Typ publikacji

Wydawca

Cena

Rodzaje publikacji

  • studium

Format

Słowa kluczowe

  • marketing

Wyniki wyszukiwania: (7)

Widok:
Na stronie:
Słowa kluczowe:
Typ publikacji:
Rodzaj publikacji:
Ebook

To zmienia wszystkoTo zmienia wszystko

Naomi Klein

Kolejna po „No Logo” i „Doktrynie szoku” książka Naomi Klein. Dopełnia trylogię, w której autorka stawia diagnozę kryzysów współczesnego świata, ukazując przy tym drogi ich przezwyciężania.

Kolejna po „No Logo” i „Doktrynie szoku” książka Naomi Klein. Dopełnia trylogię, w której autorka stawia diagnozę kryzysów współczesnego świata, ukazując przy tym drogi ich przezwyciężania.

Ebook

Potencjał biznesowy mediów społe...Potencjał biznesowy mediów społecznościowych

Katarzyna Bachnik

Wnikliwa charakterystyka mediów społecznościowych pod kątem ich potencjału i znaczenia dla przedsiębiorstw. Udowadnia, że globalna, interaktywna sieć to potężne narzędzie komunikacji.

Wnikliwa charakterystyka mediów społecznościowych pod kątem ich potencjału i znaczenia dla przedsiębiorstw. Udowadnia, że globalna, interaktywna sieć to potężne narzędzie komunikacji.

Ebook

No LogoNo Logo

Naomi Klein

Międzynarodowy bestseller, kultowa książka Naomi Klein, nazywana często „biblią alterglobalistów”.

Międzynarodowy bestseller, kultowa książka Naomi Klein, nazywana często „biblią alterglobalistów”.

Ebook

Komunikacja marketingowa w archi...Komunikacja marketingowa w architekturze

Rafał Janowicz

Publikacja skierowana do architektów. Podejmuje temat wizualnej komunikacji marketingowej. Omawia przykłady rozwiązań złych, tworzących „efekt choinki”, i dobrych, starannie przemyślanych.

Publikacja skierowana do architektów. Podejmuje temat wizualnej komunikacji marketingowej. Omawia przykłady rozwiązań złych, tworzących „efekt choinki”, i dobrych, starannie przemyślanych.

Ebook

Komunikowanie śmierciąKomunikowanie śmiercią

Wojciech Jabłoński

Nowatorskie w skali literatury światowej studium, którego przedmiotem jest medialny proces towarzyszący zgonom ludzi władzy.

Nowatorskie w skali literatury światowej studium, którego przedmiotem jest medialny proces towarzyszący zgonom ludzi władzy.

Ebook

Rola serwisów społecznościowych...Rola serwisów społecznościowych w komunikacji market...

Katarzyna Sanak-Kosmowska

Prekursorska publikacja o kreowaniu wizerunku firm w social media. „Autorka prezentuje niezbędną wiedzę teoretyczną dotyczącą mediów społecznościowych, wykorzystuje bogatą literaturę przedmiotu, a także w jasny i logiczny sposób przedstawia zaprojektowaną przez siebie procedurę badań empirycznych oraz interpretację wyników” – dr hab. Ewa Frąckiewicz, prof. Uniwersytetu Szczecińskiego

Prekursorska publikacja o kreowaniu wizerunku firm w social media. „Autorka prezentuje niezbędną wiedzę teoretyczną dotyczącą mediów społecznościowych, wykorzystuje bogatą literaturę przedmiotu, a także w jasny i logiczny sposób przedstawia zaprojektowaną przez siebie procedurę badań empirycznych oraz interpretację wyników” – dr hab. Ewa Frąckiewicz, prof. Uniwersytetu Szczecińskiego

Ebook

Polski model organizacji typu th...Polski model organizacji typu think tank

Piotr Zbieranek

Interdyscyplinarna, aktualna w kontekście współczesnych procesów społecznych, pierwsza w Polsce tak obszerna praca poświęcona rodzimym organizacjom typu think tank.

Interdyscyplinarna, aktualna w kontekście współczesnych procesów społecznych, pierwsza w Polsce tak obszerna praca poświęcona rodzimym organizacjom typu think tank.