Typ publikacji

Kategorie

  • Biznes, firma, inwestycje
  • Relacje z klientami

Wydawca

Cena

Rodzaje publikacji

Format

Oferta Publio.pl w kategorii Biznes, firma, inwestycje - Relacje z klientami obejmuje 10 ebooków. Nasze bestsellery, najchętniej kupowane ebooki to: Zarządzanie zmianą w obszarze opinii klienta (Artur Preus), Kształtowanie dobrych relacji z klientami (Peter Kenzelmann), Roszczeniowy klient (Mirosław Smoczyński), Rozmowy handlowe (Mirosław Smoczyński).
Najnowsze tytuły w kategorii Biznes, firma, inwestycje - Relacje z klientami to: Legendarna obsługa klienta (Ken Blanchard), Reklamacja usług transportowych – co zrobić, gdy ją otrzymamy, Nadzwyczajna usługa (Anne Morriss), Odkryj się (Patrick Lencioni), Zarządzanie zmianą w obszarze opinii klienta (Artur Preus).
Dla części ebooków przygotowaliśmy darmowy fragment lub plik do pobrania w wygodnym formacie (epub, mobi, pdf).

Ebooki - Relacje z klientami

Widok:
Na stronie:
Ebook

Zarządzanie zmianą w obszarze op...Zarządzanie zmianą w obszarze opinii klienta

Artur Preus

Eksperckie porady z zakresu zarządzania zmianą. Publikacja dla przedsiębiorców, którzy chcą lepiej rozumieć oczekiwania swoich klientów.

Eksperckie porady z zakresu zarządzania zmianą. Publikacja dla przedsiębiorców, którzy chcą lepiej rozumieć oczekiwania swoich klientów.

Ebook

Kształtowanie dobrych relacji...Kształtowanie dobrych relacji z klientami

Peter Kenzelmann

Pradnik Petera Kenzelmanna w atrakcyjny i przystępny sposób opisuje, jak w codziennej praktyce budować kontakt między firmą a klientami.

Pradnik Petera Kenzelmanna w atrakcyjny i przystępny sposób opisuje, jak w codziennej praktyce budować kontakt między firmą a klientami.

Ebook

Roszczeniowy klientRoszczeniowy klient

Mirosław Smoczyński

Poradnik, który uczy, jak postępować z klientami w sytuacji, gdy ich oczekiwania są bezzasadne lub gdy złożone przez nich reklamacje należy uznać.

Poradnik, który uczy, jak postępować z klientami w sytuacji, gdy ich oczekiwania są bezzasadne lub gdy złożone przez nich reklamacje należy uznać.

Ebook

Rozmowy handloweRozmowy handlowe

Mirosław Smoczyński

Poradnik dla handlowców. Omawia rodzaje rozmów prowadzonych z kontrahentami i podaje wskazówki, który z nich wybrać tak, aby osiągnąć rezultaty najkorzystniejsze dla firmy.

Poradnik dla handlowców. Omawia rodzaje rozmów prowadzonych z kontrahentami i podaje wskazówki, który z nich wybrać tak, aby osiągnąć rezultaty najkorzystniejsze dla firmy.

Ebook

Pozyskiwanie klientówPozyskiwanie klientów

Gitte Härter

Z nowoczesnego poradnika Gitte Härter dowiemy się, jak tworzyć wizerunek firmy, aby klienci chcieli korzystać z jej usług.

Z nowoczesnego poradnika Gitte Härter dowiemy się, jak tworzyć wizerunek firmy, aby klienci chcieli korzystać z jej usług.

Ebook

KrasnaleKrasnale

Marek Stączek

Poradnik biznesowy Marka Stączka wskazuje najlepsze drogi rozwoju. „Krasnale” są dla tych wszystkich, którzy zastanawiają się: „dlaczego znów nie wyszło?”

Poradnik biznesowy Marka Stączka wskazuje najlepsze drogi rozwoju. „Krasnale” są dla tych wszystkich, którzy zastanawiają się: „dlaczego znów nie wyszło?”

Ebook

Odkryj sięOdkryj się

Patrick Lencioni

Biznesowy strzał w dziesiątkę! Poradnik dla profesjonalistów, którzy szukają sprawdzonych sposobów budowania relacji z klientem.

Biznesowy strzał w dziesiątkę! Poradnik dla profesjonalistów, którzy szukają sprawdzonych sposobów budowania relacji z klientem.

Ebook

Nadzwyczajna usługaNadzwyczajna usługa

Frances Frei

Poradnik, który w kompetentny i przejrzysty sposób przedstawia całościowe podejście do zagadnienia projektowania systemów dobrej obsługi klienta.

Poradnik, który w kompetentny i przejrzysty sposób przedstawia całościowe podejście do zagadnienia projektowania systemów dobrej obsługi klienta.

Ebook

Legendarna obsługa klientaLegendarna obsługa klienta

dr Ken Blanchard

Poradnik, którego głównym tematem jest jakość obsługi klientów. Postaw w swej działalności na tę sferę, która da Ci największe zyski i zapewni dynamiczny rozwój. Skorzystaj z wiedzy specjalisty w dziedzinie kultury obsługi klientów!

Poradnik, którego głównym tematem jest jakość obsługi klientów. Postaw w swej działalności na tę sferę, która da Ci największe zyski i zapewni dynamiczny rozwój. Skorzystaj z wiedzy specjalisty w dziedzinie kultury obsługi klientów!