Typ publikacji

Kategorie

  • Biznes, firma, inwestycje
  • Relacje z klientami

Wydawca

Cena

Rodzaje publikacji

Format

Oferta Publio.pl w kategorii Biznes, firma, inwestycje - Relacje z klientami obejmuje 10 ebooków. Nasze bestsellery, najchętniej kupowane ebooki to: Roszczeniowy klient (Mirosław Smoczyński).
Najnowsze tytuły w kategorii Biznes, firma, inwestycje - Relacje z klientami to: Legendarna obsługa klienta (Ken Blanchard), Reklamacja usług transportowych – co zrobić, gdy ją otrzymamy, Nadzwyczajna usługa (Anne Morriss), Odkryj się (Patrick Lencioni), Zarządzanie zmianą w obszarze opinii klienta (Artur Preus).
Dla części ebooków przygotowaliśmy darmowy fragment lub plik do pobrania w wygodnym formacie (epub, mobi, pdf).

Ebooki - Relacje z klientami

Widok:
Na stronie:
Ebook

Roszczeniowy klientRoszczeniowy klient

Mirosław Smoczyński

Poradnik, który uczy, jak postępować z klientami w sytuacji, gdy ich oczekiwania są bezzasadne lub gdy złożone przez nich reklamacje należy uznać.

Poradnik, który uczy, jak postępować z klientami w sytuacji, gdy ich oczekiwania są bezzasadne lub gdy złożone przez nich reklamacje należy uznać.

Ebook

Legendarna obsługa klientaLegendarna obsługa klienta

dr Ken Blanchard

Poradnik, którego głównym tematem jest jakość obsługi klientów. Postaw w swej działalności na tę sferę, która da Ci największe zyski i zapewni dynamiczny rozwój. Skorzystaj z wiedzy specjalisty w dziedzinie kultury obsługi klientów!

Poradnik, którego głównym tematem jest jakość obsługi klientów. Postaw w swej działalności na tę sferę, która da Ci największe zyski i zapewni dynamiczny rozwój. Skorzystaj z wiedzy specjalisty w dziedzinie kultury obsługi klientów!

Ebook

Kształtowanie dobrych relacji...Kształtowanie dobrych relacji z klientami

Peter Kenzelmann

Pradnik Petera Kenzelmanna w atrakcyjny i przystępny sposób opisuje, jak w codziennej praktyce budować kontakt między firmą a klientami.

Pradnik Petera Kenzelmanna w atrakcyjny i przystępny sposób opisuje, jak w codziennej praktyce budować kontakt między firmą a klientami.

Ebook

Odkryj sięOdkryj się

Patrick Lencioni

Biznesowy strzał w dziesiątkę! Poradnik dla profesjonalistów, którzy szukają sprawdzonych sposobów budowania relacji z klientem.

Biznesowy strzał w dziesiątkę! Poradnik dla profesjonalistów, którzy szukają sprawdzonych sposobów budowania relacji z klientem.

Ebook

Zarządzanie zmianą w obszarze op...Zarządzanie zmianą w obszarze opinii klienta

Artur Preus

Eksperckie porady z zakresu zarządzania zmianą. Publikacja dla przedsiębiorców, którzy chcą lepiej rozumieć oczekiwania swoich klientów.

Eksperckie porady z zakresu zarządzania zmianą. Publikacja dla przedsiębiorców, którzy chcą lepiej rozumieć oczekiwania swoich klientów.

Ebook

Rozmowy handloweRozmowy handlowe

Mirosław Smoczyński

Poradnik dla handlowców. Omawia rodzaje rozmów prowadzonych z kontrahentami i podaje wskazówki, który z nich wybrać tak, aby osiągnąć rezultaty najkorzystniejsze dla firmy.

Poradnik dla handlowców. Omawia rodzaje rozmów prowadzonych z kontrahentami i podaje wskazówki, który z nich wybrać tak, aby osiągnąć rezultaty najkorzystniejsze dla firmy.

Ebook

Pozyskiwanie klientówPozyskiwanie klientów

Gitte Härter

Z nowoczesnego poradnika Gitte Härter dowiemy się, jak tworzyć wizerunek firmy, aby klienci chcieli korzystać z jej usług.

Z nowoczesnego poradnika Gitte Härter dowiemy się, jak tworzyć wizerunek firmy, aby klienci chcieli korzystać z jej usług.

Ebook

KrasnaleKrasnale

Marek Stączek

Poradnik biznesowy Marka Stączka wskazuje najlepsze drogi rozwoju. „Krasnale” są dla tych wszystkich, którzy zastanawiają się: „dlaczego znów nie wyszło?”

Poradnik biznesowy Marka Stączka wskazuje najlepsze drogi rozwoju. „Krasnale” są dla tych wszystkich, którzy zastanawiają się: „dlaczego znów nie wyszło?”

Ebook

Nadzwyczajna usługaNadzwyczajna usługa

Frances Frei

Poradnik, który w kompetentny i przejrzysty sposób przedstawia całościowe podejście do zagadnienia projektowania systemów dobrej obsługi klienta.

Poradnik, który w kompetentny i przejrzysty sposób przedstawia całościowe podejście do zagadnienia projektowania systemów dobrej obsługi klienta.