Typ publikacji

Wydawca

Cena

Serie

  • „E-marketing”

Rodzaje publikacji

Format

„E-marketing”

Widok:
Na stronie:
Ebook

Content marketing po polskuContent marketing po polsku

Barbara Stawarz

Pierwsza na naszym rynku wydawniczym publikacja z zakresu content marketingu omawiająca polskie firmy i polskie realia. Praktyczny poradnik dla menedżerów i dyrektorów marketingu.

Pierwsza na naszym rynku wydawniczym publikacja z zakresu content marketingu omawiająca polskie firmy i polskie realia. Praktyczny poradnik dla menedżerów i dyrektorów marketingu.

Ebook

AdWords i AnalyticsAdWords i Analytics

Krzysztof Marzec

Książka omawia najważniejsze branżowe egzaminy z Google AdWords oraz Google Analitycs. Przykłady, ćwiczenia praktyczne oraz opisy funkcji i strategii pozwalają ugruntować wiedzę i rozszerzyć ją, aby z łatwością zdać egzaminy przygotowane przez firmę Google.

Książka omawia najważniejsze branżowe egzaminy z Google AdWords oraz Google Analitycs. Przykłady, ćwiczenia praktyczne oraz opisy funkcji i strategii pozwalają ugruntować wiedzę i rozszerzyć ją, aby z łatwością zdać egzaminy przygotowane przez firmę Google.