Typ publikacji

Kategorie

  • Fachowe i branżowe
  • Reklama i public relations

Wydawca

Cena

Rodzaje publikacji

Format

Oferta Publio.pl w kategorii Fachowe i branżowe - Reklama i public relations obejmuje 2 ebooki. Nasze bestsellery, najchętniej kupowane ebooki to: Copywriting (Dorota Jędrzejewska), Jak zaistnieć w mediach – kreowanie wizerunku placówki medycznej (Aleksandra Ślifirska).
Najnowsze tytuły w kategorii Fachowe i branżowe - Reklama i public relations to: Jak zaistnieć w mediach – kreowanie wizerunku placówki medycznej (Aleksandra Ślifirska), Copywriting (Dorota Jędrzejewska).
Dla części ebooków przygotowaliśmy darmowy fragment lub plik do pobrania w wygodnym formacie (epub, mobi, pdf).

Ebooki - Reklama i public relations

Widok:
Na stronie:
Ebook

CopywritingCopywriting

Dorota Jędrzejewska

Poznaj tajniki skutecznego copywritingu i poczuj moc słowa! Z poradnika Doroty Jędrzejewskiej i Rafała Niemczyka dowiesz się, jak magia reklamy wygląda od kulis.

Poznaj tajniki skutecznego copywritingu i poczuj moc słowa! Z poradnika Doroty Jędrzejewskiej i Rafała Niemczyka dowiesz się, jak magia reklamy wygląda od kulis.

Ebook

Jak zaistnieć w mediach – kreowa...Jak zaistnieć w mediach – kreowanie wizerunku placów...

Aleksandra Ślifirska

Porady eksperta, jak zmienić postrzeganie placówki medycznej przez pacjentów i zapewnić jej sukces medialny.

Porady eksperta, jak zmienić postrzeganie placówki medycznej przez pacjentów i zapewnić jej sukces medialny.