Typ publikacji

Polecamy

Wydawca

Cena

Rodzaje publikacji

  • poradnik

Format

Słowa kluczowe

  • epub

Wyniki wyszukiwania: (25)

Widok:
Na stronie:
Słowa kluczowe:
Kategorie:
Rodzaj publikacji:
Ebook

Fińskie dzieci uczą się najlepiejFińskie dzieci uczą się najlepiej

Timothy D. Walker

Stylu uczymy się od Francuzów, ideę hygge pokazują nam Duńczycy, a co by było, gdybyśmy zaczęli myśleć o edukacji tak, jak robią to Finowie? Inspirująca lektura dla rodziców, dziadków i nauczycieli. Podpowiada, co możemy zmienić w domu i w szkole, żeby nasze dzieci uczyły się lepiej, chętniej i przyjemniej.

Fińskie dzieci uczą się najlepiej Timothy D. Walker Wydawca: Wydawnictwo Literackie MOBI + EPUB (w wersji papierowej 210 stron)

Stylu uczymy się od Francuzów, ideę hygge pokazują nam Duńczycy, a co by było, gdybyśmy zaczęli myśleć o edukacji tak, jak robią to Finowie? Inspirująca lektura dla rodziców, dziadków i nauczycieli. Podpowiada, co możemy zmienić w domu i w szkole, żeby nasze dzieci uczyły się lepiej, chętniej i przyjemniej.

Ebook

Zarządzanie sprzedażąZarządzanie sprzedażą

Brian Tracy

Poradnik, w którym znakomity amerykański fachowiec w dziedzinie rozwoju biznesu zdradza przepis na sukces w zarządzaniu sprzedażą.

Poradnik, w którym znakomity amerykański fachowiec w dziedzinie rozwoju biznesu zdradza przepis na sukces w zarządzaniu sprzedażą.

Ebook

Content MarketingContent Marketing

Tomasz Stopka

Tradycyjne formy marketingu stają się coraz mniej skuteczne, ponieważ odbiorcy mają dość nachalnych reklam i ciągłego nakłaniania do zakupów. Odpowiedzią jest content marketing. Z tej książki dowiesz się, jak zbudować pozytywne relacje ze swoimi klientami.

Tradycyjne formy marketingu stają się coraz mniej skuteczne, ponieważ odbiorcy mają dość nachalnych reklam i ciągłego nakłaniania do zakupów. Odpowiedzią jest content marketing. Z tej książki dowiesz się, jak zbudować pozytywne relacje ze swoimi klientami.

Ebook

Marketing 4.0Marketing 4.0

Hermawan Kartajaya

Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje.

Marketing 4.0

Era cyfrowa

Hermawan Kartajaya Wydawca: MT Biznes MOBI + EPUB (w wersji papierowej 184 strony)

Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje.

Ebook

NarratologiaNarratologia

Paweł Tkaczyk

Fascynująca podróż po świecie opowieści. Z książki Pawła Tkaczyka dowiesz się, dlaczego historie mają tak wielki wpływ na Ciebie i innych ludzi. Skąd się wzięły? Czemu służą? Kiedy działają lepiej, a kiedy gorzej? A przede wszystkim – jak konstruować takie, które trafiają w samo sedno. Kapitalna pomoc dla osób, dla których słowa w sferze zawodowej mają niezastąpioną moc.

Fascynująca podróż po świecie opowieści. Z książki Pawła Tkaczyka dowiesz się, dlaczego historie mają tak wielki wpływ na Ciebie i innych ludzi. Skąd się wzięły? Czemu służą? Kiedy działają lepiej, a kiedy gorzej? A przede wszystkim – jak konstruować takie, które trafiają w samo sedno. Kapitalna pomoc dla osób, dla których słowa w sferze zawodowej mają niezastąpioną moc.

Ebook

Zen – jak dobrze przeżyć raka Zen – jak dobrze przeżyć raka

Daju Suzanne Friedman

Poradnik dla osób zmagających się z chorobą nowotworową. Dodaje wiary w to, że z rakiem da się żyć.

Poradnik dla osób zmagających się z chorobą nowotworową. Dodaje wiary w to, że z rakiem da się żyć.

Ebook

Psychologia sprzedażyPsychologia sprzedaży

Brian Tracy

Naucz się sprzedawać od najlepszych ludzi w branży! „Psychologia sprzedaży” to rozwinięcie klasycznego programu treningowego Briana Tracy. Poznaj ludzkie myślenie, motywy kupowania oraz najskuteczniejsze techniki sprzedaży i perswazji. Lektura obowiązkowa każdego handlowca, który na poważnie myśli o karierze.

Naucz się sprzedawać od najlepszych ludzi w branży! „Psychologia sprzedaży” to rozwinięcie klasycznego programu treningowego Briana Tracy. Poznaj ludzkie myślenie, motywy kupowania oraz najskuteczniejsze techniki sprzedaży i perswazji. Lektura obowiązkowa każdego handlowca, który na poważnie myśli o karierze.

Ebook

Uczyć (się) z pasjąUczyć (się) z pasją

Pernille Ripp

Czy chcielibyście być uczniami we własnych klasach? Czy Was samych wciągnąłby sposób, w jaki przekazujecie wiedzę? A może tak samo z utęsknieniem czekacie na koniec lekcji jak Wasi słuchacze znudzeni tematem? Pasjonująca książka o tym, jak jej autorka przestała być nauczycielką realizującą program, a stała się nauczycielką wspierającą rozwój swoich uczniów.

Czy chcielibyście być uczniami we własnych klasach? Czy Was samych wciągnąłby sposób, w jaki przekazujecie wiedzę? A może tak samo z utęsknieniem czekacie na koniec lekcji jak Wasi słuchacze znudzeni tematem? Pasjonująca książka o tym, jak jej autorka przestała być nauczycielką realizującą program, a stała się nauczycielką wspierającą rozwój swoich uczniów.

Ebook

Druga sztuka marketinguDruga sztuka marketingu

Jacek Kotarbiński

Kontynuacja bestsellerowej „Sztuki marketingu”. Lektura obowiązkowa dla każdego przedsiębiorcy, marketera, lidera sprzedaży czy start-upu. Kopalnia inspiracji i praktycznych wskazówek dla profesjonalistów marketingu, sprzedaży, rozwoju czy innowacji.

Kontynuacja bestsellerowej „Sztuki marketingu”. Lektura obowiązkowa dla każdego przedsiębiorcy, marketera, lidera sprzedaży czy start-upu. Kopalnia inspiracji i praktycznych wskazówek dla profesjonalistów marketingu, sprzedaży, rozwoju czy innowacji.

Ebook

Trzecia sztuka marketinguTrzecia sztuka marketingu

Jacek Kotarbiński

Ostatnia część cyklu „Trzy Sztuki Marketingu”. Zawiera 41 inspirujących tekstów o innowacjach, mediach, skutecznej sprzedaży i rewolucji w marketingu.

Ostatnia część cyklu „Trzy Sztuki Marketingu”. Zawiera 41 inspirujących tekstów o innowacjach, mediach, skutecznej sprzedaży i rewolucji w marketingu.

Ebook

Content Marketing i Social MediaContent Marketing i Social Media

Barbara Stawarz-García

Drugie, poszerzone wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku.

Drugie, poszerzone wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku.

Ebook

Zawód testerZawód tester

Radosław Smilgin

Publikacja całościowo opisuje wszystkie aspekty zawodu, odpowiedzialności testerskiej oraz wymagane kompetencje miękkie i twarde. Robi to w odwołaniu do realiów rynkowych i współczesnych trendów.

Publikacja całościowo opisuje wszystkie aspekty zawodu, odpowiedzialności testerskiej oraz wymagane kompetencje miękkie i twarde. Robi to w odwołaniu do realiów rynkowych i współczesnych trendów.

Ebook

Audyt projektu ze środków unijnychAudyt projektu ze środków unijnych

Adrian Chodubski

Publikacja w przystępny sposób prezentuje najistotniejsze zagadnienia związane z realizacją projektów współfinansowanych z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej.

Publikacja w przystępny sposób prezentuje najistotniejsze zagadnienia związane z realizacją projektów współfinansowanych z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej.

Ebook

Amunicja i jej elaboracjaAmunicja i jej elaboracja

Jerzy A. Ejsmont

Publikacja ta jest nowym, aktualnym wydaniem bardzo popularnej książki prof. Jerzego A. Ejsmonta dotyczącej zagadnień związanych z elaboracją amunicji. Od I wydania minęło prawie 10 lat, w związku z czym zaistniała konieczność rozszerzenia i uaktualnienia poradnika

Publikacja ta jest nowym, aktualnym wydaniem bardzo popularnej książki prof. Jerzego A. Ejsmonta dotyczącej zagadnień związanych z elaboracją amunicji. Od I wydania minęło prawie 10 lat, w związku z czym zaistniała konieczność rozszerzenia i uaktualnienia poradnika