nakłaniania do zakupów. Odpowiedzią jest content marketing. Z tej książki dowiesz się, jak zbudować pozytywne relacje ze swoimi klientami.

Ebook

E-mail marketingE-mail marketing

Ewelina Koch

Trzecia książka w serii „Twoja Firma Widoczna w Internecie” na temat najnowszych trendów oraz metod działania firm w Sieci. Poradnik dla przedsiębiorców, którzy chcą być na bieżąco z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi.

Trzecia książka w serii „Twoja Firma Widoczna w Internecie” na temat najnowszych trendów oraz metod działania firm w Sieci. Poradnik dla przedsiębiorców, którzy chcą być na bieżąco z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi.