Typ publikacji

Kategorie

  • Komputery, internet, gry
  • Zastosowania informatyki

Wydawca

Cena

Format

Oferta Publio.pl w kategorii Komputery, internet, gry - Zastosowania informatyki obejmuje 42 ebooki. Nasze bestsellery, najchętniej kupowane ebooki to: Java. Rozdziały 1–2 (Krzysztof Barteczko), Sztuka dobrego programowania (Krzysztof Jassem).
Najnowsze tytuły w kategorii Komputery, internet, gry - Zastosowania informatyki to: Język C# 6.0 i platforma .NET 4.6 (Andrew Troelsen), Testowanie oprogramowania w praktyce, Visual Basic dla Excela w przykładach (Krzysztof Kuciński), AdWords i Analytics (Krzysztof Marzec), Blogi firmowe (Dominik Kaznowski).
Dla części ebooków przygotowaliśmy darmowy fragment lub plik do pobrania w wygodnym formacie (epub, mobi, pdf).

Ebooki - Zastosowania informatyki

Widok:
Na stronie:
Ebook

Zarządzanie i informatykaZarządzanie i informatyka

Jerzy Kisielnicki

Książka, która pokazuje współcześnie zachodzący proces integracji poszczególnych elementów zarządzania i informatyki.

Książka, która pokazuje współcześnie zachodzący proces integracji poszczególnych elementów zarządzania i informatyki.

Ebook

PowerPoint 2010PowerPoint 2010

Waldemar Węglarz

Podręcznik do samodzielnej nauki korzystania z najnowszej wersji programu PowerPoint 2010, który pozwala przygotować niebanalną prezentację wzbogaconą o nowe elementy wizualne.

Podręcznik do samodzielnej nauki korzystania z najnowszej wersji programu PowerPoint 2010, który pozwala przygotować niebanalną prezentację wzbogaconą o nowe elementy wizualne.

Ebook

Testowanie i jakość oprogramowaniaTestowanie i jakość oprogramowania

Adam Roman

Nowoczesne kompendium wiedzy w zakresie testowania i jakości oprogramowania. Omawia metody pozwalające na usprawnienie i profesjonalizację procesu, czyniąc go efektywnym w znajdowaniu defektów.

Nowoczesne kompendium wiedzy w zakresie testowania i jakości oprogramowania. Omawia metody pozwalające na usprawnienie i profesjonalizację procesu, czyniąc go efektywnym w znajdowaniu defektów.

Ebook

Zrozumieć programowanieZrozumieć programowanie

Gynvael Coldwind

Podręcznikowa publikacja o programowaniu i tematach pokrewnych, napisana z myślą o początkujących oraz średnio zaawansowanych programistach.

Podręcznikowa publikacja o programowaniu i tematach pokrewnych, napisana z myślą o początkujących oraz średnio zaawansowanych programistach.

Ebook

E-learningE-learning

Krzysztof Kuźmicz

Książka omawiająca, czym jest i jakie korzyści niesie ze sobą e-learning. Wyjaśnia, czy ta forma edukacji jest skuteczna dla wszystkich oraz jak korzystać z programów i systemów nauki online.

Książka omawiająca, czym jest i jakie korzyści niesie ze sobą e-learning. Wyjaśnia, czy ta forma edukacji jest skuteczna dla wszystkich oraz jak korzystać z programów i systemów nauki online.

Ebook

Windows 10Windows 10

Dawid Borycki

Podręcznik dla programistów. Omawia na wielu przykładach techniki tworzenia aplikacji UWP.

Podręcznik dla programistów. Omawia na wielu przykładach techniki tworzenia aplikacji UWP.

Ebook

Grafika 3D czasu rzeczywistegoGrafika 3D czasu rzeczywistego

Jacek Matulewski

Omówienie wersji OpenGL od 3.3 wzwyż zarówno dla początkujących programistów grafiki 3D, w szczególności studentów informatyki, jak i tych, którzy ze starego OpenGL chcą „się przesiąść” na nowego.

Omówienie wersji OpenGL od 3.3 wzwyż zarówno dla początkujących programistów grafiki 3D, w szczególności studentów informatyki, jak i tych, którzy ze starego OpenGL chcą „się przesiąść” na nowego.

Ebook

JavaJava

Krzysztof Barteczko

Podręcznik omawiający sposoby i techniki programowania użyteczne w zastosowaniach języka Java. W publikacji akcentowany jest kontekst praktyczny – jak i do czego używać narzędzi tego języka.

Podręcznik omawiający sposoby i techniki programowania użyteczne w zastosowaniach języka Java. W publikacji akcentowany jest kontekst praktyczny – jak i do czego używać narzędzi tego języka.